România

M-am judecat cu Jandarmeria Română

M-am judecat cu Jandarmeria Română

În mai 2014, într-o zi călduroasă și faină, voiam să plec spre casă din centrul vechi al Bucureștiului. Eram, ca de obicei, cu bicicleta. Când am vrut să intru pe carosabil (de pe trotuar), un polițist de la rutieră (cel din poza de mai sus) mi-a spus: “Treci pe trotuar! Ce faci?”

M-am oprit cumva “între” trotuar și carosabil, cu roata din spate sus, pe trotuar, și cea din față pe carosbil – eu fiind pe bicicletă.

La momentul acela polițistul nu îmi dăduse niciun motiv pentru care mi-a zis să trec pe trotuar, așa că am întrebat foarte naiv: “De ce? Ce am făcut (șefu’)? De ce n-am voie pe carosabil?”

Atât mi-a trebuit. În clipa doi omul a venit la mine și m-a îmbrâncit și a început să mă înjure. Fără nicio explicație.

Știu că am fost așa șocat de reacția lui că instant am sunat-o pe Corina să-i povestesc ce pățesc.

După ce m-a împins pe trotuar și m-a înjurat, polițistul a plecat înapoi pe carosabil – unde stătea absolut degeaba, nu dirija… stătea.

Până am sunat-o pe Corina și până m-am îndepărtat puțin de polițist mergând pe trotuar, văd că pe strada cu pricina trece o coloană oficială. În perioada aia era Joe Bidden prin București. Atunci am avut revelația: d-aia n-am avut eu voie pe carosabil. Deși dacă m-ar fi lăsat să-mi văd de drum eram de mult disăprut din calea coloanei… SAU dacă-mi zicea: “Stai un minut să treacă coloana oficială”, pe cuvânt că eram extrem de înțelegător și stăteam un minut.

Dar nu. Lucrurile nu-s așa simple când vine vorba de poliția română. Pe trotuar am mers aproximativ 100 de metri “în amonte” (adică în sensul invers sensului de mers de pe strada aceea). Apoi am coborât pe carosabil cu bicicleta și mi-am văzut de drum.

Desigur, polițistul care inițial mă oprise pe trotuar era încă pe carosabil. M-a văzut. L-am văzut. I-am bătut obrazul. Foarte subtil. În fond: mă înjurase ca la ușa cortului fără niciun motiv. Iar eu nu-i zisesem nimic, doar îi cerusem explicații pentru care mă oprea pe trotuar.

La următoarea intersecție un alt polițist de la rutieră mi-a făcut semn să mă opresc. Era clar că ceva era necurat … și deși aveam timp să “fug” și să mă prefac că nu văd semnele polițistului – sunt 110% sigur că nu m-ar fi urmărit cu mașina de poliție … – am staționat.

Polițistul de la noua intersecție: “Ce ați făcut domnule?”

Eu: “Ce-am făcut? Dumneavoastră m-ați oprit și dumneavoastră mă întrebați ce-am făcut?”

Polițistul: “Mi-a dat prin stație șeful să vă opresc urgent. L-ați înjurat sau ce-ați făcut?

Eu am înțeles că începe un joc fain de puteri. Dar eram șocat.

Din urmă a venit polițistul gras din poza de mai sus. Când a ajuns în dreptul meu a început să zbiere și să mă facă în toate felurile posibile. Mi-a futut morții, răniții, gâții, a zis că am părinți cretini care nu m-au educat etc.

În tot acest timp Corina era cu mine în telefon (am căști și de multe ori sunt cu cineva în telefon când pedalez prin oraș).

După ce m-a înjurat mi-a cerut buletinul. Eu am început să tremur mai mult de nervi decât de emoții.

Corina mi-a zis în telefon: “Nu-i da buletinul fără să se legitimeze și să-ți zică de ce ți-l cere!”

I-am zis, după valul de injurii, primul lucru: “Vă rog să-mi spuneți cine sunteți și de ce îmi cereți buletinul.”

Degeaba. L-a durut în fund că i-am cerut să se legitimeze, să se prezinte, să-mi dea un nume …

Mi-a zis, însă, că nu-i treaba mea cine este el și că dacă nu-i dau buletinul lui, mă vor legitima cei de la jandarmerie oricum.

În centrul vechi al Bucureștiului există gherete cu jandarmi și locul în care inițial mă oprise polițistul pe trotuar era un loc cu o astfel de gheretă.

În fine, nu știu ce-a fost în capul meu și am hotărât că orice ar fi, o să-i dau buletinul, să văd ce poate să-mi facă și pe ce argumente …

I-am dat buletinul. În timpul ăsta polițistul n-a încetat să mă înjure și să mă întrebe de ce râd/zâmbesc. Eu mereu când sunt într-o situație din asta de “stres” ajung să râd sau să zâmbesc tâmp. Pe polițiști îi irită.

Cu buletinul meu a plecat înapoi spre locul în care mă oprise inițial. Eu l-am urmat, că n-aveam ce să fac. Cât l-am urmărit îmi tot zicea: “Lasă că vezi tu, căcatule!” și alte vorbe de genul, foarte amenințătoare.

Apoi am fost înconjurat de vreo 6 jandarmi. Polițistul dispăruse…

Buletinul meu era la un jandarm foarte tânăr – de vârstă cu mine. Discuția cu jandarmul ăsta a fost priceless.

El: “Trebuie să-ți dau o amendă pentru tulburarea liniștii publice.”

Eu: “Mie? De ce? Ce-am făcut?”

El: “Nu știu ce ai făcut, dar trebuie să-ți dau această amendă. O să fie între 100 și 1000 de lei. Dacă o scriu, o semnezi? Nu vreau s-o scriu degeaba.”

WHAT THE ACTUAL FUCK IS GOING ON?!

Am închis telefonul Corinei și l-am sunat pe Adrian, omul-super-avocat care mă scosese de multe ori din rahaturi de genul ăsta.

I-am povestit pe foarte scurt la telefon ce se întâmplă. A râs de mine, ca de obicei, și mi-a zis să semnez amenda că o contestăm.

Iată amenda: cu buletinul meu în față n-a fost capabil să scrie CONSTANTINOF, ci doar CONSTANTIN. Și argumentul este simpla “tulburare a liniștii publice”. Deși jandarmul nu fusese de față când polițistul m-a înjurat de toată familia și morții.

M-am judecat cu Jandarmeria Română

Am încercat să fiu “uman” cu acest jandarm care era de vârsta mea. I-am spus: “Nu e ciudat că-mi dați o amendă complet aiurea, fără să știți ce am făcut? Nu e nedrept? Cum puteți dormi la noapte cu gândul ăsta?

Și jandarmul mi-a zis că: “Îmi pare rău, dar n-am ce să fac. Noi ne supunem la ce ne zic șefii. Trebuie să-ți dau amenda asta. O să fie de 200 de lei, e singurul mod în care te pot ajuta, să fie o amendă mai mică…”

Eu: “Merci, apreciez că nu-mi dai o amendă de 800 de lei, dar totuși – cum vei dormi la noapte știind că mi-ai dat o amendă complet aiurea?”

Și el o ținea pe a lui: “N-am ce să fac…” și apoi mă întreba: “Dar ce i-ați făcut domnului politist de era asa furios?”

Am văzut că n-am cu cine vorbi, așa că am încetat să mai comunic cu el. I-am zis doar că greșește și că e corupt. Face o mare nedreptate pe care o semnează cu numele lui și e nasol…


Fast-forward: Adrian-super-avocatul mă ajută să contest amenda. După aproape 3 luni, pe 6 iulie 2014, răspunde Jandarmeria Română care susține că nu va anula amenda pentru că eu am înjurat un jandarm și am tulburat liniștea publică astfel. Complet fals, desigur.

Ce-a urmat apoi?

Păi fast-forward la 16 maritie 2015, luni, ora 7:50, Corina este sunată de către mama ei care-i spune că sunt doi jandarmi la ușă, la ea acasă, care o caută pentru că “au mandat de aducere”.

Ne-am trezit super-speriați și panicați. 20 de minute mai târziu jandarmii erau la noi acasă. Au luat-o pe Corina, ca martor, în cazul de mai sus. Am aflat asta atunci, căutând cazul meu pe internet.

M-am judecat cu Jandarmeria Română

Și uite așa a plecat Corina la 8:10 dimineața, într-o zi de luni, cu un total de 4 jandarmi într-o Dacia Logan. Eu am luat un taxi după ea.


Pe site scria că la 8:30 este cazul meu. Dar de fapt lucrurile astea funcționează altfel: toată lumea este chemată la ora 8:30 în sala X a judecătoriei și sunt rezolvate pe rând. Majoritatea se rezolvă în câteva minute. Multe sunt amânate pentru că lipsesc martorii sau petenții sau intimații… Și foarte puține chiar durează mult.

La ora 9 eram în sală cu Corina. Erau tot felul de cazuri amuzante. Toate aveau loc în fața mulțimii de oameni ce-și așteptau rândul.

La ora 11:30 a venit rândul Corinei, când în sală mai erau vreo 3-4 cazuri doar.

Au întrebat-o ce-și amintește, ce poate confirma, ce știe etc. A durat cam 2 minute totul.

Judecătoarea, la un moment dat, chiar a întrebat: “Păi și cum a tulburat liniștea publică?” – era o întrebare retorică.


Pe scurt

Am fost nedreptățit de un polițist de la rutieră care nu s-a legitimat și n-avea (se vede în poză) nici numărul pe care-i obligat să-l poarte în piept, ca să pot să-i depun o plângere. Am luat astfel o amendă de la jandarmerie pe care am contestat-o și, cu greu, după aproape un an, am reușit s-o anulez.

