Bălării România

emag.ro – Pute a prostie

Azi am fost la magazinul celor de la emag.ro ca sa ridic niste chestii pe care ei nu puteau sa le livreze in 24 de ore. Am fost trimis acolo cu Zeffy, cu o hartiuta si cu cateva milioane bune in manuta… Pe hartiuta scria exact numarul comenzii, ce trebuie sa gasim in comanda si cat ne costa.

Intram noi in cladire, frumos, racoare (yay, racoare!)… Ne oprim la primul ghiseu pe care-l vedem ca sa cerem instructiuni. “Ah, mergeti la ghiseul de acolo…”. Ca niste copilasi ascultatori mergem la COADA de la ghiseul ala. Stam, stam, stam… ne vine randu’, repetam ce avem de facut si ne raspunde tipu in sictir: “Mergeti la ghisul ala!”.

Ajungem la ghiseul “ala”, tipu butoneaza, cauta, ne ajuta… dupa 5 min de butonat: “Mergeti la “Corporate”, a 4-a usa pe stanga…”. VAIIIII, alt ghiseu?!

In fine, intrebam vreo 2 persoane cum se ajunge la a 4-a usa din stanga (care de fapt era alta cladire…) si ajungem. Inauntru pustiu! Secretara, receptionera, nimic… un calculator si un scaun gol. Usi inchise, incuiate, linsite…

“Sigur suntem unde trebuie?”

Ne intoarcem noi la ghiseul ala si ne zice ca e bine unde am intrat… si ca nu se poate sa nu fie acolo nicio secretara. Mergem din nou… Coboara un tip. Il luam cu “nu va suparati”… EL: “Mergeti sus, intrati pe usi…”. OK!

Urcam la Corporate, deschidem o usa, apoi alta… inauntru sute de birouri… culmea, nu erau goale. Eram ca piticii in sufrageria lui Guliver. Eu stateam in usa si asteptam sa ma intrebe cineva ce caut acolo si cum mi-am permis sa intru… Pana la urma intra si Zeffy si mergem la un birou sa intrebam ce avem de facut.

Tipu de acolo butoneaza si apoi ne zice sa mergem la alt tip cu trei birouri mai incolo. Ala butoneaza o gramada si ne zice sa ne intoarcem la primul ghiseu la care am fost.

Ajungem acolo… o tipa. “Nu avem telefonul.”. WHAT?! Ce telefon?! Noi nu avem telefon de cumparat! Zeffy a inceput sa rada, tipa nu intelegea ce se intampla, i-a oferit un servetel chiar…

Dupa putin explicat ca noi nu avem niciun telefon de cumparat ne zice ca de pe factura aia (sau ce era) lipseste ceva… Offf… Hai acum cu hartia inapoi la tipul de la Corporate. Ajungem sus, tipul incepe sa rada… Se facuse ora 5, noi ajunsesem la 4:15. Colegii tipului plecau. Unu din el, “grasul ala glumetz” (cu “z”-ul de rigoare) face: “BAAAAA, a picat netu!!!” si isi tranteste laptopul, se ridica, face bagaju’ si pleaca.

Tipul din fata noastra rade iar si incepe cu “ne scuzati”… Rabdare nu mai aveam… CLAR. Dupa vreo alte 10 minute ne zice tipu ca a rezolvat, sa ne intoarcem la ghiseul din cealalta cladire si daca nu se rezolva sa-l cautam pe domnul Ionut Balan. Bine… mergem iar la tipa aia… de data asta radea ea. Pac-pac, butoneaza… ALTA PROBLEMA. Costa cu vreo 3 milioane mai mult decat ne iesise calculul pe site (deci nu aveam destui bani acum).

Ce facem, ce facem? Pai cica sa mergem iar de la tipu’ de la Corporate sa ne stearga acolo un produs ca sa avem bani. “Doamna, nenea acela a plecat!”.

