Recent, a început să ruleze pe TV un spot la Zapp Share Free care seamănă izbitor cu un alt spot, la Nextel, premiat la D&AD ÅŸi la Cannes în 2005. Ambele producÅ£ii au trei angajaÅ£i care dansează în birou, ambele au un ÅŸef care vine să-i întrebe dacă au rezolvat treburile, doar muzica e diferită. Din explicaÅ£iile celor implicaÅ£i în această „coincidenţăâ€, agenÅ£ia Foote Cone & Belding BucureÅŸti ÅŸi Zapp, rezultă că nu avem de-a face cu un furt de idee, pentru că ideea e alta.
Uite si un interviu:
M&A: Când aţi realizat campania Zapp Share Free?
Zapp: În urmă cu două luni.
M&A: Ştiaţi ceva de spotul Nextel? Dacă nu, cum explicaţi asemănările?
Zapp: Ideea campaniei este cu totul diferită. Pentru comunitatea de business, Zapp va promova intens tarifele noastre foarte bune, care vor îmbunătăţi business-urile mici şi mijlocii. Vom mai avea multe reclame în jurul acestei idei. Nextel are o strategie diferită, vând un cu totul alt produs, walky talky, la un preţ premium, care are anumite caracteristici tehnice benefice pentru comunicatea de business din domeniul transportului şi logisticii.
M&A: Nu credeţi că asemănarea dintre cele două spoturi va afecta imaginea Zapp?
Zapp: Nu.
M&A: Cât timp va rula spotul pe TV?
Zapp: Vom folosi ideea campaniei – eificenţă sporită, la costuri mai mici, pentru toate campaniile care vor urma. Nu vă putem spune cât timp va rula acest spot.
M&A: Afectează în vreun fel această asemănare relaţia dintre Zapp şi FCB?
Zapp: Deloc.
Reclama de la Zapp Romania o vedeti la tv, stati 5 min si rulati programele si sigur dati de reclama (asta in caz ca nu o stiti), iar aici reclama de la Nextel …
Preluat M&A
2 comentarii
Liviu
20/10/2006 at 20:25oare de ce nu ma mira?!
lolica
21/10/2006 at 13:05mda….cat de originali pot fi romanii? :P