Mie mi se pare că-i la mintea cocoșului faptul că într-un oraș în care numărul locuitorilor este egal cu numărul autovehiculelor personale soluția nu este să faci străzi mai late, ci să faci străzi mai înguste.
Mi se pare mult mai simplu să faci transportul în comun să fie mai de calitate, decât să încerci să oferi mai mult spațiu pentru mașini. Mașini ce vor fi tot mai multe – sau cel puțin asta s-a întâmplat în ultimii ani – tot mai mulți oameni au avut putere să-și cumpere mașini.
Mai jos sunt 4 episoade foarte faine făcute de OPTAR despre mobilitate urbană și despre București.
Sunt lucrate excepțional și cred că toată lumea ar trebui să le vadă – mai ales Oprescu și șoferii care nu sunt de acord cu îngustarea șoselelor, pista unică pentru RATB și alte chestii care ne mai pot salva. :)
2 comentarii
Abraxas
29/10/2013 at 15:04Pb nu e ca lumea are masini, ci ca le folosesc asa de mult. Ar trebui adaugata la taxa de benzina o taxa speciala care sa subventioneze instalarea de posturi de biciclete in oras (cum e Velib in Paris)
http://en.velib.paris.fr/
Craciunica
29/10/2013 at 18:05True, true… Imi amintesc si o poza care a fost virala pe FB la un moment dat cu o strada desenata in 3 ipostaze: toti cu masinile, toti pe biciclete si toti in autobuz. Destul de clar :)