Alea care te intampina cand intri in Meli Melo cu: “Buna ziua, cu ce va pot ajuta?”
Tu raspunzi “Cu nimic. Doar ma uit.”
Ea: “Dar ce cautati?”
Tu: “Nimic, doar ma uit.”
Ea: “Dar ati vazut aceste margele?”
[moment in care incepe sa le mangaie… pe margele… la propriu…]
Tu: “Nu-mi plac.”
Ea: “Dar ati vazut acesti cercei? Sunt la super-oferta!”
Tu: “Nu-mi plac…”
Ea: “Deci chiar nu va pot ajuta cu nimic?”
Tu: “Exact.”
Ea: “Sigur?”
Tu: “DAAAAAAAAAAAAAAAAA!”
Ea: “Atunci…”
[aici iti vine sa o bati]
Ea: “Atunci va las un cosulet ca sa puneti in el produsul pe care-l cumparati.”
[acum taci, o lasi sa plece, nu vrei s-o mai vezi niciodata…]
– Sa zicem ca totusi gasesti ceva si te gandesti sa-l cumperi… pui in cos produsul si te duci la casa. –
In drum spre casa:
Ea: “Ah, ati gasit ceva?”
[dar ce oarba esti…]
Tu: “Da…”
Cand ajungi la casa te intampina tot ea:
Ea: “Vai, dar sa stiti ca la asta se potriveste si esarfa de acolo… aia mov.”
Deci… eu nu le suport… mai ales pe cele de la Meli Melo… sunt pur si simplu stresante femeile alea!
Sau mai sunt alea de la Leonardo care sunt imbracate frumos dar stau in papuci… care sunt ocupate tot timpul… si cand intrebi ceva se fac ca nu te aud.
Argh… N-am patit nimic, doar am fost plimbat prin Cora.
30 comentarii
Bitzu
18/12/2007 at 11:30=)) daca asta e meseria lor:))
anda
18/12/2007 at 12:04foarte adevarat:))))))…daia urasc eu sa intru in meli melo:))))
InnOcente*
18/12/2007 at 12:06Mie-mi place că sunt puse pe culori, dar, din păcate, ce-i mai frumos e pus în spate şi mereu dau câte ceva pe jos. Noroc că fetele zâmbesc :D
Napster
18/12/2007 at 12:20Si eu patesc des sa ma exaspereze vanzatoarele…
A l e x
18/12/2007 at 13:16Eu sincer prefer o vanzatoare serviabila, care sa se bage in seama cu mine, decat vreo plictisita pe care s-o strigi de 2-3 ori sa vina sa te ajute cu ceva. Si atunci cand vine o face k si cum ti-ar face cea mai mare favoare din lume. Insa, extrema cealalta, ceea ce a povestit Ariel mai sus este enervanta. De obicei, eu scap repede de astfel de specimene. Am grija sa ii zic respectivei k daca am nevoie de ajutoru’ ei o s-o chem cu siguranta. ;-)
magdutz
18/12/2007 at 16:07sa inteleg ca angajatii Meli Melo sunt asa in toate orasele? iti dai seama ce sistem performant de recrutare si pregatire au aia de reusesc sa-i faca pe toti la fel de… hmmmmm… sa zic persuasivi (desi cred ca in cazul lor se potriveste mai bine termenul de pisalogi )
Kappacelu`
18/12/2007 at 17:06Da, fiecare e angajat(a) sa isi promoveze marfa, si fiecare in stilul lui, enervant sau foarte enervant.
