Şcoală

Ce se petrece? TACERE? Nu… putina treaba…

Nu… nu tac… am avut ceva treaba asa ca nu am putut sa raspund la comentarii sau sa scriu pe blog.

Nu, postul de mai jos nu e fake… chiar nu sunt lasat sa fac ore. Nu mi s-a comunicat nici un act oficial. Nu s-a intrunit nici un consiliu inca, dar eu nu pot invata. Este o situatie mai rara in invatamantul nostru in care elevii refuza sa dea pe la scoala uneori ceea ce nu a fost cazul meu. Nu am absente si consider ca invat indeajuns incat sa fiu multumit si eu si parintii mei.

De ce se intampla toate acestea? Pentru ca prin ceea ce am scris am deranjat anumiti profesori. Cred ca am dreptul ca atunci cand nu inteleg un lucru sa pot sa rog profesorul sa-mi explice inca odata. Asta este un semn ca sunt atent la ore probabil. Pentru asta nu sunt de acord sa fiu pedepsit. Sa pierd dreptul la educatie. Sa pierd contactul cu colegii.

Nu trebuie sa o ia nimeni personal mai ales ca nici macar nu a fost pomenit numele nimanui. Probabil ca e mai mult o chestie in care s-au recunoscut anumite persoane. Un lucru insa mi-a devenit clar: ca in Romania libertatea constiintei este discutabila. Unii oameni sunt deranjati de cum gandesti tu pentru tine sau de faptul ca impartasesti opiniile colegilor.

Doar atat i-a deranjat? Nu, desigur, i-a deranjat totul… nu zic ca nu… dar daca ar fi fost interpretat cum ar fi trebuit ar fi fost mai bine. Mi-au spus ca au ras si s-au regasit in tot ce am scris, chiar m-au felicitat si mi-au zis ca am talent dar am aruncat cu noroi fix in scoala. Azi, dupa ce s-a vorbit despre mine la Radio 21 mi s-a spus ca am apelat eu la presa… Nu. A fost invers.

Imi pare rau ca s-a interpretat gresit, ca s-a exagerat (cum se intampla adesea). Faptul ca am invatat 9 ani de zile in aceasta scoala spune cel mai mult despre parerea mea generala despre ea.

Mi s-a spus ca “sunt un zero desi ma cred erou” (ma cred erou?) (poate fi un zero un erou?), mi s-a spus ca ar trebui sa nu am creier ca sa fac una ca asta. “Fara creier” am participat si particip in continuare la activitati extrascolare, fiind felicitat tocmai de cei care ma considera brainless.

Sa-mi cer scuze? De ce? Cred ca am dreptul ca atunci cand nu inteleg un lucru sa pot sa rog profesorul sa-mi explice inca odata.

Nu sunt si nici nu vreau sa fiu pentru absolut nimeni un instrument.

… atat pana acum.

Va urma.


Dă mai departe dacă ți-a plăcut și abonează-te prin e-mail dacă vrei să fii la curent cu tot ce scriu pe viitor:

