Ceea ce urmează să citiţi o să vă întristeze şi o să vă dea un nou motiv să-mi spuneţi: “Vezi Ariel, de aia plec eu din România!“.
Zilele trecute a pornit o campanie naţională (deci în mai multe oraşe din România) de “sensibilizare” a publicului.
Vasăzică, long-story-short, s-au pus nişte afişe mari în oraş cu un bebeluş ce are la mână o brăţară pe care scrie HOMOSEXUAL.
Ce-a făcut presa? A sărit de cur în sus că asta-i DISCRIMINARE! (Uite aici articol de la Opinia Timişoarei, ziarul care a lansat tot scandalul iniţial…)
Povestea nu se opreşte aici. Domnul deputat de Timiş, Marius Dugulescu, ce are funcţia de vicepreşedintele al Comisiei pentru drepturile omului din Camera Deputaţilor zice aşa:
“Eu le recunosc drepturile, insa sa si le tina in spatiul intim nu in spatiul public, in centrul Timisoarei. Eu am ramas stupefiat de acel afis, din care vad un copilas purtand acea inscriptie ca si cand ar avea catuse. In timp ce toti crestinii se sfiintesc si se pregatesc de Paste, aceasta minoritate imprastie mizeriile in spatiul public. Eu nu agreez promovarea de acest gen inaintea praznicului Invierii Mantuitorului”, spune Dugulescu.
Ce-a făcut nenea Marius? Cică a apleat la protecţia copilului! Care copil, nenea Marius, care copil? E un copil pe afiş, ce copil să apere Protecţia Copilului? Fizic vorbind, n-au pe cine să apere. :)
Da, e adevărat, ţara noastră încă este condusă de creştinism şi de biserică. Tocmai pentru astfel de oameni are loc această campanie, ce se desfăşoară cu nişte fonduri venite din vestul Europei.
Afişul din Timişoara a fost dat jos. Nu se ştie de ce. Dar azi Bucureştiul e plin de astfel de afişe şi mă bucură acest fapt incredibil de mult!
Eu vreau ca oamenii să fie şocaţi de un bebeluş pe care scrie “Homosexual!”. S-a demonstrat că orientarea sexuală nu-i o alegere şi nicio boală, ci o treabă genetică. Să-l dăm dracului pe Isus (cu un singur “i”), fie şi în ajunul Paştelui! Dacă eu aleg să fac sex anal cu un alt mascul să se ştie că nu o să mă pedepsească bunul şi inexistentul Dumnezeu! Ok?
În Bucureşti nişte retardaţi s-au dus şi au făcut treaba asta:
Pe lângă faptul că vandaliează un loc public ei mai sunt de părere că orientarea sexuală este o BOALĂ. Oh, well, bine că s-au filmat. Sper din tot sufletul să fie amendaţi pentru prostia făcută. :)
Eu aş vrea ca la fiecare panou publicitar cu un produs să existe un panou ce abordează o problemă socială. Aici un panou cu detergentul Ariel, acolo un panou cu reintegrarea ţiganilor în societate. Aici un panou cu Coca-Cola, acolo un panou anti-fumat. Aici un panou cu o maşină de spălat, acolo un panou cu acceptarea homosexualilor.
Afişele astea-s bestiale. Scopul lor e să stârnească. Suntem, într-adevăr (şi din păcate), o ţară cu un popor ce discriminează tot ce apucă: ţiganii, ungurii, homosexualii, handicapaţii, negrii, evreii… dar asta pentru că nu suntem educaţi şi ni se pare cool. O să dureze puţin şi ne vom educa… Prin astfel de campanii, prin susţinere, prin promovare. :)
Sunt curios ce se va întâmpla mai departe cu această campanie. Maxime felicitări celor ce au pus bazele ei.
Alte updateuri:
– Idioţii de mai sus susţin că s-au autodenunţat pentru fapta lor, dar eu nu-i cred. Aştept dovada amenzii achitate. :) Aici.
– Nenea Marius, creştinul anti-homosexualitate, vicepreşedinte al Drepturilor Omului, spune numa’ tâmpenii pe contul lui de Facebook. Aici.
– Facebook scoate pozele cu gay care se pupă (Chiar dacă-s 100% îmbrăcaţi!)…
– un video în engleză foarte tare:
87 comentarii
Monica
19/04/2011 at 11:58Incercare timida si salutară de a-i mai destupa la minte pe români, dar, ca de obicei, se vor găsi mulţi fundamnetalisti care să o improaste cu noroi si care sa o innăbuşe din fasă. Pe de alta parte, campaniile cu afise publicitare prin oras au avut de putine ori efecte vizibile. Si, fiind an preelectoral, nu m-ar mira ca din aceste motive sa fie date jos, că la anul evalviosii merg la vot si nu se ştie niciodată…
serban
19/04/2011 at 12:09Soluţia nu este să răspunzi cu aceeaşi monedă. De ce a trebuit să îl dai dracului pe Isus într-un text al cărui subiect se vrea a fi toleranţa, nu pot să înţeleg.
Ariel
19/04/2011 at 12:18E simplu. Argumentul lor anti-homosexuali este Isus/Dumnezeu/Creştinismul – cum că homosexualitatea este un păcat.
Ceea ce zic eu este că: fie şi Paştele, fie şi 99% din populaţie creştină, fie şi homosexualitatea un păcat, acesta nu-i un argument să dai jos nişte afişe ce vor să sensibilizeze populaţia vizavi de homosexuali.
Din păcate, Şerban, nu-s atât de matur încât să nu spun că nu-mi plac oamenii religioşi. De multe ori dacă n-aş spune chestia asta aş avea o viaţă mai frumoasă şi mai calmă… dar nu-s atât de matur. Scuză-mă că te dezamăgesc.
N-am nimic cu tradiţia paştelui, whatever. Şi eu ciocnesc ouă, şi eu primesc cadouri de Crăciun, şi eu fac bradul, dar îmi displace cumplit falsitatea cu care o parte din “creştinii” acestei ţări sunt religioşi doaaar când vine vorba de homosexualitate. :)
Anyway. Nu cred că am răspuns cu aceaşi monedă. Ei vor ca homosexualii să nu existe în timp ce eu vreau ca povestea cu Isus să nu fi existat. Din păcate, ea există şi are adepţi. It’s a matter of time, o să dispară.
Deci… ca să înţelegi… sunt imatur şi nu mă pot abţine.
Elena
21/04/2011 at 13:14Daca nu va avea Dzeu mila de tine, cand vei fi aruncat in iad, iti vei dori cu adevarat sa nu fi existat Isus… insa prea tarziu.
Monica
19/04/2011 at 12:18Dar pe imbecilii cu scara nu-i poate recunoaste nimeni? Sa dea vreo doua declaratii la poliţie?
Ariel
19/04/2011 at 12:25Ultima dată când au făcut treaba asta s-au autodenunţat şi au plătit o amendă modică. Acum nu ştiu dacă s-au autodenunţat dar nefiind la prima abatere eu i-aş băga în puşcărie. Şi dacă panourile mi-ar aparţine i-aş da în judecată fără nicio ezitare.
Calina
19/04/2011 at 12:23Au socat si vor soca in continuare afisele astea dar tare imi e teama ca mai mult de atat nu or sa faca. Pe principiul cu o floare nu se face primavara, nici cu n afise nu se schimba mentalitatea romanilor. Ce-i drept trebuiau sa inceapa undeva, dar sper din tot sufletul sa continue si cu alte campanii pe tema asta ca sa se ajunga undeva si sa se schimbe ceva.