E frumos si cand aud la Vodafone: vreau sa imi activati mms – da,sigur,dar avem o oferta … – nu ma intereseaza,vreau doar mms – dar puteti trimite 50 mms-uri…. – am zis ca nu ma intereseaza,vreau sa imi activati doar mms :)))
radu
18/12/2007 at 17:39Pe mine ma enerveaza aia din Lee Cooper. Am ajuns sa-mi fie frica sa intru acolo. Mi-e, oarecum, rusine sa “le-o tai” pentru ca stiu ca sunt studenti care fac asta pentru a scoate un ban. Incerc sa le spun frumos “nu, doar ma uit”, “multumesc, doar analizez oferta” etc, dar ei vin dupa mine si ma bat la cap si uneori ma las prins intr-un monolog care pare fara sfarsit…
rockgirl
18/12/2007 at 18:56poor u… in leonardo sunt niste ignorante si in meli melo niste stresante:)) nici asa nu e bine da nici ca celelalte:))
Mihai
18/12/2007 at 19:05a, chestii cotidiene. credeam ca ceva deosebit
Jalane
18/12/2007 at 20:34Mie mi-e cam rusine la fazele astea. Zic ca “ma uit” pana isi spun “ce naiba o vrea asta nici ea nu stie” si ma lasa in pace :P mi-e cam nu stiu cum sa le zic ca nu imi place cutare produs sau sa ma lase in pace….
razvan
18/12/2007 at 20:34ca veni vorba de papuci, si mama lucreaza la Cavaliere in Unirea, stii cat de greu e sa stai 8 ore in picioare in niste pantofi?
lore puy
18/12/2007 at 21:07mey.. da nu esti singurul..da? pe toata lumea ne streseaza..x( x( by the way ce cautai tu in Meli Melo?? :-?
acsel
18/12/2007 at 21:20Deci, te duci cu inca una. Pe aia o lasi acolo sa-i explice cum sta treaba si tu te duci in treaba ta.
Impusti 2 iepuri: vanzatoarea are ascultator si aia afla de oferte si promotii. :>
Dianna
18/12/2007 at 21:47sunt gretos de amabile, parca sunt ciulini din aia care se lipesc de pantaloni si nu mai scapi de ei. te mai fac sa te simti si aiurea, nici nu poti sa te uiti ca lumea la prduse ca parca le simti privirea in ceafa, am avut si eu experienta asta ieri….
InnOcente*
19/12/2007 at 01:05radu, apropo de lee cooper, gagicile alea mă prostesc mereu să-mi cumpăr câte ceva :))
Paul
19/12/2007 at 09:54Daca vrei sa vezi si opusul viziteaza orice hipermarket gen Selgros, Metro, Carrefour, Cora si cine mai stie cate sunt…..sa nu indraznesti sa intrebi vreun merchandiser despre vreun produs sau pret (care oricum sunt aruncate de-a valma). Eventual sa te imbraci gros sau in armura ca e posibil sa ai si fullcontact. Si ….atentie la case…au obiceiuri stramosesti, sa iti treaca un produs de doua ori prin scanner si automat iti trage o ciupeala marunta. Ca sa nu iti vorbesc de superhiperextramarketurile de materiale de constructii gen Mr.Bricolage, Hornbach, Praktiker unde ai senzatia ca te duci cu ceva de genul “mamelor din lumea-ntreaga”….Oricum imensa majoritate a celor care lucreaza in comert habar nu au de tehnici de vanzare dar sunt plictisitori si agasanti pana in cer.
KillerINC
19/12/2007 at 10:48cand o sa te faci mai mare si eventual o sa lucrezi un pic si in vanzari sau in distributie o sa vezi ca fetele alea pentru asta sunt platite… si daca intra seful/sefa de magazin si le vad ca stau degeaba sunt concediate imediat , sau in cel mai bun caz li se da avertismetn … exact asa e si in distributie… agentul intra in magazin sa faca o comanda , si chiar daca este refuzat din start el tot insista si prezinta ofertele si catalogul , si isi spune poezioara …
kosmin
19/12/2007 at 12:25Cred ca sefii asa le dau indicatii sa streseze cumparatorul la maxim.Dar daca doar intri sa vezi ce modele au si doar sa te informezi?
Lexis
19/12/2007 at 15:07@killerINC: sunt sigura ca e destul de “mare” ca sa isi dea seama ca sunt platite ptr ceea ce fac. Poate tu nu iti dai seama ca ele sunt platite sa ajute clientii sa aleaga sau pur si simplu sa fie amabile, nu sa fie stresante. Asta e diferenta.