S-ar putea să te intereseze

221 comentarii

  • Reply
    Luci Sandor
    20/04/2007 at 14:29

    Dragule, esti la virsta la care nicaieri in lume parerea ta nu conteaza. De ex., in America, mama libertatii, majorii beau alcool in public din punga; in unele locuri, politistii nu pot sa faca nimic pentru ca nu au mandat sa il caute pe major in punga. Dar daca esti minor, pot sa te caute si in chiloti si nu se va pune problema de libertate. De umilire, poate, dar la cea mai mica suspiciune, minorul nu mai are nici o libertate. De aceea, istericalele despre libertatea ta de expresie sint niste timpenii.
    Daca vei continua in acelasi mod, exmatricularea ta va deveni permanenta, si vei avea probleme la momentul ulterior, pentru ca presupun ca vei dor sa ajungi la o facultate cu admitere pe baza de interviu si de CV, nu pe baza de bacalaureat si media la geografie dintr-a noua. Va fi greu sa justifici eventuala pauza in educatie, transferul la o scoala aparent mai proasta, iar toti astia care te sfatuiesc acum sa o tii tare pe libertate vor fi departe cu palma in fund, te vor si uita pina atunci.
    Ziceam “scoala aparent mai proasta”. Sa nu crezi ca daca ai sters, nu am aflat ca il hartzuiesti pe net pe un coleg pe motive dintre cele mai stupide. Imi este destul de evident ca scoala, familia si societatea in care ai fost educat au carentze, daca la virsta la care nici parerea ta despre celulare nu conteaza, tu stii ca homosexualitatea e de ris sau scrii despre tzara ta (adoptiva sau nu) ca este “jegoasa”.
    Este un razboi din care nu poti decit sa pierzi, si in fatza cititorilor tai, si in fatza profesorilor tai actuali sau viitori. Singurii cistigatori sint citziva presari care isi umplu coloanele de la pagina 9 si blogurile cu 3 vizitatori.

  • Reply
    Someone
    20/04/2007 at 14:30

    Si multumim thank_god_i’m_not_ur_teacher ca preda doar la lauder si nu preda si copiilor nostri …

  • Reply
    ana
    20/04/2007 at 14:33

    Luci Sandor :adica daca nu esti major nu ai dreptul sa te exprimi liber? hahaha cred ca ai gandit-o mult pana sa o zici ….orice om are dreptul de exprimare a opiniei indiferent de varsta !!

  • Reply
    Someone
    20/04/2007 at 14:33

    “Este un razboi din care nu poti decit sa pierzi” foarte incurajant, n-am ce zice. Au intrat “zvoneri” si “raspandaci” pe blog. Meseria de zvoner este bratara de aur…

  • Reply
    laura palmer
    20/04/2007 at 14:37

    “Foundation Lauder fraud Congress” pe Google
    aproximativ 37.200 rezultate pentru foundation lauder fraud congress

  • Reply
    Anonymous
    20/04/2007 at 14:41

    Ariel, fii sincer: nu te bucura faptul ca te-au exmatriculat? Din tot ce ai scris pana zilele trecute aici se observa clar ca nu iti place in scoala aia (sau, ma rog, in “penitenciar”…).
    E prima oara cand spui ca iti doresti sa inveti, ca ti s-a luat dreptul la educatie etc. Pana acum de ce nu scriai despre dorinta ta puternica de a invata? De ce pana acum prezentai doar aspecte neplacute din scoala aia si doar tampenii pe care le faceai cu/fara colegii tai?
    Sa inteleg ca pozitia asta de victima iti convine? Te simti flatat de toata atentia asta pe care o primesti acum?
    De ce postul tau de ieri se numeste “Blogger exmatriculat”? Tu esti un ELEV care a facut multe tampenii la scoala exmatriculat, nu un BLOGGER exmatriculat… percepi diferenta? E ca si cum ai fi scris “Iubitor de animale exmatriculat” sau “Homofob exmatriculat” sau “Indragostit exmatriculat” sau “Sustinator al lui Basescu exmatriculat” sau “Ateu exmatriculat”… avea la fel de multa logica. Faptul ca tu ai facut lucruri care le dadeau dreptul sa te exmatriculeze (conform regulamentului intern al scolii) si apoi ai scris despre asta in blog e greseala ta! Tu singur ai postat totul pe net!
    Blogul e un jurnal online pe care il poate citi (evident) oricine, deci te puteai asteapta la si la consecintele astea, nu doar la laudele unor pusti de 14 ani care citeau si li se parea grozav ca ai tupeul sa faci asa ceva in scoala. De ce nu iti asumi responsabilitatea faptelor tale? De ce acum pozezi in victima, in bloggerul caruia i se ia dreptul la exprimare, in elevul caruia i se ia dreptul la educatie?
    Crezi ca imi poti raspunde sincer?

  • Reply
    nicolae scufas
    20/04/2007 at 14:41

    Mi s-a spus ca “sunt un zero – e trist ca in scoli se intampla asta …
    Deci cine pe cine trebuie sa dea in judecata ??