Da, poți să-ți faci “dreptate”… oarecum. În sensul că am anulat o amendă falsă.

DAR polițistul din prima poză de sus, acel rahat de om care m-a înjurat absolut fără niciun motiv și care s-a comportat cu mine ca cu o cârpă, n-a pățit nimic.

ȘI nici jandarmul care mi-a dat amenda “că așa i-a zis șeful” n-a pățit nimic.

Oamenii ăștia sunt liberi să facă ce vor, cum vor, că e greu să le faci ceva…

Mă bucur că mi-a fost anulată amenda falsă … dar am impresia că mă bucur degeaba, din păcate.

M-am judecat cu Jandarmeria Română

Am scris rândurile astea în ideea că poate cineva are ce învăța din ele… Eu în continuare consider că n-am greșit cu nimic și consider că polițistul de la rutieră ar trebui să fie dat afară. Dar, din păcate, n-am cum să îi fac eu vreun “rău” lui sau bine nouă…

Jandarmeria, clar, apără hoția. Tipul ăla, care era de vârsta mea, era supus șefilor și n-aveai ce discuta cu el. Era încredibil de spălat pe creier.

Iar la judecătorie e destul de fain și simplu și rapid. Măcar acum știu cum funcționează sistemul ăsta.

Îmi pare rău că închei textul ăsta într-o notă oarecum negativă. N-aș fi vrut să fie așa.


Dă mai departe dacă ți-a plăcut și abonează-te prin e-mail dacă vrei să fii la curent cu tot ce scriu pe viitor:

S-ar putea să te intereseze

115 comentarii

  • Reply
    Mihai
    18/03/2015 at 11:09

    Gresesti, cand spui ca jandarmul de varsta ta era spalat la creier. Gandeste-te ce repercusiuni ar fi avut asupra lui daca nu ti-ar fi dat amenda. Probabil ar fi fost dat afara de la locul de munca. Este o diferenta sa fi robot si alta sa faci lucruri de nevoie.

    • Reply
      Ariel
      18/03/2015 at 11:16

      A face o nedreptate pentru a nu fi dat afară de la muncă = lipsă de moralitate = spălat pe creier. Cel puțin așa văd eu situația.

      • Reply
        Mihai
        18/03/2015 at 11:26

        Cu siguranta, nu traim intr-un glob unde lucrurile ne merg cat de cat bine. Prin urmare, in Romania, cel putin, trebuie sa faci anumite lucruri mai putin morale, uneori, ca sa ai o paine pe masa.
        Ipotetic, vorbind, daca nu iti dadea amenda, sa presupunem ca ar fi fost dat afara sau sanctionat si apoi ?

        • Reply
          Ariel
          18/03/2015 at 11:29

          Plecăm de la premisa greșită: dacă cineva voia să-mi dea amendă, trebuia să mi-o dea chiar el, nu să pună un subaltern să mi-o dea. Și gata.

        • Reply
          Rosuarterial
          18/03/2015 at 11:58

          Si dupa ce era dat afara isi gasea alt loc de munca !
          ASA – daca acel jandarm va ajunge vreodata sa aiba nevoie de ajutorul meu, el sau familia lui – o sa ma fac ca ploua – pentru ca nu il pot considera om.
          Am pe strada pe care locuiesc 2 Jandarmi. Cand s-a oprit apa potabila 4 zile din cauza unui accident ghici pentru cine nu am transportat apa imbuteliata cu vehicolele firmei mele ? Pentru acei jandarmi. Ghici pe copii cui nu ii duc la scoala cu masina cand afara sunt conditii nasoale ? Pe copii jandarmilor.
          De ce ? Pentru ca singurul respect pe care il am pentru unelte este pentru uneltele mele. Jandarmii pentru mine sunt ca si bormasina vecinului de la coltul strazii: ieftina, prost intretinuta, si stiu ca nu ma pot baza pe ea cand am nevoie. Asa ca de aia am bormasina personala.

          • cristi
            19/03/2015 at 07:51

            sa te vedem pe tine cum renunti la o slujba platita cu 2.000-2.500 lei net, obtinuta cu greu cu pile, interventii si spagi, in favoarea uneia platita cu 7-800 lei! jandarmul ala, daca e dat afara sau pleaca de buna voie, nu prea are alternative, poate sa se angajeze la vreo firma de paza pe bani putini si in conditii de munca mult mai nasoale decat la mizeria aia de jandarmerie!

        • Reply
          Alexandru
          18/03/2015 at 15:10

          Este cursul naturii. Esti dat afara si te apuci de altceva daca nu esti in stare sa iti faci treaba. Tre sa ramana cineva si cu vaca si la sapat santuri, nu pot fi toti politisti!!!

    • Reply
      Ciprian
      18/03/2015 at 11:21

      Din ce spui tu rezultă că toți Jandarmii care refuză să execute un ordin sunt dați afară. Păi eu îi incurajez, ca să scăpăm de prostia asta de instituție, condusă de babuni aparați foarte bine de lege.

    • Reply
      Acaru paun
      19/03/2015 at 15:53

      Gogosi, nu l-ar fi dat nimeni afara! Exista legi in țara asta.

      • Reply
        Dragos
        20/03/2015 at 10:20

        imi place naivitatea si idealismul tau.

  • Reply
    stefanescu liviu
    18/03/2015 at 11:25

    Mihai, nu accepti o astfel de slujba, e simplu, daca nu esti ”spalat pe creier”. Dupa raspunsul tau, in ce categorie te plasezi? Robot sau obligat de ”job” ? :)))

  • Reply
    Catalin
    18/03/2015 at 11:38

    De cand tot zic ca-mi iau camera , ce buna ar fi fost in cazul tau Ariel…
    Ma gandesc ca poate dau de un ” umflat plin de icre ” ca cel prezentat de tine …

    • Reply
      Ariel
      18/03/2015 at 11:42

      E destul de greu să am mereu camera cu mine. Dar o “port” tot mai des. :)

  • Reply
    liviu
    18/03/2015 at 11:45

    De ce nu ai trecut in procesul verbal si numele politistului? Il puteai cita ca martor ulterior ( doar el a constatat “infractiunea”) si il puteai da in judecata pt abuz in serviciu. O inregistrare (chiar si audio) ar fi fost si mai utila in acest caz..in instanta sau in alta parte.

    • Reply
      Ariel
      18/03/2015 at 12:07

      Numele polițistului? Nu-l aveam. Nici numărul din piept nu era (vezi poza de sus). Iar jandarmii nu au vrut să mă ajute să aflu cine e polițistul. Au zis că n-au cum să mă ajute. Tot ce au făcut a fost să-mi zică să-i rețin numerele din piept. Ghici ce: n-avea numere în piept. :)

  • Reply
    Cristi
    18/03/2015 at 11:47

    Ariel,

    Eu ma bucur pentru tine pentru ca:

    1. Ai avut curajul sa faci ceea ce ai facut!
    2. Ai invatat ceva din experienta asta!
    3. Ai comunicat mai departe experienta ta!

    Una peste alta, asa trebuie sa procedam de fiecare data. Toti. Altfel nimic nu se va schimba in tara asta.

    Succces,
    Cristi

  • Reply
    Thomas
    18/03/2015 at 11:52

    Ce bun ar fi fost un clip filmat cu toata faza asta (camera pe bicla)… si atunci sa vezi ce zbura si politistul din functie, cel putin.

    • Reply
      Florin
      19/03/2015 at 19:13

      Thomas, Sunt convins ca si cu filmulet si cu dat in judecata, politistul ala nu ar fi primit mai mult de o mustrare si aia verbala. Exista un sistem acolo, prost, dar care functioneaza in detrimentul cetatenilor si pentru a-si acoperi ei spatele.

      Nu sunt vreun pesimist si chiar incurajez luarea unei atitudini, dar mai e mult si foarte mult pana la ce zici tu. din pacate.

  • Reply
    Claudiu C.
    18/03/2015 at 12:02

    Este aproape incredibil că încă se mai întâmpla lucruri de genul ăsta. Oare ce ar trebui sa se întâmple ca sa se oprească politistii din mizerii de genul ăsta? Să poarte camere de filmat ca în anumite parti în America?

    • Reply
      Ariel
      18/03/2015 at 12:06

      mi-e teamă că dacă eram în State și eram și negru … eram deja împușcat, sincer. :)

  • Reply
    Lucian
    18/03/2015 at 12:11

    Mda, cu un ochi plangi si cu unul razi, cam asa e treaba. Ai scapat de o amenda falsa, insa vinovatul nu pateste nimic; cred ca erai de o mie de ori multumit daca plateati amenda, insa nesimtitul ala patea ceva (o taiere de salariu, o degradare etc).

  • Reply
    Emil+Calinescu
    18/03/2015 at 12:16

    Greseala ta e ca nu l-ai lasat sa se legitimeze. Ii tineai minte numele si il reclamai.

    • Reply
      Ariel
      18/03/2015 at 12:18

      nu l-am lăsat? cred că n-ai citit atent … :)

  • Reply
    Emil+Calinescu
    18/03/2015 at 12:19

    Ma rog, eroarea mea de exprimare. Eu i-as fi luat numele, doar cu conditia aia i-as fi dat buletinul. Macar il reclamam.

    • Reply
      Ariel
      18/03/2015 at 12:21

      nu primeam numele lui, stai calm, rezultatul a fost ca au venit jandarmii si m-au legitimat ei oricum … si ei s-au prezentat. si mi-au scris amenda. deci n-avea nicio treaba politistul.

