Există mai multe tipuri de a-ţi face reclamă produs fiind. Dacă eşti Coca-Cola, nu mai ai chef să-ţi faci super-reclame pentru că oricum toată lumea te consumă… aşa că tot ce faci este să apari în emisiunea “Românii au talent”, în mâna unuia din juriu.
Dacă eşti Head&Shoulders îţi faci o dată pe an o reclamă cu o vedetă locală: în 2008 Andreea Marin, în 2009 Andreea Esca, în 2010 Andra (lui Măruţă) şi tot aşa…
Şi dacă eşti maşină, să zicem Renault, îţi faci o reclamă cu maşina care merge printre munţi, pe lângă râuri şi apoi se aude o voce groasă ce spune sloganul…
Dar existe şi reclame bune, reclame operă de artă, reclame muncite incredibil de mult şi asta pentru mine contează enorm. Nu am nicio treabă cu Renault, dar îi respect pentru banii investiţi într-o reclamă ca aceasta:
Şi pentru că mi-a plăcut super-mult m-am uitat şi la making-of:
Comentează