Nu… nu tac… am avut ceva treaba asa ca nu am putut sa raspund la comentarii sau sa scriu pe blog.
Nu, postul de mai jos nu e fake… chiar nu sunt lasat sa fac ore. Nu mi s-a comunicat nici un act oficial. Nu s-a intrunit nici un consiliu inca, dar eu nu pot invata. Este o situatie mai rara in invatamantul nostru in care elevii refuza sa dea pe la scoala uneori ceea ce nu a fost cazul meu. Nu am absente si consider ca invat indeajuns incat sa fiu multumit si eu si parintii mei.
De ce se intampla toate acestea? Pentru ca prin ceea ce am scris am deranjat anumiti profesori. Cred ca am dreptul ca atunci cand nu inteleg un lucru sa pot sa rog profesorul sa-mi explice inca odata. Asta este un semn ca sunt atent la ore probabil. Pentru asta nu sunt de acord sa fiu pedepsit. Sa pierd dreptul la educatie. Sa pierd contactul cu colegii.
Nu trebuie sa o ia nimeni personal mai ales ca nici macar nu a fost pomenit numele nimanui. Probabil ca e mai mult o chestie in care s-au recunoscut anumite persoane. Un lucru insa mi-a devenit clar: ca in Romania libertatea constiintei este discutabila. Unii oameni sunt deranjati de cum gandesti tu pentru tine sau de faptul ca impartasesti opiniile colegilor.
Doar atat i-a deranjat? Nu, desigur, i-a deranjat totul… nu zic ca nu… dar daca ar fi fost interpretat cum ar fi trebuit ar fi fost mai bine. Mi-au spus ca au ras si s-au regasit in tot ce am scris, chiar m-au felicitat si mi-au zis ca am talent dar am aruncat cu noroi fix in scoala. Azi, dupa ce s-a vorbit despre mine la Radio 21 mi s-a spus ca am apelat eu la presa… Nu. A fost invers.
Imi pare rau ca s-a interpretat gresit, ca s-a exagerat (cum se intampla adesea). Faptul ca am invatat 9 ani de zile in aceasta scoala spune cel mai mult despre parerea mea generala despre ea.
Mi s-a spus ca “sunt un zero desi ma cred erou” (ma cred erou?) (poate fi un zero un erou?), mi s-a spus ca ar trebui sa nu am creier ca sa fac una ca asta. “Fara creier” am participat si particip in continuare la activitati extrascolare, fiind felicitat tocmai de cei care ma considera brainless.
Sa-mi cer scuze? De ce? Cred ca am dreptul ca atunci cand nu inteleg un lucru sa pot sa rog profesorul sa-mi explice inca odata.
Nu sunt si nici nu vreau sa fiu pentru absolut nimeni un instrument.
… atat pana acum.
Va urma.
221 comentarii
Anonymous
20/04/2007 at 16:09tipa din poza de mai sus e profa ta? daca da inseamna ce sunteti prieteni .. ai o poza care nu pare facuta la scoala..
Ariel
20/04/2007 at 16:09semnat?
ana
20/04/2007 at 16:11da andrei ai dreptate ..dar intr`o oarecare masura !! tu m`ai jignit …si ai scris catre cine se refera jignirea…Ariel a scris despre profesori dar nu a dat nici un nume a povestit niste intamplari atat !!Fiecare are dreptul de a risposta dar nu asa cum a facut acel institut …nu prin exmatriculare !!!
zeicani
20/04/2007 at 16:12Nu sunt student la Drept, dar mi se pare foarte incorect ce spui. Si politia inregistreaza flagranturile, cum sa nu aiba valoare in instanta?
Ariel
20/04/2007 at 16:12Anonimule… poza aia e de pe internet… nu eu am introdus-o in NET.
Nu intelegi?
Te rog sa urmaresti aceste filmulete:
http://www.trilulilu.ro/Buddha/4f395de0e4b038
http://www.trilulilu.ro/Buddha/2b9c33b8fa5f83
Ultimul Nihilist
20/04/2007 at 16:13@ Ariel: da…semnatura ar fi “link-ul” de pe poze ….unul din exemple http://we3d.net/2006/10/30/always-coca-cola/
Ariel
20/04/2007 at 16:15si aia e singura semnata
zeicani
20/04/2007 at 16:16ana: ai citit posturile lui? citeste despre cum i-au dat in cap profesoarei cu usa. la mine in scoala ar fi fost exmatriculati cei vinovati pt asta.
ana
20/04/2007 at 16:16zeicani ..nici eu nu sunt studenta la drept dar tatal meu lucreaza in domeniu si de la el cunosc acest lucru ,intradevar nu amanuntit…dar stiu sigur de inregistrari telefonice(ceea ce s`a vorbit nu ce a inregistrat cineva ) si de poze !
