Amuzant

Vreau să fiu clientul vostru, dacă-mi permiteți… Scrisoare deschisă către Vodafone. Și Orange.

Vreau să fiu clientul vostru, dacă-mi permiteți... Scrisoare către Vodafone. Și Orange.

Dragă Vodafone (și Orange),

Mă numesc Ariel Constantinof, sunt român (în ciuda numelui meu ciudat), am 23 de ani și scriu acest text ușor nervos, după ce-am petrecut ultimele aproape două ore într-o reprezentanță Vodafone.

O să fie o scrisoare deschisă, cu oleacă de umor, cu urme de nervi și cu câteva povești. Cred că-s trei povești în total. Cu toate astea, concluzia scrisorii va fi cea mai interesantă – promit.

Prima poveste

La Vodafone CNP-ul meu nu este al meu, ci al unui anume Mircea Frățilă.

Prima poveste începe acum mai bine de 10 ani, când eu eram foarte minor, iar bunica mea pleaca din această țară – motiv pentru care numărul ei de telefon a hotărât să mi-l lase mie. De atunci și până recent, bunica mea, Frida Constantinof, era omul cu care Vodafone avea contract. Deși când cineva de la Vodafone o căuta pe bunica, eu răspundeam și spuneam că-s nepotul ei și eu utilizez numărul. Totul a mers bine…

… până când am vrut să-mi schimb abonamentul – să-mi iau mai multe SMS-uri. Atunci mi s-a zis că nu pot să fac eu asta, ci trebuie să vina bunica la o reprezentanță Vodafone. Când am zis că nu mai locuiește în România, mi s-a zis să aduc o împuternicire. Au mai trecut doi ani în care am lasat-o “moartă”, căci n-aveam de gând s-o bat pe bunica la cap cu așa prostii. Când vorbeam cu ea la telefon numai despre asta nu-mi aminteam să-i zic.

.. dar anul trecut, 2013, bunica a venit în București. Am urcat-o într-un taxi și am dus-o la Vodafone Moșilor. Plănuisem că după ce semnăm schimbarea titularului de contract s-o duc și la o prăjitură în oraș, ca să nu mă simt vinovat că am pus-o să stea în Vodafone-ul ăla o veșnicie.

A durat vreo două ore. O oră am stat să ne vină rândul. Una am stat să printeze un om d-acolo un contract de transfer de responsabilitate și să semnăm. Tot atunci am schimbat și abonamentul. Slavă domnului! Ce victorie!

Am dus-o ulterior pe bunica la prăjitură, crezând că sunt victorios, că am un abonament pe numele meu și totul e roz.

Două luni mai târziu primesc un apel care începe cu: “De la Vodafone, doamna Frida?”. Explic că nu este doamna Frida și că sunt eu, Ariel, nepotul, și că cu două luni în urmă s-a făcut acel transfer de responsabilitate… În fine. Mi s-a părut ciudat că încă apărea “Frida” în loc de “Ariel”, dar mi-am văzut de viață.

O lună mai târziu – fix la fel – în loc să mă caute pe mine, o căutau pe bunica. Iar mi s-a părut suspect, dar când am văzut că operatorii Vodafone care mă sunau nu știau de ce nu apare numele meu … mi-am văzut de viață mai departe.

Și aici vine partea interesantă: Acum câteva luni am fost nevoit să-mi schimb cartela de telefon. M-am dus la reprezentanța Vodafone, am dat buletinul, am zis ce vreau … “Dar dumneavoastră nu sunteți Frida. Este nevoie de omul cu care am semnat contractul.” Să-mi pice fața!

Ce să fac? Să explic că am făcut deja transferul de responsabilitate, dar ei sunt cretini? Să o aduc pe bunica cu primul avion din Israel? Cartela pe care o aveam nu mai mergea, îmi trebuia urgent o cartela nouă… Ce-i de făcut?

Prin nu-știu-ce-minune la o altă reprezentanță mi-au dat un SIM nou trecând cu vederea că eu nu sunt bunica mea. Am băgat o minciună cum că-i este foarte rău, în spital, și m-a trimis pe mine.