Kindbutnottoomuch
19/04/2011 at 14:23Am vazut comentarii la postarea pe facebook si nu am putut comenta acolo, asa ca o fac aici . Cineva a intrebat de dreptul copiilor de a ramane inocenti dpdv sexual pana la macar 8-9 ani si i s-a spus ca nu e la subiect sau ca nu stie despre ce vorbeste. Ca parinte , sunt de acord. Baiatul meu are 7 ani, stie sa citeasca, si , sincer, cred ca mi-ar fi foarte greu sa ii explic astfel incat sa inteleaga ce inseamna homosexualitate. LA noi in casa sexualitatea nu este subiect tabu, doar ca trebuie explicata pe etape, astfel incat un copil sa poata intelege. Sunt pro o campanie care sa destupe mintile romanilor si sa ii invete sa accepte oamenii dupa cu totul si cu totul alte valori in afara preferintelor sexuale, a culorii pielii sau a religiei pe care o au. Insa, sa impanzesti afise ce tin de sexualitate intr-un oras intreg imi incalca mie dreptul, ca parinte, de a incerca sa mai trag putin de inocenta copilului meu. Parerea mea.
Ariel
19/04/2011 at 14:31Aproape că te înţeleg…
Adică, ok, ai dreptate. Tu eşti de acord cu homosexualitatea, dar nu prea vezi rosul sensibilizării publicului, nu?
Punându-mă în locul tău, imaginându-mi că-s părinte, m-am gândit că ar fi super tare ca fiul meu de doar 7 ani să ştie ce-i aia homosexualitate!
Am o soră. E mică. Are 8 anişori. Promit că azi o să am o discuţie cu ea pe tema asta.
Dacă sexualitatea la tine-n casă nu-i un subiect tabu, atunci nici homosexualitatea n-ar trebui să fie. Cu cât copilul e destupat mai bine, cu atât mai bine, zic eu.
Aceste campanii vor înceta în momentul în care reacţiile anti-homosexualitate vor fi aproape nule. Deci, vor mai fi câteva generaţii de copilaşi afectate. Pozitiv, zic eu.
Catalin V.
20/04/2011 at 19:15Va Salut ! Sa stii ca nu esti totalmente drept . Ai uitat ca astazi exista Internet-ul.. ? .. Poate ca fiul tau si-a facut de mult o idee / parere /( sau mai multe ) despre ce inseamna macar termenul la care te referi cu atatea ” cosmaruri ” ale propriei constiinte .
Catalin V.
20/04/2011 at 19:49Kindbutnottoomuch Va Salut ! Sa stii ca nu esti totalmente drept . Ai uitat ca astazi exista Internet-ul.. ? .. Poate ca fiul tau si-a facut de mult o idee / parere /( sau mai multe ) despre ce inseamna macar termenul la care te referi cu atatea ” cosmaruri ” ale propriei constiinte .
John
19/04/2011 at 14:36Daca nu iti plac homosexualii, automat esti retardat? Asta reiese din poll.
“Il dam dracului pe Isus” dar faci brad de craciun. Asta ce inseamna ?
Crezi ca toti care sunt impotriva homosexualilor au un motiv de natura religioasa pentru asta ?
Ariel
19/04/2011 at 14:44M-a mai întrebat cineva treaba asta. Da, momentan nu s-a plâns nimeni de homosexuali fără să invoce un motiv religios. Ţie de ce-ţi displac homosexualii?
Vlad
05/09/2011 at 12:49Ce legătură are bradul de crăciun cu nașterea lui Iisus? Ultima oară când am verificat eu, nu prea erau brazi în Orientul Mijlociu.
Ador faptul că toate doctrinele astea sunt servite pe tavă, înghițite ca atare, fără să fie verificate sau puse la îndoială.
Știu că sunt off-topic, dar mi se pare că și cei care comentează fără să aducă pic de substanță discuției sunt la fel.
Laurentiu
19/04/2011 at 14:58“serban says:
19, 04, 2011 at 12:09 pm
Soluţia nu este să răspunzi cu aceeaşi monedă. De ce a trebuit să îl dai dracului pe Isus într-un text al cărui subiect se vrea a fi toleranţa, nu pot să înţeleg.”
Hey, sunt si eu de acord cu Serban. Cu faza cu Iisus, care sunt sigur ca avut cele mai bune intentii, doar ca oamenii le-au cam sucit in urma sa. Iar precum tu ai libertatea de a crede ca Dumnezeu e inexistent, asa au si altii libertatea de a crede ca Dumnezeu e un batran care sta pe un nor si se uita la organele lor genitale, fara a fi batjocoriti. :)
Si mai sunt de acord cu raspunsul cu aceeasi moneda. Sensibilizarea ar presupune o tactica mai…sensibila? :p
Kindbutnottoomuch
19/04/2011 at 15:01Vrei sa vii sa ii explici baiatului meu de 7 ani ce inseamna homosexualitate? Adica eu inteleg sa fie copilul destupat, dar cum ii explic? Da-mi un exemplu, te rog. Ce ii spun ca inseamna homosexualitate? ” neni care se joaca fiecarecu puta celuilalt sau 2 tanti care se gadila la pasa una pe cealalta si ca o fac pentru ca asa le-a facut pe ele natura ca s-a demonstrat genetic? Si spune-i copilului de 7 ani sa inteleaga ce e ala un genom si cum se poate avea el mutatii care duc la homosexualitatea pe care el nu o intelege. Eu asta spun, nu ca nu as vrea sa stie deloc despre asta, doar ca sunt etape si etape. Copilul meu nici macar nu a inceput orele de biologie la scoala sa inteleaga cum a facut gaina oul dpdv stiintific, dar eu trebuie sa ii explic ce inseamna homosexualitate pentru ca altfel sunt o mama incuiata care vrea un copil incuiat?
Ariel
19/04/2011 at 15:06Stimabilă şi dragă drăguţă destupată mamă, să înţeleg că în momentul actual fiul dumneavoastră de doar 7 ani ştie că dumneavoastră şi soţul dumneavoastră (n.r. tatăl copilului) faceţi sex noaptea? Ia-ţi explicat exact procedura prin care domnul are un penis şi un scrot în care stau nişte bile (pe care, înţeleg, le are şi el?) din care provine un lichid magic ce intră în dumneavoastră atunci când dumneavoastră vă lăsaţi soţul să vă penetreze? I-aţi spus copilului dumneavoastră că aveţi, şi citez: “o păsă”?
Păi, mă scuzaţi, dar vorbim de două lucruri total diferite.
Eu nu-i explic unui copil de şapte ani că mami se fute cu tati de plăcere.
Eu îi explic că MAMI ŞI TATI SE IUBESC… dar uneori există oameni care deşi sunt de exact acelaşi sex, tot se iubesc.
Ţi se pare greu să-i explici aşa ceva? :)
De ce când vine vorba de o femeie şi un mascul nu vorbeşti de vagin şi penis, dar când vine vorba de homosexualitate te gândeşti la explicarea actului sexual?
“Păsă”. Ce amuzant.
Pisica Roz
20/04/2011 at 09:36Pai atunci cum ii explici despre sexualitate in general? Sau mai bine zis heterosexualitate? Adica e mai ok sa-i explici copilului despre un nene care se joaca cu puta la pasa unei tanti?
Sau vrei sa spui ca un copil de 7 ani va fi traumatizat pe viata de un vizual pe care nu il intelegere? Ca pe sistemul asta, putea foarte bine pe eticheta aia saa scrie dezoxiribonucleic, ca ar avea acelasi impact asupra copilului tau…
Ariel
20/04/2011 at 09:56Mulţumesc de ajutor. Dar degeaba, a înţeles, dar se preface că nu înţelege… :)
Pisica Roz
20/04/2011 at 10:00Asta mi-am dat seama si eu. :D
Macar iesi in fata si spune fatis ca te deranjeaza homosexualitatea, dar nu te mai da pe dupa visin cu scuze penibile…
John
19/04/2011 at 15:12Te asigur ca motivele mele nu au fond religios. Ar fi super tare daca fiul tau de 7 ani ar stii ce e homosexualitatea? Poate ca o sa ii si placa.
