Şcoală

Să vă arăt cam ce fel de oameni avem în învăţământ şi să-mi spuneţi apoi că-s eu nebun…

Ileana Manolescu, profesor de fizică la CNCV

Ileana Manolescu, profesor de fizică la CNCV

Vă zic din start, n-am treabă cu povestea asta dar chiar merită prezentată. Dacă eram implicat probabil duceam povestea până-n pânzele albe, până-n judecată, până la tăieri de cauciucuri şi schimbări radicale de mentalităţi, revoluţii şi circoteci.

Dar să le luăm pe rând.

O clasă de a XII-a dintr-un liceu oarecare din Bucureşti, şi anume CNCV – Colegiul Naţional Cantemir Vodă, ce-l are ca director pe donşorul Mihai Alexandru, un tip care spală nişte bănuţi. (Da, adevărul este că-i foarte imatur să îmi spun adevărată părere despre Mihai aici. După 12 ore am hotărât să şterg de aici cele câteva cuvinte “usturătoare” pe care i le-am adresat. De fapt articolul nu-i despre el. He is next.)

Deci se dă această clasă. E sfârşit de an. Donşoara dirigintă cere fix 10 lei din partea fiecărui elev din colectivul clasei (De fapt cere casierului clasei să dea 10 lei pentru fiecare elev.).

Casierul n-are de unde să dea, clasa află isprava şi refuză să dea banii dacă nu li se spune motivul pentru care dau banii.

Restul e tăcere. Sau nu. Restul este un incredibil război de replici pe, atenţie, Yahoo Messenger între elevi şi dirigintă (Care, apropos, e o tipă la vreo 50 de ani).

Deci: elevii refuză să aducă banii. Din 28 de elevi doar 5 îi dau suma cerută fără să ştie de ce.

Rezultatul: Diriga dă mass-uri incredibil de imature, ameninţând într-un mod incredibil de stupid. Iniţial eu am crezut că e la mişto sau ceva… dar chipurile n-ar fi. :)

(mi-a fost lene să fac print screen-uri, sper să mă credeţi pe cuvânt că a dat aceste mass-uri).

ileana manolescu (08.06.2010 17:05:09): voi incheia situatia doar pentru ei (cei 5 care au plătit adică) si maine la robe vom fi singura clasa a 12 a care nu va avea situatia incheiata si nu vom da premii.inseamna ca am scapat sa stau pana seara tarziu astazi la scoala. (ameninţare?)inchei situatia numai celor cinci si restul sa ma astepte pana luni ,marti cand vor aduce banii si voi avea si eu timp si chef sa lucrez la catalog.

ileana manolescu (08.06.2010 21:31:42): (…) am sa trimit pe mail situatia absentelor la clasa 12 a ca sa va lamuriti cum va fi cu nota la purtare avand in vedere ca v-ati permis sa ma judecati pe mine fiindca v-am cerut sa strangeti FARA SA MA JUSTIFIC IN FATA VOASTRA suma de 10 lei. parintii vostri la sedinta imi acordasera creditul de a putea cere orice suma rezonabila pe care eu as fi considerat-o necesara pentru sfarsitul de an FARA SA MAI FAC SI JUSTIFICAREA EI. norocul dansilor ca voi nu sunteti atat de creduli si le-ati salvat finantele de la fraudare. va felicit pentru vigilenta si pentru cat de bine stiti sa apreciati si sa respectati oamenii si pe mine in mod

Să-mi fie iertată nesimţirea dar din câte înţeleg eu… dacă am 18 ani (poate chiar 19?) tu, ca dirigintă, director, spălător de vase, preşedintele ţării, orice, mai ai argumente de genul: “Mama ta mi-a dat voie să-ţi cer bani fără să-ţi zic de ce!”? Bună glumă… dar nu, uite că mami nu-mi dă zilnic bani să-ţi aduc ţie. Mami ştie că eu lucrez şi nu am de gând să-ţi dau ţie 10 lei aiurea. E de ajuns că şcoala e gratuită şi de fapt clasa a 12-a m-a costat în total câteva milioane (fără manualele de început de an).

Frustrarea apoi întrece limitele normalităţii pentru o femeie de 50 de ani:

ileana manolescu (08.06.2010 21:32:16): special. retineti insa ca ce veti da ,aceea insutit veti primi

Doamna ştie ceva despre dezvoltare personala: “In giving, you receive.” – Desmond Tutu …

Iar apoi… apogeul. Unul dintre elevii clasei ei îi dă un mesaj anonim. Ea se sperie şi-l face public. :)

Ileana Manolescu: sunteti in continuare deosebit de dragalasi. acesta este mesajul pe care l-am primit de la unul dintre voi si care ma face sa calculez cat mai corect notele la purtare pentru ca sincer nu meritati nici un efort din partea mea. cel care l-a trimis s-a autointiulat inspectiefrauda :

“Avand in vedere ca dam bani din propriul buzunar ar fi cazul sa stim si pentru ce ii dam. De fapt ar trebui sa-i dam din propria vointa, nu sa fim santajati cu mediile neincheiate sau notele la purtare. Procedand in acest mod nu sunteti cu nimic mai presus decat stimatul domn rege Mihai Alexandru; (…) Daca aveti nevoie de bani pentru renovare sau pt RCA sau ITP la una dintre cele 3 masini ale dvoastra trebuia sa spuneti, nu sa o luati pe irina sa va dea bani fara ca noi sa aflam. “

PANICĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂ!!!

