Bălării

3 ani mai târziu, Meli Melo ia atitudine…

În 2007 scriam o mică poveste despre cum am fost “tratat” mult prea regeşte într-un magazin Meli Melo.

Povestea e aici în toată splendoarea ei.

28 de oameni au zis atunci că am dreptate şi au adăugat critice magazinelor Meli Melo.

Azi, 3 ani mai târziu, 2010, pe final, primesc un comentariu care sună cam aşa:

Stephane Dumas – Managing Partner Meli Melo – Paris
melimelo.ro / clienti@melimelo.ro – 2010/12/09 at 12:33 pm

Stimatele noastre cliente,

In ultimele 12 luni, am studiat cu foarte mare atentie observatiile, comentariile si criticile pe care ni le-ati adus la cunostinta pe blog si am pus mare accent pe opiniile voastre sincere care au fost analizate cu mare seriozitate. Mentionam ca acestea ne-au ajutat sa reconsideram total metodele si regulile de comunicare aplicate in retelele de magazine Meli Melo.
Tinand cont de asteptarile si exigentele voastre, am luat urmatoarele masuri:

1). Politica de comunicare agresiva folosita de consilierii de vanzari din magazinele Meli Melo a fost imbunatatita. In acest sens:
→ incercam sa fim mai prietenosi cu clientii nostri,
→ nu mai stresam clientii cu cosuletul,
→ le oferim clientilor o atmosfera calda, prietenoasa, evitand sa-i deranjam, dar bineinteles oferindu-le sfaturi sau suport atunci cand este necesar, la cererea lor.
– comunicarea indoor in magazine – afisele, conceptul de vitrina – este in trend cu noile tendinte internationale in moda. Punem accent pe atitudinea tinerei femei, in pas cu moda, dornica sa-si puna in evidenta frumusetea, personalitatea si dorinta de evadare.

2). Conceptul de magazin fiind vechi si neadaptat la noile trenduri internationale, am inceput sa amenajam toate magazinele cu un concept nou si fashion .

3). Politica noastra de produs nu era suficient de orientata spre tendintele modei, asteptarile clientilor si am schimbat radical metodele de achizitie si tipul de produse cu ajutorul stilistilor nostri internationali cu speranta ca acestea sa va placa.

Va multumim pentru sinceritatea impartasita si pentru comentariile care ne-au ajutat intr-adevar sa luam masurile potrivite pentru piata actuala din Romania.

Va invitam sa vizitati din nou magazinele Meli Melo din orasul vostru si speram din tot sufletul ca modificarile facute sa va placa si sa fie conform asteptarilor voastre.
Asteptam din partea voastra orice tip de comentarii pentru a ne putea da seama daca ceea ce am realizat este bine sau nu, suficient sau nu, potrivit sau nu si ramanem in continuare la dispozitia voastra.

Cu aceasta ocazie, va urez un sfarsit de an fericit, un Craciun plin de bucurie si un an nou 2011 implinit, fericit, iar toate sperantele voastre sa devina realitate.

Stephane DUMAS

Managing Partner
GAMABELL EXIM SRL
Meli Melo – Paris

Este ăsta oare un bullshit ieftin saaaau e pe bune? Căci dacă-i pe bune mi se pare incredibil. :)


Dă mai departe dacă ți-a plăcut și abonează-te prin e-mail dacă vrei să fii la curent cu tot ce scriu pe viitor:

S-ar putea să te intereseze

3 comentarii

  • Reply
    Mihai
    09/12/2010 at 14:53

    WOW! Cam rar vezi asa ceva..

  • Reply
    Daniela
    09/12/2010 at 17:01

    Nu stiu daca e pe bune dar ce-i drept… nu te mai streseaza alea in magazin :D mie incepe sa-mi placa! :D

  • Reply
    Lexis
    11/12/2010 at 18:41

    daca scad si preturile la adevarata valoare a produselor ar fi “dă vis!”, poate iau şi crizatele alea de la etajul 4 al magazinului Unirea exemplul şi o lasă mai încet cu disperarea ;) atunci chiar jos palaria…

  • Vezi alte comentarii:

    Comentează