Bine… il cautam pe Ionut Balan. De acolo alt circ! La telefon un sfert de ora, suna pe superior, suna pe dracu, scade un produs, stai putin, stai mai mult, nu mai am rabdare sa povestesc…

Pana la urma s-a rezolvat… la ora 18:15 am iesit din magazin cu un aparat foto mai putin decat trebuia.

Si eu credeam ca astia-s seriosi… NU MAI AM NEVOIE DE EMAG.RO.


Dă mai departe dacă ți-a plăcut și abonează-te prin e-mail dacă vrei să fii la curent cu tot ce scriu pe viitor:

S-ar putea să te intereseze

32 comentarii

  • Reply
    Zeffy
    27/06/2007 at 19:04

    ai uitat multe…de taxi n=ai zis nimic

  • Reply
    Ariel
    27/06/2007 at 19:07

    da, ca l-am asteptat 40 de minute…

  • Reply
    acsel
    27/06/2007 at 19:26

    Eu in locul tau incepeam sa fac scandal. Nu suport sa ma frece lumea cu rahaturi…

  • Reply
    scorojit
    27/06/2007 at 19:35

    spui “cu un aparat foto mai putin decat trebuia.” de parca ar fi de ici, de colo:/

  • Reply
    Ariel
    27/06/2007 at 19:39

    pai da, era de ici de colo… cumparasem o multifuncionala, 2 aparate + 2 carduri de un giga, un calc dell, un monitor lcd :) and so on… si mai trebuia un aparat cu un card la care am renuntat… DECI DUPA CE CA AM CUMPARAT DE MILIOANE…

  • Reply
    Filip
    27/06/2007 at 19:43

    ce să-i faci băi Ariele, doar e emag.RO. adică din România. :)

  • Reply
    Radu
    27/06/2007 at 19:57

    A dat cu laptop-ul de birou? Futui mama masii, maine ma trezesc cu el in service si zice ca l-a folosit in “conditii normale”. Daca mai vine vreunul unul cu back cover de Dell indoit, il trimit direct pe link-ul asta, ii pun laptopul in brate si drum bun, cale batuta. Si ne si razbunam putin.

  • Reply
    Grupa 1408
    27/06/2007 at 20:09

    toata lumea are nemultumiri cu astia acu 2 ani am comandat un Tv sony d vreo 45 mil. mi l-au adus stricat (pur si simplu cand ii dadeai drumul statea 10 minute fara sunet cu imagine distorsionata fara culori..etc.), scandal, OPC, amenintari cu judecata ca nu voiau sa mi-l schimbe, au venit experti de la ei de la bucuresti sa constate defectiunea, intr0un finalk dupa vreo luna si ceva s-au hotarat ca mai bine il schimba si gata. Acu o luna alta treba suspecta mi-am comandat o memorie pt PC, mi-au trimis-o aruncata intr-o cutie de carton ordinara umpluta cu niste punga d-aia cu bule de aer..nu trebuia sa aiba si ea o carcasa, niste instructiuni ceva, eu asa am vazut ca se vand memoriile….

  • Reply
    Piticu21
    27/06/2007 at 20:16

    hahahahahha … pentru detalii despre emag trebuia sa imi zici mie, da e buna publicitatea asta pentru pr-ul lor … flamingo 2 :)

  • Reply
    lemon
    27/06/2007 at 20:30

    cu astia m-am lamurit de mult cand au uitat sa-mi trimita o comanda. nu-mi mai trebuie.

  • Reply
    factorx
    27/06/2007 at 20:36

    ce varza sunteti … eu le dadeam foc la cladire si apoi ma pi–sh—a —– m pe ei asa la dusmanie :P
    bafta la lile mai groaznice adica puteati face aceasi chestie dar sa fiti afara unde era cald si bine si mulllllttt soare :P

  • Reply
    Åžerban Constantin
    27/06/2007 at 20:52

    Eu mi-am luat un alt model de notebook mai bun pentru aceasi bani ca altul mai slab (ask Redecs), un PowerShot S5 sta sa-mi vina iar pana acum n-am avut probleme.