S-au prins proştii!

Da, ştiu, m-am chinuit să scriu atâtea rânduri pentru un căcat… dar ce caută băi nene un om ca tipa asta în învăţământ?

Adică… poate pare un căcat, dar ea fură de la nişte copilaşi de 18 ani… Şi care-i culmea? Ăştia ştiu dar nu prea au curaj să se revolte. Mai mult, tipa ameninţă cu medii mici. Ceva nu-i în regulă, nu?

Adică la 18 ani ar trebui să ai pasiuni, hobby-uri, planuri de viitor, să-ţi vezi de treburi, de viaţă, nu să pierzi vremea cu o femeie de genul ăsta, nu?

Mna, ăsta-i un caz. Pe mine m-a şocat puţin pentru că e în liceul meu. Sunt sigur că-i plin de cazuri. Nu facem şi noi ceva grup-anti-profesori-şi-directori-de-genul-ăsta?

Adică lista mea-i destul de mare deja… Să nu uităm exmatricularea. :)))

Şi, vorbind serios acum… mă întreb ce urmează: vor da banii? Va încheia mediile fără să primească cei 10 lei? Urmează ceva frumos sau o muşamalizare idioată? Să vedem… :)

PS: Dacă vreţi să îi luaţi un interviu doamnei diriginte (ştiu eu… poate ceva în presă?) o găsiţi la ID-ul “ileana1221”. :) Have fun.

PS2: Are Neogen. Retro, gen.


Dă mai departe dacă ți-a plăcut și abonează-te prin e-mail dacă vrei să fii la curent cu tot ce scriu pe viitor:

S-ar putea să te intereseze

96 comentarii

  • Reply
    iYli
    09/06/2010 at 00:38

    Vezi ca daca te citeste diriga sigur te corecteaza “cei 10 lei” nu “ce-i 10 lei” si platesti suprataxa ::))

    • Reply
      cosmin ene
      02/02/2022 at 14:31

      coaie asta e diriga mea :)))

  • Reply
    MrDaNmc
    09/06/2010 at 00:45

    Am luat id ul si o sa i dau un mesaj “Doamna, eu zic sa-i lasati cu mediile balta pe toti. Chiar si pe cei care au dat banii. Nesimtitzii dracului, fac figuri pe banii lor, d-ati mai pomenit asa ceva” :)) glumesc dar e trist ca in invatzamant exista inca multe mintzi comuniste, d’asta nu evoluam asa cum trebuie :|

  • Reply
    Stefan Oancea
    09/06/2010 at 00:50

    Vezi că ai numit-o “tipă” şi nu prea e cazul. Eh, îţi dai seama că ăsta nu e singurul caz de genul ăsta.

  • Reply
    iYli
    09/06/2010 at 01:01

    na, bun, ai corectat ::))
    Ia vezi aici: “….dar ce caută băi nene un om ca tipa asta în învăţământ? …”
    Om, tipa, hm hm, sensuri, acorduri :D

    In fine, Stefan Oancea are dreptate; nu se cuvine sa o numesti tipa. Eu stiu de vb care spune: capra sare ….iar iedul sare casa (iedul fiind elevul) insa nu e frumos ca niciunul dintre noi sa vb asa fie si despre o profesoara asemeni celei descrise mai sus ;)
    Inseamna ca suntem mai rau decat cei pe care ii acuzam.
    Iar respectul se invata pana la urma prin puterea propriului exemplu.
    Si ca sa inchei, nu cred ca decizia celor 10 lei ii apartine in totalitate ;)

  • Reply
    Ariel
    09/06/2010 at 01:04

    @iYli – da, mă scuzaţi că stau prost cu limba română şi vă mulţumesc că mă ajutaţi dar… tot nu mi se pare jignitor să spui “tipa” unei femei de 46 de ani.

    iar faptul că decizia celor 10 lei nu-i aparţine în totalitate chiar nu contează.

  • Reply
    Maria
    09/06/2010 at 01:08

    10 RON spaga? e asa de mult? Te rog, noua ne-au luat diriga intre 100 si 500 RON de caciula.

  • Reply
    iYli
    09/06/2010 at 01:09

    Conteaza; ca s-ar putea sa fie presata de undeva. ;)
    Respira adanc ::)) nu te mai enerva!
    Nu suntem singuri pe lume; cam asta trebuie sa intelegi…think ;)

    p.s Si daca ai scoate si literele astea pe care tot trebuie sa le scriu aici ar fi o smecherie; chiar crezi ca spamul moare la intrare? :)

  • Reply
    Ariel
    09/06/2010 at 01:37

    @Maria – şi ce-mi zici mie? fă ceva, nu te plânge degeaba!

    @iYli – sigur că nu suntem singuri pe lume… tocmai de aia scriu despre ceea ce mă enervează: oameni ca ea.

    – şi hai să nu o dăm în offtopicuri degeabiste cu spamul. :)

  • Reply
    bek00letz
    09/06/2010 at 02:14

    E greu pe praful asta si foamea-i mare… Adevarul e ca daca o ducea capul putea sa justifice acei 10 lei prin absolut orice de la: “o atentie pentru femeile de servici care v-au suportat 4 ani de zile” pana la “protocol pentru bac”

  • Reply
    Liz
    09/06/2010 at 02:26

    Poate-i pentru protocolul ala de la bac, cel interzis. Multi profesori, diriginti de clasa a12a aduna bani asa, fara sa stie lumea prea multe.