După ce-am rezolvat asta, însă, m-am întors la prima reprezentanță și le-am povestit cum cu un an în urmă am semnat acest transfer de responsabilitate care la ei n-apare. Am stat vreo două ore și ceva în reprezentanța din AFI Cotroceni pe problema asta. După MUUUULT timp o domnișoară, prin telefon, deși eu eram fizic într-o reprezentanță, mi-a zis ceva ce m-a făcut să leșin de râs:

“Am găsit contractul. Într-adevăr. El există. Apare chiar și semnat. Dar nu este activ… știți de ce?”

“Nu…”

“Păi vi s-a cerut să plătiți o taxă de 300 de lei pe care n-ați achitat-o atunci și de aceea contractul nu s-a mai activat, deci contractul a rămas pe numele bunicii.”

“În primul rând nu mi s-a cerut nicio taxă de 300 de lei… și-n al doilea rând, dacă mi se cerea, pentru ce era taxa asta?”

“Păi CNP-ul dumneavoastră apare într-o listă de rău platnici.”

“Rău platnici? Păi n-am niciun contract pe numele meu, nicăieri, niciodată. Ăsta era primul! Rău platnic la ce? Unde? CNP-ul meu sigur?”

“Da, la ROMTELECOM apare CNP-ul în lista de rău platnici. Iar taxa de 300 de lei era de fapt o garanție pe care ați fi putut s-o recuperați în 6 luni de la noi.”

Primul lucru pe care l-am făcut apoi a fost să întreb ce nume apare lângă acel CNP. Desigur, ca printr-o minune, nu era numele meu. Era un anume Mircea Frățilă.

Ce să fac? Să sun la ROMTELECOM? Să le zic toată povestea de mai sus? Cine are răbdare să audă toată povestea asta? La cine să sun?

Ba mai mult, deja-mi făceam scenarii – cineva mi-a falsificat buletinul! Cineva se folosește de identitatea mea!

Noroc că știam pe cineva de la ROMTELECOM. Cinci minute mai târziu am raportat problema și mi s-a confirmat că-i o eroare, că CNP-ul meu era din greșeală acolo și că, oricum, trebuie să achit taxa de 300 de lei, căci durează 6 luni până CNP-ul meu e scos din acea listă … Chiar dacă CNP-ul meu apare acolo din greșeală.

Vara asta, 2014, bunica a venit în vizită în București. Am urcat-o iar în taxi, am stat o oră la coadă în Vodafone Moșilor, i-am povestit tipului de acolo vreo juma’ de oră ce vreau să fac și faptul că tre să-i dau niște bani pentru că-s rău platnic cu CNP-ul meu, dar cu numele altcuiva… Vă rog să vă imaginați cum a fost să povestesc toată treaba asta. :)

O altă oră mai târziu ieșeam din Vodafone Moșilor cu contractul pe numele meu, după UN AN de chin și cu CNP-ul pe tot felul de liste ciudate.

De ce sunt supărat pe tine, Vodafone:

1. pentru că în 2013 nu mi-a zis NIMENI de taxa de 300 de lei.

2. pentru că nu mi-a zis NIMENI că-s rău platnic.

3. pentru că un angajat de-al vostru avea buletinul meu în față, în original, și numele “Mircea Frățilă” cu CNP-ul meu pe calculator … și nu s-a gândit nicio clipă că UNDEVA este o greșeală. Sunt, sincer, uimit că nu s-a gândit să sune la poliție să spună că a găsit un falsificator de buletine … (eu).

Dar, sții ce? Te-am iertat. A durat un an. A fost enervant. Am pierdut multe ore și mulți nervi. Dar am trecut peste…

A doua poveste

Mi s-a furat iPhone-ul.

S-a întâmplat acum o săptămână. Aveam un iPhone 4S de doi ani. Sunt dependent de Instagram. Fără iPhone-ul meu simt că nu pot să-mi urmez pasiunea de a face poze și de a le pune pe Instagram.

Așa că am pus ban pe ban, am strâns de peste tot, am hotărât că nu mai merg la mare deloc în acest august și, aia este, îmi cumpăr un iPhone 5S nou de la Vodafone, cu prelungire de abonament pe doi ani…

Și aici începe povestea trei:

A treia poveste

Puteți să vă luați iPhone-ul în ziua în care vă facturăm, adică în 9 zile!

M-am dus la Vodafone Moșilor. Am stat 10 minute. În fața mea mai erau 10 persoane. Totul se mișca slow-motion. Am plecat.

M-am dus la Vodafone Arsis Mall Vitan – știam că acolo, oricând mă duc, lucrurile se mișcă repede – și e și aproape de casă.

