Acum vreo săptămână observam că la metrou la Universitate un panou publicitar de la SUN PLAZA era ușor “vandalizat”. După ce l-am studiat mai atent m-am prins că, dimpotrivă, nu era chiar vandalizat … ci părea mai mult “upgradat”.
Cumva mă convingeam că grafferul care a făcut asta n-a fost un prost. A știut cum să “se joace” ca rezultatul final să fie chiar fain.
Mi-a plăcut mult partea cu “Lasă-te purtat de … bucurie”. Așa că am pus poza pe Facebook și am întrebat dacă are habar cineva ce se petrece și cine ar face așa ceva fain.
N-am aflat nimic relevant. Mi s-a spus că poate-i o campanie “specială”. Cineva pe privat mi-a zis că e cam imposibil ca un graffer să ajungă acolo și să “vandalizeze” în timpul programului Metrorex fără să nu-l oprească careva… Și cred că avea dreptate – dar nu apucasem să mă gândesc la acest detaliu.
Și apoi SUN PLAZA mi-a dat de înțeles că sunt conștienți de ce se petrece. :)
Și uite așa am fost păcălit de niște grafferi. Sau, în fine, de fapt de o campanie deșteaptă de PR și comunicare. :)
Și acum sunt “dator” să explic care-i toată ideea, nu?
Între 28 august și 18 septembrie, în cadrul mall-ului, se organizează ceea ce se numește “Urban Culture“.
Și zilnic vor avea loc sesiuni de tips & tricks pentru riderii de BMX, lecții și show-uri de street dance, artiști ce fac tricouri personalizate, grafferi care dau cu spray-ul și alte ateliere de arts&crafts pentru copilași.
În aceeași perioadă prin mall vor fi și 30 de fotografii pe tema culturii urbane. (un fel de expoziție, adică).
În fine, programul complet este aici. Eu o să trec să-l văd pe Vlad dându-se cu BMX-ul – acum un an, aproximativ, Vlad a fost curier la Tribul. :)
Comentează