  • Reply
    lexis
    09/06/2010 at 11:31

    @Liz da, dar multi spun despre ce e vorba si sunt sigura ca s-ar fi putut discuta omeneste si n-ar fi fost problema daca era vorba de asta sau daca pur si simplu ar fi spus motivul pentru care cere banii :) Cand am fost eu a XII-a a fost cam asa, ne-a zis pe fatza de protocol si ca nu e tocmai “legal” dar asa a hotarat directoarea si asa mi se pare OK, acum na…

    offtopic: pe mine nu ma deranjeaza literele astea contra spamului atata timp cat sunt lizibile. Alea la care nu intelegi nimic sunt cretine rau, tre sa fiu R2D2 ca sa descifrez

  • Reply
    Alina
    09/06/2010 at 11:37

    noi nu am avut probleme de genul asta cu profesorii dar avem cu cateva tipe din clasa care vor sa strangem 0 milioane (!) pentru: flori pt profesoare, fursecuri si suc pentru ultimul clopotel. iti dai seama ca NIMENI din clasa nu a aduc cei 30 lei pe care ii cereau .. iar acum au inceput sa dea massuri in care spun ca suntem toti nesimtiti si suntem o clasa de cacat.

  • Reply
    Alina
    09/06/2010 at 11:38

    modifica te rog coonetariul anterior, am gresit: vor sa strangem 9 milioane

  • Reply
    Mihai
    09/06/2010 at 11:44

    Dumnezeule…Femeie la 46 ani are cont pe neogen cu poza cu copilul ei si scrie mai jos:
    “Sunt aici pentru:dating, prieteni”?

    Dating?

    Copilul ala are un viitor foarte stralucitor in fata daca mama lui (sa nu zic ma-sa) are fetish-uri cu dating pe net…Unde a ajuns lumea asta…

  • Reply
    malpraxis
    09/06/2010 at 11:53

    Ro-ma-ni-a! :))

  • Reply
    Monica
    09/06/2010 at 14:44

    In primul rand nu se cade sa comentezi despre persoane pe care nu le cunosti. Tu fiind clasa de uman n-ai avut nici macar o ora cu doamna Manolescu si presupun ca nici vreun alt fel de contact direct. Cel mai probabil ai auzit comentarii de la elevii din clasa dumneaei si te-ai simtit dator sa-ti dai cu parerea in public. E ok. E super. Pacat ca ai facut asta fara sa fii informat. In al doilea rand, banii respectivi erau pt premiile de la sfarsit de an scolar. Sau credeai ca-ti da scoala/primaria fonduri? Sunt bani pe care toate clasele de a 12-a i-au dat, inclusiv clasa ta, presupun ca inclusiv tu. Da, poate si doamna profesoara a gresit ca nu a dat explicatii, dar voia sa fie surpriza. Toti dirigintii au facut asta, poti sa te mai interesezi. Si doamna respectiva pe care tu cu atata drag ai numit-o “tipa”, evident ca nu peiorativ, normal, este o profesoara exceptionala. Am avut-o 2 ani la clasa si cu noi s-a purtat foarte frumos. Motivul? I-am aratat putin respect, in opinia mea nu suficient, insa pt dumneaei a contat. Poate nu stii cum s-au purtat alte clase. Intereseaza-te.
    Atitudinea asta de lupa pt toate drepturile e foarte buna, dar stii, din cauza unora ca tine, care incep un adevarat scandal care de fapt a pornit fix din nimic (pentru ca din tot articolul asta, nimic din ce ai spus despre doamna profesoara nu este adevarat) toti cei care incearca sa schimbe ceva sunt considerati excentrici, cretini, imbecili sau mai stiu eu ce. Nu e cazul sa-i bagam pe toti in aceeasi oala.
    Initial nu voiam sa las vreun comentariu, mi se parea ca nu merita, insa cum toata lumea te crede pe cuvant, mi-am zis ca ar fi bine sa citeasca si un alt punct de vedere.

    • Reply
      oana
      24/06/2018 at 19:11

      Bravo pentru comentariul pertinent !”

  • Reply
    Ariel
    09/06/2010 at 15:44

    @Monica – tot ce-ţi voi zice este: felicitări pentru faptul că eşti şefă de promoţie. în rest… :) mă bucur că ai curajul să-ţi faci şi tu părerea publică.

  • Reply
    Sabina
    09/06/2010 at 16:11

    Cu Manoleasca am avut si eu probleme, dar nu de natura financiara (deh, nu-mi era nici diriga… iar diriga noastra n-ar fi facut in veci asa ceva). Insa l-am prins pe Mihai Alexandru director (ma, da longeviv e) si nu ni s-a cerut absolut nimic in afara de banii de bal. Nici macar “protocol pentru bac”.

  • Reply
    Stefan Oancea
    09/06/2010 at 16:18

    “Monica” ori este profesoara în cauză sub acest pseudonim ori e rudă :D

    Oricum, eşti sigură că ai înţeles articolul sau tema pe care o puncta? Era vorba de nişte bani ceruţi fără motiv iar tu spui: “I-am aratat putin respect, in opinia mea nu suficient, insa pt dumneaei a contat. Poate nu stii cum s-au purtat alte clase. Intereseaza-te.”

