România Web

Cand prostia atinge cote maxime…

Cu riscul de a deveni un client rau al celor de la eDomenii.ro … scriu acest post.

Mi-am inceput ziua afland ca am blogul suspendat pentru neplata. In gandul meu… “Frate, care neplata? In februarie anul curent am platit pentru 1 an!“.

Okei, ce facem in aceasta situatie? Intram pe chat live cu ei. Intru la departamentul de plati cu gandul ca pe blog imi zice ca nu am platit. Si acuma, profesionalismul in sinea sa:

Sunteti in discutie cu Amarill (Plati / Facturi)

Amarill: buna ziua
Ariel Constantinof: Buna ziua.
Amarill: cu ce va pot ajuta?
Ariel Constantinof: Ma numesc Ariel Constantinof si am la voi un hosting si un domeniu. (arielu.ro)
Ariel Constantinof: Cand incerc sa-l accesez sunt anuntat ca site-ul este suspendat desi am facut plata in februarie anul curent pe un an de zile.
Amarill: o clipa, verific
Ariel Constantinof: ok

Am asteptat putin… in speranta ca o sa inteleg ce mama dracului se petrece.

Amarill: va transfer la tehnic
Ariel Constantinof: okei
Ariel Constantinof: deci nu-i de la plata?
Amarill: nu
Adi: Buna ziua, cu ce va pot ajuta?
Ariel Constantinof: Pot sa dau copy-paste?

Fara sa-mi raspunda ii dau copy-paste la cele de mai sus…

Adi: stiu despre ce este vorba
Adi: site-ul dvs a fost suspendat pe motiv de phising

1. Daca stii despre ce este vorba, de ce ma intrebi cu ce ma poti ajuta?
2. “Phising”? In primul rand scrie-l si tu corect… si in al doilea rand, cum ma, de phishing?!

Ariel Constantinof: tananana, poftim? :))
Ariel Constantinof: si cum “Rezolvam” aceasta problema?

Tacere.

Adi: verifc ceva acum pe server si o rezolvam
Ariel Constantinof: okei, multumesc.
Adi: idea esta ca cineva areusit sa urce un director la dvs pe site cu tot cu ariva, va da public_html este writable din afara

“Idea”, “areusit”, “ariva”, “va da public_html este writable din afara”… Voi ati inteles ceva?! Si eu…

Adi: acum le refac
Ariel Constantinof: dar toata chestia asta nu se putea face printr-un mail? “Buna ziua domnule, vedeti ca aveti tot site-ul writable. Ar fi recomandat sa…” etc? Decat sa fie suspendat fara sa zica nimeni nimic?
Adi: ba da, aveti perfecta dreptate, insa, din experianta noastra au fost cazuri cand clientii nu au raspuns ignorand pur si simplu cererea noasra de a rezolva situatia
Adi: am remediat permisiunile, siteul este activ
Ariel Constantinof: Multumesc frumos.

Deci din experienta lor, suspenda tot ce se poate si nu zic nimic, merg pe burta… Ca daca eu eram in Zimbabue in vacanta timp de o saptamana, site-ul meu ramanea suspendat. Cui dracului sa-i pese?

La sfarsit mi-a zis ca ar fi bine sa-mi schimb parola la FTP si cPanel. I-am zis ca i-as fi recunoscator daca mi-ar zice de unde. A zis c-o schimba el si-mi vine mail…

Acuma inca astept mailul fara sa ma pot conecta la server. Misto, nu? Poate pana luni ajunge…

PS: Acuma ar trebui sa ma astept sa fiu suspendat iar? Lol.


Dă mai departe dacă ți-a plăcut și abonează-te prin e-mail dacă vrei să fii la curent cu tot ce scriu pe viitor:

S-ar putea să te intereseze

4 comentarii

  • Reply
    mark
    30/10/2008 at 16:48

    sper ca ai backup

  • Reply
    Mihai Ioan
    30/10/2008 at 16:51

    nu pot sa spun decat LOL…
    acum cateva zile am patit-o si eu cu o factura… (defapt erau 143 de facturi) si tot din lipsa de neprofesionalism.

  • Reply
    Ionut Puiu
    30/10/2008 at 17:33

    Si eu imi mut zilele astea siturile pe care le mai am gazduite in tara. Am patit si eu tot asa… m-am trezit suspendat si m-am chinuit cateva ore pana am dat de ei pe telefon, suportul online 24 din 24 era offline. Si ai mei sunt la fel de slab pregatiti, atat pe partea de suport tehnic cat si pe limba romana.

  • Reply
    Ariel
    30/10/2008 at 23:13

    am backup :)

  • Vezi alte comentarii:

    Comentează