  • Reply
    nicolae scufas
    20/04/2007 at 14:42

    Am raspuns eu …

  • Reply
    Alina
    20/04/2007 at 14:45

    Vroiam sa spun doar ca eu am scris comentariul de mai sus, doar ca in graba am uitat sa completez si cele 3 campuri de dinainte de comentariu. Asta ca sa nu crezi ca nu am tupeul sa ma semnez dupa ca imi spun parerea :)

  • Reply
    Mihaela Buzoianu
    20/04/2007 at 14:46

    Cred ca Scoala Lauder sau Fundatia Lauder cum s-o numi este o scoala cu profesori ceva mai slabi decat elevii…

  • Reply
    Ariel
    20/04/2007 at 14:53

    Alina… ma referam la chestiile astea http://we3d.net/2007/03/19/logica-ilogica/ (ca am voie sa intreb) – realitatea e ca nu a stiut sa-mi zica …

  • Reply
    ana
    20/04/2007 at 14:55

    a schimbat a pus blogger exmatriculat fiindac din cauza acestei activitati a fost exmatriculat …!!!!deci da are legatura directa numele cu “evenimentul “

  • Reply
    Ariel
    20/04/2007 at 14:56

    Aia e o aberatie… :)

  • Reply
    cititoare noua
    20/04/2007 at 15:09

    ea: blogger de la noi, great balls, exmatriculat, azi, everybody’s talking about it
    eu: u mean roman? like, pe bune?
    ea: well, kinda. jew
    eu: figures.
    other than that, respect pt ce faci. si, curaj bravada, nu?

  • Reply
    cititoare noua
    20/04/2007 at 15:11

    hey, scrisesem “curaj *insert semn pt diferit* bravada”

    tale care

  • Reply
    cititoare noua
    20/04/2007 at 15:12

    *take
    fuckinghell

  • Reply
    blogatu
    20/04/2007 at 15:15

    Oricum eu cred ca poti sa-i dai in juaecata, merge si in mod sigur cred ca o sa castigi , mai ales ca ai foarte multi sustinatori. Acum daca s-ar petrece asta intr-o tara mai klumea nu cred ca s-ar intampla, de exemplu in Anglia, Franta, Germania. N-am mai auzit pana acum sa fie vreun blogger exmatriculat din cauza posturilor de pe blog. Totusi se vede ca au inteles si te primesc daca stergi ce ai scris despre ei si i-a suparat. Deci nu cred ca e o problema foarte mare, dar asta inseamna ca nu mai avem drept la opinie.

  • Reply
    Sabotor78
    20/04/2007 at 15:20

    Ai incercat sa vorbesti cu un avocat? Ai putea sa-i dai in judecata, ceri niste daune, etc.

  • Reply
    Alina
    20/04/2007 at 15:21

    >

    Nu a fost exmatriculat din cauza faptului ca e blogger (apropo, la cati bloggeri sunt in Romania, ma indoiesc ca nu mai sunt si alti bloggeri in scoala aia, dar nu asta conteaza). A fost exmatriculat din cauza a ceea ce a scris/marturisit/povestit aici.

  • Reply
    ana
    20/04/2007 at 15:24

    dar pe u te`au examtriculat pt kteva zile sau de tot ???

  • Reply
    Anonymous
    20/04/2007 at 15:24

    Nu e ilegal sa fotografiezi profesorii in scoala si sa le pui pe net? Cred ca asta e o cheste penala..

  • Reply
    ana
    20/04/2007 at 15:29

    eu nu am vzt nici o poza cu vreun prof

  • Reply
    Anonymous
    20/04/2007 at 15:31

    erau..le-a sters ieri

  • Reply
    ana
    20/04/2007 at 15:32

    cam aiurea atunci …si la mine in liceu au exmatriculat pe cineva pentru asta..intradevar e ilegal

  • Reply
    Anonymous
    20/04/2007 at 15:33

    cred ca ar trebui sa spuna tot adevarul

  • Reply
    ana
    20/04/2007 at 15:35

    impotriva pozelor nu are cum sa riposteze dar pt ceea ce a scris acolo nu are dreptul nimni sa ii faca nimic!!