    Nu prea ne interesa cum e la ore sau cum predă ci de ce a cerut acei bani fără să susţină chestia asta cu ceva. Surpriză? Moamă, ce tare :)

  • Reply
    Autorul mesajului
    09/06/2010 at 16:30

    Monica, iti spun sincer ca as fi fost foarte fericit daca as fi avut-o pe doamna Zamfir ca diriginta, dar din pacate nu toti am avut acest noroc. Na, eu am vrut intensiv informatica! Dar iti spun ca nu stii cum e sa vina viitoarea ta diriginta pentru urmatorii 4 ani de zile si sa-ti spuna ca are o parere mizerabila despre sexul masculin si cum orice initiativa sau intrebare ai fi pus iti era blocata in urmatoare secunda pentru ca ai ceva intre picioare.

  • Reply
    Ariel
    09/06/2010 at 16:43

    @Sabina – eu în mod direct cu Manoleasca n-am treabă… cât despre Mihai – oh, common’, şi-a deschis magazin în cadrul liceului şi nu te lasă să ieşi să cumperi de afară?! asta e normal? plus, chiar tu zici că-i cam longeviv… :) păi e… ceea ce iar e cam ciudat.

    @Ştefan – Monica a fost azi la festivitate. A ieşit şefă de promoţie pe 2010. Presupun că nu scrie nimeni sub numele ei… ci e chiar ea. :)

  • Reply
    Monica
    09/06/2010 at 16:57

    @Stefan Oancea – da, m-ai prins. Sunt si ruda si prietena si profesoara insasi si cine mai vrei tu :)). Asta sau sunt doar o eleva cu alta opinie..hmm..mai “bombastica” e prima optiune, nu? Ariel ma stie oarecum din vedere :) si am precizat pt ce erau banii respectivi. Nici noua nu ne-a spus diriga “dati bani pt cadouri de sfarsit” noi am mai dat fondul clasei sau alte chestii asemanatoare si s-au luat banii de acolo. Acea clasa de a 12-a era singura care nu avea deloc bani stransi.
    Doar nu crezi ca din 10 lei de elev se imbogatea profesoara respectiva, nu? Pe care, de asemenea, presupun ca nu o cunosti, nu?
    @ Ariel – mersi :)

  • Reply
    ina
    09/06/2010 at 17:00

    Mai Ariel..toate ca toate, dar sa ii pui profilul de pe neogen pe blog..chiar nu e ok. indiferent ce a facut. adica nu indiferent…insa in aceasta situatie, eu cred ca nu e ok. in fine, te mai gandesti tu!

    • Reply
      irina
      30/05/2014 at 10:03

      mai, tu esti Gica le stie pe toate si-ti permiti sa judeci prea mult un om , te rog vorbeste-ne despre tine, cine esti , ce faci, ce vrei sa faci si cat de bun esti tu!!!!!!!!reflecta

  • Reply
    Ariel
    09/06/2010 at 17:01

    @Monica – ştii că fondul clasei şi fondul şcolii e ilegal?

    @Ina – fix asta-i cea mai mare problemă, nu? :)

  • Reply
    Sabina
    09/06/2010 at 17:09

    Nu-i luam apararea directorului, Doamne fereste :)))) Dimpotriva, noi ne asteptam sa ne ceara te miri ce suma, dar n-a fost sa fie. Nu stiu de ce.

    Dar daca e asa cum spune Monica… urat, foarte urat.

  • Reply
    Autorul mesajului
    09/06/2010 at 17:29

    Monica, poate nu stii dar la noi 9 milioane din fondul clasei s-au evaporat brusc si s-a aruncat vina de colo colo:)

  • Reply
    Dragos Stefanescu
    09/06/2010 at 17:42

    Nu stiu daca era necesar sau nu sa scrii pe blogul tau despre ce s-a intamplat la noi in clasa. Personal sunt de acord cu majoritatea colegilor mei si cu cel care a scris mesajul pentru doamna diriginta ( in mare parte, nu cu tot mesajul ).
    Nu sunt de acord cu partea asta din articolul tau S-au prins proştii!

    “Da, ştiu, m-am chinuit să scriu atâtea rânduri pentru un căcat… dar ce caută băi nene un om ca tipa asta în învăţământ?

    Adică… poate pare un căcat, dar ea fură de la nişte copilaşi de 18 ani… Şi care-i culmea? Ăştia ştiu dar nu prea au curaj să se revolte. Mai mult, tipa ameninţă cu medii mici. Ceva nu-i în regulă, nu?”

    Sunt constient ca doamna diriginta nu a vrut sa “fure” sau sa faca nu stiu ce cu banii respectivi. Stiam foarte bine ca sunt pentru cadouri, insa pe noi nu ne deranjeaza ca ne-a cerut banii. Asta nu intelegeti toti cei care comentati pentru ca nu aveti cum sa intelegeti. Nu ati fost 4 ani in aceasta clasa asa ca vorbiti cu totii in necunostinta de cauza. Vina nu este in totalitate a doamnei diriginte sau in totalitate a noastra, ci undeva la mijloc. Problema doamnei diriginte a fost nu CE a vrut sa faca sau sa ne spuna ci CUM a ales sa procedeze si faptul ca a incercat sa ne impuna lucruri cu care noi nu am fost de acord.