      • Reply
        Khum
        18/03/2015 at 14:58

        Da, dar legitimat de catre jandarmi ar fi fost natural sa semnezi doar ce au constatat ei concret.

      • Reply
        Radu
        18/03/2015 at 15:34

        Ma gandesc ca ai fi putut incepe un nou proces in care sa ceri daune de judecate jandarmeriei romane, si ar fi fost sanctionat chiar jandarmul care a scris procesul verbal…pus sub presiune poate ar fi zis cine a fost politistul. Dar asta era alt timp pierdut …

  • Reply
    Neli
    18/03/2015 at 12:38

    That’s so creepy :(
    Eu n-am avut niciodata probleme cu politia, ca biciclista. Chiar m-au ajutat sa dau amenzi multor soferi care mi-au gresit in trafic. Poate sunt o norocoasa.
    E bine ca ai scapat de amenda tho’ si s-a facut dreptate.

  • Reply
    Mihai
    18/03/2015 at 13:08

    Da, e ceva normal – si ai iesit pe plus asa cum ai zis – ai vazut cum e in justitiei – asta e bun si util.

    Ce e neclar aici cum de nu stiai faza cu martorul – prietena ta inteleg – si mai ales citarea cu mandat de aducere. In mod normal tu ai facut procesul – trebuia sa stii cand s-a dat termen, si mai ales tu ai solicitat martorii – si tu ai nominalizat-o pe ea, si daca te-ai prezentat la termen (era interesul tau) ai fi stiut ca daca nu a venit si ea, au citat-o cu mandat de aducere.

  • Reply
    bla
    18/03/2015 at 13:31

    Quote: “Am închis telefonul Corinei și l-am sunat pe Adrian, omul-super-avocat care mă scosese de multe ori din rahaturi de genul ăsta.”

    Pai daca ai mai trecut de multe ori prin asta este clar ca si tu o cauti :p (posibil sa-ti fi scapat ceva info din topic…)

    Dar, in genre sunt de aceeasi parere, politia in Ro. este cam degeaba, in loc sa aplice legea, fura ca tot romanul.

    • Reply
      Ariel
      18/03/2015 at 13:37

      domnule “bla”, e simplu: eu prefer sa nu inghit orice rahat si sa incerc sa fac ceva. Adrian m-a mai sfatuit si ajutat de vreo 2-3 ori in trecut. niciodata nu s-a ajuns asa departe. daca chiar esti curios cauta pe blog incidentul cu taximetristul de la speed taxi, amenda mea de 420 de lei ca pedalam pe carosabil sau incidentele cu ratb. sunt publice. daca singura problema este ca “eu mi-o caut” … sa fii sanatos. :)

    • Reply
      Ursu Polar
      18/03/2015 at 17:19

      Tot te cautam domnule ‘bla’, sa vad cand apare ala cu : ‘da o cautai si tu’.
      Este absolut stupida afirmatia. Pun pariu ca esti genul de om care zie ca tipa aia violata de 12 insi sigur vroia si ea p… ca umbla seara pe strada in FUSTA!
      Sa ne intoarcem la oile noastre.
      Domnul Ariel a actionat mai bine decat am fi actionat multi dintre noi.
      Multumim pentru ca ai impartasit cu noi aceasta poveste.

  • Reply
    Alexandru
    18/03/2015 at 13:41

    Ar trebui sa te bucuri ca nu au contestat decizia de a ti se anula amenda primita. (pot face asta si te pot tara pe tine si pe martori in repetate randuri in instanta)

    • Reply
      Ariel
      18/03/2015 at 13:42

      încă au 30 de zile să facă asta de fapt.

  • Reply
    Petre
    18/03/2015 at 13:52

    Trimite poza gunoiului la Politie si cere identificarea infractorului ca sa-l poti da in judecata pentru insulte si agresiune.

    Amenda o puteai contesta si pentru ca ti-a gresit numele.

  • Reply
    mihai
    18/03/2015 at 14:01

    Probabil o sa o faca. Au reprezentare juridica desi nu vine nimeni la proces. Eu am avit un proces de 2 ani pt ca a intrat un scuterist cu alcoolemie de coma in noi si politistul a zis ca mergem pe contrasens ! Ghici ce? Nu a patit nimic, desi am castigat procesul

  • Reply
    MariusL
    18/03/2015 at 14:01

    Faptul că dnul polițist nu s-a legitimat nu e un argument că nu poți să depui plângere împotriva lui. Tu spui când s-a întâmplat, ce s-a întâmplat, depui dovezile, și de identificarea polițistului se ocupă procurorul militar. Plus că dacă l-ai și pozat, crezi că nu poate fi identificat? Vorbim de poliție, totuși….

    Ideea de bază la plângerile penale, dar și la contestații, este să ai dovezi pentru ce afirmi. Dacă poți dovedi faptele, e imposibil să scape basma curată.

  • Reply
    mariuscbn
    18/03/2015 at 14:18

    NU trebuia sa te opesti nici tu aici, mai ales ca ai pomenit de “avocatul” ala al tau (trebuia sa stie si sa cunoasca asta)…trebuia sa mergi cu poza la Udriste si sa-i faci reclamatie asazisului Politist….sefii lui il cunosteau si erau obligati sa-ti spuna cine era de serviciu in zona respectiva!!!
    Asa te-ai intins inexpicabil…
    PS: Macar data viitoare sti ce ai de facut….si invata-ti si “avocatul”!!!

  • Reply
    Armando
    18/03/2015 at 14:29

    Foarte tare …. poza nu cazul. Cazuri din acestea se intampla in Romania (si nu numai) cu sutele pe zi.Uneori sunt de vina politistii,alteori sanctionatii…. In cazul acesta nu ma indoiesc ca politistul a fost un grobian cu diploma,se vede si din fotografie ce fatza are…. ceea ce ma intriga pe mine este poza…. aproape ca imi vine sa cred ca e “fotosopata” … :))) Ma uit la ea si-mi dau seama ca acesta este noul standard in politia romana….. cei doi (desi unul din ei sta cu spatele) par copiati la indigo… gemeni ce mai… amandoi burtiformi… cu ceafa de mangalita,cu o privire de paricopitata infuriata si cu gura punga. Glumesc desigur… nu toti politistii sunt asa dar nu stiu cum se face ca doar exemplarele astea ies in evidenta. Sefii lor ar trebui insa sa-i verifice mai des in teritoriu… ma indoiesc ca vre-unul din cei doi din poza scoate baremul la testele de aptitudini fizice… ca sa nu mai vorbesc de cele intelectuale :))))) Ar face bani frumosi din meciurile de sumo :))) Lasand gluma la o parte romanul cateodata e las si nu-si ajuta semenul.Nu cred ca la scena pe care ai povestit-o nu a asistat nimeni,nici un trecator,iar daca se reuneau doi cetateni ca martori ca te-a injurat si sa comportat inadecvat cu uniforma pe care cu mandrie de cercopitec o poarta,altul ar fi fost deznodamantul…. pentru politist ma refer.Judecatorii ar fi fost obligati sa-l identifice si sa-l cheme in instanta. Ma rog… pe viitor fii mai atent … sau … nu …. :) Multa bafta :)

  • Reply
    Paul
    18/03/2015 at 14:44

    Era bine sa fi inregistrat Corina ,,conversatia” cu MILITIANUL daca erai la telefon cu ea. Mi-ar fi placut sa asculte si judecatoarea limbajul militianului.

    • Reply
      Ariel
      18/03/2015 at 15:07

      asta am incercat, dar nu ne-a iesit. s-a intamplat destul de repede chestia

  • Reply
    Alexandru
    18/03/2015 at 15:07

    Vad niste comentarii de taratoare mai sus care spun ca avea dreptate jandarmul. Mi-as dori sa-i vad si pe ei intr-o astfel de situatie acceptand umilintele de la oameni care sunt platiti din banii lor.

    Dar vreau sa iti spun o singura chestie Ariel, de fapt pentru asta am inceput sa scriu aici.

    Daca nu le faci plangere penala pentru abuz in serviciu nu ai facut nimic. Cu martori care auzeau prin telefon cum te injura, cu tot tacamul.

    Eu am trecut prin asta si ai sa vezi cum te cauta sa te roage sa retragi plangerea pentru ca le ramane la dosar pe viata si ii afecteaza si la pensie. Eu am trecut prin asta si s-a intamplat, a disparut amenda instant. Ala e calcaiul lui Ahile la ei.

    Ma refer la seful care te-a injurat, nu la jandarm. Vorbeste cu avocatul.

    Cheers.

  • Reply
    Emanuel
    18/03/2015 at 15:15

    Bravo, fain articol. Imi place modul in care esti, ca tot timpul iti faci dreptate, insa gandeste-te la lucruri din perspectiva asta: Accepta ca nimic pe lumea asta nu e corect si ca, desi ar fi frumos sa putem fi in stare sa schimbam lucrurile, nu cred ca e posibil. Cum ai zis si tu, problema e la jandarmul ala tanar si abia el are o sansa sa schimbe lucrurile. Sa nu faca si el ca superiorii lui, ci sa fie corect, si apoi cand va deveni el superior, lucrurile sa ajunga in normalitate. Pana atunci, cred ca iti faci mai multa dreptate daca in fata politistului faceai pe prostu si iti vedeai apoi de treaba.

    • Reply
      Marius
      19/03/2015 at 10:02

      Domnule Emanuel, dacă mergem pe această premisă este clar faptul că niciodată nu se va schimba nimic. Toate schimbările mari au plecat de la cel mai mic nivel, de la schimbări infime, aș putea spune.

