Bălării

Cât de mult ar trebui să-mi schimbe părerea despre un brand un simplu angajat?

Cât de mult ar trebui să-mi schimbe părerea despre un brand un simplu angajat?Ştiu de mult că informaţiile negative circulă mult mai repede decât alea pozitive. Ba mai mult, alea negative nu le uită nimeni în timp ce alea pozitive dispar din memoria oamenilor după vreo 24 de ore!

Pe acelaşi principiu am descoperit că am un defect: judec brandurile după angajaţii lor care mă tratează cu fundul, uitând că au şi nişte angajaţi super-tari uneori.

Ieri am păţit o treabă care m-a călcat rău pe nervi. Am fost la un service de biciclete. Nu era prima dată când mergeam acolo. Mă grăbeam. Frâna de pe faţă mi-era nestrânsă. Era o operaţiune de 23 de secunde, cu exactitate! Eu n-aveam ustensile să-mi strâng singur frâna şi m-am gândit că oamenii de la un service (pe care-i şi ştiu) mă vor ajuta fără probleme…

Intru, întreb frumos dacă pot să fiu ajutat. Cu maximă aroganţă şi sictir un angajat la bustul gol îmi zice să aştept o vreme (“stai şi tu 5 minute”) cât stă şi el să halească un covrig. În general n-ar fi fost o problemă să aştept, dar modul în care mi-a zis să-l aştept şi atitudinea lui trăda o scârbă iremediabilă faţă de existenţa mea. Şi în plus, nu că aş face eu programul angajaţilor, dar nu era oră de pauză de masă şi din câte ştiu încerci să atragi clienţi, nu să-i pui să stea degeaba, să-i enervezi, să-ţi baţi joc de ei.

Un “superior”, să zic aşa, auzind că nu ne prea înţelegem (eu mă cam enervasem de atitudinea de căcat a tipului) a venit şi mi-a luat bicla şi mi-a strâns el frâna. În 30 de secunde ieşeam din service.

Acelaşi tip m-a tratat cu super sictir şi acum o săptămână când aveam de pus o frână. Atunci m-a pus să aştept vreo două ore, deşi el nu părea să facă nimic. Tot acel superior m-a ajutat şi atunci. Pe loc.

Acum dilema-i următoarea: Eu ce să cred despre acest service? Că-i de căcat pentru că sclavul care e plătit să repare bicle n-are niciodată chef să-şi facă treaba? Sau că e un service super pentru că mi-a strâns frâna gratuit în 30 de secunde un om foarte de treabă (după ce, e drept, m-am certat cu sclavul)?

Şi am observat că mai în toate serviceurile de bicle din Capitală apare problema sictirului fără chef de muncă. Pe bune. Îmi pare rău, bre, angajatori, dar n-ar trebui şi voi să luaţi ceva atitudine?

Şi apropos de întrebarea din titlu. Cunosc doar un angajat Cărtureşti. Din acela de stă la casă. Dar există acolo o domnişoară de peste un an de zile cu care mă înţeleg “minunat”. Anca. E supărată pe mine d-atunci, de mult, de când am dat eu un mail şi nu mi-a răspuns nimeni şi am făcut pe supăratul. Acum când fac tot felul de chestii şi îmi vine să dau un mail la Cărtureşti, tot renunţ gândindu-mă că mailul meu ajunge la Anca, cea care, deşi oricum nu-mi răspundea la mailuri nici înainte, în prezent presimt că mă detestă cumplit.

Să dau eu mailuri la Cărtureşti sau nu?

Deci cât de mult ar trebui să-mi schimbe părerea despre un brand un simplu angajat?


Dă mai departe dacă ți-a plăcut și abonează-te prin e-mail dacă vrei să fii la curent cu tot ce scriu pe viitor:

S-ar putea să te intereseze

5 comentarii

  • Reply
    Adda
    02/06/2011 at 11:07

    Mi se pare prea de tot sa fie numit “sclav” . Totusi suntem in secolul XXI…

    Cum e comentariul ăsta? Thumb up 0 Thumb down 0

  • Reply
    Stefan Murgeanu
    02/06/2011 at 11:13

    tu-ti repari bicicletele la Carturesti?! :D :)))

    in alta ordine de idei, in cazul service-ului acela problema nu e doar “sclavul”, ci si superiorul, care nu ar trebui s atolereze asemenea oameni si asemenea atitudine…

    deci da: angajatul fute brandul (scuzati expresia)

    Cum e comentariul ăsta? Thumb up 0 Thumb down 0

  • Reply
    Gabriela
    02/06/2011 at 18:21

    Cred că la Zoso am mai văzut cuvântul “sclav” folosit așa. Nush de ce, dar nu îmi place deloc.
    Nu îl mai citesc pe Zoso de mult…

    Cum e comentariul ăsta? Thumb up 0 Thumb down 0

  • Reply
    Harry
    02/06/2011 at 19:46

    Citirea cuvantului “sclav” nu mi-a picat bine. Am sa trec cu vederea peste acest inconvenient pentru ca probabil chiar te-a secat atitudinea angajatului. Stiu foarte bine cum e sa fi tratat cu spatele.
    Cu o reclamatie depusa la OPC ai putea rezolva ambele probleme. In aceste cazuri, angajatii risca, in cel mai fericit caz o penalizare de 10% din salariu si se poate ajunge pana la pierderea locului de munca iar societatea comerciala sa fie amendata.

    Cum e comentariul ăsta? Thumb up 0 Thumb down 0

  • Reply
    Stefan Murgeanu
    03/06/2011 at 16:12

    nici pe mine nu ma incanta apelativul de “sclav” cu referire la angajati, insa circula pe twitter un banc fain:

    “Seful catre subordonat:
    – Ioane, eşti concediat!
    – Concediat? Credeam ca sclavii sunt vânduti!”

    :D :))

    Cum e comentariul ăsta? Thumb up 0 Thumb down 0

  • Vezi alte comentarii:

    Comentează