M-am atasat foarte mult de Facebook in ultimul timp … dar nu in sensul personal: nu ma joc cacatul ala cu fermele, ci in sensul profesional (tind eu sa cred). Imi promovez “produsele” cu succes acolo. Si daca tot am vazut ca pot pune reclama platita si am un card cu bani pe el m-am gandit sa fac prostia de a comanda reclama cu cardul acesta.
Rezultatele dupa doua zile? Cheltuieli 0 dolari, dar 500 de afisari la vreo 20 de useri.
In ce consta reclama
Am facut pentru Motivonti un “fan page” – care deja are ~450 useri – si pe el de fapt il promovez cu aceasta reclama.
Cum am ales sa fac reclama?
Am targetat-o intr-un mod destul de interesant.
Targeting
- who live in the country: Romania
- between the ages of 16 and 30 inclusive
- whose birthday is today
- who speak Română
- who are not already connected to Motivonti or Programul de abdomene al lui Motivonti
Mi-a placut ca pot sa aleg sa nu fie deja in fan-club sau in programul de abdomene – care este in Facebook luat drept “eveniment” cu vreo 600 de invitati parca.
Cum se procedeaza?
Am ales sa platesc per click si nu per impresii. Am oferit 0,13 € in contextul in care “Suggested bid: 0,09 € – 0,16 EUR”. In plus am ales sa nu-mi traga din cont peste 1 € pe zi. Dar acest lucru oricum ar fi imposibil pentru ca oamenii pe care i-am targetat eu sunt vreo 60 (cel putin atatia erau)… adica doar 60 de oameni pe zi isi sarbatoresc ziua de nastere, nu sunt in fan-page sau eveniment, vorbesc română, sunt din România, si au intre 16 si 30 de ani.
Momentan deci nu am avut nimic de “pierdut” dar am avut de castigat. 500 de afisari in 2 zile e “ceva”. Este vizibilitate. Chiar daca nu s-a dat click, e un mic avataj. Care m-a costat nimic.
Asta-i un experiment, probabil pe viitor o sa incerc ceva mai serios.
1 comentariu
Darius
11/02/2010 at 00:04Testez si eu AdWords pentru Arena IT, trebuie sa vin si eu cu un articol la final. :)