Cu tipul de acolo deja mă știam. Salut, salut, uite vreau un iPhone cu prelungire, bun, hai, ia un loc.

Și iau loc. Și pe stoc are fix un iPhone 5S negru, cum vreau.

Mărim abonamnetul de la 25 de euro la 29 de euro ca să iau iPhone-ul cu 1718 lei în loc de 1900 lei. Primesc și 500 de mb de net în plus.

BUUUUUUN, deja eram super-fucking-entuziasmat. Și tipul era. Chiar haios omul.

Scanează iPhone-ul, completează pe acolo chestii, bla bla, eu încep să scot banii din portofel – îi aveam pe căprării – câteva sute de lei împrumutați de la mama, câteva scoase de pe card, câteva pentru Vama Veche și încă 150 de lei banii pe care-i aveam pentru cadoul prietenei mele – urmează ziua ei.

Îi scot, îi pun numărați pe masă … și el îmi zice: “Stai, că-mi dă o eroare.”

Nu știu să vă zic ce eroare era, ce se întâmpla, cert este că 10 minute mai târziu asta a fost informația pe care am primit-o:

Abonamentul tău întră în vigoare în ziua în care ți se facturează de obicei, adică în 9 zile. Și tot atunci poți să-ți iei telefonul de la noi. Nu se mai poate face nimic acum.

Pe loc mă luase cu leșin. Sincer. Cu leșin …

Am sunat la *222 și am povestit TOTUL zicând că eu dacă nu plec în seara asta cu iPhone-ul 5S pentru care m-am chinuit să strâng bani, fac scandal.

Am mai stat vreo 30-40 de minute cu tipul mișto de la Arsis, care a dat mailuri și telefoane în stânga și-n dreapta … dar degeaba.

I-am zis că nu semnez nimic, că nu vreau 4 euro în plus la abonament și că nu mai vreau nimic niciodată.

În total am pierdut și azi două ore.


Vodafone. Sunt genul de om care crede că un blog nu trebuie folosit doar pentru a “obține” chestii. Ca blogger primesc de ani de zile multă atenție și multe atenții.

Dar vreau să înțelegi că azi, după ce am pus 1718 lei pe masa voastră, după ce am atins cutia iPhone-ului acela negru ce trebuia să fie al meu, după ce am stat ore în magazinul vostru … am fost trimis acasă. Cu mână în posterior.

Vodafone, sper din suflet că îmi înțelegi durerile. Sper că înțelegi de ce sunt supărat și de ce sunt dezamăgit de tine.

Abonamentul meu – de pe numărul 0722 227 331 – are peste 10 ani vechime. Mi-a plăcut la voi. V-am dat mereu bani.

Știu, sunt DOAR un om, doar un client. Aveti milioane de clienți. Nu vreau să mă tratați “special” pentru că-s blogger, pentru că-s evreu, pentru că am abonament vechi și scump sau pentru că cunosc pe cineva din interior, de la Vodafone … Cer doar să fiu tratat “normal”.

Nu mi se pare normal să vreau să cumpăr de la voi un telefon cu bani gheață și să nu pot. După ce mi s-a zis că pot.

Concluzia

Vodafone, mâine seară (19 august, ora 18:00) plec din București vreme de o săptamână. Nu la mare. Sună-mă până atunci și dă-mi un iPhone 5S, negru. Mă ofer să-ți dau bani pe el. Dar fă-mi o ofertă mai bună decât 29 de euro pe doi ani și 1718 lei pentru telefon. Vreau să simt că vrei să te iert. Și crede-mă, chiar nu vreau să plec o săptămână din București cu un Nokia 3310. Eu-s dispus să iert. Ah, era să uit: aș vrea să-mi recuperez și cei 300 de lei care-s blocați la tine. Încă am chitanța în portofel.

Orange, m-am tot gândit să mă mut la tine. Am mulți prieteni care te plac. Poate că și tu ai problemele tale… Habar n-am. Dar oferta ta sună mai bine. La 25 de euro văd că-mi dai mai mult internet. Și văd că dacă mă portez îmi dai și o reducere de 50 de euro. Nu-i rău. Orange, numărul meu e mai sus. Sună-mă, fă-mă fericit (am zis mai sus ce-mi doresc, nimic special, doar un 5S negru pe care mă ofer să dau bani până mâine la ora 18:00), și mă portez negreșit la tine.