    Nu ma intereseaza si nu cred ca este relevant cat de buna profesoara este doamna Manolescu. Personal cred ca are foarte multe cunostinte, insa felul de a preda nu a fost unul care sa ne trezeasca NOUA interesul. Nu stiu la alte clase cum a fost, mie personal nu mi-a placut si in felul asta nu mi-a placut nici fizica si de aceea nici nu ne-am dat interesul pentru a invata.

    Repet , ar fi bine sa o lasati balta pentru ca nu stiti despre ce este vorba. E o problema a clasei noastre si o sa vedem noi ce o sa facem ( daca o sa facem ) pentru a o rezolva.

  • Reply
    Geo
    09/06/2010 at 18:16

    Monicutza- treaba sta cam asa:
    Diriginta a cerut elevilor sai ceva ilegal (BANI). Indiferent de destinatia lor, mai mult sau mai putin onorabila, este ilegal ca profesorul sa ceara bani de la elevi, cu asta sper ca esti de acord.
    “Copilasii” au cerut explicatii.
    Madam s-a basicat.
    Madam a inceput sa-i ameninte pe elevi ca nu le incheie situatia si le scade nota la purtare celor care nu au cotizat. Iarasi ilegal. Abuz in serviciu, santaj, you name it.

  • Reply
    mata
    09/06/2010 at 18:37

    bah inteligentzilor, sunt sigur ca neogenul doamnei manolescu este o facatorie de catre anumitzi elevi pentru ca pozele de pe acest neogen le’a avut dansa pe rand la avatar si totzi stim ca o poza de la avatar se poate captura foarte usor si in al doilea rand as vrea sa va spun ca daca nu stitzi colegiul cantemir a fost renovat printr’un program european de finantzare asa ca nu a bagat omu nimic in buzunar ma refer la director bineinteles.. ca aia au cumparat si au si construit; si daca nu stiatzi ce vroia manoleasca sa faca cu acei 10 lei era mai bine sa o itnrebatzi nu sa zicetzi ca doamna va cumparati pantofi repede o concluzie trebuia sa purtati o discutzie civilizata daca voi aruncatzi cu noroi ce’ati fi vrut ca ea sa faca sa de’a socoteala are si femeia un orgoliu si in plus o varsta care trebui respectata. Apropo nu va luati de gramatica mea ca sunt si eu inca un “experimentat”

  • Reply
    Corneliu Riegler
    09/06/2010 at 19:34

    Da’ pana la urma de ce se cereau banii Ariel ?

  • Reply
    Corneliu Riegler
    09/06/2010 at 19:41

    REGULAMENTUL

    DE ORGANIZARE ŞI FUNCŢIONARE

    A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR

    EXTRAS DESPRE FONDUL ŞCOLII

    Art.48.

    (2) Comitetul de părinţi al clasei poate propune, în adunarea generală, dacă se consideră necesar, o sumă minimă prin care părinţii elevilor clasei să contribuie la întreţinerea, dezvoltarea şi modernizarea bazei materiale a clasei sau a unităţii de învăţământ.
    (3) Contribuţia prevăzută la alin. (2) nu este obligatorie, iar neachitarea acesteia nu poate limita , în nici un caz, exercitarea de către elevi a drepturilor prevăzute de prezentul regulament şi de prevederile legale în vigoare.

    Informarea celor implicaţi cu privire la conţinutul acestui articol este obligatorie.

  • Reply
    Dragos Stefanescu
    09/06/2010 at 20:12

    @ mata : nu noi am zis ca se duce sa isi cumpere pantofi, ci cand am intrebat’o pentru ce trebuie banii raspunsul a fost : ” eh uite ca sa ma duc eu in piata galati sa-mi cumpar pantofi “

  • Reply
    Mircea
    09/06/2010 at 21:46

    @Corneliu, corect, se poate stabili o suma, insa achitarea acesteia nu e obligatorie. Din relatarile celor de aici se pare ca doamna aceasta a facut din suma o obligatie si chiar un santaj, ceea ce incalca regulamentul scolar si pe cel al bunului simt ( nu sunt elev la Cantemir, sunt un urmaritor al blogului lui Ariel.)

  • Reply
    Dragos Stefanescu
    09/06/2010 at 22:09

    Ariel, poti sa inchizi post-ul ?
    Vorbiti degeaba, serios . Habar n-aveti care e situatia.