  • Reply
    Anonymous
    20/04/2007 at 15:35

    e ilegal sa dai afara pe cineva din scoala pentru opiniile lui, da chestia cu fotografiatul e cam grava..

  • Reply
    Ariel
    20/04/2007 at 15:36

    Am sters 5 poze… poze care nu erau facute de mine (dar nimeni nu poate demonstra ca au fost/ sau nu facute de mine) pentru ca e vorba de repsectul fata de ei (pe care probabil ca l-am calcat putin pe coada… dar atat)

  • Reply
    Anonymous
    20/04/2007 at 15:36

    daca au fost destepti profii lui si au tiparit situl atunci e cam nasol de el

  • Reply
    Anonymous
    20/04/2007 at 15:39

    nu cred ca cineva din prietenii tai isi va asuma responsabilitatea pentru pozele alea.. cred ca tu pici de fraier

  • Reply
    ana
    20/04/2007 at 15:41

    nu poate demonstra nimeni ca le`ai facut tu ..dar erau pe blogul tau…asta e nasol ..

  • Reply
    Anonymous
    20/04/2007 at 15:44

    nu stiu cum e cu tipul asta de blog, dar cand ai apasat pe butonul I AGREE cred ca ti-ai luat niste responsabilitati cu privire la situl pe care il administrezi

  • Reply
    andrei
    20/04/2007 at 15:46

    Ariel, am 20 de ani. Nu sunt nici profesor, nici fosila. Vreau sa-ti expun lucrurile cat mai clar, ca sa inteleaga si cei de 14 ani care comenteaza pe aici, viteji, din scaunele lor comfortabile de acasa.

    Cam de pe la 14 ani se presupune ca ai destula minte incat sa-ti dai seama ca faptele tale au consecinte si sa raspunzi pentru ele. E adevarat, esti liber sa spui ce vrei, dar sa si dai socoteala pentru ce spui. Nu poti sa arunci cu vorbe si injurii in stanga si in dreapta si apoi sa pozezi in “bloggerul nevinovat caruia i se baga pumnul in gura”.

    Sunt de acord cu profesoara care a spus mai sus ca ai avut noroc ca nu ai fost dat in judecata pentru calomnie. Gandeste-te bine la ce scrii. Daca ai fi prezentat doar fapte, ar fi fost altceva, ai fi fost poate un mic jurnalist. Dar tu ai fost subiectiv. Ai spus “inchisoare” si alte jigniri.

    Cat priveste actiunile scolii, din moment ce tu ai incalcat regulamentul intern mi se pare normal sa fii sanctionat, fie prin scaderea mediei fie prin exmatriculare. Erau niste REGULI. Cand esti in casa unui om, ii respecti regulile, nu iti bagi picioarele in ele ca asa ai tu chef, ca e “democratie”. Despre stersul blogului, asta e alta problema, care pana la urma ramane la latitudinea celor afectati direct.

    Ce-o sa faci mai departe? O sa scrii despre seful tau care e un nenorocit ca te pune la munca si tie nu-ti convine? Ce-o sa faci daca un alt coleg pe blogul lui scrie despre tine, pune poze cu tine in diverse ipostaze nu tocmai frumoase, si te jigneste? Acum nu-ti pasa, dar daca ai avea 25 de ani si ai incerca sa ai grija de imaginea ta? Totul se gaseste pe google. Te duci sa te angajezi, fii sigur ca archive.org va vedea atat blogul tau de acum cat si blogul “colegului” tau. Ce vei face atunci? Ii vei mai lua apararea “colegului” tau, vei lupta pentru dreptul lui la libertatea de a se exprima liber impotriva ta?

    Incearca sa vezi dincolo de spiritul asta “justitionar”, rebel, che-guevarra-style, dincolo de toti revolutionarii de prin comentariile astea, incearca sa vezi esenta lucrurilor. Ai incalcat niste reguli.