Ariel
19/04/2011 at 15:15Eu n-aş ascunde homosexualitatea de fiul meu, stai calm. :)
Kindbutnottoomuch
19/04/2011 at 16:50Exact asta am sa ii spun. Ca mami si tati se pupa pentru ca se iubesc. Sper ca atunci cand, le o reuniune de familie, tati se imbratiseaza cu unchiul Andrei pentru ca nu l-a vazut de mult, sa nu ma intrebe copilul daca tati si unchiul Andrei sunt homosexuali.
Ariel
19/04/2011 at 16:53Dacă-i explici cum trebuie nu o să te întrebe. :)
Capitanu
19/04/2011 at 17:55Daca as fi obligat sa explic copilului meu despre homosexualitate care (presupunem) stie deja despre sexualitatea normala, cam asa as zice:
“Pai sa vezi puiule, ca atunci cand 2 femei se iubesc si vor sa fie impreuna, e ca un fel de masturbare reciproca, poate cu un pic mai multa imaginatie. Atunci cand e vorba de 2 barbati, lucrul e un pic mai scarbos, ca e vorba in principal de sex anal, unde daca cel activ, adica ala care baga penisul in fundul prietenului sau este un pic mai gretos, exista riscul sa vomite pe acesta in momentul cand isi scoate penisul murdar de fecale si eventual cu niste coji si seminte de rosii lipite de el.”
Ce zici, asta ar fi o metoda de explicat “cum trebuie”?
Ariel
19/04/2011 at 17:56Căpitane, ia zi-mi cum îi explici sexul dintre tine şi mă-sa!
Capitanu
19/04/2011 at 23:07Nu evita să răspunzi la întrebările puse, observ că e a doua oară când lucrul ăsta se întâmplă.
Ariel
20/04/2011 at 10:03Hai, nu mai face pe deşteptul p-aci. :) N-am timp de pierdut cu oameni care se prefac că-s proşti.
Capitanu
20/04/2011 at 10:59Ariel, atâta timp cât acționezi, vei avea parte și de reacții adverse.
Promovezi gay parade-ul cu ostentație, vei avea oameni care reacționează violent împotriva lui. Promovezi biserica prin ajutoare și donații că “vai săracii” atunci vei avea reacții violente. Lucrurile astea sunt normale.
Atâta timp cât îți bați joc de convingerile unui om, așteaptă-te să primești reacții violente din partea membrilor comunității care nu sunt de acord cu tine.
Violența face parte din natura umană, uită-te ca un exemplu la felul în care vorbești tu atunci când ești ultrariat de niște păreri ale unui om care este de partea cealaltă a baricadei.
Dacă forțezi oamenii ca din persoane neutre care acceptă tacit homosexualitatea să se transforme în susținători, atunci așteaptă-te la o reacție violentă de respingere și la atingerea scopului opus. Mulți dintre cei pe care vrei să îi atragi de partea ta vor sfârși prin a ți se opune vehement. Și violent.
Catalin V.
20/04/2011 at 19:38Va Salut Domnule ”Capitanu ‘ ” ( .. de la Militie , scuza-ti-mi gluma , dar nu am reusit sa ma abtin )..Ma scuza-ti Dar tu cum ai explica copilului tau alte forme diverse de dragoste .. de ex. cea numita ? . Eu iti recomand altceva : Daca nu stii cum sa-i explici dragostea dintre 2 ( sau mai multi barbati , in grup ! –> ca asta chiar te cred ca este greu !! ) … atuci da o cautare pe Wikipedia , sau alte asemenea site’uri specializate pe psihologie , Citeste-le si apoi incearca ( din nou ) sa-i explici . Daca nu reusesti : Ghinion ! . Bine ti-a zis Ariel : Noi aici schimbam ” sfaturi practice ”intre noi cunoscatorii .. NU facem prozeliti … dar nici nu avem nevoie de negativisti !!
Catalin V.
20/04/2011 at 20:00Domnule Capitanu , iarta-mi eroarea de scriere , revin cu un cuvant care lipseste din mesajul anterior . Cuvantul la care ma interesa cum l-ai explica practic in limba romana (!) este : zoofilia .(oops , I say it again = Adica imi cer scuze pentru indrazneala ! ).
Capitanu
21/04/2011 at 09:161.Voi de ce sunteți atât de vehemenți în câștigarea dreptului de a vă da în spectacol dacă nu pentru a câștiga prozeliți? Nu mă înțelege greșit…nu mă interesează practicile sexuale ale diverselor minorități sexuale decât în momentul în care îmi afectează viața mea personală. În momentul în care copilul meu devine interesant să afle ce este lucrul ăla pe care cineva ÎL PROMOVEAZĂ cu obstinație, ma consider atacat în mod direct. Îți ofer argumente pentru susținerea opiniei mele în vederea recunoașterii de către tine a voit-greșitei mele categorisiri ca negativist, termen al cărui înțeles cred totuși că îți este neînțeles.
2. Zoofilia, pedofilia, necrofilia sunt boli psihice. Vrei să încadrezi si homosexualitatea tot acolo? La urma urmelor, homosexualitatea e o aberație (unde aberație=anormalitate), în condițiile în care nu mă refer la religie aici ci la perpetuarea speciei.
3. Simt nevoia să trolez nițel. “Cunoscători”, “sfaturi practice”, “dragoste în grup”…de unde le scoți? Cunoscători în ale sexului anal? Sfaturi practice la ce? ce treabă are dragostea cu f
4. Discuțiile de genul ăsta transformă oamenii care acceptă tacit homosexualii în homofobi. Așa că singurul lucru pe care voi l-ați reușit cu postul si comentariile de aici a fost cristalizarea unor sentimente.
P.S. nu au de ce să mă deranjeze glumele de școală ajutătoare…trebuie să fim toleranți cu cei mai puțin dotați intelectual ca restul lumii.
Catalin V.
22/04/2011 at 20:36Domnule Capitanu : Va multumesc pentru raspunsul frumos si argumentat . DE aceea o sa consider acest raspuns al dvs. drept sansa castigata la ” ultimul cuvant ” … Da , a-ti castigat . Sunteti mai bun ca mine > Nu ma pricep sa tin un dialog la nivel academic . La revedere .
Kindbutnottoomuch
19/04/2011 at 16:54Probabil ai sa intelegi cand vei avea copii, sau macar nepoti care sa iti puna astfel de intrebari la o varsta frageda, cand ar trebui sa isi vada de bastonase si adunarea cu 1. Am auzit undeva o fraza, nu ai stiu unde: Libertatea ta se termina acolo unde incepe libertatea mea. Pe acelasi principui: dreptul de exprimare a sexualitatii se opreste cand incepe dreptul copiilor la inca o zi de inocenta.
eleni
19/04/2011 at 17:57Tu ceri oamenilor intelegere, respect si toleranta,in conditiile in care tu nu manifesti fata de o majoritate covarsitoare(fie ca-ti convine..fie ca nu)nici una din aceste calitati.A te exprima, intr-o tara ortodoxa,in saptamina patimilor..la modul la care tu te exprimi:
” Să-l dăm dracului pe Isus (cu un singur “i”), fie şi în ajunul Paştelui!”reprezinta pentru majoritatea celor carora tu te adresezi un sacrilegiu.Esti tanar…sa nu crezi ca sunt vre-o bigota…sunt doar mai batrana decat tine,probabil mai incercata de viata si implicit mai inteleapta.
Ceea ce cred cu tarie este ca nu putem niciodata sa cerem ceea ce noi nu putem oferii.Sa ne gandim ca razboaiele au pornit totdeauna datorita intolerantelor religioase…niciodata din partea ateilor.Despre asta e vorba aici..nu despre cum explicam copiilor sexul!
Eu te rog sa meditezi la ce ti-am spus!