      Ideea e că fiecare trebuie să-și caute dreptatea “în pătrățica lui” și să-i îndemne pe cei din jur să facă același lucru. Abia atunci va începe fenomenul “bulgărelui de zăpadă” și România va mai avea o șansă de scăpare (sau evoluție, ca să nu fiu prea pesimist). Dacă ignoram sau ne complacem în nedreptate, nu suntem altceva decât “complici” și ne merităm soarta.

      Cât despre jandarmul tânăr, nu știu dacă va reuși vreodată să conștientizeze (ținând cont de comportamentul descris de domnul Ariel) nedreptățile pe care le-au făcut/le fac superiorii lui, și mai mult decât atât, va fi capabil să aplice legea într-un mod corect. Neavând exemple pozitive și destulă capacitate de gândire (considerând că are deja creierul “spălat”), nu va reuși niciodată să facă diferența între ce e bine (corect) și ce nu. Gândește-te la un stejar care de mic se chinuie să crească la umbră și are crengile strâmbe. În mod clar acel copac nu va reuși sa fie un stejar falnic cu crengile drepte.

      Domule Ariel, va felicit pentru acțiunile întreprinse și pentru articolul dumneavoastră.

  • Reply
    Alex
    18/03/2015 at 15:49

    1. Eu personal nu cred ca ti s-au intamplat toate astea si tu ai stat ca un mielusel cuminte. Este imposibil. Pot pune pariu ca ai degenerat discutia si l-ai adus pe om la disperare.
    2. Nici fata nu te ajuta sa pari un om serios, onest, care impune respect, dar asta e altceva.
    3. Eu nu am patit-o niciodata/nu am auzit pe nimeni sa fiu(fie) agresat in felul asta fara motiv.

    • Reply
      Ariel
      18/03/2015 at 20:53

      1. Bine. :)

      2. Bine. :)

      3. Bravo. :)

    • Reply
      cristi
      19/03/2015 at 07:56

      asta e genul de cretin care crede ca daca el nu a vazut sau nu a auzit ceva, inseamna ca nu s-a intamplat!

  • Reply
    Mario
    18/03/2015 at 15:50

    Pe scurt imi pun si eu povestea(scurta) ca sa-ti dau dreptatea cuvenita.Eram la o statie de IOR(intersectie Titan) pe la 12:00 noaptea,ma opresc in statie cu gandul ca mai vine ceva(nu e mult pana in salajan dar ma dureau picioarele) cand pe banca gasesc un box metalic,chestia aia de o pui pe degete cand ti-e frica.O statie am apucat sa merg si ma opresc 2 jandarmi,care direct m-au lipit de gard de parca aveam o bomba legata de piept.Long story short,am spus ce s-a intamplat,dupa 2 saptamani imi vine in posta un plic in care zice ca am primit amenda de 150 lei,48 de ore dublu tra la la.De platit nu am de gand sa o platesc pentru ca nu am semnat pentru ea.Daca stiam ca o pot contesta,as fii facut-o dar cred ca e mai mare daraua.Oricum,ce ai facut tu e foarte bine,grasi din astia puturosi si corupti nu ar trebui sa existe pe strazile Romaniei.Si pe viitor,daca ti se mai intampla asa ceva,nu le da nimic.Pana nu va legitimati dvs,nu o fac nici eu.Ei lucreaza pentru protectia ta,nu tu pentru ei.

    • Reply
      Tavi
      22/01/2018 at 00:35

      MARIO, scuze ca intervin acum, dar intamplator am dat de acest blog. din prima iti spun ca ai gresit. in momentul cand ai gasit box-ul pe banca trebuia sa nu il atingi si sa suni la 112. de restul se ocupau ei. tu doar dadeai o declaratie de martor. nu pateai nimic ilegal.

  • Reply
    Radu
    18/03/2015 at 16:11

    Felicitari pentru rabdare, curaj si pentru atitudine.

    Doar daca sunt multi care le fac fata acestor oameni din sistem se poate schimba. Cu toate ca sistemul e plini de astfel de caractere care nu pot fi educate, doar sa asteptam sa dispara natural.

    Din pacate, atitudinea multora este de supunere, trauma psihologica a comunismului si programarea culturala, este de supunere, ceea ce favorizeaza ca astfel de indivizi sa reziste in sistem. Saracia si lipsa de educatie fac din viata o lupta pentru multi.

    Eu sincer, am renuntat la a traii in Bucuresti, si din acest motiv, a fost votul meu cu picioarele la o situatie care va mai dura o vreme. Prefer sa aleg sa caut un loc mai bun pt mine, decat sa raman frustrat sa traiesc intr-un mediu in care astfel de oameni sunt tolerati.

    Spor!

  • Reply
    omd
    18/03/2015 at 17:03

    Dude, invata dim treaba asta si ia dupa tine un reportofon! Unul mic, performant cu autonomie mare e vreo 2mil. Asta face un amic avocat. Il tine la piept in permanenta pt ca s-a lovit de nenumarate ori de faptul ca politia romana i-a batut clientii in asteptarea avocatului, iar politistii sunt in asa hal de prosti incat se si lauda cu asta si pam! i-ai prins pe reportofon! Sa vezi ce ii stiu toti de frica acum! faceti toti treaba asta si sa vedeti voi cum se educa prostii in timp. Nu ii filmati ca riscati o bataie! Eu am instalat pe telefon o aplicatie si am shortcut in caz de ceva. Bafta!

    • Reply
      Tavi
      22/01/2018 at 00:37

      de ce nu o sapca cu camera video spion?

  • Reply
    Marian
    18/03/2015 at 17:10

    Cand sunteti cu masina/bicla incercati sa aveti camera cand sunteti opriti sau macar sa porniti inregistrarea video/audio din telefon. Cu, sau fara stirea lor.
    Daca vorbiti cu cineva la telefon ar fi super ca persoana respectiva sa aiba pe telefon instalata o aplicatie de inregistrare apeluri, sa-i spuneti sa porneasca inregistrarea si nu inchideti apelul.
    E pacat ca trebuie sa faci lucruri de genul asta, incercand sa te aperi de abuzuri.

  • Reply
    tiberiu
    18/03/2015 at 17:15

    ma bucur ca ai invatat ceva din toata “povestea“ asta. intradevar noua romanilor ne place sa murim(la propriu) cu dreptatea in mana si chiar murim frumos, onorabil. daca pierdeai 3 secunde sa urci bicicleta pe trotuar , poate era mai bine , nervi mai putini si timp de 1 an, tu , familia si prietena ta, nu aveati problema pe creier. si-acum vine orgoliul tipic romanesc ,SA MOARA CAPRA VECINULUI . trebuie sa plateasca toti, dar absolut toti . mai stai inca vreo 2-3 ani sa cauti razbunare si iti spun eu… n-ai s-o gasesti. daca nu ma crezi, convinge-te singur. astept mail peste cati ani crezi tu ca se va termina procesele , sa-mi povestesti ce-ai rezolvat.

    • Reply
      Tavi
      22/01/2018 at 00:44

      citeste tu statutul politiei si vezi daca poti fi legitimat fara motiv. procesul verbal se incheie doar de agentul constatator, nu de cineva care nu a fost martor la eveniment. este ca si cand tu ai lucra la un proiect, iar la final ma semnez eu pe el si imi trag ponoasele de pe urmele lui. cu alte cuvinte, tu ramai cu buza umflata, eu ma folosesc de acel proiect, dar nu te rasplatesc pentru ca m-am semnat pe el cand nu erai langa mine si nici vreo intelegere nu exista intre noi.

  • Reply
    Lucian
    18/03/2015 at 17:25

    Am patit acelasi lucru cu un sectorist din Iasi, care m-a oprit (tot pe bicicleta fiind) dupa ce claxona ca un disperat in spatele meu intr-o intersectie, aflata in panta, sa merg mai repede ca el trebuia sa faca stanga, fara sa aibe girofar sau semnalele sonore in functie. Tot cu amenintari ca o sa vad eu cine este el, ca imi pune catusele etc. Tin sa subliniez ca si in cazul meu era un tip tanar. Amenda a fost pentru semne obscene cand eu doar am ridicat mana pentru a arata ca nu am ce face, nu pot sa merg cu mai mult de 20 in zona respectiva. Am facut contestatie si acum astept, oricum si eu rad si am un zambet tamp cand vad cazuri de genul asta care imi fac scarba.
    A fost amuzant oricum sa citesc minciunile lui ca l-as fi amenintat ca am prieteni avocati cand eu nu am zis nimic mai mult decat ca nu am savarsit faptele de care sunt acuzat.

  • Reply
    ion
    18/03/2015 at 17:49

    baga-mi-as pula in mortii lui de butoi plin cu cacat… sper sa-l intalnesc vreodata, fara alt militian langa el, si sa ma injure si pe mine de morti, sau de familie, sa-l bat pana ma plictisesc. futu-i mortii ma-sii

  • Reply
    Cryssy
    18/03/2015 at 19:19

    Problema este ca tu ai “jucat” doar in aparare nu si in atac. Daca ai patit chestia asta trebuia in ziua respectiva sau a doua zi sa mergi sa depui si tu o plangere impotriva lui. Nu inteleg ce astepti sa se faca daca tot ce ai facut a fost sa contesti amenda.
    Adica sunt oameni care nu doar au fost jigniti ci au fost batuti de politie pe nedrept. Si totusi au castigat in instanta dupa ce au depus plangere.