Ultimul Nihilist
20/04/2007 at 16:16Singura poza semnata facuta la un profesor/elev la scoala….in schimb mai ai semnaturi pe poze cu alte teme…asta a fost un reply la faza cu instantza…asa k o mentionare sa iti demonstrez k te pot freca(ei) pe toate partile…comparand semnaturile pe baza carora, repet, ai facut comentarii sau ai aberat..etc
ana
20/04/2007 at 16:17si la mine ar fi exmatriculati dar imediat nu pentru ca eu sau un coleg de a al meu a scris asta pe un blog
Ariel
20/04/2007 at 16:18Zeicani… deci, mai zic odata…
daca la mine in scoala este impuscat un elev si se crede ca l-a impuscat colegul sau dar eu pe blog zic adevarul… ca l-a impuscat un profesor, (poate am exagerat dar la fel e si cu usa) eu sunt complice?
zeicani
20/04/2007 at 16:19Inca ceva? Voi, cei cu libertatea de exprimare si “save Ariel!”, v-ati lasa copiii la scoala aia? Ce parere ati avea daca cineva ar povesti pe internet despre cum isi bat joc colegii copilului dumneavoastra de el la scoala pt ca e, cica, homosexual?
Postul la care fac referire e sters acum, bineinteles.
Ultimul Nihilist
20/04/2007 at 16:20@Ariel: Nu…dar vei fi audiat ca martor principal, in cauza de schimbare a situatiei. Iar daca se dovedeste ca nu ai avut dreptate, chiar daca tu spui adevarul, vei fi acuzat de instigare.
RedboY
20/04/2007 at 16:20inca sunt uimit… totusi… n-are voie omu` sa fie liber in afara scolii ? n-are voie sa faca ce vrea pe net ? :|
Ariel
20/04/2007 at 16:22Zeicani, gay = vesel :))
ana
20/04/2007 at 16:22nu, nu mi`as lasa copii si eu personal nu mi`am exprimat pct de vedere daca sunt deacord sau nu cu ceea ce posteaza el ..dar nu sunt deacord cu exmatricularea…puteau sa ii aplice o alta pedeapsa( scaderea notei la purtare de ex.) dar nu sa il exmatriculeze…. Nu cred ca discutia este daca ce a scris el este un lucru bun sau daca a facut ceva bun sau nu ,este vorba de dreptul lui de a face acel lucru …bineinteles este este liber sa faca ce vrea dar poate fi si tras la raspundere pentru asta ca orice alt cetatean ,dar in continuare consider ca e o pedeapsa prea aspra !
zeicani
20/04/2007 at 16:23Ariel, poate nu esti vinovat la faza cu usa. Oricum, e mai putin important asta, nu o sa se stie niciodata exact ce s-a intamplat. Vreau doar sa zic ca ceea ce se intampla in scoala aia e complet anormal. Si profesorii au o vina pt asta, clar. Ce e si mai trist, e ca in foarte multe scoli din romania e la fel. Practic, cazul tau nu dovedeste decat ca sistemul de invatamant e varza rau.
andrei
20/04/2007 at 16:24Ariel, chiar nu poti sa faci diferenta dintre “adevar” si “ofense” (care prin definitie sunt subiective)? Vrei sa pornim o discutie despre filosofia cuvantului “adevar”? Repet, pentru toti cei care sunt mai “slow”: nu sunt profesor, n-am nici un interes in a discredita pe cineva. Daca e cineva caruia i se pare nerealist sau gresit ce am scris mai sus, e liber sa se exprime. Ironic, nu?
Ultimul Nihilist
20/04/2007 at 16:24Cu riscul de a pune o intrebare(retorica bineinteles) prosteasca zic asa: ce s-ar fi intamplat daca era vorba despre un blogger major?
zeicani
20/04/2007 at 16:30Ariel, ti-am mai spus, esti un pusti istet, dar ai facut niste lucruri gresite. Poate o sa intelegi mai tarziu de ce sunt gresite, acum sunt sigur ca pedeapsa asta nu ti-a schimbat felul de a gandi, poate din contra. Imi pare rau, puteai sa iti folosesti creativitatea in sens pozitiv.
