Există.
Uite aici:
Pe scurt: tipa și tipul sunt soț și soție – el plin de bani, ea cu pasiunea pentru mâncare (sau pentru a face experimente în bucătărie).
Au mulți clienți care le-au spus că nu știu să gătească. Conduc afacerea într-un mod cel puțin bizar și hidos.
Vor să apară la o emisiune TV ca să devină populari, să demonstreze că, de fapt, mâncarea lor e bună, dar clienții (Care au făçut review-uri negative online) sunt cretini.
Rezultatul? O isterie totală, mult mai smecheră decât Master Chef. Am stat să văd tot episodul pentru că întâi am citit (și am fost șocat) despre isteria ce-a urmat pe pagina lor de Facebook, care înainte de emisiune avea 1-2k fani, iar acum are peste 50k fani. :)
Uite aici: http://www.buzzfeed.com/ryanhatesthis/this-is-the-most-epic-brand-meltdown-on-facebook-ever
Și apropos de toate astea, am scris o carte despre monetizarea pasiunii. Sper că eu nu fac ca tipa aia fără să-mi dau seama…
1 comentariu
AndreiGh
15/05/2013 at 22:18Cu siguranta daca as avea un client care imi zice ca nu stiu gati mi-asi da demisia