Coincidenţă sau nu, mi-au murit ambele reţele în aceaşi zi.
Orange, de la care am cartelă, a refuzat să mai fie recunoscut de oricare din mobilele mele. Pur şi simplu SIM-ul nu se lăsa citit.
Vodafoneul, de la care am abonament, nu accepta să fie sunat sau să primească sms-uri/mms-uri/orice. Eu puteam să sun, să trimit sms-uri … dar oricine voia să sune: “Acest telefon este restricţionat…”.
Aşa că m-am dus frumuşel pe Moşilor (strada pe care Vodafone şi Orange au sedii uşă-n uşă) şi m-am pus pe treabă.
Întâi despre Vodafone, căci acolo am intrat mai întâi.
Deci intri şi nu te întâmpină nimeni. Spre deosebire de Meli-Melo unde-ţi sar tipele cu tocuri în cap şi te întreabă constant ce vrei… aici angajaţii Vodafone parcă te ignoră.
Îmi fac curaj şi întreb un tip: “Nu te supăra, am problema X, ce fac?” … şi mă duce grăbit la un aparat care-mi dă un bon cu numărul 579 şi pleacă. Stau, mă învârt, şi mă duc iar la el: “Nu te supăra, deci unde stau cu bonul ăsta?” – şi nu, nu-s cretin, ştiu că bonul ăla-i de ordine… doar că numărul la care erau casele era “230” iar în magazinul ăla nu erau 349 de oameni până la mine… Iar el mi-a răspuns: “Stai unde vrei… poţi să stai pe bancă de exemplu…”.
Şi am plecat supărat spre Orange înjurându-l pe tipul ăsta de la Vodafone.
Am intrat în Orange.
Aici erau 3 angajaţi cu 3 calculatoare – fiecare avea un client. Am întrebat unde stau dacă am problema cu SIM-ul şi mi s-a zis să stau acolo că stau bine.
În 5 minute avea un SIM nou.
Dar Orange face făcături. Şi nu-s paranoic. Am mai citit pe un blog că ei închid SIM-uri aşa, la mişto, şi tu trebuie să mergi să ţi-l schimbi. Dar asta-i nimic. De vreo săptămână extraopţiunea mea nu mai avea SMS-uri (din 500…) şi m-am gândit eu că le-am terminat cam repede. După ce mi-a dat SIM-ul nou… ca să vezi, mai am 200 de SMS-uri. WHAT THE FUCK?!
Făcătură ce sunteţi. Dar plec mulţumit că acum îmi merge SIM-ul şi nu stau prea mult de vorbă.
Stau în faţă la Vodafone cu bonul în mână şi mă întreb ce urmează…
Şi de afară, din faţa magazinului, văd o tabelă pe care scrie ce numere urmează. Era un număr de genul “0xx”, un număr de genul “2xx” şi un număr de genul “5xx”. Şi mi-a picat mie fisa că eu trebuie să aştept la casa care accetă bonduri cu “5” în faţă. După 10 minute mi-a venit rândul.
Tipul m-a trimis acasă pentru că abonamentul nu-i pe numele meu şi nu am împuternicire. Înainte să plec i-am zis: “Bine, dar dacă problema nu-i de la SIM… dacă pur şi simplu e ceva din sistem?”. Timp de zece minute omul tot încerca să mă apeleze şi îi zicea că telefonul meu e restricţionat… dar apoi zice: “Gata, merge, colegii n-au ridicat toate restricţiile de când a fost închis pentru neplată.”.
HAHA, colegi cretini!
Deci din punctul meu de vedere… Orange face făcături iar angajaţii Vodafone uneori sunt cretini (deşi tipul care mi l-a reparat a fost super-super de treabă).
Deci când păţiţi chestii de genul acesta nu sunaţi la ei căci o oră veţi vorbi degeaba cu un robot… Mergeţi direct la un sediu. Vă rezolvă ei făcăturile lor.
Amin. Nu vreau şi Cosmote.
6 comentarii
Alex B
23/10/2010 at 21:14Ariel, data viitoare cand vrei sa suni la *222 ca sa vorbesti cu un operator si nu vrei sa stai 1 ora pana iti raspunde un operator alege varianta de engleza, mie mi-au raspuns in mai putin de 10 minute..