Greeras
21/12/2007 at 20:10Ele sunt platite sa fie amabile , dar si sa vanda ….asa ca asta e partea din care rezulta comportamentul agasant – foarte “accurate” descrise situatiile :)
eQuilibru
22/12/2007 at 11:39asta e meseria lor, si crede-ma ca decat sa gasesti una de iti trage o privire gata sa te omoare cand o intrebi ceva, o preferi pe aia de la Meli Melo. insa ai si tu dreptate, nu trebuie nici sa devina exasperante.
din pacate, in ultimul timp, nu prea am mai intalnit vanzatori serviabili in limita bunului simt..
am intrat unde si o vanzatoare zice: fata, tu vrei sa cumperi ceva?… ce sa le mai ceri?
ina
29/12/2007 at 01:33ever heard of comision? alea din meli melo cora cred ca o duc cel mai prost..sfinte…a trebuit sa imit o tuberculoza incipienta ca sa scap :D
one of them
04/03/2008 at 13:12hey, sunt din echipa meli melo si, credeti-ma, nu e deloc usor. nimeni nu vrea sa fie chiar atat de politicos, insa nu noi, angajatii, facem regulile. o agrafa sa nu fie la locul ei si esti concediat.si studentii au nevoie de bani, bani facuti in 8ore de stat neincetat in picioare, de a fi amabil( inteles uneori ca agasant).pt oricine ma contrazice, il/o invit sa stea un weekend -12-13 ore/zi-in picioare si sa respecte politica firmei.nu e o placere pt unii clienti, dar sa stiti ca nici pt noi.
another one of them
26/03/2008 at 12:54hallo, si eu sunt tot din meli melo, lucrez de ceva vreme la ei, si este mare pacat ca o parte dintre voi nu a inteles politica acestei firme. poate si noi suntem agasati, obositi, plictisiti cateodata, dar totusi nu jignim pe nimeni. sau poate unii dintre voi nu stiu cum e sa se poarte cineva frumos cu ei? poate preferati sa mancam seminte, sau sa facem orice altceva decat sa fim amabili? oricum sunt destui care apreciaza atitudinea celor de la meli melo. este pacat pentru noi care muncim acolo pentru ca voua sa va placa ce vedeti cand intrati in magazin ca nu stiti sa apreciati eforturile noastre de a fi cel putin amabili cu niste straini care s-au nascut cel putin patroni sau asa se considera. nu am vrut sa jignesc pe nimeni, dar nu stiti ce munca se ascunde in spatele aparentelor.numai bine la toata lumea, si sper ca voi sa va gasiti job-uri in care sa nu trebuiasca sa faci compromisuri zi de zi, adica sa fii amabil cu cine te tateaza urat, si sa fii nevoit sa intorci si celalalt obraz.
medeeana
03/01/2009 at 15:51tot ce ai zis e super adevarat…another one…
xox
27/01/2009 at 19:39dragutelor vi se par agasante si sufocante vanzatoarele pt ca voi veniti de la stana unde civilizatia si sociabilitatea lipsesc cu desavarsire,si daca nu ar exista vanzatorii sa va ajute v-ati pune poseta in cap ca monica c.ca sa nu mai zic ca voi nu stiti care e diferenta intre clama agrafa elastic de par.pt voi toate sunt moatze de par.va doresc sa intrati intr-un mag si acolo sa intalniti o vanzatoare sictirita careia sa-i cereti ajutorul si ea sa-si pileasca unghiile si sa nu va bage in seama.mai iesiti prin lume si o sa vedeti ca in marile magazine(firme)este aceeasi politica ca la meli melo,nu mai stati degeaba in fata blocului sa spargeti seminte si sa va bronzati cu bretele 2telor
someone
19/09/2010 at 23:33voua vi se pare ca fetele din meli melo sunt stresante dar sincer nici unul dintre voi,cei plini de ei si care cred ca totul li se cuvine, nu ati rezista nici macar 3 ore,cu indulgenta, in magazin,sa stai 12-13 ore in picioare la dispozitia clientului,care ,vezi Doamne,e cel care da ordine,sa suporti aceeasi prostie zi de zi,e greu,ma mir ca va mai suportati,sincer. nu vreau sa fiu rea,dar cand vezi ca tu te duci la client cu zambetul pe buze,fie ca te simti bine sau nu,si el te face sa te simti ca un nimic,e cel mai groaznic sentiment,as vrea ca pitipoancele alea sa stea in magazin sa vad daca apoi vor mai avea aceeasi parere,suntem stresante?nu,va oferim ajutor,voi,insa nu stiti ce e aia,aveam pretentii de la oameni,dar cred ca am asteptari prea mari. cum poti pretinde sa iti vorbeasca alea de 15-18 ani frumos cand in momentul in care intra in magazin si sunt insotite de parinti nici macar buna ziua nu stiu sa dea,nici mama,dar mai alea fata. si inca ceva,mie daca nu imi place anumit un loc,nu merg acolo,e valabil si pt voi,cine nu-i multumit sa nu intre in magazin,se scuteste pe sine de nervi dar si pe vanzatoare de asemenea,ocoliti magazinele data viitoare, nu va pune nimeni pistolul la tampla daca nu intrati,va garantez asta.