    Secretul este sa te duci sa faci comanda acolo, nu de acasa, ca sa nu aiba ce sa-ti faca.

  • Reply
    ina
    27/06/2007 at 21:15

    aa..deci de aia ati lipsit atat. noi am fost sa luam aparat de indosariere din diverta. mergem acolo, un tip al intrare. aveti aparate de indosariere? NU. SIGUR?? da. bine..mai pierdem o ora in magazin, o suna elly pe dalia..dalia suna la diverta..pac! aveau aparate de indosariere. ne intoarcem. ajungem langa aparata si elly ii spune unui tip cavrea sa il cumpere. tipu: sigur. si pleaca. si nu se mai intoarce. ea spume, eu spume. altuia: puteti sa ne ajutati? da, sigur, il ia, ni-l duce, noi ii spunem de ala de la intrare, ni se raspunde “nimeni nu e perfect” si plecam. la jcc, surpriza. aparatul nu mergea. oh, happy days!

  • Reply
    Jalane
    28/06/2007 at 17:27

    dezamagire here… aveam o “E-MAGine” mai buna despre ei pana acum…:P dar am mai luat si eu teapa asa k…

  • Reply
    InDark
    28/06/2007 at 20:35

    prietene de ce nu spui adevarul… te-au trimis de la firma cu bani mai putini decat era factura… trebuia sa se factureze pe corporate dar nu s-a putut si ca sa-ti primesti marfa te-au trimis la retail unde nu beneficiezi de discount din moment ce e alt departament… ti-am calculat factura de 120 de ori si tot eu sunt de vina ca ai plecat cu un aparat mai putin…. mai bine fii mai atent la ce se intampla in jurul tau…
    Ionut Balan

  • Reply
    InDark
    28/06/2007 at 20:37

    P.S: si fii mai atent la suma pe care o ai de achitat

  • Reply
    InDark
    28/06/2007 at 21:03

    “Numai am nevoie de emag.ro” – Alegerea iti apartine in totalitate… pacat ca nu ai inteles ce se intampla… nimeni nu are nimic cu firma la care lucrezi sau cu tine… poate ai avut ghinion… a fost o greseala din partea unui coleg, asta e sigur si te asigur ca situatia nu se va repeta, asta nu este o scuza dar nici nu inseamna ca nu am vrut sa te ajutam…. in ceea ce ma priveste consider ca am facut tot ce mi-a stat in putinta pentru a gasi o rezolvare…. nu pot sa-ti urez decat succes in viitor… indiferent ca alegi sa mai fii client emag, sau nu…

  • Reply
    NaEK
    29/06/2007 at 06:00

    Am luat un laptop, i-a murit bateria in 1 luna, il duc la ei si astept rabdator 10 zile lucreatoare sa ma informeze ci si cum..nu ma suna..ii sun eu…mai asteptati. Dupa 21 zile ma suna…ma duc sa imi iau laptopul si cind ma uit de unde il ia din dulap unde mai statgea nu stiu cum un laptop pe el. Ma uit pe capac vad o zgiriietura care sigur nu era acolo. NU e mica zgiriietura ca tocmai si sigla din aluminiu e zgiriiata. Pai nu am stat eu si nu am mincat 3 luni am strins o suma pe care nu am avuto niciodata ca sa mil zgiriie cineva care trebuia sa il repare. ii zic domnisoarei de acoo iata zgiriietura asta nu era aici la care imi zice ori il luati ori il lasati. L-am lasat sa mi-l rezolve. Daca astept inca 10 zile lucratoare…si daca calculez iese in suma cam 35 de zile adica o sa ajung la 10% din perioada garantiei ..si daca nu ma rezolva pina atunci zic sa mi-l skimbe. Mie imi place laptopul meu, nu as vrea sa il skimb dar NU MI SE PARE NORMAL sa il dau fara zgiriietura si sa mi-l de zgiriiat.

