AdFel este un festival de publicitate “neconvenţională”… şi pân’ anul acesta părea să fie super-cool şi super tare, dar din păcate “La motoare”, localul în care se desfăşura anual evenimentul, a fost închis – şi iacătă, în acest minunat an, AdFel se desfăşoară într-un local mult mai mic şi mai “nou”, ceea ce face totul mai intim şi mă face pe mine să mă uit la absolut toate studiile de caz pe care le prezintă.
Astfel că uite ce s-a petrecut:
Eu am văzut că în reclamă scrie în ebraică şi tare m-am bucurat… Dar bucuria n-a ţinut mult când am văzut lângă reclamă scris “INDIA”.
Apoi, ajuns acasă, înainte să fac acest articol, m-am gândit că poate-s eu idiot şi campania, deşi a avut loc în Israel, poate a fost făcută de o agenţie din India. Am verificat şi n-a fost să fie. Este, într-adevăr, făcută de o agenţie “internatională”, dar dezvoltată 100% în Israel – şi oricum cred că importantă era ţara în care a fost reclama, nu ţara din care era agenţia care a făcut reclama.
Deci… Mă scuzaţi, dar am simţit şi eu nevoia să corectez.
2 comentarii
Frogster
18/08/2011 at 00:27Cred ca depinde de locul in care e prezentata reclama, deoarece, pe unele afise se mai scrie tara de provenienta a reclamei, ca sa nu se fure ideea, mostly, nu de fita dupa cum multi ar crede.
Co
18/08/2011 at 15:12iar crashed s-a transformat în crashes. telefonul fără fir :)