  • Reply
    Adriana
    09/06/2010 at 22:29

    Parerea mea este ca greseala doamnei manolescu a fost ca nu a avut rabdare destula sa le explice mereu tuturor ce se face cu banii, pentru ce sunt necesari etc etc(desi cateodata e aproape imposibil sa ai rabdarea necesara) dar mi se pare foarte urat ce a ajuns sa se faca de la 10lei… anul asta chiar s`au cheltuit multi bani. de exemplu, in clasa mea, fiecare a dat 550lei! dar nu i`am strans separat 10lei aia 12 aia 34 cealalta..pur si simplu am estimat o suma la inceput..am spus 500lei/elev si dupa am realizat ca nu ajung asa ca am cerut inca 50lei in ultima saptamana si totusi nu au iesit discutii desi nu toti au fost incantati sa auda ca dupa ce dadusera atatia bani ca tot mai au de adus.. de ce?pentru ca luni fiecare a primit o foaie cu toate lucrurile insirate pe care s`au dat banii..12lei acolo 56acolo total:550lei
    voi,cei de la A, spuneti ca a fost o diriginta oribila si cat va chinuit 4 ani? intradevar noi am avut un super noroc cu diriga noastra daar ati incercat sa vorbiti calm cu dansa? eu una am reusit de foarte multe ori sa port discutii foarte ok, ba chiar unele care nu erau strict legate de fizica sau liceu si poate nu e cea mai rabdatoare profa, cea mai buna diriginta, cea mai minunata profa de fizica dar chiar este o persoana sufletista si,in felul ei, tine la voi
    chiar o doare cand vede cum s`au terminat lucrurile..

  • Reply
    Ohoho
    09/06/2010 at 22:51

    OMFG? Asta nu se poate numi diriginta!!!

  • Reply
    Stefan Oancea
    10/06/2010 at 02:01

    @Monica în fine. hai să vorbim deschis şi s-o zicem direct în faţă.

    “Doar nu crezi ca din 10 lei de elev se imbogatea profesoara respectiva, nu? Pe care, de asemenea, presupun ca nu o cunosti, nu?” > faza nu era că se îmbogăţea sau nu (ăsta a fost 1.) 2. mi se cam rupe dacă o cunosc sau nu. nu, nu o cunosc, iar aici nu prea văd care e relevanţa. tu nu poţi să judeci opera lui jules verne pentru că nu l-ai cunoscut? după ideile tale, se pare că nu. în fine… ideea era că ea a cerut nişte bani pe care nu a încercat măcar să-i justifice.

    dacă eu mâine vin şi-ţi cer 10 lei (pe stradă) sigur o să mă întrebi pentru ce am nevoie înainte să-mi dai (dacă o să-mi dai). şi cu asta am încheiat…

    P.S. nu sunt cel care are drepturi asupra moderării comentariilor, dar… apropo de idiotul de mai sus: mata, se scrie de fapt “mă-ta”, ca să nu mai zic de restul greşelilor. deci mai gândiţi puţin înainte să veniţi să demonstraţi că sunteţi doar nişte semi-docţi…

  • Reply
    Blitz
    10/06/2010 at 08:49

    @Adriana : Esti femeie, daia te intzelegi bine cu diriga.Si in plus mai esti ji cocoana de la 18 ani ! Datorita oamenilor ca tine, ji ca dansa, suntem o tzara 0.Fizica?Abarnare sa predea.Credema eu dau la Poli, in fiecare test de bac la meditatii iau 10 si nu stiu kum draku cu ea ma cert la fiecare ora pe rezolvarea problemelor.

    @Toata lumea : Dragos are dreptate.Voi nu stiti nimik.Faza ku banii nu a fost extraordinar de grava.A fost picatura care a umplut paharu.Voi habar navetzi cum este sa te duci sa vorbesti cu dansa si sa se uite la tabla…sa insemni 0.URASC OAMENII CARE TRATEAZA ADOLESCENTZII CA NISTE NIMICURI( CA SI CUM NU AM GANDI DELOC ).Este un liceu de shpagari si de prost instruitzi, cu exceptia unora ( Gansari, Ungureanu, Taciu, Zamfir ) ( poate mai sunt cativa, dar nu imi vin in minte acum ).Voi astia de o tot aparati…cei de la alte clase vatzi pus problema de ce tocmai ea a ajuns in situatia asta?Ji noi suntem rai ( jtiu )…dar vina este 80%-20%.Pur si simplu a dat peste o clasa care a avut curajul sa nu ii manance cacatzii !

  • Reply
    Blitz
    10/06/2010 at 08:53

    App, ca sa nu se supere Stefan Oancea pe mine, eu pe mess ji sms scriu fara cratime si tot dichisu:D

  • Reply
    Dragos Stefanescu
    10/06/2010 at 10:03

    @ ADriana : Da, ai dreptate. Pe langa faptul ca nu a avut rabdarea sa ne explice pentru ce sunt, ne-a si luat peste picior ( ca de obicei ). Dar intre asta si furt nu exista NICIO legatura.

    Asa ca va rog, a mia oara va spun, nu mai veniti cu pareri pentru ca nu cunoasteti situatia. Cel mai bine ar fi sa se stearga post-ul si gata, pentru ca daca se revolta cineva, acela e colectivul clasei noastre. Restul va bagati ca musca-n lapte, cu toiagu dreptatii in mana si faceti din tantar armasar. Inteleg ca simtiti nevoia sa cautati profesori care persecuta elevii, care releva nivelul sistemului romanesc de invatamant, dar in mod sigur nu doamna Manolescu este aceea.

    Oricare elev din colectivul clasei noastre sunt sigur ca nu ar fi fost de acord cu publicarea pe blog a situatiei ( cu exceptia celui care a trmis mesajele ), deci nu va mai dati destepti si terminati odata cu stirea asta.

