1. Tocmai am fost la ultimul film Harry Potter (care e de fapt prima parte din ultima carte)… În iunie 2011 apare al doilea film (adică partea 2). E o chestie clară de marketing – şi spun asta pentru că filmul văzut de mine a avut foarte putină acţiune – s-a tras mult de timp …
Şi chestia asta-i naşpa! Să aştepţi 6 luni de zile ca să vezi un final de film nu-i fun deloc-deloc!
Aş spune că-i clar un marketing fail grosolan. Nu suport filmele fără final.
2. MegaImage crede că face super-campanie… Dar e atât de cretină că mi-e silă.
Aţi văzut afişele din tot oraşul care spun: “Preţ super-normal! 2 lei guma de mestecat“.
Parcă-s afişe ironice. Cum să fie domnule 2 lei guma de mestecat?! Şi cum să fie preţ normal? E preţ foarte anormal!
E făcut pe metoda: noi facem invers şi o să facem succes – dar iacătă … n-a fost să fie. Fail! Oamenii preferă reclamele cu “Preţ super-scăzut! 2.5 lei guma demestecat”.
Pe bune.
Marketing fail!
6 comentarii
Ronnie
29/11/2010 at 22:52cum sa fie “marketing fail grosolan”? are 220 mil. $ incasati in doua saptamani – in iunie ’11 mai incaseaza la fel; tu ai fi vrut ca ei sa scoata o singura parte (e de inteles, nici mie nu imi place lalaiala) dar crezi ca ar fi scos 400 mil in doua saptamani? nu cred
p.s. tactica asta s-a aplicat si la partile 2 si 3 din Matrix (ma refer sa fie filmate in paralel dar sa fie lansate la distanta de 6 luni tocmai din motive de box office)
Ariel
29/11/2010 at 23:06Fail pentru public. A doua oară nu o să mai meargă chestia asta. :)
Ronnie
30/11/2010 at 07:47oricum o sa il vad: am vazut celelalte parti si nu ma pot opri acum, mai ales ca a crescut Hermione ;)
Ariel
30/11/2010 at 12:44Bun motiv. Hermione s-a făcut frumoasă. ^_^
ddud
06/12/2010 at 02:55iar te duci la cinema să te uiţi la tipe? anyway subscriu! :)) şi adaug…Ginny
Mihai
07/12/2010 at 12:59Sincer, n-am vazut pana acum decat primul film Harry Potter si nu prea m-a atras cu nimic.Dar depinde de fiecare in parte.