Cred că, cel puțin o dată-n viață, oamenii se gândesc:
De ce vor avea oamenii nevoie veșnic? Căci dacă vreau să am o afacere care să nu moară odată cu vremurile schimbătoare, ar trebui să mă ocup de această nevoie a oamenilor probabil…
Ei bine – m-am gândit la mâncare. La pâine, la dulciuri, la brânză, la băuturi precum Coca-Cola – dar poate că în 20 de ani vom mânca doar soia cu gust și formă de toate astea…
Sau poate, naiba știe, încet-încet nu vom mai mânca, ci ne vom înjecta cu tot ce ne trebuie, în fiecare dimineață.
Apoi m-am gândit la medicamente. La vitamina C. Pastile de vitamena care să se numească “pastila fericirii” și să aibă efect de placebo…
Apoi m-am gândit la haine. Dar și aici e complicat – concurența e mare, moda se schimbă.
Concluzia a fost că “nevoia” veșnică ce nu se va schimba prea tare în următorii ani este nevoia de a te șterge la fund. Așa că, oameni buni, apucați-vă de făcut hârtie igienică. Cu miros de levănțică și 15 straturi, din care un strat moale și unul mai dur.
Succes.
9 comentarii
Mihai Ioan
11/12/2013 at 22:09Te-ai gandit foarte bine. Mancare, haine si vicii sunt produsele care se vor comercializa mereu.
Ariel
11/12/2013 at 22:12Țigările nu mai sunt o afacere la fel de bună. În Ungaria, spre exemplu, în vara asta s-a dat o lege că nu se mai poate fuma nicăieri. Nici pe stradă în anumite locuri parcă. Trebuie doar în niște spații ‘anume’, special făcute de localuri.
Totodată nu se mai vând țigări nicăieri – doar la niște magazine speciale, de tabacoo, care-s calculate la numărul de locuitori. Adică nu magazin la 10k locuitori.
Și licențele acelea de magazine sunt date de stat. A rămas afacerea politicienilor gen.
David Mitran
11/12/2013 at 22:22Nu gândi nevoia ca fiind ceva material. Gândește-te la acele lucruri pe care nu le poți atinge din punct de vedere fizic.
Aș zice ca oamenii vor tânji mereu după nevoia de spontaneitate sau nevoia de a fi importanți. Dacă reusești să materializezi genul acesta de nevoi, atunci poți avea o afacere pentru tot restul vieții.
Ionut
12/12/2013 at 12:47vezi ca au aparut de mult timp aparate care te spala si te sterge la fund :) deci hartia nu mai are viata multa
Olivian
12/12/2013 at 21:18Asta zici tu acum. Dar eu unul cred că te-ai plictisi dacă ai vinde doar hârtie igienică. Am citit că în general, antreprenorii se plictisesc repede, caută noi provocări,etc.
Chiar și așa, cred că e greu să intri pe piața hârtiei igienice :))
Patratel
15/12/2013 at 13:16Eu cred ca mereu vom avea nevoie de internet, mai ales generatiile astea..
rivi
16/12/2013 at 08:57Emmaaaa (daca intelegi unde bat)
Ariel
16/12/2013 at 15:42la reclama aia… :)
Farcas+Gelu+Danut
27/09/2014 at 20:11Ceva legat de joburi. ;) Merge? ;)