Într-o perioadă supra-saturată de informații, singura soluție rămasă este calitatea. Regula asta se aplică în orice.
Uite, Casa Jurnalistului, un proiect simplu de jurnalism independent, a demonstrat că n-are niciun trust în spate și face o treabă jurnalistică de invidiat. Așa a reușit să strângă destui oameni care, lunar, să îi finanțeze. Primesc peste 1000 de euro lunar de la diverși “donatori” care dau între 5 și 50 de euro lunar.
Am ajuns într-o perioadă în care este ușor să publici o carte. E ușor să faci fotografie. E ușor să faci multe lucruri care acum 50 de ani necesitau dedicare completă. Fotografii făceau doar fotografii – căci asta le mânca tot timpul. La fel și scriitorii. Acum, însă, e prea ușor să publici poze pe Instagram ca să nu o faci. E prea ușor să transcrii o știre pe blogul tău ca să nu o faci…
… dar calitatea muncii tale va face diferența.
Totul se rezumă la “Be so good they can’t ignore you…” pentru că în lumea asta supra-saturată e ușor să îi ignori pe cei care fac un conținut care are o calitate proastă.
Apropos de asta, căci ei m-au inspirat să scriu aceste câteva rânduri, Piraeus Bank avea 3 spații de internship. S-au înscris 100 de candidați.
Ce s-a întâmplat? Au ales 3 oameni care n-au putut fi ignorați. Și i-au făcut să se simtă speciali, așa cum merită. La concertul lui Tom Jones i-au anunțat prin ecranele laterale.
Uite-i aici pe cei 3 castigatori ai campaniei “The Social Interns” derulata de Piraeus Bank. Ca idee, e vorba de 3 luni de internship plătit. :)
Apropos de Piraeus, în timpul campaniei mi-au cerut să scriu 2 articole ce i-ar putea interesa pe cei 100 de candidați.
Avem așa: 4 pași pentru a cunoaște oamenii pe care, desigur, vrei să-i cunoști și 5 sfaturi pentru a-ți monetiza pasiunea cât ești la liceu sau facultate!
Comentează