Gabriela
19/04/2011 at 18:29Baietii astia sunt geniali fara sa vrea :)) Ar fi tare daca cineva ar putea face afise aproape identice cu asta, dar in loc de “homosexual” sa scrie “hOMosexual”…
Alex
19/04/2011 at 22:10Dinozaurii ăștia care au comunsimul și-n ciorbă nu dispăruseră ? Pana mea ! Suntem în secolul 21, lumea încă mai gândește așa ?
Ariel
20/04/2011 at 10:01Din păcate, da!
Adrian
19/04/2011 at 22:52Trebuie să revin la articol pentru a citi şi comentariile. Dar până atunci să spun şi eu câteva vorbe.
Acum câţiva ani m-aş fi considerat foarte îndreptăţit să fiu homofob. Aflasem de o amică cu orientare sexuală “nesănătoasă” şi vestea asta-mi picase foarte prost.
A trecut vremea şi am considerat din nou că este firesc să fiu homofob pentru că fusesem foarte scârbit de încercarea unor homosexuali de a mă “agăţa”.
A mai trecut ceva vreme până mi-am dat seama că lesbiana mea favorită se numără printre puţinele femei care, într-un mod categoric dar în acelaşi timp elegant, s-a purtat cel mai corect cu mine.
Acum, deşi mă mai întristează din când în când unele amintiri, consider că mai sunt doar într-o mică măsură îndreptăţit să fiu homofob.
Prin urmare, deşi nu am văzut încă afişele pe 2011 în favoarea minorităţilor sexuale, nu cred că voi mai fi scandalizat dacă se va întâmpla să le văd.
Aşa cum scriam acum vreo doi ani (ultimul articol din link), homosexualii şi lesbienele sunt oameni născuţi tot din fireasca (dar nu obligatoria) împreunare bărbat- femeie. Meritau condamnaţi de societate dacă ar fi fost născuţi din incestul luminii cu amurgul (cum spune acea poezie de pe un album Pasărea Colibrii) dar aşa, fiind născuţi pe căi absolut obişnuite, sunt de părere că au ajuns să aibă respectiva orientare ori din motive genetice (cum sugerează unii specialişti, teorie pe care văd că o promovează şi Ariel) ori din motive de educaţie sau atmosferă ciudată în familie…
De exemplu, un tată care pare să-şi favorizeze mai degrabă rudele de sex masculin (fraţi, tată, verişori etc…) în dauna soţiei şi copilei ar putea să inducă în acele femei o senzaţie de respingere la adresa bărbaţilor. Aberez?
BTVlad
20/04/2011 at 00:06Mi se pare stupid să etichetezi copii, precum în afişul respectiv… indiferent că-i vorba de orientare sexuală, etnie, religie. Principalul motiv al discriminării este chiar etichetarea, şi după părerea mea, cei care au făcut afişul vor avea parte de rezultate opuse celor la care se aşteptau. Sunt sigur că există alte metode pentru a atrage atenţia asupra acestei probleme.
Dragos Dumitrescu
20/04/2011 at 00:50Ieri am purtat o conversatie oribila cu un homofob exact pe aceasta tema. O sa va aduc la cunostinta in cursul zilei de azi (e deja 20 aprilie) ce anume si cum s-a discutat. Sunteti liberi sa va exprimati opiniile.
Va multumesc!
Dragos
Despre homosexuali si homofobi - Concediaza-ti seful!
20/04/2011 at 09:44[…] citit pe blog la Ariel un articol despre homosexuali şi homofobi, articol care a stârnit foarte multe reacţii adverse şi diverse, […]
Cannabiss6
20/04/2011 at 12:36N-am nimic cu nimeni, dar când văd doi homosexuali că se ling pe stradă, parcă mi s-a dus tot cheful de orice aveam chef să fac. Rămân puțin timp prost, tremur nițel din cap, și-mi văd de drum. Insă imaginea aia-mi bântuie toată ziua, mai că îi văd cum se duc ei acasă și încep să și-o sugă și să se fută în cur.
Ai, să-mi bag…#-o
Laurentiu
20/04/2011 at 13:31Cannabiss6, dude, scuteste-ne de obsesiile tale mentale! Ca asa, si eu ma pot gandi la cum tipa urmeaza sa i-o suga tipului, iar el sa o futa in cur, cand ajung ei acasa, daca vad un cuplu sarutandu-se pe strada. :))))))))))))))))))
Deci, problema in capul tau. Stii cum se zice: “My mind is a tool I can choose to use in any way I wish. ” Spor! ;)
P.S.: Nu cred eu ca ai vazut multi homosexuali lingandu-se pe strada.
Catalin V.
20/04/2011 at 19:27Bun raspuns Laurentiule ! .. Si eu ma intreb intotdeauna : Ce diferenta poate fi intre a ” regula ” o femeie in anus fata de aceeasi ” operatiune ” cu un barbat ? (( Si cand te gandesti ca asfel de ” fantezii ” le practica unii care cu cateva ore in urma ” s-au spovedit ” !.. Ce sa zic …Halal diletanti primitivi — cer scuze pentru limbajul de cartier )).
Cannabiss6
21/04/2011 at 16:03Referitor la fututul în cur, chiar nu este nicio diferență.
Mi se pare scârbos în ambele cazuri. Să bagi pula în locul unde acea persoană a făcut poo-poo.
Dar la homosexuali sunt două variante: muie sau cur.
La heterosexuali mai există și a treia, care sper că o știi…
Cannabiss6
21/04/2011 at 16:01Repet, poate-oi înțelege și tu: N-AM NIMIC CU NIMENI. Nu sunt anti gay, și n-am nimic cu orientarea lor sexuală. Ba chiar cunosc un gay, și e super OK tipul. Ceea ce am zis a fost doar o părere și o fază care chiar mi s-a întâmplat.
Și acum, fie vorba-ntre noi, parcă-i mai altfel să o vezi pe una cum i-o suge unuia, decât doi homosexuali care și-o sug. Ce zici?
P.S.: Ba da, am văzut. Și prin Ploiești, aici, și prin Brașov…
Un bebelus promoveaza homosexualitatea in Timisoara. «
20/04/2011 at 14:07[…] ce ne arata un sondaj facut de http://arielu.ro/discriminarea-anti-discriminarii.html On the PopPressed Radar Loaded: Heavyweight Craft Exhibit Showcases Designs Made from Iron […]
Adi
20/04/2011 at 17:42Ma asteptam la mai multe commenturi “nashpa” avand in vedere subiectul si, mai mult, avand in vedere trimisu’ la dracu a unui anume nene.
Sincer m-as fi lipsit de partea asta (cu trimisu’ la dracu) dat fiind ca si asa subiectul e de natura a starni si cumva prin dracuiala chiar poti distrage atentia de la subiectu principal.
Jalane
20/04/2011 at 18:20Eu tot n-am inteles de ce nu poti explica unui copil de 7 ani ce e homosexualitatea si de ce un astfel de afis ii “fura inocenta”… Intre sa nu ii spui nimic copilului si sa ii descrii actul in detaliu nu exista cale de mijloc? Gen sa ii spui ca asa cum ajoritatea oamenilor de sexe diferite se iubesc, exista si o mica categorie de oameni de acelasi sex care se iubesc si ca acestia nu trebuie dati la o parte din cauza asta? Nu cred ca poate crede cineva ca un copil se va transforma in homosexual daca ii explici asta. In plus, scopul afisului cred eu ca este altul. Nu este promovarea homosexualitatii sau tolerantei. Este pur si simplu explicarea faptului ca un om se naste homosexual, nu alege sa fie astfel si deci nu ar trebui discriminat din acest motiv (asa cum un om care se naste diferit din alte pdv nu trenuie discriminat). El nu poate face nimic ca sa fie altfel. Asta cred ca e ideea.
yosiv
20/04/2011 at 19:48eu sunt curios cum o sa ii pastrati inocenta unui copil cand o sa mearga la biserica si o sa trebuiasca sa ii explicati de ce l-a pipait popa!