Mai am 2 intrebari pt tine :
1.Colegii tai au patit ceva?
2. Una mai personala, dar la care sper sa raspunzi : Parintii tai ce zic de ce s-a intamplat?
Cristi Roman
20/04/2007 at 16:47Blogger major: sa presupunem ca unul dintre noi, sa zicem eu, ar fi fost dat afara de la munca din cauza opiniilor de pe blog. Putem comenta?
Let's not forget Ariel! « Gramo’s World
20/04/2007 at 16:53[…] Published April 20th, 2007 intamplari neplacute , cyberspace , opinie Daca nu stii despre ce e vorba, de ce sa spui ca nu e asa? Mai multi oameni s-au repezit sa spuna ca “Ariel ne da […]
rockgirl
20/04/2007 at 16:55ce a patit si gramo :) a fost concediat
Luci Sandor
20/04/2007 at 16:57Ana: “adica daca nu esti major nu ai dreptul sa te exprimi liber?”
Dreptul la exprimare libera nu exista cu adevarat. Uite, in Romania aveam legea care facea calomnia infractiune pasibila de inchisoare, iar acum avem legea cu negarea Holocaustului. Macar in America daca maninci … te da afara, iti ia daune morale, dar nu te leaga.
Ca minor, daca il maninci pe …, nu iti pune nimeni calush – cum ar veni, ai si tu dreptul. Ba chiar lumea zice ca nu stie saracu’, e copil. Cu toate astea, daca scoala, familia sau societatea incearca sa iti impuna conditii si taceri care nu sint obligatorii pentru majori, scoala / familia / societatea vor avea dreptul sa foloseasca metode de neconceput pentru majori. De ex., “iti tai banii de buzunar” nu prea e legal la adulti. Iar metodele astea pot fi destul de nasoale. – acum ca esti examtriculat, daca te inchide in casa pe o luna fara TV, radio, net si PS3?
ana
20/04/2007 at 17:01daca te referi la mine eu nu am afirmat in nici un moment ca numai in cazul in care esti major poti sa te exprimi liber ci din contra nu am fost deacord nici un moment cu decizia de a fi exmatriculat
The SnowMan
20/04/2007 at 17:03Multi dintre voi nu intelegeti care este adevaratul motiv pentru care a fost exclus de la soala acest copil extraordinar. Ariel isi foloseste creativitatea in sensul pozitiv, intr-un loc potrivit, dar (exista si un “dar”) coordonat de persoanele nepotrivite. Eu am avut de a face cu cateva din persoanele descrise de catre el (una din ele mai ales cand se ocupa si de altceva), si m-am trezit exclus dintr-o filiala al unei Organizatii care am fost ff atasat,dupa o lucratura pe la spate facuta in toata arta pentru ca deranjeam conducerea Centrala…dar cred ca le a si parut rau dupa ce am plecat si mi-am varsat veninul pe unii dintre ei mai tare decat inainte :))
Oricum ahi Ariel,iti dau un sfat: macar pentru o vreme, incearca sa tii cum spune englezul “a low profile”, sa stai cu capul jos macar ceva timp, sa nu le dai scuze sa vina cu decizii, pentru ca, cum ii stiu eu, daca vor vedea ca au motive intemeiate, nu vor ezita s-o faca, crede-ma.
Gramo
20/04/2007 at 17:19@zeicani: stim postul, l-am citit atunci cand a fost publicat; avem prieteni gay, am scris mult impotriva discriminarii fata de persoane gay & lesbian etc.
postul respectiv nu ni s-a parut ca descrie mai mult decat o gluma intre colegii de liceu.
add
20/04/2007 at 17:24ce tot atata caz nu inteleg… fiecare cu parerea lui.
Corina
20/04/2007 at 17:25Imi pare rau de ce se intimpla! dar oare nu crezi ca ar trebui sa ne axam atentia mai mult asupra altor lucruri mai serioase? de exemplu: sa nu uitam sa vorbim si sa scriem romaneste? de ce trebuie sa folosesti cuvinte ca “fake”? nu exista cuvinte romanesti? ce avea daca scriai “fals”! ce pacat ca noi tineretul de azi uitam ca sintem romani si ne place tot ce este rain! ce pacat! cu talentele pe care le avem…am putea face ceva mai constructiv! bafta!