  • Reply
    debra
    29/06/2007 at 07:43

    Nene Balane, din pacate pt voi, din ce in ce mai multi aleg sa nu mai fie clienti emag. Va bateti joc de timpul si de banii clientilor. Vi s-a suit la cap ca sunteti cei mai tari… asta e, cu cat esti mai sus, cu atat mai rau cazi… Am cumparat multe de la voi inca de pe vremea cand erati o firmulita mica pe langa Televiziune, dar erati mai seriosi atunci. In ultimul timp o dati in bara rau de tot, mai ales cu gluma proasta denumita “departament service”. Eu va urez sa va treziti si sa va indreptati cat mai aveti timp, ca de concurenta nu duceti lipsa…

  • Reply
    dade
    29/06/2007 at 08:15

    Boala veche in toata vanzarea in romanica. Cum un produs nou scos e bun de ceva si prinde cum ori se scumpeste ori scade drastic calitatea. Cat despre e-mag domnul de mai sus are dreptate: acea greseala a colegilor nu se va mai repeta pentru ca acel client nu va mai calca pe acolo. Dar se va repeta cu altul si tot asa.

  • Reply
    reico
    30/06/2007 at 08:37

    hhh , interesanta excursia

  • Reply
    Gestapo
    02/07/2007 at 20:10

    E-mag sa se ia de mana cu Pc Garage si sa se arunce in Dunare sa scapam de 2 firme de kko din Romania. Cat timp e firma mica pupa in cur clientii, dupa ce isi fac capital incep sa o ia razna.

  • Reply
    bestel
    03/07/2007 at 14:11

    emagul e prea mare si si-a luat-o in cap..e clar, eu am gasit un site ok, desi e la inceput, dar nu asta e toata chestia, au un concurs de webdesign si premiul e un frigider plin cu bere..mie mi se pare foarte tare si m-as baga si io da nu prea ma pricep….as reduce cheltuielile verii asteia substantial cu berea asigurata :) uite, poate va intereseaza si pe voi…http://www.marketonline.ro/concurs/..daca castigati astept alea 2 baxuri macar

  • Reply
    Cos
    06/07/2007 at 09:19

    Eu am luat multe produse de la ShopIT, care mi s-au parut mult mai seriosi si mai ieftini decat Emag!
    Nu fac reclama, dar si eu am cumparat de la EMag, dar de cand am descoperit ShopIT nu ma mai intereseaza EMag!

  • Reply
    Kettler D.
    03/08/2007 at 13:44

    Am luat si eu de la ei prin martie o camera foto, dar am ales sa o ridic eu de la sediul lor ca sa nu ma risc pentru ca aveam nevoie urgent de camera. In 24 de ore am primit telefon sa ma duc sa o iau, am fost acolo, ce-i drept m-au frecat si pe mine la vreo 4 ghisee “mergeti la ghiseul nu stiu care” dar in 20 de minute s-a rezolvat tot. Singuru’ lucru care m-a enervat a fost faptu’ ca au zis “nu mai avem husa pe stoc (de-aia de care se primea moca cu camera) dar daca vreti puteti sa o cumparati” si asa am cumparat cu 60 ron husa identica cu cea care trebuia sa fie moca.

  • Reply
    geo
    05/08/2007 at 14:28

    vreau un sfat am dat o comanda pe 4 august pentru un laptop si un lcd …urmeaza luni pe 6 sa ma sune pt confirmarea comenzii …acuma problema este ca vreau sa le iau in rate ….ce sfat imi da-ti sa le iau sau sa aman ca dupa ce am citit pe aici si pe softpedia forum ma cam pus pe ganduri ……