  • Reply
    A
    18/03/2015 at 21:15

    Salut Ariel,

    Pe viitor cand te mai intalnesti cu abuzuri din partea politistilor rutieri te sfatuiesc sa suni la 021/9544 – Dispeceratul Politiei Rutiere si sa sesizezi ce ti s-a intamplat. Dai locul, ora sau daca esti langa politist il dai la telefon. O spun din proprie experienta cand un stimabil agent de politie rutiera ocupa o banda de circulatie si l-am rugat respectuos sa-si faca treaba intr-un spatiu mai restrans (ca avea loc). El s-a obligat sa-mi raspunda printr-o expresie jignitoare. Am plecat revoltat de acolo si am sunat la dispecerat, am sesizat ce mi s-a intamplat si pot spune cu mana pe inima ca persoana de acolo a facut tot posibilul sa ma ajute si s-a uitat chiar pe camerele de luat vederi. In concluzie, suna la dispecerat cand ai probleme cu rutiera.

    • Reply
      Tavi
      22/01/2018 at 00:48

      daca nu existau camere video in zona, cum probai?

  • Reply
    nemo
    18/03/2015 at 23:48

    1 rule! don’t talk to police!

  • Reply
    TJ
    19/03/2015 at 00:29

    De cand Jandarmeria este in subordinea Politiei? http://www.jandarmeriaromana.ro/organizarea-jandarmeriei

  • Reply
    ion
    19/03/2015 at 00:31

    Prima poza, aia cu lolek si bolek burtosi e maxima :))

  • Reply
    Maximilian
    19/03/2015 at 01:50

    Ariel, îmi pare rău de cele întâmplate şi acum e cumva tardiv să-ţi scriu, dar totuşi o voi face.

    De-a lungul timpului, am primit mai multe astfel de amende abuzive pentru mers cu bicicleta sau, pur şi simplu, pentru stat cu bicicleta (!!!) în anumite locuri fără să deranjez pe cineva. S-a mai întâmplat şi un “Ia dă-te, bă fraiere, jos de pe bicicletă, că ţi-o confisc eu dacă nu.” ignorat, pentru a fi apoi oprit de nişte vajnici poliţişti comunitari două străzi mai jos. Apogeul a fost probabil când am fost bătut de doi gardieni publici mustiţi pe 1 decembrie 2002, pentru că mă dădeam pe BMX în fântâna arteziană goală a parcului central din Braşov la 10 noaptea, când nu deranjam pe nimeni. 5 martori, plângere penală, oamenii şi-au pierdut serviciul etc. Restul de amenzi au fost contestate şi am câştigat fiecare proces, toate fără avocat, eu de capul meu. Într-unul din cazuri, când mi s-a fabricat o tulburare de ordine publică din asta, am depus şi o plângere penală la parchetul militar din Braşov, de care aparţineau prea-motivaţii poliţişti şi jandarmi care mi s-au hărnicit degeaba la amenda aceea. A fost cumva amuzant, fiindcă procurorul era pus pe treabă şi a făcut ancheta ca la carte, iar ăştia au fost cu toţii superstresaţi din mai până prin octombrie, fiindcă nu ştiau pentru ce depusesem plângere şi le era teamă să nu fie anchetaţi pentru lovire, fapt destul de grav. La un moment dat m-am întâlnit cu cel care-mi dăduse amenda prin oraş şi m-a abordat servil “Mă scuzaţi, vreau să vă întreb ceva…” la care i-am răspuns ferm “Domnule Rădulescu, suntem părţi într-un potenţial proces penal şi dumneavoastră sunteţi în uniformă, în timpul serviciului. Vreţi să mai adaug un abuz, o încercare de intimidare la caz?” S-a scuzat şi a plecat grăbit. Nu s-a întâmplat nimic, în afara de anularea amenzii, dar cred că oamenii şi-au învăţat o lecţie. Cred că trebuia să depui şi tu o plângere penală împotriva poliţistului, mai ales că o aveai pe prietena ta martor la telefon. Dar să ţii minte asta: foloseşte-te de pârghiile legale cât şi cum poţi. Şi ei trebuie să dea socoteală, dar nu îţi spun ţie asta.

    Ah, şi mai sunt o grămadă de poliţişti de bună credinţă, care-şi fac datoria. De-a lungul timpului, am apelat constant la ei, indiferent că a fost vorba de o maşină parcată pe pista de biciclete, agresiuni random sau de una dintre bicicletele furate pe care le-am recuperat cu ajutorul lor. Deci se poate. Pe bune. Deşi am trecut prin cele de mai sus, nu am prejudecăţi faţă de poliţişti sau jandarmi. Vreau totuşi să fiu cetăţean.

    Toate cele bune!
    Mx

    • Reply
      john
      19/03/2015 at 09:38

      comentariul tau ar trebui dus mai “la vedere”
      Bravo

    • Reply
      brasovean
      19/03/2015 at 13:18

      cate sefeuri.
      in parcul central brasov a fost interzis intotdeauna accessul cu bicicleta.
      si chiar de ar fi permis cu bicicleta, tu zici ca e ok sa te bagi cu ea in arteziana ? de ce nu faceai figuri si pe monumentul eroilor dupa 10 noaptea ca doar nu deranjezi pe nimeni.

      • Reply
        edi
        19/03/2015 at 20:58

        Și pentru asta trebuia bătut de poliție?

  • Reply
    LAURENTIU
    19/03/2015 at 07:30

    Naspa situatie ,dar des intalnita .Acuma eu te intreb ….ai facut ceva ptr ca cei 2 retardati sa pateasca ceva????ai dus treaba mai departe ????????????ai facut o plangere ,i-ai dat in judecata, ai cerut ceva despagubiri in instanta ????????asa se intampla de fiecare data si ei stiu asta ….de aici si abuzurile…….nu va veni niciun magistrat la tine acasa sa te intrebe ceva ……asa ca ……..

  • Reply
    cristi
    19/03/2015 at 08:17

    Nu o lasa asa, fa-le plangeri penale pt abuz in serviciu, du-te apoi si in civil si cere-le daune morale, sa plateasca onorariul avocatului tau, abia mai face si prietenul Adrian un ban cinstit! fa-le plangere la DNA, ca si asa toti angajatii de la stat sunt cacati pe ei cand aud de DNA! Jandarmul nu cred ca o sa pateasca mare lucru, saracul e nevinovat, a executat un ordin (nu stiu cum sta treaba, politia s-a demilitarizat, dar parca jandarmeria inca se supune regulilor militare; daca soldatul nu executa ordinul superiorilor, nu ca e dat afara, dar poate sa faca si un pic de parnaie). Cred ca ai vazut “A Few Good Men”, seamana un pic povestile; indiferent ce alegea jandarmul, iesea rau pt el, dar a mers pe varianta cu “ordinul se executa” si ca poate sa pateasca mai multe nasoale de la superiori decat de la tine! Mergi mai departe, da-i in judecata, poate ajunge si la tv cazul, sa afle toti “executantii” ca nu e bine sa urmeze ordine tampite!

  • Reply
    George
    19/03/2015 at 08:41

    De aia zic eu ca-i bine sa porti o camera pe casca, asa cum ai camera pe bordul masinii :D
    Nu va lasati intimidati, traim intr-o tara bazata pe coruptie si comunism.
    Burtosul ala e de la MILITIE (cu siguranta).

    • Reply
      Tavi
      22/01/2018 at 00:57

      camera video, de preferat si cu inregistrare audio, nu trebuie pusa ostentativ, la vedere, ci ascunsa, eventual o sapca cu camera video si inregistrare audio pentru spionaj. eventual imaginile publicate pe youtube si in presa initial.

  • Reply
    Dragos
    19/03/2015 at 08:52

    Priveste partea buna a lucrurilor: o sa ai la povesti de viata de povestit nepotilor.. O sa fii un erou pentru ei.

  • Reply
    Akex
    19/03/2015 at 09:07

    Bre nene, eu nu pricep ceva.
    * trafic de influenta
    * fals in declaratii (la completarea PV ca asa a zis sefu).
    Nu se autosesizeaza nimeni ? {Entru zecile de PV-uri anualte pe motiva ca nu au cu ce el sustine ?

    PS: Securitatea nu a disparut. Trupele de securitate s-au “transformat” in trupele de jandarmi. Cu sedii, cu unitati, cu tot.

  • Reply
    Rosuarterial
    19/03/2015 at 09:25

    Ariel – acel individ era OBLIGAT sa aiba acel numar de identificare in piept. Pentru ca nu il avea, hai sa il consideram fals. Un impostor in uniforma politiei. Asta e o infractiune grava. Hai sa incercam sa ajutam politia in identificarea impostorului. Punem chiar o recompensa baneasca daca e cazul pentru identitatea lui. Politia nu se poate opune in nici un fel. Daca o fac pe motiv ca nu este legal sa pui recompensa pentru identitatea unui politist trebuie sa demonstreze “ca este politist”. Ca sa demonstreze ca este politist trebuie sa il identifice. Altfel – tu pur si simplu intentionezi sa depui o plangere pentru agresiune verbala si cauti inculpatul ca sa stii pe numele cui depui plangerea. Inculpatul care a impersonat un politist.

    • Reply
      Tavi
      22/01/2018 at 00:58

      dar o masina de politie nu era in zona? nu putea sa ii ia numarul de inmatriculare?

  • Reply
    Alexandru
    19/03/2015 at 10:02

    Puteti totusi sa faceti o plângere prin scrisoare cu aviz de receptie la ministerul de interne , copie la politia rutiera cu descriptiile necesare , fotografie , locul , data si ora plus daca sar putea sa aveti un martor sau sa descrieti cel dea-l doilea politai care va interpelat . Cun pic de sansa poate se misca ceva . Eu am avut probleme asemanatoare cu politia din Franta . Sau miscat dar nu am avut nici o recunoastere oficiala , sa soldat cu mutarea persoanelor în cauza .