O să-mi lipsească un singur lucru dacă cumva Orange o să mă câștige mâine înaintea ta, Vodafone! Acel “singur lucru” se numește Zonga. Dar văd că mă pot abona și dacă nu-s client Vodafone …

Vodafone, Orange, hai să considerăm această scrisoare deschisă un mic “test” de social media.

Deci mâine, 19 august, ora 18:00, plec din București pentru o săptămână. Îmi doresc să plec cu un iPhone 5S cumpărat de la unul dintre voi …

Al vostru client fidel (pentru Vodafone),
Ariel Constantinof

Al vostru potențial viitor client (pentru Orange),
tot Ariel Constantinof


48 de ore mai târziu am scris despre ce s-a întâmplat după publicarea acestui text. Aici.


Dă mai departe dacă ți-a plăcut și abonează-te prin e-mail dacă vrei să fii la curent cu tot ce scriu pe viitor:

S-ar putea să te intereseze

232 comentarii

  • Reply
    Alin
    19/08/2014 at 22:40

    Hai, nu te mai vaita atata, evreule.

  • Reply
    Alexandra
    19/08/2014 at 23:01

    Marele dezanvantaj pe care il are Cosmote-ul, si este al naibii de enervant, este semnalul in timpul calatoriei cu metroul… ceea ce face ca o conversatie interesanta , sa devina una enervanta ! In rest sunt destul de ok ! :)

  • Reply
    Lucian Stoian
    19/08/2014 at 23:03

    Nu are sens sa insir lunga mea poveste cu Orange. Pe scut sunt la fel de ordinari ca si cei de la Vodafone, dar semnalul este mai bun.
    Sa ai grija ce semnezei, daca semnezi, niciodata ceea ce s-a discutat nu este ceea ce se scrie pe contract, te tepuiesc pe principiul “lasa ca asta semneaza si el ca primarul”
    Cert e ca avem de ales si in telefonie, ca si in orice alt tip de servicii cere ni se ofera in minunata noastra tara, intre mediocru si mai mult decat mediocru….
    Pacat

  • Reply
    cornel
    19/08/2014 at 23:24

    Incearca RDS.

  • Reply
    lulu
    19/08/2014 at 23:49

    DIn articol reiese clar ca ai nevoie de cartela pre pay. Da, iti iei un tel “la liber” si nu mai economisesti 200 lei dar tu de fapt castigi (28-6)*24 euro = 528 euro!
    Am considerat aici optiunea prepay pe care o folosesc eu – de 6 euro pe luna de la orange (minute si sms nelim in retea, 200 nationale/UE dintre care 50 internationale – adica US si CAN si 200 MB net), dar daca vrei mai mult atunci cu 10 euro ai tot ce vrei si ce nu vrei si tot iesi cu mult in castig.

    Nu inteleg incapatanarea unora de a avea abonament cand optiunile prepay sunt de cel putin 3 ori mai avantajoase.

  • Reply
    Valet
    20/08/2014 at 00:27

    Stai liniștit,amândouă firme sunt asemănătoare.,cu un plus pt Orange…sunt mai activi,mai rapizi in decizii. Oricum, ei stiu ca ai sa te întorci….ei au venit aici sa factureze,nu sa investească in tot felul de servicii

  • Reply
    gabriela
    20/08/2014 at 02:41

    De ce nu incerci sa comanzi online iphone-ul de la vodafone din contul tau my vodafone? eu numai asa procedez, nu am mai pus piciorul intr-un magazin vodafone de 3 ani si nu am av ut nici o problema.Am luat si telefon si tableta asa.

  • Reply
    George
    20/08/2014 at 09:27

    Salutare Ariel,

    Sper că ai învăţat ceva din povestea asta. Ai trecut prin 3 întâmplări. Eu unu, indiferent despre ce contract este vorba, plată on-line, tranzacţii, etc m-am obişnuit să fac verific din când în când că nu sunt probleme. Având in vedere că suntem în era tehnologică…mulţi încă nu ştiu să lucreze conform cerinţelor din ziua de azi. Până la acel moment ideal în care te poţi baza pe sistem…mai este..prin urmare fii deştept, proactiv şi fă un double check. Îţi vei uşura singur viaţa.

    Am descoperit diverse nereguli făcând asta, dar le-am rezolvat la timp pe majoritatea. În multe cazuri…am escaladat problema, deoarece unii ori nu au informaţia necesară, ori chiar nu ştiu.