  • Reply
    Consumator
    16/09/2007 at 20:36

    Despre ce comert electronic vorbim, cand liderul de piata, http://www.emag.ro, foloseste doua firme ca sa poata da tepe in liniste?! Am un prieten care a lucrat acolo si a plecat satul sa-i tot mute cartea de munca de pe o firma pe asta pentru aranjamentele lor interne. Teparii au o firma Emag International care detine situl http://www.emag.ro, ca sa fie totul curat si sa gaseasca niste fraieri de afara care sa il cumpere ca bun si o firma Dante International pe care isi tot plimba angajatii, nu platesc taxele si impozitele la stat (da, evaziune fiscala se cheama) si dau tepe la furnizorii mai mici de care nu au nevoie.
    Iata si exemple de tepe, doar cateva …
    http://www.tmb.ro/dosare_ecris.php?id_dosar=300000000133032
    http://portal.just.ro/InstantaDosar.aspx?idInstitutie=303&d=MzAzMDAwMDAwMDAwNDQ0MDc*

  • Reply
    Blogu’ lui Zeffy » Blog Archive » Micul Paris
    05/04/2008 at 23:11

    […] birocratia si-a spus din nou cuvantul.. apoi am stat in fata juma de ora sa vina un taxi.detalii aici In Bucuresti, daca nu stii sa mergi cu RATB-ul, metroul esti un om mort.. Nimeni nu-ti va vreo […]

  • Reply
    cadouri
    07/04/2009 at 12:49

    am cumparat un pc fara so instalat de la emag… era defect… l’am dus la ei si mi-au spus ca trebui sa stea vreo 3 saptamani pentru diagnosticare/reparare….
    pai cum vine chestia asta ? cumpar un produs defect ?

  • Reply
    alex bn
    31/08/2009 at 10:37

    eu eram client fidel emag.ro pana mi s-a defectat un aparat si si-au batut joc de mine ..ei si cei de la skin media..care iti ofera garantia..pe langa tupeu nesimtit al angajatilor care nici macar nu stiu sa minta bine m-au facut sa si platesc pentru ca mi-au “diagnosticat” aparatu …lucru care l-am facut eu cerandu-mi-se sa le precizez la trimiterea aparatului defectele.. si mi-au cerut si 90 de lei pt o clema la usita de la baterii si nu mi-au zis ca imi iau oricum 50 de lei pt diagnsticare (din cei 90).am avut incredere in ei si am fost tras in piept. nu va recomand sa cumparati de la ei deoarece o sa va para rau.

  • Reply
    lore
    30/06/2010 at 17:00

    Patania mea cu Emag …
    Cumpar cu vreo 2 saptamani in urma un aer conditionat ( la promotie ) ma duc in reprezentanta unde imi spun ca nu pot ridica produsul pe loc ci ca il livreaza ei a doua zi intre orele 16 :00 si 20:00 ( au ajuns la ora 21 si ceva ) din start program dat peste cap .. in fine
    Sun la firma de montat aer conditionat recomandata de ei ca sa nu pierd garantia … zis si facut . Ma programeaza peste o saptamana timp in care aparatul de AC statea sigilat asa cum l-am primit de la emag pe hol .
    Vin baietii sa-l monteze … incep sa dea gauri imi pica una bucata de perete dar asta chiar era ”una mica problema ” din ce urma sa vina .
    Desigilam aparatul obs ca lipseste un capacel din partea dreapta ( pe acolo se scot fierele ) , in spate declipsat in 3 locuri , panoul de fire intern cica ”se cam misca” imi zic tipii ce il instalau …
    Termina de pus aparatul apas butonul de ”start” si ce sa vezi …?! pauza …nu functioneaza . Sun la ei le zic ce se intampla , ma prezint cu aparatul,facturi,certificat de garantie si un proces verbal intocmit de firma de montare … vineri asta si imi zic ca luni cel tarziu am un raspuns .
    Astept si nimic .azi e miercuri deja si i-am sunat in fiecare zi sa imi dea un raspuns . ma paseaza de pe o zi pe alta .
    I-am zis donshoarei ca o sa fac o reclamatie la OPC daca mai joaca atat ping-pong cu mine si mi-a zis ca sa fac ce cred eu ca e mai bine ca ea nu are sa imi dea un raspuns si sa astept . Ce sa zic ?! Mai astept . sunt curioasa cat trebuie sa am rabdare cu ei … ?!Cu alte cuvinte eu tre sa imi organizez viata in jurul raspunsului lor. Prima si ultima oara cand imi iau ceva de la Emag , asta mi-e clar ! O sa postez solutionarea dupa spusele lor maine sau poimaine .Plus de asta remontarea o sa ma coste plus 200 ron bani ce vor fi decontati de Emag dupa spusele uneia dintre donshoarele de la servici desi pana acum am vb cu vreo 3-4 angajati de acolo ce se contrazic intre ei cu cate un raspuns la problema mea .Bafta si aveti grija ce si de unde cumparati . Sper sa nu patiti ca mine !