Kindbutnottoomuch
20/04/2011 at 20:47Jolane, dupa cum i-am spus si lui Ariel, ai sa intelegi cand vei avea copii. Copilul, pana la o anumita varsta nu stie ce este iubirea. El este dependent de cei din jurul lui. Este IMITATOR a tot ceea ce vede si aude. Copilul devine curios. Sa ii explic unui copil ce este iubirea , acest fel de iubire, cand el o intelege doar intr-o anumita directie, inseamna sa il bulversezi. Pana acum, cand mami si tati se pupa, se iubesc. Cand doi barbati se saruta (am un baiat deci raman la 2 barbai) si ei se iubesc. Si uite cum ma trezesc ca isi arata organele genitale si si le studiaza cu un alt coleg de clasa la care tine, pe care el considera ca il iubeste. Sa ii spun ca este un fel de iubire dar ca este doar pentru oameni mari, iarasi starnesti o curiozitate in el foarte mare. Este atat de deplasat, si de discriminator faptl ca vreau ca al meu copil sa mai treaca prin cativa pasi ai cunostintelor despre sex pana sa ajunga la homosexualitae? Nu consider ca acesta face parte din primele lucruri pe care trebuie sa le stie despre sexualitatea umana. E o simpla parere . Nu suntem homofobi, doar ca e deranjant sa vezi o fata de 14 ani calare pe un baiat , pe o banca in parc , lingandu-se pana nu mai pot, cu maini pe sub bulze, imagineaza-ti cum e sa vezi doi barbati in toata firea. Atat de tare s-a pus accentul pe libera exprimare incat , dupa cate vezi copiii au luat-o de buna. Hai sa ne exprimam sexualitatea: La 14 ani fac copii. De ce? Pentru ca nu li s-a dat un pic de vreme sa proceseze.
Jalane
21/04/2011 at 10:47In primul rand scrie clar Jalane, nu stiu de ce ai scris Jolane. Apoi, putem face enspe mii de scenarii. Cert e ca 1. Un copil este homosexual sau nu este, nu il transformi tu intr-unul daca ii explici ce e ala. 2. Baietii isi compara organele sexuale si fara sa le explici tu de homosexualitate si inca o data, daca simte sa o faca o face si daca nu, nu 3. Legi prea mult homosexualitatea de sex si nu, cum ar trebui, de relatia intre 2 persoane 4. Eu stiu despre homosexualitate de cand ma stiu, despre sex asemenea. Cred ca de cand aveam 3 ani stiam ce e ala, bine nu cu maaari detalii dar stiam bine. Rezultat? N-am avut niciodata curiozitati, nu am fost tentata sa imi incep viata sexuala in adolescenta, aiurea, am fost informata despre pericolele sexului neprotejat etc. Cred ca el mai important e sa iti informezi copilul, sa fii cat mai deschisa despre orice. Copiii cei mai informati sunt cei mai seriosi, cei care la 14 ani fac ce ai zis tu sunt cei cu care parintii nu au vorbit. Eu am stiut in teorie cam tot ce inseamna sex si asta nu mi-a furat inocenta. Ba dimpotriva, practica a venit tarziu. :) Mi s-a explicat totul, pe intelesul meu desigur, fara ascunzisuri dar fara detalii si asa voi face si eu cu copilul sau copiii mei.
Adi
21/04/2011 at 09:05Cred ca explicatiile acordate unui copil ar trebui sa fie cat se poate de simple, ceva de genul “uite, sunt familii ca a noastra unde exista mami si tati, insa sunt si familii unde exista doar tati si tati ori mami si mami, chiar daca le vei intalni mai rar”. Ori ceva de genul “oamenii care se iubesc ori se inteleg foarte bine locuiesc impreuna si formeaza o familie”
Ariel
21/04/2011 at 10:01Mulţumesc de ajutor, Adi.
Kindbutnottoomuch
21/04/2011 at 10:24Adica dupa ce vede un bebelus etichetat ca homosexual eu ii explic asta> Ok. Sa vin sa dau vina pe voi , daca, un pic mai tarziu intalneste un copil cu parinti homosexuali, care este heterosexual, si automat, datorita explicatiei cu familii si imaginii cu bebelusi etichetati, il baga in grupul homosexualilor? Ca eu il invat, dar din pacate, traim in grupuri si suntem influentati. Eu pot sa ii spun copilului frumos chestia asta, toata lumea poate, dar unii nu o vor face si ma trezesc ca na…daca au spus aia 3 colegi ai lui, crede si el ca being gay is not okey. Deci, la voi vin, nu ?
Ariel
21/04/2011 at 10:27După gândirea asta îmi vei zice mie acum că-s gay pentru că-i susţin prea mult. :)
Ruxandra
21/04/2011 at 12:21Am mai multe comentarii, dar o sa le arunc asa, intr-o ordine aleatorie:
1. “Eu aş vrea ca la fiecare panou publicitar cu un produs să existe un panou ce abordează o problemă socială.” – :) DA! Sa vedem afisul de Mc si langa un afis cu discriminarea copiilor rromi/tigani sau saracia si cersetoria. Si in timp ce noi ne umplem fata cu e-uri nocive sa ne putem holba la un afis (nici prea dramatic dar nici prea bland) despre numarul in crestere al cersetorilor care impanzesc strazile oraselor. Uitarea asta e criminala… e asa usor sa te faci ca nu vezi si in 2 minute ai uitat. Awareness is awesome.
2. “Da, e adevărat, ţara noastră încă este condusă de creştinism şi de biserică.” Eu nu vad, dar poate eu nu vad multe. Cinica din mine vrea sa zica “cretinism si băserica”… dar poate ai tu dreptate
3. “Domnul deputat de Timiş, Marius Dugulescu, ce are funcţia de vicepreşedintele al Comisiei pentru drepturile omului din Camera Deputaţilor” e doar un exponent al unei mase idioate care se face ca ne conduce in timp ce noi (,din pacate, doar) ne facem ca ne pasa ca ei ne fac. Ar trebui sa fie DEMIS pentru afirmatia aia, avand in vedere postul. Am sa ma interesez mai mult ca n-am prins faza asta nicaieri, doar aici, si nu am incredere in nimeni pana nu verific sursele :). BTW, România este stat de drept, democratic şi social, în care demnitatea omului, drepturile şi libertăţile cetăţenilor, libera dezvoltare a personalităţii umane, dreptatea şi pluralismul politic reprezintă valori supreme, în spiritul tradiţiilor democratice ale poporului român şi idealurilor Revoluţiei din decembrie 1989, şi sunt garantate. N-o zic io, o zice Constitutia, in primu’ ei articol. Sa mai zic o data, Domnu’ Dugulescu, afara! Hai sa facem un afis cu asta. Incepem naibii de undeva.
4. Asta e importanta: “S-a demonstrat că orientarea sexuală nu-i o alegere şi nicio boală, ci o treabă genetică.” O treaba genetica, in unele pareri, ar putea fi boala :D. Bine, pana una-alta viata e o boala cu transmitere sexuala. Dar lasand asta la o parte, citeste asta!
Genetica suna bine dar nu explica chiar asa multe. Dezbaterea e inca vie intre oamenii de stiinta dar NU AR TREBUI sa aiba relevanta vis-a-vis de discriminare. DISCRIMINAREA (in sensul de limitare a drepturilor si asociere cu concepte negative a unor persoane/unui grup de persoane din lipsa de cunoastere) NU E NU NUMAI REA E SI IDIOATA. Daca nu pricepi si nu te pricepi, taci, nu judeca.