    Aş putea să continui, dar sper că ai prins esenţialul.

    Multă baftă şi o zi faină,
    George

  • Reply
    Alex Nestian
    20/08/2014 at 09:59

    Mi-am facut prelungire de contract si mi-au dat telefonul pe loc. Am fost la Vodafone, magazin de al lor nu de alde Arsis etc care nu au putere in astfel de chestii.

    Mi se factureaza pe 14 ale lunii, am fost undeva pe la 27-28, am facut prelungirea care a intrat in vigoare pe 14 luna urmatoare (si toate beneficiile noului abonament) dar telefonul (iPhone 4 la vremea aia proaspat aparut) pe loc ;)

    Si da, nu o sa te sune ca nu stau ei intr-un singur client care urla pe un blog.

  • Reply
    Adrian Boioglu
    20/08/2014 at 10:21

    Un sfat: pe la jumatatea lunii septembrie se lanseaza iPhone 6. Acelasi device va ajunge in Romania prin octombrie. Poate ca nu vrei sa nu ai bani pentru el, dar odata cu lansarea lui, iPhone 5s va deveni simtitor mai ieftin.

    Daca acum iei un iPhone 5s la un abonament de 25+ euro pe luna si avans de 1700 lei, peste o luna-doua il vei lua la 1500 lei si un abonament mai mic.

  • Reply
    Valentin Bosioc
    20/08/2014 at 10:56

    Nu am citit cu atentie toate comentariile (sunt un om ocupat cu fara prea mult timp liber), dar vreau sa iti spun ca nici Orange nu e mai breaz. Daca ma apuc sa povestesc prin cate am trecut cu ei in peste 10 ani de cand sunt la ei … Iti spun doar concluzia: abia astept sa mi se incheie/reduca perioada contractuala ca sa ma portez, ghici unde? La Vodafone :)

  • Reply
    cojo
    20/08/2014 at 11:36

    si pana la urma, te-a sunat careva?…m-ai facut tare curios…

  • Reply
    rodica haprean
    20/08/2014 at 12:18

    Este regretabil ce se întâmplă, dar ca şi consolare pot să-ţi spun că eu am păţit cam acelaşi lucru timp de 2 luni cu Banca Transilvania. Şi sunt sigură că mai sunt mulţi în această situaţie.

  • Reply
    Degrize
    20/08/2014 at 12:20

    Ca sa vedeti ce face Vodafone. Am fost in concediu in Spania intro zona unde Vodafone Spania nu avea semnal. Ei bine nu puteam sa accesam celelalte retele (Movistar, Orange). Eram blocati in retea. Dupa multe convorbiri la relatii clienti am primit asigurarea ca sea rezolva. NU s-a rezolvat. Ciudat este ca unul dintre noi are cartela SIM veche (verde) si el putea sa se conecteze si sa vorbeasca din orice retea, noi ceilalti care aveam SIM nou, rosu, NU. Acceasi chestie mi s-a intamplat si in Franta. Acolo unde Vodafone (S-FR) nu avea semnal nu puteai sa faci nimic, nu semnal, nu nimic, doar apel SOS. Chestia asta m-a socs din pepeni. Ca sa faca o economie de cativa centi pentru interconectare iti taie accesul in roaming pe alte retele. Josnic. De abia astept sa mi-se termine abonamentul la Vodafone (desi sunt clientul lor de 15 ani) sa-mi portez numarul.

  • Reply
    gigi
    20/08/2014 at 12:41

    ouch, cat efort si timp pierdut pentru ceva atat de banal, ar trebui sa iti gasesti o ocupatie sau daca nu e un efort prea mare ceva de muna, ca ai prea mult timp liber

  • Reply
    oana
    20/08/2014 at 13:09

    Eu am inchis un abonament Vodafone dupa 11 ani. Motivul: facturi incarcate mereu, mai ales cand plecam din tara. Cireasa de pe tort a fost o factura in care desfasuratorul continea pagini intregi cu MMS-uri. De aproape 40 de euro. Am inchis abonamentul si am trecut pe cartela.

