Sunt fan şi client ING. Ador serviciile ING! Şi nu-mi place când ING se lasă călcat în picioare de nişte nesimţiţi.
Scriu această “Scrisoare deschisă wannabe” nu pentru că am o problemă cu ING, ci pentru că vreau să ia atitudine, să-şi apere clienţii, să nu lase nişte retardaţi să-şi bată joc de clienţii lor.
Povestea începe astfel: M-am dus la ING-ul de pe Bulevarul Chişinău (care, apropos, nu apare pe Google map. şi în aceaşi situaţie-i şi cel de pe Pantelimon văd…) ca să-mi scot nişte bani acum o săptămână.
Şi am făcut o poză cu un şofer care mi s-a părut mie nesimţit:
În poză-i bicla pe care eram eu şi porcul care a parcat ca un porc.
Ieri m-am dus iar la acelaşi ING şi când am crezut că am văzut tot ce se putea vedea, am găsit un porc de 5 ori mai mare:
A se observa spaţiu de 70cm între uşă şi maşină. Eu n-am avut loc să intru cu ghiodanul în spate, a trebui să-l dau jos. Bicicleta mi-am aruncat-o între maşina lui şi cea de lângă. Pedalele de metal posibil să-i fi zgâriat niţel albul impecabil. Nu ştiu, n-am verificat. Nu mi-a păsat.
Şi aşa se vede maşina dinăuntru. Cât am stat eu în ING 4 doamne şi un domn s-au chinuit să intre şi să iasă.
Am vrut să fac o faptă bună şi am sunat la poliţie. Din păcate mi-au zis că nu mă pot redirecţiona spre poliţia rutieră şi trebuie să apelez singur la 021.9544. Ştiam numărul de când îi sunam să-i anunţ de maşinile de pe pistele de biciclete. Aşa cum mă aşteptam, nu mi-a răspuns nimeni. Am încercat şi răs-încercat în zadar.
Legea spune că orice maşină parcată pe trotuar trebuie să lase un metru de trotuar liber. Fie vorba între noi, pe trotuarul acela nu-i loc de maşină parcată.
ING, aici încep să vorbesc cu tine. Ieri nu a fost plăcut să sar maşina porcului. N-a fost plăcut să mă strecor pe uşa ta ca şi cum evadam din “realitate” în lumea ING şi apoi vice-vercea. ING, este responsabilitatea ta să ai grijă să nu se mai întâmple chestia asta. Să ai un om acolo care să-l ia de guler pe şofer sau să pui un stâlp anti-parcare. Orice magazin la trotuar este responsabil iarna să cureţe trotuarul din faţa sa. Cum zăpadă n-avem acum, te rog să-l cureţi de maşini.
În rest, îmi place de tine, eşti de treabă. Dar te rog să iei atitudine!
Mulţam.
Later edit:
29 martie 2011 primesc pe mail:
Stimate domn,
Va multumim pentru sesizarea transmisa si regretam orice inconvenient creat de situatia expusa.
Totodata, va informam ca mesajul dumneavoastra a fost transmis departamentul abilitate, in scopul imbunatatirii aspectului semnalat.
De asemenea, precizam ca ING Bank apreciaza feed-back-ul primit din partea clientilor, intrucat ii ofera posibilitatea de a remedia anumite aspecte negative astfel incat sa mentina permanent un nivel inalt de satisfactie a asteptarilor acestora.
Pentru orice alte informatii, va stam la dispozitie prin intermediul serviciului My’Line (021/402.83.91) sau la adresa de e-mail contact@ing.ro .
Cu stima,
Teoodora Babiceanu
Customer Care and Services Officer
ING Bank
6 comentarii
Andrei
22/03/2011 at 18:56Frateee, n-am gasit loc altundeva!
Ariel
22/03/2011 at 23:541. Ţi-ai luat maşină şi deci este responsabilitatea ta să-ţi găseşti loc de parcare cum este responsabilitatea mea să găsesc rastel de bicicletă.
2. Dacă aveai treabă în ING ţi se părea firesc să mergi peste maşina omului pentru că şi tu eşti şofer şi îi înţelegi suferinţa?
Gzhazh
24/03/2011 at 17:43Da de ce nu ai deschis usa larg si cu putere, pana in bara boului ? Poate se gandea de doua ori inainte sa parcheze daata viitoare.
Bia
26/03/2011 at 19:18wtf, cum dracu’ s-o parcheze fix in usa!
430076
30/03/2011 at 10:50Pai acolo asa este mereu. De acolo scot si eu bani si ma lovesc de aceeasi nesimtire.
Ariel
30/03/2011 at 10:52Ultima dată când am fost nu prea erau maşini pe acolo, dar ING tot n-a luat o atitudine oficială. Încă aştept. :)