    S-auzim numai de bine ! Alex din exil .

  • Reply
    bogdan
    19/03/2015 at 10:28

    De ce a Ariel a tacut si nu a explicat cand al doilea politist l-a intrebat ce s-a intamplat?
    Cred ca se putea rezolva de atunci.

    Jandarmul nu are nicio vina, asa functioneaza sistemul.

  • Reply
    Dion
    19/03/2015 at 12:12

    In chiar aceasi zi in care te-ai captusit cu amenda pentru “deranjarea linistii publice”, am luat-o si eu si inca o doamna pieton. A fost ziua (20.05.2014) in care se afla in vizita Joe Bidden si mai multi porci de la circulatie au fost scosi din staul in intersectii pentru “buna desfasurare” a vizitei. Am sa copy-paste aici fragmente din motivele mele de contestatie a amenzii primite si chemare in judecata a sectiei 3 politie. Mentionez ca agentei Gramada (ce nume perfect, predestinat de politist !!!) i-am facut si plangere penala pentru abuz in serviciu, care evident, s-a solutionat cu NUP de catre parchet. Consider ca daca fac lucrul acesta, dau o imagine destul de completa a serviciilor prin care suntem protejati si respectati de catre institutiile statului. Iata faptele: Pe trotuarul din fata Administratiei Financiare sector 6 – intersectia str. Popa Tatu cu Berthelot, chiar in usa principala de acces, era parcata o masina. Modul in care era parcata masina, in intregime pe trotuar si spatiul pietonal si de acces in institutie, atingand cu botul treptele de la intrare, facea dificila circulatia inauntru si la iesire a contribuabililor. O doamna i-a reprosat politistului de la circulatie ca nu isi face treaba, fapt care l-a enervat pe acesta si a tabarat realmente pe doamna. A inceput o lupta cu strigate deopotriva a politistului cat si a doamnei agresate fizic de acesta. In jurul lor, pe trotuare, se stransese multa lume care vocifera la acest spectacol agresiv si penibil oferit de un politist incapabil sa aplice legea ori sa actioneze cu profesionalism si de doamna care incerca sa scape de acesta. Parea mai mult o lupta cu imbrancituri intre doi parteneri casnici. La un moment dat, politistul a incercat sa ii puna catuse doamnei care incerca sa se fereasca de hartuirea fizica la care era supusa de catre politist, dar nu a reusit. Am urmarit desfasurarea incidentului, la fel ca si alti vecini si trecatori care isi exprimau indignarea fata de modul agresiv in care actiona politistul. La un moment dat politistul a chemat ajutoare iar in scurt timp si-a facut aparitia echipajul de politie de la Sectia 3. Nici acestia, trei politisti, unul fiind agenta blonda vopsita Gramada, nu au reusit sa o imobilizeze ori sa o identifice pe doamna cu pricina care incera sa isi vada de drumul ei. Aflandu-ma in apropierea doamnei, i-am spus ca ma ofer sa depun marturie la acest incident, dupa ce intre timp aflasem si motivul conflictului, confirmat de altfel si de catre politistul de la rutiera cu care am discutat ulterior. l-am mentionat agentei politist Gramada, considerand o atitudine civica din partea mea, ca doresc sa depun marturie la incident si am rugat-o sa aplaneze astfel situatia conflictuala. Agentul Gramada s-a interpus intre mine si doamna astfel incat sa nu putem comunica. Agent politist Gramada mi-a cerut sa ma identific. Neavand actele de identitate la mine, i-am spus ca vreau sa ma duc acasa (locuiesc chiar in proximitate), ori sa ma insoteasca, sa le iau si sa vin apoi la sectie sa depun marturie in sprijinul doamnei agresate fizic de catre politistul de la circulatie. Aceasta mi-a blocat calea si a insistat sa ma identific. I-am comunicat datele mele pe care le-a notat in caietul ei. Am insistat sa mentioneze si calitatea de martor pentru care mi se solicita identificarea. Agentul Gramada le-a notat in caietul ei cu mentiunea de “martor” . In baza datelor furnizate de mine, ulterior s-a emis PV dar in care este omisa insa calitatea de martor. Agent Gramada mi-a spus ca nu este nevoie sa vin la sectie si ca voi fi citat ca martor. Cand am primit recomandata, nu am gasit citatie de martor, ci amenda contraventionala. In PV scrie ca am tulburat linistea publica prin strigate si instigare, fapte pentru care sunt amendat cu 1000 lei. Am facut contestatie si am chemat in judecata sectia 3 politie pentru abuz, incalcarea dreptului de opinie, dreptului de marturie si dreptul de libera circulatie. Serviciul juridic al politiei capitalei a facut o intampinare ilarianta pe patru pagini. M-am dus la judecata cu martorul care a depus marturie in favoarea mea, astfel mi-am probat nevinovatia. In sedinta urmatoare (procesul a durat aproape un an), a fost audiat martorul asistent semnatar al PV. , un amarat de boschetar folosit de catre politistii de la sectia 3 pentru validarea legala a PVurilor emise de ei abuziv. Deci, un martor de circumstanta, posibil intimidat si santajat de politisti si nu unul de constiinta. Acest fapt a fost elocvent, astfel am castigat procesul si am fost exonerat de plata “contraventiei”. In urma audientei pe care am cerut-o cu seful sectiei 3, agenta Gramada a fost sanctionata disciplinar. In consecinta, cred ca trebuie sa luam atitudine impotriva abuzurilor de acest fel, chiar cu riscul necazurilor si nervilor ce pot surveni din astfel de atitudini.

  • Reply
    alex
    19/03/2015 at 12:53

    In cazul tau,a gresit numele si procesul verbal este lovit de nulitate,fara alte discutii,eu am trecut printr-o situatie asemanatoare si nu am avut cum sa demonstrez,pv era completat corect…

  • Reply
    Florin
    19/03/2015 at 13:45

    Din ce inteleg Ariel, si tu ai intrat in belele mai mereu, daca pana si avocatul tau super bun a ras de ceea ce ai facut…. ;-). As vrea si eu sa am un asemenea prieten avocat… Obiectiv vorbind, cred ca situatia din teren nu impunea prezenta ta acolo (vizita lui J Biden) , dar reactia politistului mi se pare exagerata… Cat despre vorbele aruncate despre jandarmi, este o tara libera, dar fiecare suntem raspunzatori de actiunile noastre… Insa gasesc si o exagerare in afirmatiile tale, cum gasesc ca si lucrurile in tara asta, nu merg asa cum trebuie… Dar nu cred ca din vina ta, a jandarmului, sau a rutinei zilnice….

  • Reply
    Vlad
    19/03/2015 at 14:10

    Uite ca lucruri de genul acesta tot au loc prin Romanica noastra. Nu va faceti griji…jandarmii nu se sfiesc sa te ia pe sus nici daca esti in timpul unui interviu inregistrat LIVE in strada. Am primit o amenda in care scria un fapt care nu a avut loc si procesul pentru anularea acesteia este in derulare. Din pacate, in cazul meu, jandarmeria nu a aparat hotia, ci, dupa intelegerea mea, chiar spiritul comunist de care unii incearca sa scape (poata ma insel). Uitati inregistrarea facuta de cameraman (poti sa-i dai share oriunde doresti, nu ma deranjeaza :-) ):

    https://www.youtube.com/watch?v=0KBIxl4ZqUE

  • Reply
    petrus
    19/03/2015 at 16:14

    trebuia depusa si o plangere la parchetul militar impotriva ,,politistului” si a jandarmului altfel ei nu raspund cu nimc .

  • Reply
    jandarmul cu creier spalat
    19/03/2015 at 17:23

    Domnule Ariel nu ai primit amenda pentru ca asa a zis seful ci pentru ca am vazut cum un tanar de varsta mea manifesta o totala lipsa de respect fata de un om de varsta tatalui meu si mai mult decat atat si fata de o uniforma a statului.
    Nu stiu sau nu vreau sa raspund la unele intrebari de genul: de ce nu ti-a dat politistul amenda?! (probabil ca principal misiune a lui era alta), de ce esti mereu victim unor “abuzuri” din partea institutiilor statului.
    Imi este foarte greu sa cred ca judecatoarul a intrebat cum ai tulburat ordinea publica ci probabil lipsa unui martor asistent mentionat in procesul verbal cat si deficitul de personal din jandarmerie (un jurist pe unitate) au dus la castigarea procesului verbal de catre tine.
    Nu o sa povestesc cate minciuni a scris mai sus ci doar o sa propun un exercitiu de imaginatie celor care citesc: daca v-ati fi aflat intr-o tara mai civilizata decat Romania (America, Germania..) si atii fi incercat sa patrunde-ti in dispozitivul de securitate nerespectand indicatiile agentului depolitie ati fi fost imobilizat, incatusat si dus la sectie pentru verificari (verificari de lunga durata).
    Eu zic sa te bucuri ca traiesti in Romania pentru ca in orice alta tara mai civilizata unde nivelul de educatie al populatiei este mai ridicat nu ai fi scapat asa ieftin. Eu as aplica aceeasi masura oricand fara sa clipesc. Doar gandul ca data viitoare cand o sa mai intanlesti un politist o sa te gandesti de doua ori inainte sa il injuri in special daca sunt si martori cu spirit civic ca sa facem si un dosar de constatare a inf.
    PS – Jandarmeria nu face verificari pe internet, nu cauta sa afle cu cine vorbeste Gigel, Fanel sau Ariel el la telefon sau alte prostii de genul acesta, ci el a citat-o ca martor in plangerea facuta la instant si ea nu s-a prezentat la primul termen…
    PPS – in continuare atat eu cat si ceilalti colegi jandarmi nu o tinem cont de faptul ca ai tu firma si nu ii mai ajuti pe ceilalti jandarmi cand se opreste apa sau alte prostii din astea ci o sa iti scoatem fundul din zapada daca o sa ramai inzapezit, din apa daca o sa fi inundat. Si mai mult decat atat o sa mergem la razboi daca va fi nevoie tot pentru fundul tau pentru ca este vorba de mentalitate, educatie si patriotism (spalat pe creier) ;)