Dorin
20/04/2007 at 17:48ti-ai luat avocat ?
da- in in judecata si cere despagubiri
mada
20/04/2007 at 17:51hmm….ciudat cum toti profii ne spun ca noi suntem viitorul tarii asteia, dar la o mica dezvoltare a propriei noastre minti suntem sanctionati….vad ca esti sprijinit de toata lumea si asa si trebuie…..un lucru e clar…in tara asta unde e atata democratie..egalitatea nu exista…si nimeni nu respecta…si la faza : “a low profile†…chiar te rog nu….nu le da satisfactia ca ei au puterea..fiindca nu o au..sunt mai slabi decat noi..decat tine…si candva..nu foarte departe..elevii …sper sa fie tratati cu respectul cuvenit……pace!
Corina (1)
20/04/2007 at 18:25Curiozitatea m-a impins sa te mai vizitez o data, vad ca intre timp a mai aparut o Corina si mai vad ca in curand probabil o sa se ajunga aici la discutii despre Basescu, fotbal sau mai stiu eu ce altceva.
Multumesc de urari Ariel si imi permit sa-mi mai spun o data parerea despre intamplarea asta. Nu cred ca o sa se ajunga la masuri extreme (din partea scolii – de asta au si optat doar pt “comunicarea verbala” a exmatricularii tale) nu cred ca au nevoie de evenimente de genul asta, probabil o sa se ajunga la o solutie de compromis, tu o sa lasi de la tine… ei vor lasa de la ei si toata lumea va fi ok (sa ma scuze Corina cealalta ca nu am scris “bine” in loc de ok ). Nu e nimic rusinos in a ajunge la o intelegere, oricum reprimit sigur vei fi si asta va fi victoria ta, nicidecum a lor ca te-au facut sa stergi cateva poze sau postari.
Conteaza ca tu sa faci ce-i mai bine pentru tine, nu ce da bine la public, pt ca nimeni altcineva nu traieste in locul tau.
Si se mai poate ca povestea asta sa schimbe putin in bine din atitudinea profesorilor vostri.
Numai bine copilu’, ai grija de tine ;)
Zeffy
20/04/2007 at 18:31ai aparut si in ziar… la kioscuri…
Ionut
20/04/2007 at 18:40Si voi dati bani ca sa invatati acolo? :))))))
Pedro H. Ferro
20/04/2007 at 19:05Aualeu frate, iti dai seama cati profi de la noi au postat la tine in comenturi sub nume false? Cand treceam pe la cancelarie doar pe blogul tau erau mai toate calculatoarele (serios, daca nu ma crezi intreabo pe Sally)… Deci, iti dai seama ca uni mai posteaza comenturi super retardate sub nume false… Clar ca nu au “the balls”, cum s-ar zice…
Oricum, vroiam doar sa mentionez ca s-a intimplat un clar exemplu de Karma, un “you reap what you sow”, daca preferi http://www.jurnalul.ro/articol_77234/sanc__354_iune___primul__blogger__dat_afar__259__din___351_coal__259_.html
HAHAHAHA, THIS SHITSTORM, YOUR FAULT YOU ASSHATS: “YOU CALLED DOWN THE THUNDER, NOW REAP THE WHIRLWIND!!!”
…*sigh* I do so very much like poetic justice…
sa-i vedem cum isi fac rost de elevi noi ACUMA!!! :D
Alex
20/04/2007 at 19:12Mosule, eu sunt mai in varsta si cand eram ca tine am avut si eu luari de pozitie fata de ce se intampla in liceul meu. Insa am ramas cu un regret: nu am reusit sa ma tin pe pozitii.
Te rog, nu face greseala mea… vei regreta ;)
Nu exista lege care sa condamne exprimarea libera a opiniei.
Din contra, aminteste-le profesorilor comunisti care te ameninta de o lege fundamentala pe numele ei Constitutie – art 30:
(1) Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credinţelor şi libertatea creaţiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public, sunt inviolabile.
(2) Cenzura de orice fel este interzisă.
(3) Libertatea presei implică şi libertatea de a înfiinţa publicaţii.
(4) Nici o publicaţie nu poate fi suprimată.
Ai nevoie de ajutorul familiei, parintii sa te ajute la gasirea unui avocat, inregistreaza profesorii care te ameninta sau macar fii atent sa o faca in prezenta unor martori si NICI UN PAS IN SPATE!
