Da, si eu o fac. Si eu cica as organiza evenimente. Cu sau fara bani, cu sau fara oameni, cu sau fara promovare, eu le fac – pentru ca-mi place. Dar a observat cineva ca toata treaba asta a devenit un super trend?
Intre oamenii pe care-i cunosc eu din online incep sa nu mai “recunosc” om care sa nu fi organizat ceva. Aproape toti au avut cate o initiativa. Chit ca a fost un mare fail sau un mare succes, chit ca a fost o copie sau un original… aproape toti au facut-o, au blogat-o, au twitterit-o, au facebookuit-o si a iesit un “Eveniment”.
Ma uit in trecut – vasazica prin 2007-2008 – si nu-mi amintesc sa fi fost atat de multe evenimente care sa aiba legatura cu online-ul. Si asta-i foarte bine, foarte misto, Romania se coloreaza, Romania transmite ceva, iesim din rutina, avem ceva de zis, ceva de facut, strangem fonduri, ne distram – totul bine si frumos – facem bani pentru marile campanii fara sa scoatem niciun ban pentru noi… Nu ne pasa. Suntem pasionati…
DAR aici a intervenit problema.
Nu totul se rezuma la eveniment, la sponsori, la numarul oamenilor ce vin sau la numarul de articole de review / albume foto pe flickr. O parte foarte importanta este comportamentul tau fata de propriul tau proiect / eveniment.
SI CEL MAI IMPORTANT, un lucru ce se subordoneaza comportamentului fata de propriul eveniment este comportamentul fata de oamenii ce-ti vin la eveniment. Ne plangem ca nu suntem tratati cum trebuie in restaurante sau in taxi-uri … dar noi cum ne comportam cu oamenii ce ne vin la eveniment?
Astazi am fost la un eveniment si am ramas cu un gust extrem de amar. Nu conteaza unde, ce, cine, ci conteaza ca s-a intamplat. Si imi e frica de faptul ca se va intampla tot mai des.
Hai sa ne gandim putin inainte: chiar vrem sa organizam ceva sau doar ne luptam pentru niste personal branding?
Pentru ca daca-i vorba doar de personal branding mai bine mori in bezna.
Sper sa prevad eu gresit. :)
2 comentarii
Alexandru Negrea
21/03/2010 at 23:28Ce s-a întâmplat azi?
Ariel
22/03/2010 at 00:11Nimic extraordinar. E chill.