    • Reply
      Silviu
      19/03/2015 at 19:45

      Esti pierdut prietene. Chiar esti spalat pe creier daca te-ai duce la razboi “din mentalitate” :)

      • Reply
        gigel.....
        20/03/2015 at 06:13

        Oare asta sa fie adevarul…?E normal sa te consideri nedreptatit ca nici hotul nu se simte vinovat .. tot politistul e de vina ca l-a prins … Democratia nu insemna a face orice si oricand.. Nu inseamna ca poti ponegrii si arunca cu vorbele asa trebuie dovezi iar tu nu ti-ai putut proba nevinovatia decat cu ajutprul jandarmilor pt.ca stimanila Corina nu a binevoit sa mearga in instanta decat cu mandat…. Oricum acolo a spus tot ce a invatat dar judecatorul i-a dat crezare ?! Pt a scuti statul de alte cheltuieli pt ca intr-un caz mai complex se cerceta mai amanuntit evenientul. …….
        Se vorbeste de mentalitate ,de abuz ,de spalat pe cerebel si cate si mai cate … Oare nu voi aveti o minte prea odihnita? (Goala) Jandarmul ala e scarbit de tot ce se intampla si nu o sa te dea in judecata pt calomnie pt injurii si jicniri , poate a citit si el blogul tau si isi da seama ca are dea face cu un nimeni , cu un om a carui singura problema existentiala este legata doar de cat timp va trece pana se va partaii langa Corina de care de altfel te-ai plictisit dupa 2 saptamani.
        Aste sunt generatiile ce vin : niste basinosi obraznici ce injura pe toata lumea , chiar si pe angajatii politiei si apoi se lauda cu anularea pv-ului in instanta..Sunt tare curios cum s-ar fi terminat toata tevatura asta intr-o tara cvilizata.? Vreti sa evoluam dar nu faceti nimic in acest sens, va manifestati pe strada ca in padure si sariti la gatul jandarmului ca v-a amendat bacmai si pomeniti si de alte amenzi , deci sunteti incorigibil….Rusine …… Mare rusine!

    • Reply
      Rosu Arterial
      20/03/2015 at 10:16

      Draga jandarmule
      Ai perfecta dreptate, Intr-o tara civilizata – China sau Coreea de Nord de exemplu Arial ar fi fost luat pe sus. Probabil ar fi fost impuscat de un egal al jandarilor romani si factura pentru valoare glontelui trimisa mamei lui
      In barbarele Germania, Franta sau Italia ar fi fost RUGAT sa astepte pe trotuat trecerea coloanei oficiale. Intr-o astfel de tara barbara respectivul ar fi avut parte de verificari luungi – vreo 5 minute intregi. Daca nu stii despre ce vorbesti – incearca sa nu abtii de la a vorbi – Jandarmii sunt si vor fi multa vreme niste nemaipomeniti actori de “stand up comedy” prin afirmatiile lor. Probabil il cunosti pe ala de la brasov care a sesizat CNCD pentru discriminare impotriva unui jurnalist de pe un laptop cu un mesaj care il avertiza ca utilizeaza un windows piratat. Stii ce a patit ? Nimic pentru ca Jandarmeria Romanea este organizata si isi protejeaza ciracii la fel cum un capo isi protejeaza consilierii ! Cum se cheama organizatia aia din Italia condusa de un capo ?
      Lipsa de personal a jandarmeriei ? Juristi ? Cred ca glumesti ! Cumnatul meu este ofiter jurist la Jandarmerie – cu o singur observatie – a terminat o facultate neacreditata unde trecerea examenelor se platea iar diploma lui nu e recunoscuta de nici o entitate juridica din Romania cu exceptia Jandarmeria Romana. Pentru ca acolo o diploma luata pe bani si nerecunoscuta de ministerul educatiei reprezinta studii. Ha hahahahaha.
      Ai aplica aceeasi masura fara sa clipesti – din declaratia ta rezulta ca nu ai auzit injuraturile – nici ale politistului nici pe cele reclamate de politist – deci procesul ala verbal este un FALS in acta mai baietas. Chiar si cumnatul meu – cat de hararnist in drept este el ti-ar spune ca nu ai voie sa dai o amenda pentru o infractiune pe care nu ai observat-o. Asta e treba politiei dupa o investigatie serioasa. Dar nu o sa vezi asa ceva – pentru ca guvernul pompeaza bani in gardieni publici si jandari lasand politia de izbeliste. Vecinul meu de deasupra e politist la sectia 16. Stii ca in timp ce scalvii guvernamentali primesc fonduri, echipa criminalistica a sectiei 16 cirscula cu o dacia solenta cu pierderi de lichid de frana de 4 ani. Ca singura lor duba nu are frane de 9 luni si ridica infractorii cu loganele. Ca imprumuta obiectivele si aparatul meu foto ca al lor e busit si nu il inlocuieste nimeni. Nu o sa vezi asa ceva pentru ca tu ai primit ordin ! Ordinul tau e deasupra legii cumva ? Probabil tu chiar crezi asta.

      PS – in continuare tu si ceilalti sclavi din jandarmerie o sa va duceti sa salvati oameni !
      Oameni care ar trebui salvati de servicii specializate care la noi nu exista sau nu au bani si echipare.
      Oameni care nu ar trebui sa fie in pericol din cauza inundatiilor in primul rand prin actiunile de indiguire si decolmatare a raurilor conduse de primarii.
      Oameni carora nu ar fi trebuit sa li se permita sa isi contruiasca casele in albia inundabila a raurilor de catre primarii
      Si surpriza emisiunii: primari pe care ii apara jandarmeria, prefecturile si alti baieti buni ori de cate ori are cineva ceva de spus impotriva lor.
      Asa ca va puneti viata in pericol sa salvati oameni care sunt pusi in pericol de cei pe care ii aparati voi ? Si ce daca – dupa fapta si rasplata – nu am auzit niciodata un jandarm sa spuna “am indeplinit ordine ilegale”, “am refuzat executarea unui ordin ilegal”. Precum ti-am spus cumnatul meu e jurist la jandarmerie ( ha ha ha ) asa ca stiu exact cate sesizari se pun in cadrul jandarmeriei referitoare la ordine abuzive si ilegale. E un numar simplu – zero !
      Asa ca viata voastra – nu are prea multa valoare. Din punctul meu de vedere valoare are un singur jandarm – tatal lui andrei ! Nepotelul meu – si doar pentru ca e tatal lui Andrei ! Si sa nu imi spui ca si voi aveti copi si alte baliverne – si cei pe care ii amendati abuziv au copii de multe ori – voua nu va pasa de ei – nici noua nu ne pasa de voi.

      PPS – Si daca am firma ? Am 3 firme 1 in romania si 2 in franta. Produc in romania si desfac in franta. Oooo – ce chestie angajez romani si aduc bani in tara. Platesc impozite si declar salariile integrale ale angajatilor mei. Si cand dobitocul de primar si-a bagat oile pe terenul meu si le-am dat afara. Stii cine ma amendat ? Jandarmeria ! Pentru ce ? Blocarea drumului cu oile. Oile primarului. Proces verbal anulat de judecator in 5 minute ! Pentru ? Pentru ca nu erau oile mele. Dupa care stii ce au facut ? Au bagat oile la loc sa imi distruga orzul. A trebuit sa stropesc orzul cu un insecticid periculos pentru oi ca sa isi ia ala oile.

      Apropo – masina aia cu care duc copii vecinilor la scoala cand se inzapezesc strazile iarna e un Suzuki Jimny – pe care il ofer si in seviciul Salvamontistilor. Copilas needucat eu am ajutat la salvarea mai multor vieti decat jandarmii.

      PPPS – Am facut armata la pompieri – asa ca chiar am salvat mai multi oameni ca tine.

      PPPPS – si pentru ca am plecat de la Pompieri cu un grad mai mare ca tine : CULCAT JANDARM ! CULCAT ! DREPTI ! CULCAT !

      PPPPPS – ai zis ca nu sunt juristi in jandarmerie – nasol de tine – cumnatu a luat asta personal. Si e mai mare in grad cu tine ! Si te cunoaste. asa ca repet : CULCAT JANDARM ! CULCAT ! DREPTI ! CULCAT !

      • Reply
        florin
        20/03/2015 at 11:36

        Asta e gandirea unui laudaros, a unuia care nu a primit laude, sau a unuia care se simte prea mic…. Pacat de subiectivismul vostru, pacat de prietenii acestui blog, care citesc toate aberatiile voastre…. Puneti mana si mintea sa schimbati ce trebuie schimbat prin tara asta, cautati adevaratele probleme, cautati coruptii prin alte parti, caci un tanar jandarm, nu cred ca e tinta voastra!!!