Stephane Dumas - Managing Partner Meli Melo - Paris
09/12/2010 at 12:33Stimatele noastre cliente,
In ultimele 12 luni, am studiat cu foarte mare atentie observatiile, comentariile si criticile pe care ni le-ati adus la cunostinta pe blog si am pus mare accent pe opiniile voastre sincere care au fost analizate cu mare seriozitate. Mentionam ca acestea ne-au ajutat sa reconsideram total metodele si regulile de comunicare aplicate in retelele de magazine Meli Melo.
Tinand cont de asteptarile si exigentele voastre, am luat urmatoarele masuri:
1). Politica de comunicare agresiva folosita de consilierii de vanzari din magazinele Meli Melo a fost imbunatatita. In acest sens:
→ incercam sa fim mai prietenosi cu clientii nostri,
→ nu mai stresam clientii cu cosuletul,
→ le oferim clientilor o atmosfera calda, prietenoasa, evitand sa-i deranjam, dar bineinteles oferindu-le sfaturi sau suport atunci cand este necesar, la cererea lor.
– comunicarea indoor in magazine – afisele, conceptul de vitrina – este in trend cu noile tendinte internationale in moda. Punem accent pe atitudinea tinerei femei, in pas cu moda, dornica sa-si puna in evidenta frumusetea, personalitatea si dorinta de evadare.
2). Conceptul de magazin fiind vechi si neadaptat la noile trenduri internationale, am inceput sa amenajam toate magazinele cu un concept nou si fashion .
3). Politica noastra de produs nu era suficient de orientata spre tendintele modei, asteptarile clientilor si am schimbat radical metodele de achizitie si tipul de produse cu ajutorul stilistilor nostri internationali cu speranta ca acestea sa va placa.
Va multumim pentru sinceritatea impartasita si pentru comentariile care ne-au ajutat intr-adevar sa luam masurile potrivite pentru piata actuala din Romania.
Va invitam sa vizitati din nou magazinele Meli Melo din orasul vostru si speram din tot sufletul ca modificarile facute sa va placa si sa fie conform asteptarilor voastre.
Asteptam din partea voastra orice tip de comentarii pentru a ne putea da seama daca ceea ce am realizat este bine sau nu, suficient sau nu, potrivit sau nu si ramanem in continuare la dispozitia voastra.
Cu aceasta ocazie, va urez un sfarsit de an fericit, un Craciun plin de bucurie si un an nou 2011 implinit, fericit, iar toate sperantele voastre sa devina realitate.
Stephane DUMAS
Managing Partner
GAMABELL EXIM SRL
Meli Melo – Paris
Ramona
10/12/2010 at 23:43ciudata chestie,se pare ca astea de la de meli melo sunt antrenate sa se comporte asa in toate magazinele din tara.Maine ma duc in Aurora sa vad daca astea din buzau au fost informate de schimbare.Daca nu,le informez eu.