Ma rog, revenind: simtim, intuitiv, ca homosexualitatea nu e o alegere. Eu nu stiu de ce simt chestia asta desi sunt str8 shooter. Cum la mine n-a fost o alegere sa-mi placa baietii in sensul ala, sa vreau sa jump their bones and all that s**t, de ce-ar fi pentru altii. Pe de alta parte, faptul ca un pusti/o pustoaica experimenteaza sexual sau nu cu ideea de homosexualitate, bisexualitate, queer… se numeste dezvoltare, adolescenta, zi-i cum vrei.
biscuiti
21/04/2011 at 22:11Vrei toleranta dar o vrei de la altii. “Să-l dăm dracului pe Isus (cu un singur “i”), fie şi în ajunul Paştelui! Dacă eu aleg să fac sex anal cu un alt mascul să se ştie că nu o să mă pedepsească bunul şi inexistentul Dumnezeu! Ok?” …asta ma indreptateste si pe mine sa spun “mai da-i dracului de homosexuali si de pro-gay penibili”. daca tu faci sex cu un alt mascul NU NE INTERESEAZA! Ok?
1. e de cacat sa folosesti imaginea copiilor in publicitate (mi-ar placea sa se scoata toate panourile publicitare de peste tot)
2. n-am nimic cu homosexualii, in schimb ma streseaza cei care nu sunt gay dar sar de cur mai tare decat un poponar daca se ia lumea de ei
3. e de cacat si stilul asta – daca nu esti pro gay inseamna ca esti impotriva lor
4. pun pariu ca majoritatea homosexualilor inteligenti nu-si bat atat de tare capul cu asa-zisa discriminare de care va tot plangeti. isi vad fiecare de treaba lor fara sa faca din sexualitatea lor motiv de parada si maimutareala.
dar poate sunt eu comunist si inapoiat. mai stii?
eu....mamica perfecta
02/09/2011 at 13:16aveti probleme psihice ori retard mintal….pai cum sa folosesti imaginea unui bebelus intr-o asemenea circumstantza???….un copil denota puritate,chipul lui Dumnezeu!SI SUNT ATAT DE INVERSUNATI,MAI VOI SUNTETI CONVINSI CA E TOTU NORMAL IN CAPUSORUL VOSTRU DRAGUTZ…AVETI TOATE SURUBURILE LA LOCUL LOR/??????
dracu
22/04/2011 at 13:55ideea de a pune un afis cu un copil care are / zice “sunt homosexual” e la fel de buna cu a pune un afis cu un copil care zice “mie imi place sexul anal / oral / zoofilia etc”.
copiii, si imaginile cu copii, NU TREBUIE folosite pentru promovarea nici unui fel de gust sexual. e al naibii de aproape de pedofilie.
Jalane
22/04/2011 at 16:30Aici e problema. Oamenii confunda homosexualitatea cu o perversiune sexuala sau o preferinta. Ei bine, nu e. Este o caracteristica ce exista de la nastere, un DAT! Si asta incearca sa arate afisul. Un om se NASTE homosexual, si isi da seama de asta inca din copilarie sau din adolescenta, chiar in mod inconstient. Stiu o familie cu 2 copii iar parintii si-au dat seama inca de cand avea baietelul 6-7 ani ca s-ar putea sa fie homosexual. Nu-mi zici ca a fost influentat de cineva, sper. Omul acela nu poate altfel si lumea trebuie sa inteleaga asta, nu e un moft, o toana sau un “gust”. E ca si cum ai condamna un om pt ca e prea inalt. De asta se cere toleranta. Eu sunt femeie si am 1m75, pe mine de ce nu ma discriminezi?
dracu
22/04/2011 at 21:47@Jalane
e treaba ta ce consideri perversiune. pentru mine, de pilda, sexul anal si ala oral nu-s. indiferent cine cui il face.
asa ca problema nu e “aici”, ci in implicarea sugarilor in chestii sexuale.
sau vrei sa-mi spui ca a fi homosexual nu are nimic de-a face cu sexul??? INDIFERENT ca-s chestii straight sau homo.
Jalane
24/04/2011 at 19:06In primul rand nu am inteles ce ai vrut sa spui prin “a fi homosexual nu are nimic de-a face cu sexul indiferent ca-s chestii straight sau homo”… Ori vbim de gay ori de straight, si nu stiu ce sunt “chestiile”. Cert e ca homosexualitatea are de-a face cu sexul la fel de mult ca si ne-homosexualitatea. Eu cand vad un cuplu ma gandesc ca se iubesc, indiferent de genul lor. Tu te gandesti ca fac sex si cum. Deci tu asociezi direct homosexualitatea cu sexul, eu nu. Sau cel putin nu mai mult decat asociez orice alt cuplu cu sexul. Acest copil nu este implicat in chestii sexuale din punctul meu de vedere, pt ca homosexualitatea nu e numai sex pt mine, ci e dragoste intre doi oameni, punct. Ar trebui sa ne fie fix paralel daca aia doi care se iubesc sunt de acelasi sex sau nu.
razvan
23/04/2011 at 00:48salut
eu locuiesc in olanda (in apropiere de amsterdam) de putina vreme… dar nu vad pe nimeni sa se atace ca homesexualii au barurile lor si se afiseaza impreuna iar la 200 de metrii mamele isi plimba copii linistiti cu bicicletele alea vagon. eu, am venit din romania si sunt oarecum precaut cand ma apropii de zona in care sunt cateva astfel de baruri… aproape ca ma uit in jur sa nu ma vada cineva ca trec pe acolo sau ma gandesc ca daca imi pune vreunu mana pe fund… deci, imi dau seama clar ca sunt semne ale unor obsesii cultivate de societatea romaneasca. putini insa isi dau seama in romania ca sunt indoctrinati.
nu am vazut deocamdata postere pro tolerarea homosexualitatii pe aici. poate ca nu o fi nevoie. de ce? poate pentru ca oamenii (atat hOMosexualii cat si hetero) nu sunt interesati de ce fac fundurile celorlalti. isi vad de viata lor. d-asta consider o prostie acele afise, dar in acelasi timp consider o prostie si reactiile exagerate ale celorlalti.
eu, am auzit cuvantul homosexual pe la vreo 9-10 ani… iar ai mei nu au vrut sa imi spuna ce inseamna (poate nu au stiut cum). cred ca peste vreo 2-3 ani am citit intr-o carte… (pe vremea aia nu prea exista Internetul sau wikipedia). in prezent anii au trecut si nu sunt nici homofob nici homosexual… pur si simplu nu ma intereseaza cum fac diversi oameni sex si consider ca pe cei care ii intereseaza atat de mult fundul altora inseamna ca au o problema la cap. de asemenea si cei care vor neaparat sa spuna cum fac ei sex au ceva probleme la bibilica.
Ariel
23/04/2011 at 12:28Răzvan, diferenţa este că în Olanda doi homosexuali se pot săruta pe stradă, se pot ţine de mână, se pot îmbrăţişa ca doi oameni heterosexuali. În România aceşti oameni sunt atacaţi.
Presupun că asta explică toate afişele şi toate acţiunile de toleranţă. A trecut şi Olanda prin etapa asta.
lovingvama
23/04/2011 at 18:02Mie mi se pare naşpa cum ai formulat primul răspuns. Adică nu prea îmi dai cale de mijloc.
Uite, eu n-am nicio problemă cu homosexualii. Pot să mă întâlnesc cu ei pe stradă şi nu mă deranjează cât timp se comportă decent. Adică e deranjant să vezi şi un cuplu straight cum se linge pe stradă :)
În schimb, mă enervează toate campaniile lor de promovare, parada gay sau alte căcaturi de astea… şi cred că în loc să-i facă pe oameni să fie mai înţelegători, îi incită şi mai mult împotrivă.
STR
24/04/2011 at 14:01@lovingvama
Campaniile/ paradele au loc tocmai din cauza intolerantei (good point, Ariel!). Ce e in neregula cu o orientare sexuala DIFERITA de a ta? In Occident homofobii sunt ridiculizati – lasam deoparte rautatzile din South Park cu ‘that’s so gay!’ sau mai stiu eu ce ineptzii ‘amuzante’.