  • Reply
    savic
    20/08/2014 at 15:44

    ca sa continuam cu istoriile:
    Abonat Vodafone; la un moment dat ma “prind” ca abonamentul meu, vechi de 5 ani e chiar foarte prost ( minute/SMS ) fata de ce e nou pe piata. Ma duc la VF; donsoara de acolo zice : “pai e normal, au scazut preturile si trebuie sa facem fata concurentei”; zic: “ok, inteleg asta, dar eu totusi sunt client VF de 5 ani, asta nu inseamna nimic ?”; zice: “imi pare rau”; raman si ma uit lung si trist precum cornuta… . bun. dau telefon la *222: “vreau sa schimb abonamentul cu ceva mai bun”; “da, o sa va sune de la dept. vanzari”; timp de o luna am dat telefoane in fiecare saptamana ” ba baieti, eu chiar plec de la voi, nu puteti sa imi schimbati abonamentul?” “da. o sa va sune”; evident ca nu au sunat, evident ca am plecat de la ei. Dupa 1 luna, ma suna de la VF: “de ce ati plecat de la noi ?” . m-a luat cu lesin ( de ras )

  • Reply
    Bogdan
    20/08/2014 at 16:56

    @Valentin Bosioc: Portati-va, portati-va… sa vedeti ce va porteaza si ei in cele ce vor urma :-)

    • Reply
      Valentin Bosioc
      20/08/2014 at 20:39

      Pai atunci ce sa facem? trecem toti pe prepay…?

      • Reply
        Stan Patitu
        04/02/2016 at 08:33

        DAAA !

  • Reply
    Andrei
    20/08/2014 at 17:59

    Si pana la urma cum a ramas? :)

  • Reply
    Mirela
    20/08/2014 at 18:27

    “Orange, numărul meu e mai sus.”
    Care numar, cel care ti-a fost furat impreuna cu telefonul?

  • Reply
    Aura
    20/08/2014 at 20:25

    Ma tem ca ai asteptari mult prea mari…Vodafone lasa de dorit…

  • Reply
    alex
    20/08/2014 at 20:51

    Amice, esti un cocalar infect, cum sunt mii ca tine, cu pantalonii rupti in fund, bani imprumutati, dar IPhone 5 …. esti dependent de a posta poze pe net? Cauta o apa adanca si fa-ne la toti un bine, sari in ea cu o piatra de gat! Multumesc.

  • Reply
    Viorel
    20/08/2014 at 21:38

    Shalom Ariel,

    De ce nu incerci ceva cu prietenii de la RDS-RCS?

  • Reply
    Brugner
    21/08/2014 at 10:15

    Dude, fara suparare, dar te dai un om cult, mai citit, care stie sa puna o virgula, om cu capul pe umeri. Cum dracu sa dai banii aia pe un abonament si sa mai dai ai 1700 de lei pentru un telefon. Tu mai stii pe ce lume traiesti, cat mai costa un abonament, ce se mai ofera in el, cat mai costa o cartela care iti da mai multe beneficii, poate, decat un abonament? Stii cat costa telefonul ala la liber? De ce naiba sa le dai acelor ciumpalaci atatia bani?!?!?
    Deh, fara d-astia ca tine, unde ar mai fi alde Vodafone si Orange. Ar cam chitai de foame. Asa, voi le rotunjiti profiturile.
    Semnat un om care a stat doi ani cu scarba in reteaua Vodafone si lecuit pe veci de abonamente. Acum, pacalit pe jumatate de belgravistanezi, dar cel putin dau 3 euro, nu 30. Si, da, am netul nelimitat ;)

  • Reply
    George Z
    21/08/2014 at 11:22

    Am citit articol plus ceva mesaje (sunt prea multe si nu e timp) . TARE! :) Poate, poate pana la urma putem schimba ceva cu atitidinea noastra. Ideea sa facem galagie sa ne auda lumea parerile si ce vrem. Tot asa inainte !

  • Reply
    prâslea
    21/08/2014 at 13:27

    într-adevăr, vorbim despre drame veritabile aici. iar tonul și glumițele de fătălău sunt și mai ridicole. mor de râs. mă întreb doar cum te mai suporți.

  • Reply
    Vodafone Romania
    21/08/2014 at 13:50

    Salut!