  • Reply
    Petre
    25/02/2011 at 02:58

    Nervi facuti cu emag.ro .
    Am comandat de la ei cam acum o saptamana niste boxe Canyon 2.0(pe usb) si casti A4tech.Cand am desfacut coletul (sigilu emag fiind in stare perfecta) am constat taieturi de cutter aiurea pe ambalajul original al castilor(aproape ca puteam scoate castile fara sa mai tai eu) iar ambalajul boxelor era si el deteriorat intr-un colt(taiat).Nu mi-o placut ce am vazut,dar am zis sa le testez ,castile merg impecabil dar boxele partial adica doar o boxa a mers si nu amandoua cum e normal.M-am mai enervat ca am vazut si zgarieturi fine pe boxe ceea ce m-o dus cu gandul ca au mai fost folosite.
    In fine am zis ca le trimit un mail la adresa lor de sesizari si reclamatii cu privire la ambalajul deteriorat si boxele am sa le trimit la service prin Pick-up & return.Astazi mi-au venit din service si surpriza (desi mi-au trimis mail cum ca ambele boxe functioneaza normal)tot nu imi mergea o boxa.Asa ca i-am laut la telefon spunandu-le de problema si ca am testat pe 3 calculatoare si defectiunea e aceasi, in zadar ca ei o tineau tot pe a lor :”ca boxele au fost testate 2 zile si ca functioneaza ok amandoua”.Bun atunci am zis cum va pot demonstra defectul si am propus sa fac un video pe care sa il trimit pe mail la adresa de service,au fost de acord . M-am apucat si am facut video-ul (cu 2 calculatoare ca sa nu poata sa zica ca calculatorul meu are ceva,desi eu stiam clar ca problema e la boxe).Am trimis mail-ul cu respectivul video si dupa aprox. o ora si jumatate am primti un raspuns :”boxele au fost testate 2 zile ,ambele boxe merg ok.Posibil sa fie de la setarile dvs.”.Adica eu le trimit video si cu 2 calculatoare(am facut testul pe 3) ca ei sa imi dea un raspuns slab ca sunt setarile mele devina (pai de aceea am fauct video-ul pe 2 calculatoare ca sa elimin o astfel de varianta,dar ei probabil ca nici nu so uitat pe video).
    Prin urmare maine am sa depun o reclamatie la cei de la ANPC.Eu sunt din Sibiu si imi pare rau ca nu au sediu in Sibiu ca le faceam un scandal….

    P.S.:Din 2009 am facut comenzi la ei(peste 14) si nu am avut nici un fel de probleme, am avut in aceasta perioada si un produs defect,un docking station pt HDD, si atunci s-a constatat defectul si mi s-a dat bani inapoi.Nu inteleg ce castiga ei asa mult daca nu imi inlocuiesc boxele care costa 45 de lei fiind un magazin care face profit de milioane de euro pe an.

    Eu unul cred ca asa sunt toate(mai toate) servicile/firme etc din romania: sunt bune la inceput de drum ,apoi se dau pe smecheri si dau tepe pentru ca le merge prea bine afacerea.

  • Vezi alte comentarii:

    Comentează