Bălării

CFR chiar răspunde la plângeri…

Cum putem da o palmă CFR-ului? Sau despre cum se depunde o plângere la CFR în secolul 21...

Ziceam că am depus o plângere la CFR după un drum oribil …

A venit răspunsul, prin e-mail, într-un .doc.

Iată:

Urmare reclamatiei dumneavoastra inregistrata in “Jurnalul Calatorului” din statia Bucuresti Nord cu nr. 57/07.07.2012, va comunicam urmatoarele:

Dirijarea circulatiei tuturor trenurilor, atat de calatori cat si de marfa, intra in atributiile CNCFR SA, gestionarul infrastructurii cailor ferate din Romania. SNTFC CFR Calatori nu este altceva decat un operator de transport care trebuie sa respecte regulile impuse in circulatia trenurilor de catre gestionarul infrastructurii. In perioada de canicula societatea de infrastructura impune restrictii de viteza din cauza temperaturilor ridicate inregistrate la nivelul sinelor de cale ferata. Aceste intarzieri cauzate de caldura sunt anuntate si prin intermediul mass-media.

La sosirea trenului in revizia tehnica in statia Bucuresti Nord, s-a constatat ca la vagonul 4 sursa statica s-a defectat, fapt ce a dus la nefunctionarea instalatiei de climatizare. Intrucat vagoanele din compunerea trenului Interregio 1694 apartin de STFC Timisoara, sesizarea dumneavoastra a fost inaintata conducerii acesteia pentru detalii refritoare aspectele semnalate de dumneavoastra. Punctul de vedere transmis de catre conducerea acestei sucursale in data de 08.08.2012 il anexam la prezentul raspuns.Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerile create asigurandu-va ca societatea noastra face eforturi sustinute pentru o mai buna deservire a publicului calator, rugandu-va deasemenea, ca si in alte ocazii sa ne semnalati neconformitatile constatate cu ocazia calatoriei, in scopul imbunatatirii serviciilor oferite publicului calator.

Va multumim pentru intelegere

Director,
Laurentiu Cornel Dumitru

Nimic spectaculos… Dar ar fi drăguţ să tot facem reclamaţii, nu?


Dă mai departe dacă ți-a plăcut și abonează-te prin e-mail dacă vrei să fii la curent cu tot ce scriu pe viitor:

S-ar putea să te intereseze

5 comentarii

  • Reply
    dra
    29/08/2012 at 01:28

    Vad ca-i abureala… Nu cumva sunt obligati prin lege sa raspunda?

  • Reply
    Narcisa
    30/08/2012 at 14:47

    @dra

    Ba sunt obligati sa raspunda in termen de 30 de zile lucratoare.

  • Reply
    gunoi ioana
    11/03/2014 at 10:30

    To RelPublic.Calatori@cfrcalatori.ro
    Mar 6 at 10:38 AM

    Subsemnata Gunoi Ioana ,domiciliata in cam.Stolnici jud.Argeș ,ma adresez catre dvs. ca in data de 05.03.2014
    ora 13 20 fiul meu Gunoi Narcis sorin ,fiind elev la Liceul Tehnologic Dacia din Pitești a fost agresat verbal pe peronul statiei Pitesti de catre mecanicul trenului inter-regio 1786,fara niciun impuls din partea fiului.Am constatat dupa plangerea depusa la POLITIA TRANSPORTURI FEROVIARE PITESTI ca este vorba de domnul C.Carstoveanu.
    A-și vrea sa va adresez o intrebare,agresarea minorilor de pe peronul garii care asteapta un alt tren este sarcina de serviciu a domnului mecanic C.Carstoveanu?
    Mentionez ca fiul meu este minor si domnul C.Carstoveanu era in timpul serviciului.
    Va rog sa luati masuri in acest caz.

    VA MULTUMESC!

  • Reply
    Roxana
    12/07/2016 at 17:50

    Iulie 2016, aceeasi ruta, aceeasi poveste…

  • Reply
    mata
    24/05/2017 at 21:12

    ysa ma cac i gura celui ce administreasa siteul sinteti de CACAT . vreau tren buzau ploiesti si ma trimiteti via critava , MA VREAU UNTREN CATRE PLOIESI DUPA ORE 22 SI TU UNDE MA TRIMITI ? PROSTI SANTNEM NOI KCA LVA SUPORTAM . O COMPANIE DE CACAT SITITI CE SANTETI ? DE CACATTTTTTTT

  • Vezi alte comentarii:

    Comentează