  • Reply
    zeicani
    20/04/2007 at 15:48

    Ti-am citit posturi mai vechi. Si, nu te supara, dar colegii tai sunt niste idioti. Tu pari mai destept, dar oricum ti-ai facut-o cu mana ta. Sunt curios, ce fel de scoala e asta la care ai fost tu? Nu ma mir ca te-ai plictisit pe acolo si ai inceput sa ai porniri antisociale. Serios, e o scoala ajutatoare? Ca multi dintre colegii si profii tai (daca sunt asa cum ii descrii) ar trebui sa fie “internati” pe acolo.
    Altceva, colegii tai care apar prin filmulete aici pe blog au fost cumva pedepsiti? In caz ca nu ma intreb: daca in privinta ta au fost in stare sa se autosesizeze, in privinta lor de ce n-au mai fost?

  • Reply
    Anonymous
    20/04/2007 at 15:50

    Cam asa e..fiecare institutie are regulament propriu
    Ar trebui sa citesti regulamentul de la scoala ta..daca scrie ca nu ai voie sa fotografiezi, atunci pentru ce mai discutam aici? ne pierdem timpul

  • Reply
    ana
    20/04/2007 at 15:51

    andrei daca ai 20 de ani cred ai auzit pana acum de Constitutie si poate ai mai auzit si de Libertatea de exprimare !!iti zice asta ceva??

  • Reply
    Anonymous
    20/04/2007 at 15:51

    ai dreptate zeicani..ceilalti nu au patit nimic?

  • Reply
    Tavicu
    20/04/2007 at 15:51

    Incep capcaunii sa intre pe blogu tau ariele…
    Tu nici macar nu ai dat nume! Profesorii in schimb s-au simtit…Imi dau seama ca aproape toti care l-au criticat sunt doar profesori!Daca v-ati simtit inseamna ca este si adevarat ce spune el nu?

    El a scris doar adevaru…ce se intampla in scoala aia!
    Si sincer! Daca as fi in locul lui nu as sterge nici un post si as face ceva pe scoala! E treaba mea ce fac cu viata mea! Mai bine v-ati vedea voi de a voastra!

    Voi profesorii v-ati vazut mai mari si pe noi mici si ati zis ca gata? Sunteti mai mari si vi se da adevaru tot timpu? Nu este asa intodeauna!Doar pentru ca aveti un statut mai mare decat noi nu inseamna sa va bateti joc de noi!

  • Reply
    Anonymous
    20/04/2007 at 15:56

    Draga Tavicu cred ca tu esti capcaun.. eu vreau doar sa-mi spun o parere sincera dupa ce am citit articolul din ziar

  • Reply
    ana
    20/04/2007 at 15:59

    nu transformati discutia asta intr`o cearta…fiecare are dreptul la parerea lui

  • Reply
    andrei
    20/04/2007 at 15:59

    Tavicu, n-a scris doar “adevarul”. A scris “inchisoare”, a scris “Iubesc profesorii astia care nu stiu nimic despre materia lor… si sunt cativa la noi in penitenciar… cativa mai multi.”. Crezi ca esti in stare sa intelegi de ce asa ceva nu se poate numi “adevarul”, ci doar niste pareri subiective?

    ana, esti proasta! Proasta, dobitoaca, imatura, inconstienta. Tu si cu toti oamenii pe o raza de 10 metri in jurul tau. Ce zici de libertatea asta de exprimare? Vorbesti de constitutie? Da-mi te rog un numar de articol din constitutia romaniei (http://www.cdep.ro/pls/dic/site.page?id=339) care are vreo legatura cu ce se intampla aici. Trezeste-te!