Este penibil ca dupa atatia ani de la caderea comunismului sa mai vezi atitudini de genul ‘n-am nimic impotriva homosexualilor, dar sa nu-i vad in public tinandu-se de mana!’. Tine tot de schizofrenia comunista, in care una spuneai acasa, alta pe strada. Dar nu e de mirare! Au mai ramas si alte sloganuri valabile, cum ar fi ‘noi ne facem ca muncim, ei se fac ca ne platesc’. Romanii mai au mult pana sa se deschida la minte!
Referitor la remarca ta: “Adica e deranjant sa vezi si un cuplu straight cum se linge pe strada” – nu are nimic de-a face cu ‘linsul pe strada’ al homosexualilor, ci doar cu intoleranta ta puritanista si/sau cu comportamentul mai mult sau mai putin civilizat al celor in cauza (homosexuali sau nu, ce conteaza???). Nu vad de ce, atata timp cat te deranjeaza indecenta cuplurilor straight, mai pui problema homosexualilor. Ar fi prea mult pentru tine sa-i vezi cum ‘se ling’? Te-ar face sa vomiti mai mult decat doi adolescenti pe care-i vezi facand sex oral in parc? Nu te obliga nimeni sa te holbezi la cuplurile gay care ‘se ling’ pe strada, la fel cum nu te obliga nimeni sa fii de acord cu ce spun eu!
lovingvama
24/05/2011 at 16:00Aoleu, vorba multă… sărăcia omului!
Ce naiba a fost atât de greu de înţeles din ce am zis eu încât să comentezi atât de mult şi fără să zici nimic?
Deci, repet:
1. n-am nimic cu homosexualii
2. mă deranjează comportamentul indecent al cuplurilor pe stradă, indiferent dacă sunt gay sau hetero
3. nu-mi plac paradele lor de doi lei, prin care nu rezolvă nimic.
De unde ai ajuns tu la sex oral în parc şi alte bălării, pe bune că nu înţeleg. Hai să învăţăm să purtăm discuţii argumentate. Te-am ajutat structurând ideile cu cifre :)
Alt Adrian
24/04/2011 at 18:46… sunt de acord ca aia sunt niste retardati. Chiar le doresc o moarte dureroasa. Dar poll-ul nu imi place deloc. (Da, stiu ca nu e blog-ul meu samd.) E facut in asa fel incat sa iasa un anumit rezultat (“ei sunt prosti”), orice-ar fi. Asta arata cat de corecti suntem. Aaa… voiam sa spun ca suntem la fel ca ei. “Bă, mie nu-mi plac deloc. Mie nu-mi plac nici homosexualii. Eu sunt din Noua Dreaptă. Sunt un retardat.” Daca asta e o ironie, e o ironie de cacat. Daca nu, cu atat mai naspa.
Ramona
26/04/2011 at 00:50Sincer,campania asta mi se pare cam stupida,si faptul ca te nasti homosexual,ca e in codul genetic.
Adica daca eu peste o luna imi schimb orientarea si imi plac fetele inseamna ca am avut-o in sange?
Nu pot sa zic ca sustin homosexualii,adica n-am nimic impotriva lor,dragostea are multe forme,dar nu ma duc la marsuri ca sa strig “sustineti homosexualii” de fapt,toate campaniile astea ma fac pe mine sa am ceva impotriva lor…si cred ca asta se aplica la o parte din romania,ca mai mult te derajneaza sa ii vezi peste tot sustinandu-si drepturile ca si cum ar fi alta rasa.Sunt oameni obisnuiti.
Pe de alta parte,mai e biserica ortodoxa care manipuleaza tot pe aici.Eu cred in Dumnezeu,dar nu sunt o crestina inraita,toate astea mi se par doar dogme si ritualuri.Gen daca Dumnezeu a creat la inceput un barbat si o femeie,asa trebuie sa fie cuplurile.Dar oare daca la inceput erau 2 barbati si abia mai tarziu o femeie,erau impotriva celor straight?
Si sa nu uitam ca traim in romania,in care procentul de oameni open-minded e foarte scazut,aia din film nu se incadreaza in acest procent.Ca pedeapsa eu i-as pune sa poarte un semn pe care scrie homosexual si sa se plimbe pe strada,ca sa vada cum e sa fii in pielea cuiva pe care il urasti.
Cannabiss6
26/04/2011 at 10:31Aș spune că homosexualii se împart în două categorii: cei care se nasc fiind homosexuali și cei care vor să „încerce” ceva nou.
netics
26/04/2011 at 10:06Victor Roncea ar mânca şi căcat numai să fie popular!
Afişele sunt geniale ca idee, însă nu sunt de părere ca homosexualitatea merită reclamă. Probabil e din cauză că nu-s gay.
ana
04/06/2011 at 09:26citesc si ma ingrozesc ………..!
afirmati ca relatiile homosexuale nu sunt perversiuni.. ca sexul anal si oral sunt lucruri normale..
aaa si daca credeti voi toti trebuie ca e asa.. si daca credeti ca e normal automat devine. Eu nu sunt o pers religioasa, eu il am pe Isus in inima mea,sunt copilul lui Dumnezeu1
Voi va rataciti pentru ca nu cunoasteti cuvantul lui Dumnezeu si nu L-ati primit pe Isus in inima voastra 1
daca L-ati invita pe Isus sa vina in inma voastra, El ar arunca un pic din lumina reflectorului Sau- care e Duhul Sfant-si atunci ati vedea cu-adevarat care e starea voastra, care-i normalitate si care nu, cine detine adevarul ! Adevarul il detine Dumnezeu !
Adevarul nu are mii sau milioane de variante < Adevarul este Isus !!El este Calea , Adevarul si Viata !!!
Nu voi sunteti adevarul sau altii !
va doresc din inima sa gasiti Calea – care e Isus !!
ana
04/06/2011 at 09:32Să-l dăm dracului pe Isus (cu un singur “i”), fie şi în ajunul Paştelui! Dacă eu aleg să fac sex anal cu un alt mascul să se ştie că nu o să mă pedepsească bunul şi inexistentul Dumnezeu! Ok?
afirmatiile tale , arata clar ca tu nu crezi in Dumnezeu !
dar asta nu ijnseamna ca nu exista si ca nu vei plati o eternitate- incepand de aici- ptr necredinta ta !!
E f clar pt mine ca doar dumnezeul veacului acestuia adica diavolul poate sa vorbeasca in felul acesta – prin tine sau prin altcineva. Dca crezi ca nu exista Dzeu , e treaba ta, dar asta nu te absolva de raspundere inaintea Lui !!
Felicitari d-lui Dugulescu – un crestin adevarat !
Cannabiss6
04/06/2011 at 12:20Nici nu m-am ostenit să citesc ceea ce ai scris, poate din cauza faptului că te exprimi, vorba cuiva, ca o cismă, sau din cauza faptului că pui „ , ” (virgulă) între subiect (și atribut) și predicat (și complement).
Ori sunt eu prost?
Data viitoare când vrei să-ți exprimi opinia, într-un loc cât de cât public, cu speranța că cineva o să-ți citească aberațiile, încearcă să scrii, măcar din punct de vedere gramatical, corect.
Baftă în viață! Roagă-te la „dumnezeu” al tău, poate, într-o dimineață, te trezești deșteaptă.
ana
07/06/2011 at 07:24vrei sa spui una dar nu-ti dai seama ca se vede de la o posta minciuna…se vede ca ai citit si nu-ti place ceea ce am scris ..
nici nu are cum, pt ca nu am scris ca sa-ti placa . !!nu ti-ai dat seama?
eu....mamica perfecta
02/09/2011 at 13:51Mai baieti….cum sa va explic eu ca sa fie mai pe intelesul intelectului vostru!Relatia dintre un barbat si o femeie sta in legile firii,e absolut normal ca doi oameni care se iubesc sa intemeieze o familie ,sa faca copii,sa ii creasca,sa ii educe si sa ii pregateasca pentru viata de adult…asa suntem facuti!!!!Dar scuza-ma in cazul homosexualilor,nu stiu,tind sa cred ca au probleme serioase la mansarda…sunt diferiti trbuie sa accepte ca sunt tratati diferit….trebuie sa inteleaga ca nu poti controla un popor intreg,nu poti face parade penibile pentru a fi acceptat…esti minoritate risti sa fii inabusit,mai ales ca noi suntem un popor mai apoape de Dumnezeu!