Axel
23/10/2010 at 21:40Cei de la Cosmote nu ți-ar face asta :d.
Acum fix o lună, mi s-a întâmplat același lucru, care l-ai pățit și tu. Și am sunat la Cosmote, și mi-au zis simplu: trebuie schimbată, că cică s-a demagnetizat (singură!). Și m-am dus să o schimb, și surpriză: ca să păstrez numărul, mă costa 8,95 euro + TVA. Și mai bine mi-am cumpărat alta.
Deci..mai bine ne cumpărăm fixuri!
Ariel
24/10/2010 at 11:43@Axel – ce penaaaal e la Cosmoteeee! Mie mi-au pastrat numarul fiind pe cartela (deci fara abonament). La fel mi-au zis – ca s-a demagnetizat.
Deci eu am cartela de la Vodafone veche de 5-6 ani – scrie pe ea Connex – si inca merge. Cum dracului?
Jalane
25/10/2010 at 18:45Eu am cartela de la Vodafone de aproape 9 ani (yep) si nu s-a demagnetizat nimic. As fi avut-o de mai mult timp daca nu mi-ar fi furat telefonul acum 9 ani si cred ca nu as fi schimbat-o pana acum. Nu inteleg care e faza cu demagnetizarile la Orange si Cosmote, pe bune!! stiu pe cineva care a schimbat cartela de vreo 2-3 ori in 2 ani…wtf?
Mihai
16/11/2010 at 16:21Pai…stai un pic..daca TU nu platesti telefonul e normal ca TU sa nu poti suna nu sa nu fi sunat…asta doar daca iti expira cartela ar trebui sa se intample..
Mihai C.
09/08/2013 at 14:06Buna ziua,
Cei de la Orange nu sunt deloc flexibili cand e vorba de a ajuta clientul fidel de 15 ani (subsemnatul). La fel am primit si eu un email ca raspuns la cererea mea de compensare. Multe bla bla-uri si de fapt tot tu esti de vina.
Am fost sunat de un numar care imi aparea pe telefon ca fiind Orange, acel “domn” mi-a confirmat datele mele zicand ca face un sondaj de opinie. Dupa cateva zile m-am trezit cu contul de webcare hack-uit si cu o factura de 173 de lei. Nu asta ar fi problema, ci ca numarul de telefon de pe care s-a facut tranzactia era deja dat la Orange spre inchidere. Nimeni de la Orange nu s-a sinchisit sa verifice de ce un numar dat spre inchidere tot incearca zilnic sa tranfere credit. Raspunsul celor de la Orange a fost ca sunt foarte multi abonati si nu pot urmarii toate tranzactiile. La intrebarea mea de ce se poate transfera credit prin webcare fara a avea o confirmare pe SMS sau email, cei de la Orange au dat din umeri (adica nu stiu daca au dat din umeri, nu am avut o convorbire video :) ). Am mai intrebat in stanga si in dreapta daca cineva a avut castig de cauza in lupta cu Orange, toti au raspuns: cu Orange si cu bancile nu trebuie sa te pui ca niciodata, nu o sa castigi. Asa ca pe aceasta cale tin sa va comunic ca am incercat sa inchid si celalalt abomament care il am la ei. Raspunsul a fost ca nu se poate, doar dupa 6 luni deoarece am fost de acord. Am fost de acord, dar inainte sa mi se intample cele de mai sus. Am primit acelasi raspuns: NU SE POATE, DVS ATI FOST “DE VINA”. Asa ca romanule, se pare ca suntem bataia de jos a marilor companii care merg pe premiza ca romanul si-a perdut cheful de a se mai lupta [entru drepturile lui si bineinteles ca lumea nu citeste ce scrie mic (cu font de 2 sau 4) in josul paginii contractului. Asta e… Singura cale de a le da peste nas e sa trecem la concurenta, ceea ce o sa si fac. Scuze pentru eventualele greseli gramaticale, dar sunt un pic deceptionat…. Cu stima, Mihai C