        • Reply
          Rosuarterial
          23/03/2015 at 15:10

          Draga Florine,
          La 54 de ani in curand nu ma simt nici mic, nici laudaros. Sunt perfect constient de ce am realizat. Sunt multumit de cum am reusit ce am realizat. Mai am de realizat lucruri in viata si le voi face in acelasi fel. Intotdeauna mi-am trait viata pe principiul ca atunci cand voi muri sa nu imi fie rusine de nimic. Am refuzat sa fac rau si de aceea am ales pompierii in tinerete. Pe unii din comandantii jandarmilor ii cunosc personal. Si cu exceptia a doua persoane nu ii mentionez niciodata ! Pentru ca nu sunt mandru sa ii cunosc.

          Ce am schimbat in tara asta insa e infim. Pentru ca lupta impotriva unui sistem e extrem de grea de unul singur. Daca am schimbat in bine vietile unor oameni ? Sper. Asta o pot judeca doar ei.
          Micile mele suturi cu jandarmeria romana nu ma descurajeaza sa continui sa schimb vietile oamenilor. Dar voi continua sa dispretuiesc jandarmii. Pentru atitudinea lor de “eu am putere asupra ta si o voi folosi” si ” jandarmii nu gresesc si nu se scuza niciodata” ! Pentru ca se pun singuri deasupra legii.

          PS Din postul tau imi dau seama ca ai luat ce am scris eu, Ai jignit subtil incercand sa minimizezi tot ce am scris, si ai schimbat subiectul discutiei. Da-mi voie sa iti ghicesc meseria: ofiter ? Ofiter ? sau ofiteR ?

          • Florin
            23/03/2015 at 16:31

            Sunt un simplu OM….. Si nu am jignit cu nimic…. Poate doar tu ai simțit asta…. Ma supăra însă lipsa de obiectivitate a relatărilor tuturor celor care au scris, lipsa de cunoaștere a stării de fapt, dar mai presus de toate, faptul ca multi au jignit Un Jandarm, fără a sti cu adevărat cum s-au întâmplat lucrurile…. Fiecare din noi, încercam sa ne facem treaba cat mai bine, pe domeniul de activitate, dar multi își dau cu părerea despre ce înseamnă cu adevărat sistem militar!!!! P.S Cred ca Ariel in postarea sa, a si menționat ca se tot învârte in asa zise ambuteiaje cotidiene, dar cred ca subiectul principal in aceasta postare a sa, nu este jandarmul, ci comportamentul Polițiștilor!!!!!! Dar asta e alta discuție….

    • Reply
      Dragos
      20/03/2015 at 10:27

      O singura intrebare Domnule Jandarm – opiniile difera – tu spui ca Ariel ar fi insultat politistul, iar Ariel spune ca politistul l-ar fi insultat pe el. Sigurul lucru care poate adevarii asta e POLITISTUL. Il poti identifica? Nume si functie ? Doarece daca esti chemat la proces si nu poti identifica politistul ( si trebuie sa corespunda celui din poza) atunci in lipsa matorilor procesul verbal e o fantezie si abuz in functie sanctionabil prin lege.
      Dar desigur TU STII NUMELE POLITISTULUI ! Si va fi chemat ca martor la apelul Jandarmeriei la procesul lui Ariel.

      PS – Jim Carey e mic copil pe langa jandarmi.

    • Reply
      Rosuarterial
      20/03/2015 at 10:59

      Draga jandarmule
      Ai perfecta dreptate, Intr-o tara civilizata – China sau Coreea de Nord de exemplu Arial ar fi fost luat pe sus. Probabil ar fi fost impuscat de un egal al jandarilor romani si factura pentru valoare glontelui trimisa mami lui.
      In barbarele Germania, Franta sau Italia ar fi fost RUGAT sa astepte pe trotuat trecerea coloanei oficiale. Intr-o astfel de tara barbara respectivul ar fi avut parte de verificari luungi – vreo 5 minute intregi. DAca nu stii despre ce vorbesti – incearca sa nu abtii de la a vorbi – Jandarmii sunt si vor fi multa vreme niste nemaipomeniti actori de “stand up comedy” prin afirmatiile lor. Probabil il cunosti pe ala de la brasov care a sesizat CNCD pentru discriminare impotriva unui jurnalist de pe un laptop cu un mesaj care il avertiza ca utilizeaza un windows piratat. Stii ce a patit ? Nimci pentru ca Jandarmeria Romanea este organizata si isi protejeaza ciracii la fel cum un capo isi protejeaza consilierii ! Cum se cheama organizatia aia din Italia condusa de un capo ?
      Lipsa de personal a jandarmeriei ? Juristi ? Cred ca glumesti ! Cumnatul meu este ofiter jurist la Jandarmerie – cu o singur observatie – a terminat o facultate neacreditata unde trecerea examenelor se platea iar diploma lui nu e recunoscuta de nici o entitate juridica din Romania cu exceptia Jandarmeria Romana. Pentru ca acolo o diploma luata pe bani si nerecunoscuta de ministerul educatiei reprezinta studii. Ha hahahahaha.
      Ai aplica aceeasi masura fara sa clipesti – din declaratia ta rezulta ca nu ai auzit injuraturile – nici ale politistului nici pe cele reclamate de politist – deci procesul ala verbal este un FALS in acta mai baietas. Chiar si cumnatul meu – cat de hararnist in drept este el ti-ar spune ca nu ai voie sa dai o amenda pentru o infractiune pe care nu ai observat-o. Asta e treba politiei dupa o investigatie serioasa. Dar nu o sa vezi asa ceva – pentru ca givernul pompeaza bani in gardieni publici si jandari lasand politia de izbeliste. Vecinul meu de deasupra e politist la sectia 16. Stii ca in timp ce scalvii guvernamentali primesc fonduri, echipa criminalistica a sectiei 16 cirscula cu o dacia solenta cu pierderi de lichid de frana de 4 ani. Ca singura lor duba nu are frane de 9 luni si ridica infractorii cu loganele. Ca imprumuta obiectivele si aparatul meu foto ca al lor e busit si nu il inlocuieste nimeni. Nu o sa vezi asa ceva pentru ca tu ai primit ordin ! Ordinul tau e deasupra legii cumva ? Probabil tu chiar crezi asta.

      PS – in continuare tu si ceilalti sclavi din jandarmerie o sa va duceti sa salvati oameni !
      Oameni care ar trebui salvati de servicii specializate care la noi nu exista sau nu au bani si echipare.
      Oameni care nu ar trebui sa fie in pericol din cauza inundatiilor in primul rand prin actiunile de indiguire si decolmatare a raurilor conduse de primarii.
      Oameni carora nu ar fi trebuit sa li se permita sa isi contruiasca casele in albia inundabila a raurilor de catre primarii
      Si surpriza emisiunii: primari pe care ii apara jandarmeria, prefecturile si alti baieti buni ori de cate ori are cineva ceva de spus impotriva lor.
      Asa ca va puneti viata in pericol sa salvati oameni care sunt pusi in pericol de cei pe care ii aparati voi ? Si ce daca – dupa fapta si rasplata – nu am auzit niciodata un jandarm sa spuna “am indeplinit ordine ilegale”, “am refuzat executarea unui ordin ilegal”. Precum ti-am spus cumnatul meu e jurist la jandarmerie ( ha ha ha ) asa ca stiu exact cate sesizari se pun in cadrul jandarmeriei referitoare la ordine abuzive si ilegale. E un numar simplu – zero !
      Asa ca viata voastra – nu are prea multa valoare. Din punctul meu de vedere valoare are un singur jandarm – tatal lui andrei ! Nepotelul meu – si doar pentru ca e tatal lui Andrei ! Si sa nu imi spui ca si voi aveti copi si alte baliverne – si cei pe care ii amendati abuziv au copii de multe ori – voua nu va pasa de ei – nici noua nu ne pasa de voi.

      PPS – Si daca am firma ? Am 3 firme 1 in romania si 2 in franta. Produc in romania si desfac in franta. Oooo – ce chestie angajez romani si aduc bani in tara. Platesc impozite si declar salariile integrale ale angajatilor mei. Si cand dobitocul de primar si-a bagat oile pe terenul meu si le-am dat afara. Stii cine ma amendat ? Jandarmeria ! Pentru ce ? Blocarea drumului cu oile. Oile primarului. Proces verbal anulat de judecator in 5 minute ! Pentru ? Pentru ca nu erau oile mele. Dupa care stii ce au facut ? au bagat oile la loc sa imi distruga orzul. A trebuit sa stropesc orzul cu un insecticid periculos pentru oi ca sa isi ia ala oile.

      Apropo – masina aia cu care duc copii vecinilor la scoala cand se inzapezesc strazile iarna e un Suzuki Jimny – pe care il ofer si in seviciul Salvamontistilor. Copilas needucat eu am ajutat la salvarea mai multor vieti decat jandarmii.
      PPPS – Am facut armata la pompieri – asa ca eu chiar am salvat mai multi oameni ca tine.

      PPPPS – si pentru ca am plecat de la Pompieri cu un grad mai mare ca tine : CULCAT JANDARM ! CULCAT ! DREPTI ! CULCAT !

      PPPPPS – Afirmatia ta ca in jandarmerie nu exista juristi l-a enervat pe cumnatul meu care si el e mai mare in grad ca tine. Tu ai zis alte lucruri dar cum ai facut tu in procesul verbal i-am prezentat afirmatia ta in contextul in care am vrut eu. Si Mai nasol pentru tine. Te cunoaste. Asa ca : CULCAT JANDARM ! CULCAT ! DREPTI ! CULCAT !

    Vezi alte comentarii: 1 2

    Comentează