Btw, sper ca inveti bine pentru ca o sa inceapa unii profi sa te taxeze la note. Dar daca tu stai beton la invatat nu vor putea sa te lase corigent, doar iti vor mai scadea din cat meritai :-D
Daca te pot ajuta cu ceva, da un mesaj pe mail.
ana
20/04/2007 at 19:19Ariel ce ai degand in continuare pana la urma ?
Luana
20/04/2007 at 19:36:) Uite inca un ziar care scrie despre tine… chiar si in ziua suspendarii lui Base… :)… Cred ca tu ii faci mai multa concurenta dacat disperatii din PSD/PNL
http://www.cotidianul.ro/index.php?id=10333&art=27585&cHash=422b559eao
Cezar
20/04/2007 at 19:42“Mihaela Buzoianu said: (Friday 20 April, 2007 )
Cred ca Scoala Lauder sau Fundatia Lauder cum s-o numi este o scoala cu profesori ceva mai slabi decat elevii…”
Sunt un fost profesor la Lauder, il cunosc pe Ariel dar nu ma pot pronunta pentru ca nu stiu exact ce s-a intimplat.
In schimb, am ceva de spus fata de comentariul de mai sus. La scoala Lauder sunt multi elevi extrem de inteligenti, multi din ei nu prea motivati, dar ar fi bine sa nu se faca comentarii despre oameni pe care Mihaela Buzoianu nu-i cunoaste .
blogatu
20/04/2007 at 19:42Da, pana la urma cum e? Oricum nu-i bine ca nu te duci la scoala :D
Normal ca o sa se rezolve, mai ales ca e foarte multa publicitate.
Whitee
20/04/2007 at 20:28ana acum cateva zile l-ai ntrebat pe andrei(cel care a vazut blogul dintr-o ipostaza neutra total neutra)daca stie despre constitutie. problma este ca scoala nu a incalcat constitutia si implicit dreptul la libera exprimare, problema este ca ariel a incarcat regulamentul scolii ((un regulamnt ce nu tine de constitutie in nici un fel el tine de scoala si de regulile ce si e creeaza).
ana
20/04/2007 at 20:31acum cateva ore defapt ….de ce nu a incalacat`o …l`a exmatriculat,nu ?
rozy
20/04/2007 at 20:38sper ca totul sa se rezolve cu bine, sorry ca nu ne-am putut intalni. iti tin pumnii.
kdante
20/04/2007 at 21:06ariel singurul vinovat din toata poveste esti tu.si aici sunt de acord cu nihasa.daca nu ma insel laudren sau cum ii zice e un liceu privat si ca urmare au un anumit regulament de ordine interioara care trebuia respectat.tu nu l-ai respectat.e vina ta.
ai spus ca ai pus poze dar ca nu erau facute de tine.asta e vrajeala de 2 bani.daca copiam pozele si le puneam la mine pe blog ziceai ca sunt un ratat si copiez lumea.iar lucrul ce ma deranjeaza cel mai tare este faptul ca desi nu iti convine liceul in care invatai nu te ai transferat.si ala nu e penitenciar.iti spune asta un tip care a facut liceul militar si mi am bagat picioarele si multe alte parti intime in el timp de patru ani pt ca apoi sa regret fiecare moment .ca nu am stiut sa apreciez ceea ce am avut la un moment dat.Inca nu intelegi realitatea.nu iti convine ca nu esti lasat sa studiezi.simplu i-ati parintii de mana mergi la directoare sau cine e in masura cere-ti transferul (nu cred ca o sa il obtii ) sau exmatricularea. Sau in al doilea caz: stergi tot ce ii deranjeaza iti ceri scuze public si apoi incepi sa te rogi.