    Venim in intampinarea tuturor clientilor care si-au exprimat nemultumirile in legatura cu serviciile sau produsele Vodafone Romania, sa ne contacteze pe pagina oficiala de Facebook a Vodafone Romania: https://www.facebook.com/vodafonero

    Multumim,
    Echipa Vodafone

  • Reply
    bodoxx
    21/08/2014 at 16:36

    WOOOWWWW, astept cu interes maxim momentul in care vei participa la o licitatie si cu Tanti Florica din piata, pt un kg de rosii…

  • Reply
    Maria
    22/08/2014 at 12:26

    Mai are rost sa spun si eu prin ce am trecut cu hotii de la Vodafone? Am spus-o de nenumarate ori pe oriunde am putut. Am vrut sa cumpar un telefon de la Vodafone pt ca acolo era mai ieftin. Precizez de vreo o mie de ori ca vreau doar aparatul fara cartela fara abonament dupa ce sunt intrebata de aceeasi mie de ori daca nu vreau un abonament. Cumpar, platesc si surpriza telefonul e codat in Vodafone si trebuie sa platesc 50 euro sa mi-l deblocheze. WTF? Nu ai auzit cand am zis ca vreau doar aparatul? Ba da dar la noi asa sunt toate telefoaanele. Pai si nu puteai sa spui inainte sa-l platesc? Dupa plangeri la ei si la OPC am fost chemata la magazin si mi l-a deblocat in aprox 2 minutte gratis. Si uite asa m-au pierdut de un eventual client intr-o buna zi

  • Reply
    adi
    23/08/2014 at 09:55

    Ariel, faci atat de mult caz pt un telefon amărât. Nu mai bine te duci la mare decat sa stai cu nasul in telefon ?

  • Reply
    mari
    26/08/2014 at 14:31

    Poti sa fii prieten al paginii facebook ,,utilizatori mobil” si povesteste ti experientele vodafone….trebuie sa ii fortam sa ne ia in seama…eu am reusit de o ora de cand am facut pagina si i-am si anuntat ca o fac sa primesc in loc ,,cererea dumneavoastra va fi rezolvata in cel mai scurt timp” mesajul in care mi se dadea un termen fix pentru rezolvarea problemei mele ….

  • Reply
    alina
    20/11/2014 at 03:21

    buna,as vrea sa imi iau la abonament un htc one m8 ,dar nu stiu cam cat m ar costa la inceput cand l as lua,ma poate ajuta cineva,as vrea la orange

  • Reply
    Cristi
    08/02/2015 at 14:05

    Optiuni secrete Vodafone prepay:

    NELIMITAT5 (5 euro)
    Nelimitat national (minute si sms)
    300 MB net

    NELIMITAT12 (12 euro, valabil 2 luni, deci 6 euro/luna)
    Nelimitat national (minute si sms)
    200 minute internationale pe mobil
    1,5 GB net

    Detalii si mod de activare:
    http://www.tinyurl.com/optiuni-secrete-vodafone

  • Reply
    Cristi
    09/02/2015 at 12:34

    Daca nu ai blog si audienta, Vodafone nu-ti rezolva problema si te ignora! Pe mine m-au dus cu presul, ba sa intru pe chat, ba ca transfera solicitarea mea “catre departamentul tehnic” …si pana la urma nu au rezolvat NIMIC, pentru ca nu le pasa:

    https://forum.vodafone.ro/t5/Cartelă-preplatită/oprire-optiuni-inainte-de-termen/td-p/126683

  • Reply
    alex
    28/03/2015 at 10:40

    eu am avut abonamente la vodafone, orange si cosmote. cu vodafone, poveste asemanatoare. parca eu vroiam ceva, nu ei vroiau clienti. orange mi-a dat datele unei firme de recuperari ca am uitat sa platesc o factura si am platit-o peste o saptamana cand am venit din vacanta. am inchis contractul pe tema asta, mai ales ca nu scrie in contract ca imi pot vinde sau da datele, ci doar cu scop promotional. la cosmote am vazut un customer service de nota 11, dar acum, de cand i-a luat T-mobile. ieri am inchis abonamentul. duduia de-acolo a fost atat de politicoasa incat imi venea sa-l prelungesc DOAR PENTRU ca nu m-a intrebat nici macar “e totul in regula?” … nu mai zic de spamul ala enervant cu oferte peste oferte. n-a comentat nimic, mi-a adus hartia, am semnat, o zi buna. asa da!

  • Reply
    Cris
    10/04/2015 at 03:19

    Orange în două variante:

    Pentru varianta fun scroll down and watch 1.
    Pentru varianta aiurea scroll down and read 2.
    În rest Orange loves you. (Money of course.)

