Draga edomenii.ro si oameni cu accent ardelenesc care lucrati acolo,
Va spun sincer, eu va iubesc. De ani va sunt client fidel si va ador serviciile. Toate site-urile mele sunt in mainile voastre… Dar uneori reusiti sa ma enervati si as vrea ca aceasta scrisoare sa o luati drept feedback extrem de constructiv pentru voi din partea unui blogger aiuristic care v-a tot recomandat in ultimii ani (pacat ca nu aveti voi sistem de afiliere).
Mi-ati suspendat in ultima saptamana site-ul de doua ori fara sa ma anuntati. V-am contactat eu sa va informez ca mi-ati suspendat site-ul. Vi se pare normal? Aveti numarul meu de telefon, e-mailul meu, adresa de la blocul in care stau – sunt sigur ca puteti sa ma anuntati cand se petrece ceva naspa asa cum puteti sa ma contactat cu o luna inainte sa expire cine stie ce domeniu si sa-mi cereti bani iar.
Support-ul vostru online e adorabil. Uneori zic doar ce site detin si se repara… dar alte ori jur ca parca vorbesc singur. Vorbeam de 20 de minute cu un anume domn cand la un moment dat tace. Poate s-a dus la buda, nu? Poate totusi nu… ca se mai tine si el putin sau zice un “brb”, sa nu stea clientul ca vita la poarta noua. Scuze pentru tacere a fost: “mai sunt si alti clienti cu care lucram in acelasi timp”. Mai, la supermarket cand mi se factureaza mie produsele nu se factureaza si tipului din spate. Mai aprovizionati cu oameni la support sau faceti un sistem de stat la coada.
Va rog incercati sa va ajutati clientii. Nu e de ajuns sa le spuneti: “Faceti frauda de resurse.” pentru ca nici Maica Tereza nu stie ce vreti. Explicati exact ce se intampla si incercati sa fiti de ajutor, caci sunt serverele voastre cele ce au picat din cauza site-ului meu care face prostii, nu e serverul meu.
Cu sincera dragoste,
un client fidel
4 comentarii
Bogdan Parcalab
08/12/2009 at 12:04Sunt din Baia Mare baietii… deci accent de maramu’ :)
Ariel
08/12/2009 at 14:35mea culpa
Andrian
08/12/2009 at 18:51Si eu am la ei 2 site-uri pe 2 servere diferite. Au fost si zile mai bune si mai rele. Cineva mi-a zis odata “lasa, bine ca macar ai cu cine vorbi la suport”, concluzia – se poate mult mai rau.
cartim
09/12/2009 at 21:56Chiar asa rau a fost??