Marketing Poveşti

De ce Cărtureşti totuşi merită respect

De ce Cărtureşti totuşi merită respectAcum câteva luni am trimis spre Cărtureşti un mail. Nu mi-au răspuns timp de 2 săptămâni şi m-a supărat acest lucru… Aşa că mi-am permis să spun într-un mesaj de sub 140 de caractere: “Cărtureşti e de căcat, nu răspunde la mailuri”. În următoarele 10 minute (parcă) am fost sunat de o anume tipă ce s-a prezentat ca fiind ceva PR la Cărtureşti.

Tot ce a făcut a fost să mă atace pentru că am spus în public că ei nu răspund la mailuri şi deci sunt de căcat. Nu şi-a cerut nicio clipă scuze, nu s-a ocupat nicio clipă de mailul meu… Doar mi-a zis că angajata care trebuia să-mi raspundă-i la maternitate căci era gravidă şi că sunt un om naşpa pentru că i-am făcut, cică, de căăăcat.

De atunci… Am rămas cu un gust amar. Nu am reţinut cum o cheamă pe tipă, nu am reţinut exact ce funcţie are, dar ştiu că ceea ce a făcut nu a fost în regulă pentru brandul pentru care lucrează.

Azi am fost în Cărtureşti în căutarea unei cărţi. Am căutat-o mult. Era de negăsit. Până când am ajuns la o anume tipă muuult prea drăguţă. (Acum… nu ştiu dacă angajaţii Cărtureşti fac traininguri speciale pentru a trata clienţii într-un mod super-cute şi super-tare sau pur şi simplu femeia asta este foarte-foarte-foarte drăguţă. Dar dacă e vorba de un training ar trebui să-l facă şi tipa de la PR…)

Tipa asta mi-a spus că această carte pe care o căutam nu mai era pe stoc. M-am întristat. Am mulţumit şi când să mă retrag mi-a zis: “Dar dacă vrei pot s-o caut în stocul altor librării Cărtureşti…”. Fericit, i-am zis că “Da, super, dacă poţi… te rog…”. A căutat-o şi a găsit-o la o librărie din apropiere. I-am mulţumit din nou şi am dat să plec când mă opreşte din nou: “Hei, dar dacă vrei pot să-i sun să-i rog să-ţi rezerve cartea…”. Deja o adoram pe această tipă. Dumnezeule, m-a salvat! Mi-a făcut ziua mai frumoasă! Sună, vorbeşte, îmi rezervă cartea şi-mi dă instrucţiuni despre cum se ajunge acolo.

Am ajuns şi cum am intrat în magazin mi s-a oferit cartea.

Am impresia că pe tipă o cheamă Alina. Sper să nu mă înşel. Alina a fost genială. Pentru comportamentul ei superb ar putea fi responsabilă ea (doar ea) sau (şi) brandul Cărtureşti. Fie că brandul ăsta are mare grijă de angajaţii săi, fie că Alina-i pur şi simplu o tipă incredibil de drăguţă, Cărtureşti merită respect, chiar dacă are un PR care mă displace.

Mulţumesc Alina!

PS: Hei, PR, sper că o să citeşti asta!


Dă mai departe dacă ți-a plăcut și abonează-te prin e-mail dacă vrei să fii la curent cu tot ce scriu pe viitor:

S-ar putea să te intereseze

8 comentarii

  • Reply
    Lexis
    25/12/2010 at 16:02

    Deci oamenii care fac asa din proprie initiativa (adica sa sune sa se ia de tine ca i-ai facut de cacat) sunt total naivi! da’ ma gandesc ca poate a pus-o cineva mai sus de ea sa sune… Zic ca e naiva pentru ca.. acu sincer, daca nu faci nimic in legatura cu mail-ul, daca nu iti ceri scuze… care e rostul sa te iei de oameni ca si-au dat cu parerea? Eu chiar nu inteleg deranjul asta de a se lua de tine :)) … sincer

    Eu daca as fi fost in locul tipei, ti-as fi raspuns la mail si ti-as fi explicat intarzierea, asta 1, apoi 2. ti-as fi cerut scuze si 3. poate te-as fi rugat sa scrii ca nu suntem asa “de cacat” sau sa stergi tweetul… daca vrei…

    Cum e comentariul ăsta? Thumb up 0 Thumb down 0

  • Reply
    Tavi
    26/12/2010 at 23:14

    Despre ce carte e vorba??

    Cum e comentariul ăsta? Thumb up 0 Thumb down 0

    • Reply
      Ariel
      27/12/2010 at 15:53

      Pe spatele şerveţelului – Editura Publica

      Cum e comentariul ăsta? Thumb up 0 Thumb down 0

  • Reply
    Alina Luta
    27/12/2010 at 00:21

    nu imi vine sa cred, am primit acest link pe mail de la o colega, nu am dat prea mare importanta dar totusi l-am deschis, am citit si apoi am zarit si numele meu, dau mai sus si vad si numele tau si imi aduc aminte ca atunci cand am facut rezervarea te-am intrebat de doua ori cum te cheama.
    Ma bucur ca te-am putut ajuta, te mai asteptam prin librarie si iti garantez ca si colegii mei librari sunt tot la fel de draguti :).

    Alina

    Cum e comentariul ăsta? Thumb up 1 Thumb down 0

    • Reply
      Ariel
      27/12/2010 at 15:58

      Lumea nu mă prea crede când spun că mă cheamă Ariel, deci e ok…

      Mie nu-mi vine să cred că linkul a circulat până la tine. Oricum, îmi pare bine că ai găsit ce am scris şi ştii că ţi-am apreciat foarte mult ajutorul – căci pe loc se pare că nu ţi-am zis, din păcate.

      Cum e comentariul ăsta? Thumb up 0 Thumb down 0

  • Reply
    Mihai
    27/12/2010 at 15:38

    Probabil ca tipa era vreo rubedenie a celei de la maternitate si s-a simtit lezata de reactia ta la neprofesionalismul lor si a vrut sa-ti dea o lectie cum ca se poate si mai rau.Sau poate era pe stop. In orice caz nu o indreptatea cu nimic sa faca ce a facut drept urmare nu-si merita slujba si salariul de PR. Si daca a facut treaba asta cred ca nici macar nu stie ce e aia marketing d-apoi PR.

    Cum e comentariul ăsta? Thumb up 0 Thumb down 0

  • Reply
    Daniela
    29/12/2010 at 00:59

    Mie imi plac oamenii de acolo :)) mereu mi-au facut rost de chestii pe care nu le aveau pe stoc si s-au purtat ok :D

    Cum e comentariul ăsta? Thumb up 0 Thumb down 0

  • Reply
    Adrian Negoiţă
    17/01/2011 at 19:16

    Cândva mi-a ieşit şi mie în cale o Alina incredibil de binevoitoare… O clipă m-am gândit că şi ţie ţi-a ieşit în cale tot ea… Nu ar fi fost de mirare pentru că Alina “mea” era la rândul ei pasionată de cărţi…

    Într-un fel mă bucur că în textul tău este vorba de altă persoană. Sper să nu mă-ntrebi de ce… :)

    Cum e comentariul ăsta? Thumb up 1 Thumb down 0

  • Vezi alte comentarii:

    Comentează