Deși orele de educație rutieră-s obligatorii, prin lege, la școală – cel puțin o oră pe săptămână – reprezentanții poliției spun că au anual un buget de 0 lei pentru a face acele ore.
Așa că apar tot felul de companii care încep să facă CSR corporate social responsibility (carevasăzică “responsabilitatea socială a unei corporaţii/companii”).
Până acum nu am fost în niciun magazin LIDL deschis în România, dar campania asta pare faină și mi-a atras atenția.
Vă rog să recomandați părinților să-și ducă duminică copilașii în parcarea LIDL. Ar putea fi fain! :)
Later edit: Și Michelin România se implică! Event facebook.
Dă mai departe dacă ți-a plăcut și abonează-te prin e-mail dacă vrei să fii la curent cu tot ce scriu pe viitor:
1 comentariu
Danyzus
28/09/2013 at 00:42E un lucru bun ce fac cei de la Lidl, dar eu zic ca s-ar potrivi nu doar copiilor ci si parintilor.