  • Reply
    ana
    20/04/2007 at 16:01

    :))))))))) multumesc frumos ….din asta am vazut gradul tau de inteligenta.. daca nu poti sa porti o discutie decat insultand ce rost are sa iti dau vreun nr de articol ca oricum nu ai intelege…e pt oameni cu un anumit grad de cultura sincer …si apropo imatura :))) imi zice asta un pusti de 20 de ani =))))))

  • Reply
    Ultimul Nihilist
    20/04/2007 at 16:02

    Tavicu said: “…E treaba mea ce fac cu viata mea! Mai bine v-ati vedea voi de a voastra!…”

    Si totusi…asta o fi blog personal…dar este si public, iar moderare nu exista la comentarii, asa ca nu ar fi in totalitate treaba lui ce scrie pe aici atata timp cat, noi, vazandu-ne de viatza noastra, citim un oarecare blog…sa zicem al lui Ariel, si vedem ca face “misto” de institutia de invatamant in care este elev, si apoi se plange de masurile luate impotriva lui…so …lay low k nu e chiar asa. (Bazandu-ne ca asta este o tzara libera, fac si eu ce vreau cu viatza mea si imi expun parerile in privinta acestei probleme)

  • Reply
    Tavicu
    20/04/2007 at 16:04

    Ok…soto de ex http://we3d.net/?s=bun+venit+in+penitenciar vad ca pe fundal e un munte…areiel inveti cumva pe munti?
    Capcaun am zis ca nu am gasit altceva si imi place cum suna…
    Dupa ce am postat eu si altii…de ce mai discutati? E clar ca va simtiti! De ce nu aveti curaju sa va aratati numele! De ce nu incercati sa remediati ce critica lumea?
    De ce sariti repede la cearta? De ce va credeti mai presus decat noi? (Mai presus decat toti oamenii exista doar Dumnezeu!Noi suntem egali! Tot oameni suntem) Si tot asa…

    Credeti ca razbunarea este buna?

  • Reply
    zeicani
    20/04/2007 at 16:04

    Ana, ce zici tu e adevarat: avem dreptul la libera exprimare. Dar hai sa ne imaginam ceva: sa presupunem ca eu, blogger printre altele, talharesc pe cineva si politia nu reuseste sa ma prinda, dar eu (dobitoc fiind) postez totul pe blog (cu dovezi). Ce zici tu, au ei dreptul sa ma aresteze? Am eu dreptul sa ma revolt dupa aceea si sa afirm sa sunt un biet “blogger arestat”?
    Inteleg ca este o mica mare diferenta intre cele 2 situatii, dar principiul trebuie sa fie acelasi.

  • Reply
    ana
    20/04/2007 at 16:06

    in instanta pozele si inregistrarile nu au valoare ;)

  • Reply
    Tavicu
    20/04/2007 at 16:07

    Scuzati ca am postat repetat…
    Ultimul Nihilist intradevar ati vazut imaginea invatamantului si aceasta nu a fost buna!

    “si apoi se plange de masurile luate impotriva lui” sincer nu cred ca el s-a plans…el doar a scris ce i s-a intamplat! Asta as fi facut si eu si altii!

  • Reply
    andrei
    20/04/2007 at 16:08

    Draga mea ana, sa-ti spun pe silabe, poate asa intelegi: nu cred ca esti proasta, sau orice altceva am mai scris mai devreme. Dar nu ti-a placut ce am scris nu? A fost un exercitiu de “exprimare libera” pe care l-ai picat. Acum poate intelegi si tu cum e sa fii jignit in public. Si crede-ma, nu e nici 1% din prejuduciul pe care l-a adus Ariel scolii si profesorilor. Ei sunt oameni din institutii publice, au o imagine. Tu nu esti decat un nickname pe un blog. De ce n-ai spus “iti respect parerea ta, pentru ca ai dreptul la exprimare libera”? Pentru ca habar n-ai despre ce vorbesti, de-aia. Razi cat vrei, o sa intelegi mai tarziu.

  • Reply
    Ultimul Nihilist
    20/04/2007 at 16:08

    @ana: Oricum aici nu cred k se va ajunge la instantza….dar in cazul asta au valoare pt ca s-a “semnat” pe fiecare poza :D si a mai si comentat pe baza lor

  • Reply
    ana
    20/04/2007 at 16:09

    a…dar nu vorbea de cazul lui Ariel ii ziceam lui zeicani:D

  • Vezi alte comentarii: 1 2 3 4 5

    Comentează