Dap, s-a stricat camera, aparatu foto, H5-ul sau cum vrei tu sa-i zici… Butonasul care face poza a cedat, cineva (sa vezi ce se oftica acum) a apasat cam tare pe el la sindrofie…
Ajung eu la un Sony Center undeva prin Micul Paris, intru acolo: “A, racoare!”. Era pustiu inauntru… decat doar 3 ciumpalaci (sa fim Badea-style asa).
Hello, hello, uite am o camera care nu focalizeaza… Bine, bine, GIGELE, ia vino ma ca e o camera care nu focalizeaza… Ma baga acolo undeva prin spate, pun camera pe masa, o ia Gigel si se uita la ea.
Bravo Gigel, ai reusit sa pornesti camera, dar vezi ca tre sa-i scoti capacul ca altfel te tine cu mesajul ala alb pe ecran (adica… “Lens cap attached.”). In fine, intra Gigel al nostru in setari, face cateva poze si da verdictul: “E vina ta, te-ai jucat la setari!”, HA?!
Gigele… am resetat setarile ca mi-a trecut si mie prin cap ca se plictisea cineva… Ia omul nostru telefonul, suna la service… vorbeste… chestii… palmieri… vine inapoi si zice: “Gata, o sa-l reparam dar data viitoare nu se mai face pe garantie!”. Cum adica bre?
Pai nu ca cica eu, razboinicu luminii (ala era Becali) Ariel, as apasa ca taranul pe un amarat de buton… Si deci nu e problema lor, e problema mea ca nu umblu cu un aparat foto ca cu un bebelus de 2 zile…
In fine, am lasat camera acolo, cica dureaza vreo saptamana daca au piesele (deci un buton…) si vreo 20 de zile ca sa vina comanda din Belgia daca nu au piesele (deci tot un buton)…
E Sony… dar e si Romania…
(Cautand pe net am dat de un forum in care toti se plang de problema asta… se pare ca-i ceva defect de la fabricatie. Mai interesant este ca un tip din America si-a trimis camera deja de 4 ori la reparat din acelasi motiv… Dar la noi o repara o singura data pe garantie… Offf.)
15 comentarii
ana
12/06/2007 at 13:56acum pune-l la plata pe lovingvama ;)) :P
Dee
12/06/2007 at 14:12Off offf Ariele, cand te vei dezvata de decat=doar?
Ariel
12/06/2007 at 14:12niciodata?
micu
12/06/2007 at 14:41Si parca e firma internationala – sau nu?! In ROmania probabil are caracter de boutique sau SRL.
Arhi
12/06/2007 at 15:39ti-o repara pe garantie de cate ori vrea mushkiul tau. pentru ca e in perioada de garantie. te duci cu OPC-ul la ei de fiecare data. e suficient sa iti dea in scris ca nu vor sa ti-l repare, desi e in perioada de garantie
lovingvama
12/06/2007 at 15:55Bleah >:P
Miorlau
12/06/2007 at 17:42La un ceas Cartier am asteptat un an si jumatate o curea. Fericitule…in doua saptamini e gata aparatul tau…
Andrei M
12/06/2007 at 17:59Eu am dus un Motorola in service la Connex (acum 2-3 ani), mi l-au tinut o luna ca sa vina cu diagnostic “baterie defecta. inlocuit baterie” :|
M0n0
12/06/2007 at 18:09Ariel…in contract se specifica ca daca e vina ta in “distrugerea” lui…bye bye garantie…cred ca stie toata lumea asta.
Oricum, Sony, ca firma, e bun, dar nu in camere foto digitale. Stiu asta, pentru ca e firma mea preferata de electronice. Dar cand vine vorba de camere digitale inca n-am gasit unul mai bun decat Canon.
Oricum, bafta ;)
Filip
12/06/2007 at 18:27dacă era marcă românească făceai un mult mai mare circ. plus că nu ar trebui să ţi-l facă pe garanţie, pentru că este vina ta.
dar, aici e România. se mai fac şi fapte bune.
Ariel
12/06/2007 at 18:33:)) ma batea gandu’ sa zic ceva de tine Filipe in post dar nefiind cine stie ce roman, nu am facut aceasta fapta buna…
coodles
12/06/2007 at 21:07sony center sunt cei mai muisti ever. toata lumea stie asta. si au (aveau) niste preturi ultra mari
Denisa
12/06/2007 at 23:33Ups. Şi eu am H5, deci să am grijă cum apăs. Şi să nu-l las pe mâna lui Vlady. :P
blogatu
13/06/2007 at 14:00Da, cam asa e, si eu am o telecomanda trimisa prin posta de cateva saptamani, la un centru de reparatii si nu a venit inca.
dan s.
14/06/2007 at 07:08eu zic sa nu mai faci poze cu el, ca sa fii sigur ca nu mai pateste ceva :D