  • Reply
    Monica
    10/06/2010 at 10:05

    @ Stefan – “nu, nu o cunosc, iar aici nu prea văd care e relevanţa. tu nu poţi să judeci opera lui jules verne pentru că nu l-ai cunoscut? după ideile tale, se pare că nu.” Nu pot sa judec opera lui Jules Verne nu pt ca nu l-am cunoscut, ci pt ca nu-s critic literar. Insa exemplul asta nu are legatura cu discutia asta. Intrebarea mai potrivita este daca poti tu sa-l judeci pe Jules Verne pe baza a ceea ce a scris el/a fost scris despre el. Chiar si asa nu este acceasi situatie.
    Nu stiu daca ideea era ca fura sau daca se imbogatea, dar atunci cand titlul articolului este “Să vă arăt cam ce fel de oameni avem în învăţământ şi să-mi spuneţi apoi că-s eu nebun” si spre final scrie “Da, ştiu, m-am chinuit să scriu atâtea rânduri pentru un căcat… dar ce caută băi nene un om ca tipa asta în învăţământ? Adică… poate pare un căcat, dar ea fură de la nişte copilaşi de 18 ani… ” tind sa cred ca pe acest “furt” se pune accentul. Ce alegi tu sa crezi este problema ta. Presa romaneasca este plina de scandal. Asta atrage publicul. Asta e situatia. Avand in vedere ca si Adriana sustine ca doamna Manolescu este o profesoara buna si o persoana sufletista este clar ca exista si alt aspect al personalitatii sale. Asa cum elevii din clasa dumneaei simt ca s-a purtat foarte urat cu ei, si este dreptul lor sa sustina asta pt ca 4 ani au fost in acea clasa, exact in acest mod atat doamna Manolescu cat si alti profesori ar putea spune ca acea clasa este insuportabila. In acelasi timp, exista elevi care iau apararea doamnei profesoare, cat si profesori care iau apararea clasei. Daca tie iti place sa analizezi doar jumatate si sa-ti creezi o parere despre o persoana cu care nu ai nicio legatura, e ok. Dar nu incerca sa ma convingi ca tu ai dreptate, avand in vedere ca opinia ta este bazata pe un post de pe un blog, iar ceea ce sustin eu se bazeaza pe 2 ani a cate 3 ore de fizica pe saptamana :))
    Sunt de acord cu Dragosh, este o problema a clasei lor cauzata strict de relatia lor cu diriginta si nu-si are locul pe internet. Asa cum s-au descurcat 4 ani, la fel se vor descurca si acum. Acest articol si comentariile pe care le-a starnit nu fac decat sa amplifice conflictul.

  • Reply
    Dragos Stefanescu
    10/06/2010 at 10:08

    ” Sunt de acord cu Dragosh, este o problema a clasei lor cauzata strict de relatia lor cu diriginta si nu-si are locul pe internet. Asa cum s-au descurcat 4 ani, la fel se vor descurca si acum. Acest articol si comentariile pe care le-a starnit nu fac decat sa amplifice conflictul. ” – Ceea ce observ ca va creeaza voua ( cititorii blogului ) o imensa satisfactie si un spirit razboinic. Mai bine va vedeti de vietile voastre, ca nu doamna Manolescu e problema in Romania.

  • Reply
    Irina
    10/06/2010 at 10:18

    Sunt de acord cu dragos. Cred ca toata problema ar fi trebuit sa ramana la nivelul clasei. Va inteleg pe cei care o aparati pe doamna diriginta, dar pentru voi a fost profesoara, si nu v-a deranjat asta , pentru ca deja aveati diriginte. Noi nu am avut diriginte, am avut o alta profesoara care nu ne dadea nici macar sansa sa ii explicam de ce am facut “ceva”, ci pur si simplu ne acuza “stiu eu cum sunteti”. Multe alte profesoare ne-au luat aparararea si ascultau si versiunea noastra.
    In momentul in care ti se spune: ” Irina, sa-mi dai x bani, pentru zugravit, dar fara sa stie ceilalti pentru ca nu vreau comentarii” sau “uite ca sa imi iau eu pantofi” sau ” ca sa ma imbogatesc eu”, in conditiile in care dansa nu avea o relatie foarte stransa cu clasa, automat ca raspunsul ar fi ost pe masura.
    @Adriana: Stii de cate ori am incercat la nivel de clasa sa discutam cu dansa calm, si sa ii explicam, calm ce s-a intamplat? Stii de cate ori am incercat sa ii explic individual situatia? si de fiecare data cand luam apararea clasei incepea sa tipe la mine? Exact asa s-a intamplat si cand i-am explicat de ce nu au adus banii. Nu dau vina doar pe dansa.
    Nu a spus nimeni ca doamna Manolescu nu este sufletista. Este o persoana dficila. Eu sunt sigura cadaca e vorba de furat, nu dansa este aceea care fura, poate undeva mai sus.
    Problema noastra pana la urma a fost alta, care ar fi trebuit sa stea doar la nivelul clasei, nu sa se faca atata tam-tam.