Referitor la curajosul baiat ateu….il compatimesc si in locul lui m-as pregati serios pentru ce e mai rau!Nu iti meriti titlul de crestin….esti un rebut printre toate creatiile lui Dumnezeu….!Imi pare nespus de rau pentru tine dar dute la un control ,sfatul meu ,nu esti bine!
Ariel
05/09/2011 at 01:01Mulţumesc de sfaturi, draguţă “mămică” Cristian Movileanu (@yahoo.com), dar o să am încredere în oameni ca tine doar după ce vor învăţa să scrie în limba română.
Continuă tu discriminarea, trăieşte în continuare în globul tău de sticlă şi ne mai auzim, sper, peste 10 ani.
Te pup. Dulce. Al tău “Ateu compătimit”.
Vlad
05/09/2011 at 12:40Oameni ca tine mă fac să mă bucur că am renunțat la orice fel de doctrină religioasă, și ca am ales calea calea rațiunii.
Sunt sigur că prietenul tău imaginar se mândrește cu un specimen așa de falnic precum ești tu, la fel cum se mândrește cu toate creațiile sale. (Pentru că, nu-i așa, toți suntem copiii lui(conform cărțuliei pe care o venerezi cu patimă)).
Dar dacă insiști că e ceva în neregulă cu oamenii ăia, poate e ceva în neregulă cu făcătorul tău de minuni?
Catalin V.
05/09/2011 at 21:42Sărut mîna mămika noastră grijulie ! Doresc să vă întreb ceva ce nu mi-a lămurit nimeni ( desi am mai întrebat anul acesta pe aici ). Ce diferenţă poate fi intre futaiul anal cu un bărbăţoi şi cel cu o fetişcană prezentabilă , licenţiată şi cu frică de karma negativă _ ?.
Vlad
05/09/2011 at 13:05Părerea mea este că aceste campanii se adresează în mod special inhibaților sexual de genul celor care încearcă(dar eșuează lamentabil) să transmită o frază coerentă invocând autoritatea supremă pentru că nu cunosc alte argumente.
Acești oameni nu au responsabilitatea necesară să își asume ura pe care o simt pentru persoanele care diferă de ele, și astfel recurg la replici precum ”păi hașa mi-a hșoptit phrea fhericitul din ceruri, care este!”
Eu, personal, nu am nimic cu nicio minoritate pentru că sunt de părere că nu grupurile, ci indivizii sunt responsabili pentru acțiunile lor. Nu pot să-l sufăr pe Naomi(spre exemplu) pentru că se expune într-un mod extrem de grotesc și înjositor pentru specia umana, în general. Dar sunt și foarte mulți alți homosexuali care sunt cel puțin la fel de normali ca mine.
Jesus
10/09/2011 at 09:06Salut tuturora. Aș vrea să dău parerea mea în legătura cu această. În primul rând, îmi cer scuze pentru româna mea dacă fac vreo eroare. Sunt din Galicia, în Spania; nu sunt român nici nu am fost niciodată în Romania sau Basarabia. Am învățat limba voastră și m-am indrăgostit de ea, încet-încet, dar și de cultura românească. Dar sunt gay și mi-e teamă de-a vizita România. Nu vreau să fiu discriminat din faptul că iubitul meu este un băiat. Doar asta mă îndepărtează de heterosexuali. Dealtfel, am o viața foarte obișnuită: lucrez, mănânc, mă culc. Arat ca orice barbat din vârsta mea. Fac sport, citesc mai puțin decât aș dori, din când în când mă duc la cinema și îmi place să fiu cu prietenii mei. Majoritatea prietenelor și prietenilor mei sunt hetero, poate din faptul că chiar așa este în societate sau poate pentru că la urma urmelor ți-alegi prietenii din alte motive (de exemplu, noblețe sau o inimă bună).
Îmi place foarte mult să fiu și cu familia mea. Am un nepot de trei ani care ne-a furat inima tuturor. Totdeaună vrea să fim împreună, să-i citească povești sau să ne ducem la parc (are o energie neepuizabilă!). Acum două săptămâni a venit cu mine și cu prietenul meu la gradină zoologică. S-a distrat foarte mult. Lui li se pare absolut normal dacă iubitul meu și eu ne pupăm sau dacă îl prind pe iubitul meu din talie. Poate vă gândiți: “bineînțeles, este vorba de un copil foarte mic”. Dar la fel să întâmplă cu altele persoane care sunt pe stradă. Aici nimeni ne insultă, toți ne respectă.
Dar drumul a fost foarte lung. Am luptat pentru drepturile noastre abia după moartea lui Franco. Primele manifestații pentru egalarea dreptulilor tuturor cetățeni s-au desfășurat în anii 70. În anii 80 formații muzicale ca Mecano au devenit faimoase cu cântece despre iubirea printre persoane de același sex, ca de pildă “Mujer contra mujer”. A început să se vorbească fățiș și fără prejudecăți despre homosexualitatea în școli și licee. Foarte multe personaje publice și-au recunoscut homosexualitatea, contribuind astfel la normalizarea situației și aratându-se ca o referință pentru tinerii și adolescenți homosexuali care pâna atunci nu aveau pe nimeni cu care s-ar putea identifica. De exemplu, avem miniștri gay, crainici și crainice, actori și actrițe, militari sau advocatul Grande Marlaska, cunoscut pentru activitatea sa împotriva terorismului.
Apoi au venit legile împotriva discriminări din cauza orientării sexuale, registrele de cupluri pe plan comunal sau regional și, din 2005, posibilitatea de-a ne căsători și adopta copii. Nu a fost vorba de o lege diferită; pur și simplu s-a schimbat codul civil și unde zicea “barbat cu femei” s-a scris “soți”.
Spania, cum știți, este un stat cu o foarte tradiție catolică. Dar majoritatea populații spaniole apară dreptul homosexualiilor la casătorie și (mai puțin) la adopție. În general oameni au în minte două valori fundamentali: laicismul de stat (adică, legiile nu pot fi făcute după o anumită credință religioasă, pentru că sunt pentru toți cetățeni) și respectul pentru ceilalți. Bineînțeles, sunt și cei care sunt împotriva egalizării legilor pentru toți cetăteni, care vor excluzivitatea privilegiilor de totdeaună, dar chiar ei sunt de obicei deschiși la dialog pe plan personal și nu te discriminează pentru faptul că ești gay. Există, în plus, mai ales printre generațiile mai tinere, convingerea ca religia catolică ar trebui să se modernizeze și să accepte uniunile homosexuale.
Jesus
10/09/2011 at 09:11Personal, eu nu sunt credincios. Sunt ateist, cu toate că respect absolut credințele altora. Ceea ce zice Vaticanul nu are cu mine. Oricum, nu-mi place sa intervină în societatea noastră cu scopul de a semăna ura.
Mulțumesc.
Jesus
10/09/2011 at 09:12“Ateu”, nu “ateist”. Îmi cer scuze.
GayGossip » Blog Archive » Bebelusul homosexual in Timisoara.
25/11/2011 at 13:37[…] Iata ce ne arata un sondaj facut de http://arielu.ro/discriminarea-anti-discriminarii.html […]
Andrei
16/06/2018 at 09:43Cu un singur lucru sunt de acord, cea mai buna atitudine pentru impiedicarea acestei pegre a homosexualitatii este INDIFERENTA ABSOLUTA a intregii societati si a tuturor institutiilor statale. Sa fie ignorati complet asta i-ar face sa dispara