    1. https://www.youtube.com/watch?v=R_GcfxUqegY
    2.Bonus! La reîncărcarea orange primești cadou vreo 20 de mesaje inutile bune pentru umplerea inboxului. Toate în regim panteră, fluture, delfin ca fauna orange să fie completă. The future’s bleah, the future’s boringi!

  • Reply
    Digi mobil
    23/06/2015 at 23:56

    daca vrei hai la noi la digi.. iti dam abonament nelimitat cu 22 de lei pe luna

  • Reply
    roxy
    25/07/2015 at 02:09

    E trist dar sincer umilinta a cam atins cote maxime la toate companiile intrucat trateaza clientii ca pe niste cifre in portofoliul lor. Eu am ales sa renunt la Orange si sa trec la Digi pentru ca doar la expirarea contractului cand vroiai sa pleci din retea iti faceau o oferta mai buna, iar care va sa zica daca erai multumit de pretul platit, plateai in continuare fara sa te bage cineva in seama.

  • Reply
    Anisoara
    22/08/2015 at 23:57

    Vreau sa imi fac si eu un abonament dar nu pot fara contract de casa ati putea face si doar cu buletinu’ zic eu….

  • Reply
    alejayjohn
    26/09/2015 at 17:09

    nu mai sti nici ce sa mai crezi , faci abonament ai 4 – 5 – 6 luni la ei si doresti un telefon mai bun vor sa-ti atace buzunarul cu 7 8 milioane “ca prezinti risc” dar ce ma stau sa fug din tara pentru un amarat de telefon ? i’ve got a life adica pe bune sa nu exageram totusi ! abonamente mari , telefoane proaste preturi aberante si avansuri care insumeaza aproape tot salariul unui om

  • Reply
    Am fost jefuit în Barcelona - Ariel Constantinof Blog
    19/10/2015 at 16:01

    […] pe de altă parte … TELEFONUL MEU! iPhone 5S (obținut cu greu)… și nu asta era neapărat relevant, cât faptul că aveam să rămân fără telefon încă […]

  • Reply
    vasile boadle
    19/12/2015 at 18:43

    azi e craciun fericit

  • Reply
    cristi
    19/12/2015 at 18:46

    am un brad nou inpodobit

  • Reply
    Diana
    01/02/2016 at 17:24

    Stai sa vezi daca vrei sa il inchizi prin ce telenovela treci :)))

  • Reply
    oarecare
    28/05/2017 at 17:45

    Sal’tare Ariel (sau poate Persil ?) …
    Am dat din intamplare peste postul tau si mi s-a parut extrem de elegant , degaja o franchete naucitoare pentru o persoana normala cu cetatenie romana . Imi pare sincer rau de experientele traite (in urma cu atatia ani -haha) insa as dori sa te trezesti din fanatasmagorica lume ideala in care crezi ca traiesti . Pana la urma asta-i viata , de aceea este asa frumoasa si savuroasa . Sa te confrunti cu o imbecilitate incredibila , sa fii prins intr-o conjunctura ridicola care deseori iti poate provoca intr-o ametitoare alternanta surasuri si grimase de scarba … Eeh asta este Romania de astazi ! Important este sa depasesti toate aceste necazuri si satisfactia va fi cu atat mai mare cu cat rahatul in care intri nevinovat pute mai tare . Ce vroiam insa sa subliniez este ca nu Vodaf. este de vina ci dobitocii angajati acolo . Ametitii aia angajati pe salarii mizere , fara studii , fara pregatire , fara discernamant , fara bun-simt si/sau cea mai mica farama de moralitate sau empatie pentru clienti . Fenomenul exista in toate structurile societatii . “Deal with it or leave it” . Sper sa fi plecat deja din tara ! Definitiv !

  • Reply
    G
    31/08/2017 at 17:08

    Ariel, sunt “n” posibilitati de a te juca de-a fotograful si internetul, dar nu te admir, ca ne crezi prosti, invatandu- ne “pozitia ghiocelului” jucandu-te cu mintile noastre, narand. Stim cu totii, productia marelor concerne comerciale, personal te cred de al “lor”. Filozofie psihica ( in traducere libera “exploatarea prostiei umane”).

  • Reply
    Puterea Social Media – Stefan Rusie
    16/01/2019 at 06:20

    […] primul exemplu vreau să arăt articolul lui Ariel Constantionf prin care acesta își varsă of-ul împotriva Vodafone într-un mod […]

  • Vezi alte comentarii: 1 2 3

    Comentează