  • Reply
    Maria A.
    10/06/2010 at 10:53

    Se pare ca lui Ariel ii place ceea ce se intampla pe blog , nici nu ma mira , dar e cazul sa`si ia talpasita , sa stearga tot si eventual sa scrie in can can astfel de minciuni ( ma refer la o parte din articol ) .
    faceai parte din colectivul cls 12 A ? cunosti in totalitate situatia ?
    daca raspunsul tau este nu , presupun ca esti destul de inteligent incat sa actionezi corect .
    nu am intentionat sa jignesc pe nimeni , dar este problema celor de la 12 A si cred ca sunt in stare sa o rezolve , daca vor , depinde numai de ei , nu de restul !
    si inca ceva , nu mi se pare normal ca un pustan de 18 sau 19 ani , care abia a absolvit liceul sa aiba un asa tupeu si o lipsa de respect pt o pers cu o facultate inaintea ta , ca sa nu mai spun ca diferenta de varsta e si mai mare ! daca vrei sa fi un rebel nu ai decat , dar cand faci public un astfel de articol incearca sa folosesti un altfel de limbaj .

  • Reply
    Blitz
    10/06/2010 at 12:03

    Nu este vorba de nici un furt.Asta e clar.Problema este ca banii aia nu erau pt nuj ce carti.Aia erau pt zugraveala liceului( bani fara chitantza care intra prin buzunare—>asa cum sa intamplat de 4 ani incoace ).Cum spune si Dragosh, problema nu este “furtul”…pt ca nu a existat ( cel putin din parea dirigai).Problema este modul de abordare si santajul.Asa puteam si noi sa o shantajam pt ca stim unde sta>:)…ce facea atunci?Dar, ca de obicei, am demonstrat ca suntem mai maturi decat o femeie complexata de existenta baietilor la 40-50 de ani

  • Reply
    Ariel
    10/06/2010 at 13:45

    @Maria A. – du-te frumuşel şi împuscă-te în cap după ce-ţi faci nişte facultăţi. respect? bun simţ? deşteapta pământului, ştii să citeşti sau eşti aici să lingi curul unei femei care ameninţă puştani de 18-19 ani care n-au nicio facultate că le scade mediile dacă nu îi dau bani?

    hai, dispari.

    @Dragos – de şters nu o să se şteargă nimic. faptul că voi faceţi sau nu ceva vă priveşte. eu spun ce văd de aici, de după gard, aşa distorsionat cum zic unii că este. deşi nu ştiu ce motive aş avea să distorsionez eu singurel. n-am nicio treabă cu manoleasca. să fie sănătoasă. am o treabă în general cu oamenii care iau alţi oameni de proşti… ca unii din cei ce comentează pe aici, ca ea…

    @Blitz – băi, ai scris oribil… jtiai?

  • Reply
    Dragos Stefanescu
    10/06/2010 at 14:17

    Maria e cea mai mare pupincurista pe care o cunosc ! De 4 ani nu a facut decat sa pupe in cur toti profesorii pentru note ( de-aia are si media pe care o are si a luat premiul I cu 10 ), nu a incalcat nicio regula si a fost preferata doamnei Manolescu ! SERIOS ?
    Cum poti tu sa stii ce se intampla intr-o clasa cand nici nu ai facut parte din ea ? Te rog raspunde-mi la intrebarea asta ! Parerea tuturor celor din clasa mea si din liceu ( mai putin a Corinei probabil ) este ca te-ai bagat unde nu iti fierbe oala si ai facut un scandal din nimic . TOTI cei care CITESC postul acesta trebuie sa inteleaga o chestie : parerile exprimate aici sunt opinia unui singur om CARE NICI NU ARE NICIO LEGATURA CU DOAMNA MANOLESCU SI NU O CUNOASTE. Desi nu am adorat-o in 4 ani de liceu, pot sa afirm ca NU a fost intentia dumneaei sa FURE si ca tot acest articol este o “creatie” a unei singure persoane, o manipulare dupa bunul plac.

  • Reply
    Ariel
    10/06/2010 at 14:52

    @Dragos – tu trebuie să înţelegi că NU ÎMI PASĂ DE TINE, CLASA TA SAU PROBLEMELE VOASTRE.

    tot ce vreau să subliniez este că o femeie la 46 de ani se comportă foarte imatur şi ILEGAL.

    şi te rog nu o băga pe Corina în nicio poveste. :)

    cât despre “creaţie” şi ce mai zici tu acolo… da, tot ce scriu oamenii sunt “creaţii”. tu creezi la fiecare pas. o manipulare poţi tu să crezi că este…

    chiar crezi că-mi pasă de diriga voastră? nu, nu-mi pasă. vreau doar să dispară din învăţământ alături de tipa aceea grasă de la informatică şi de director.

    ce fac stimabila pe care văd că începi s-o lingi acum se numeşte “şantaj” chit că-ţi place, chit că nu. fie că-i pe net sau face2face, tot aşa se numeşte.

    ştii că-mi rezerv dreptul să nu-ţi mai aprob comentariile astea în care te faci de râs, nu? ţi-as face un bine dacă nu ţi l-as mai aproba pe următorul. :)

  • Reply
    Autorul mesajului
    10/06/2010 at 15:02

    “… it’s simply wrong to always order [kids] to stop that fighting. There are times when one child is simply defending his rights and damned well should be fighting.” Erma Louise Bombeck

  • Reply
    Blitz
    10/06/2010 at 15:17

    Ariel, stiu ca am scris oribil, asa scriu de atatzia ani pe mess, mam obisnuit.Stiu f bine sa scriu si corect stai linistit:).Ar trebui sa te preocupe ce am scris nu cum am facuto

  • Vezi alte comentarii: 1 2

    Comentează