alina
20/04/2007 at 21:11cum ai zis si tu, e Romania si nu ai ce sa faci asta e viata. Daca e ceva sa regret in viata e ca m-am nascut aici. Nimeni nu are dreptul sa vorbeasca “mai mult” si sa “pateze” imaginea altcuiva. Si daca ai pus asa ceva pe net este pur si simplu parerea ta, iar cei care s-au simtit au “apreciat-o” cu exmatricularea. Dar o sa treci peste asta, sa speram, pt ca in tara noastra nimic nu e posibil. Si profu’ ala care comenta aici .. ce are de zis? Ce nu au voie elevii sa intrebe inca o data? Mi se pare nesimtire sa nu ii lasi sa faca asta pt ca au dreptul dar proful e prea incuiat ca sa priceapa .. chestii d’astea se intampla si intr-o scoala de stat, dar la una cu “pretentii” nu mi-as fi imaginat ca se poate intampla. Adica voi ii platiti ca sa zic asa si tot voi sunteti cei care nu aveti dreptul LA O INTREBARE! Mi se pare aiurea rau .. dar sper, asa cum am mai zis, sa se faca dreptate! Multa bafta, ai o multime de oameni care te sustin si esti ff tare! Tine-o tot asa!:*
WhIteWolf
20/04/2007 at 21:28Asa cum am spus si pe blogul meu si pe cel de la Oradeanul, cel mai tare m-a dezamagit faptul ca nici macar profesoara ta de romana nu a indraznit sa te sustina
In opinia mea, era un gest de aproape natural , logic si de bun-simt cata vreme folosesti ceea ce ea, in mod evident, reuseste sa te invete; cuvinte, propozitii, fraze si in general cam tot ceea ce se include in materia care cu onor o preda.
Deborah
20/04/2007 at 21:29haha finally… RIOT RIOT RIOT!!!, Ariel e singura persoana cinstita din scoala aia, si sunt de parere ca ti-au facut un bine, ne indoctrinau in grupa pregatitoare!
Claude
20/04/2007 at 21:33Draga Ariel, mi-as dori ca atunci cind voi avea si un copil sa fie tot asa de curajos si de onest cu viata sa asa cum esti tu. Sint hotarit ca atunci cind va lua decizii sa-l sustin din toate puterile mele. Este adevarat ca scoala romaneasca trebuie reformata din interior si nu prin decizii luate in minister de oameni care nu inteleg tineretul din ziua de azi. Iar faptul ca niste incuiati sau speriati de nou (ma refer la profesori) reactioneaza asa este inca o davada ca invatamintul romanesc este departe de unul cu adevarat european. Mult succes Ariel si sa ai parte numai de lucruri bune in viata!
Ender
20/04/2007 at 23:01Mi se pare absurd sa condamni un elev (elev, tanar, copil care la urma urmei ar fi ciudat daca nu ar mai comenta si el pe alocuri despre ce nu-i place) pentru ca si-a exprimat parerea intr-un cadru care, la urma urmei, este in afara granitelor intre care se impun regulile institutiei respective.
Mi se pare periculos sa pedepsesti pe cineva pentru ca si-a exprimat parerea sau a publicat imagini sau inregistrari facute pe cont propiu, pentru ca la urma urmei, spre diferenta de vorbele scrise pe blog, imaginile si filmuletele nu pot DECAT sa prezinte realitatea. Si cu exceptia cazului in care ele ar invada intimitatea unor profesori (si ora de curs nu este un cadru intim), nu vad cum.
Si imi suna a o forma de cenzura pedepsirea prin cel mai dur instrument la indemana exprimarea acestor vorbe si imagini intr-un cadru care, asa cum am mai spus, nici nu are vreo legatura directa cu institutia respectiva. La urma urmei si-au atras numai publicitate negativa.
Pe de alta parte sa filmezi in timpul orelor de curs sau sa fii nerespectuos cu cadrul profesoral al unnei institutii private sunt motive normale de a acorda o pedeapsa, poate nu una asa de radicala. Nu stiu cu adevarat ce le-a zis in fata Ariel profesorilor sai si poate ar trebui sa ne spuna el.
In final, este incorect sa il blamati pe Ariel ca se plange de toate astea, sau sa-i atrageti atentia ca ar trebui sa se bucure ca a fostdata afara daca numea liceul inchisoare si arata ca cei ce fac asta habr nuau despre cum este sa fii licean. Noi ne numeam liceul Bastilia si povestiri despre mizeria din baia baietilor, barfe despre aventurile profesorilor, jigniri, batai, prostii, in fine, de toate, se intamplau zilnic. Si nu e cum va imaginati, de fapt era un liceu foarte bun, cu rezultate foarte bune. Si cel mai important, ceva mentionat si de Ariel, era foarte importanta comunitatea de acolo, colegii, prietenii. Sunt sigur ca i-ar face rau sa fie obligat sa se desparta de cei alaturi de care a petrecut 9 ani.
Ah si va rog, terminati cu tonul pe care il au multi dintre cei ce au postat inaintea mea, acela net superior fata de Ariel. O fi el huligan sau pusti destept care si-a pus profii in cap, sauorice, dar pare ceva mai inteligent decat copilul de 2 ani caruia mi se pare ca va adresati toti.