Acum două zile, într-o seară de luni, am publicat pe blog un text (care a fost share-uit foarte rapid) despre cum nu-s mulțumit de cum am fost tratat de către Vodafone, companie al cărei client sunt de peste 10 ani.
Era aproape ora 23 când am publicat textul. În doar o oră de la publicare am fost contactat pe Facebook de oameni ce pretindeau că-s angajați Vodafone (și vor să mă ajute), angajați Orange (care se ofereau să-mi facă oferte și să mă ajute să mă portez la ei) și mulți alții, majoritatea curioși. Asta se întâmpla pe la 00:00.
Adevărul este că atunci când am hotărât să public, nu eram sigur că voi fi contactat de cineva din partea Vodafone. Speram să fiu. Speram să ajung la urechiușele lor. Dar în puțul gândirii există o ipoteză în care nu aș fi fost contactat de Vodafone … Și nici de Orange … Pe care-i provocasem să mă contacteze și să mă ajute cât mai repede.
A doua zi, la 7 dimineața, am primit un SMS. Era de la Orange, din partea unei doamne care s-a dovedit a fi foarte drăguță – ulterior am vorbit cu ea la telefon. SMS-ul, pe scurt, zicea că are o ofertă bună pentru mine și vrea să vorbim.
SMS-ul ei nu m-a trezit, l-am văzut ulterior, pe la ora 9, când am fost trezit de vreo 4 apeluri primite “în șir”, cărora le-am dat silent din instinct.
La 9 și ceva dimineața am vorbit cu cineva de la Vodafone, care mi-a făcut o “ofertă” și și-a cerut scuze pentru cele pățite. La nici un minut după apel, mă suna cineva din partea Orange. După discuția cu agentul Orange, am fost sunat iar – altcineva de la Orange, dintr-o “sucursală”/”reprezentanță” din București. Apoi au urmat multe apeluri de la Cosmote, DIGI, oameni care mi-au citit articolul și pur și simplu m-a sunat să mă salute, Orange și Vodafone. Am vorbit la telefon TOATĂ ZIUA aceea.
Atât Vodafone, cât și Orange, Cosmote și DIGI m-au contactat în urma textului meu de pe blog să mă “ajute”, să-mi facă oferte avantajoase și tot așa.
Dar, revenind la textul publicat de mine – Vreau să fiu clientul vostru, dacă-mi permiteți… Scrisoare deschisă către Vodafone. Și Orange. – regret că de unii dintre cititori textul a fost perceput ca o “cerșeală”. În ultimii ani am lucrat cu Vodafone, Orange și (foarte recent) cu Cosmote prin intermediul blogului. N-ar fi loc de cerșeală între mine și ei. Textul era despre cum aceste companii foarte mari au probleme foarte multe cu clienții lor, pe care adesea-i neglijează.
Sub articol au apărut zeci de comentarii cu “probleme” pe care diverși clienți le-au avut cu fiecare dintre aceste companii. Ceea ce nu mă miră, e normal.
Eu am de câțiva ani un business, simplu, cu doar câțiva zeci de clienți. Sub 50. Și cu toate astea chiar și eu am probleme cu anumiți clienți. În sensul în care nu le-am oferit serviciul promis, am comunicat greșit cu ei etc. Dar, încerc mereu să îmi cer scuze față de fiecare client în fața căruia greșesc și să-l fac să mă ierte, căci asta-i în interesul meu.
După primele 24 de ore am pus mâna pe telefonul dorit (un iPhone 5S). Nu contează cu ce rețea “am semnat”. Asta-i întrebarea pe care am auzit-o cel mai des în ultimele ore: “Și cu cine ai semnat?”.
Nu contează. E irelevant. Relevant este că: se poate.
Orange, Vodafone, Cosmote și DIGI au oameni care te pot suna și te pot ajuta cu aproape orice problemă.
Atunci când ți se zice că “nu se poate”, fă orice ca să iei legătura cu cineva de la ei și să ceri ajutor. Totul se poate rezolva. Totul. Și ce e mai important: ei vor să te ajute. Doar că “noi” suntem prea mulți.
Și dacă ar fi să și laud pe cineva după aceste 48 de ore aș vrea să laud, în această ordine:
Orange. Au reacționat cel mai repede și mi-au făcut cea mai bună ofertă. Au fost foarte de treabă la telefon și foarte atenți la detalii. Din punctul meu de vedere merită cel mai mare “kudos”. Iar Mirela de la ei merită o medalie pentru cea mai rapidă reacție dintre toți-toți. Bogdan, la fel, kudos mare! Restul oamenilor din partea Orange cu care m-am auzit la telefon, respect. (Am fost sunat chiar și de un PR Orange – again, wow, good job.)
Vodafone. M-au contactat mai “organizat” decât Orange-ul. Și-au cerut scuze de la prima oră a dimineții și mi-au rezolvat în sub 24 de ore TOATE problemele pe care le-am avut la ei și despre care le-am zis. Chiar și unele despre care nu am scris în articolul inițial, căci pur și simplu uitasem. Respect Andreea and co.
Cosmote. Am fost sunat, în total, de vreo 4 oameni din partea lor. Ceea ce e “puțin” în comparație cu numărul de oameni din partea Orange care m-au sunat, dar este de respectat având în vedere că pe ei nici nu i-am menționat în articolul inițial și ei nici nu aveau oferte pentru buzunarul meu – cel puțin pe site. Mi-au făcut cea mai “slabă ofertă” dintre cele trei pe care le-am auzit, dar asta chiar nu prea contează. Umblă vorba că în curând Cosmote devine T-Mobile și vor veni cu oferte superbe. :)
Digi Mobil (RDS-RCS). Deși nu mă așteptam, am fost sunat de un om de la Digi Mobil. A fost o discuție scurtă, dar am apreciat apelul (așa cum am apreciat toate apelurile…)
Am avut momente când m-am simțit foarte nasol, văzând că-s sunat constant de Orange, Vodafone și Cosmote și oamenii trag de mine să fiu “de-al lor”. Nu m-am simțit “important”, ci pur și simplu m-am simțit nasol.
Dar după două palme și după ce-am citit zeci de comentarii negative la adresa textului meu, mi-am revenit.
Am fost sunat și de un român din Austria, plecat din România de ceva ani (parcă). A fost tare haios. Zicea că mi-a citit textul și era curios de rezultat. A fost o discuție de câteva minute foarte faină. Merci, omule! :)
Sunt sigur că nu-i ușor să ai atât de mulți clienți cum au aceste companii. Sunt sigur că nu-i ușor să-i “rezolvi” pe toți. Dar totodată știu că-i important să-i rezolvi pe toți. Căci vorba se duce. Bună sau rea, vorba despre tine se duce.
Aș aprecia enorm, dragă Vodafone, Orange, Cosmote și (chiar și) Digi dacă ați încerca să citiți comentariile de la articolul anterior și veți încerca să-i contactați pe clienții care au scris acolo că au probleme “active” cu voi.
Apreciez ajutorul tuturor – a celor ce au share-uit articolul, a celor ce l-au trimis în mod direct angajațiilor acestor companii, a celor din aceste companii ce m-au apelat, a celor pur și simplu curioși, care m-au sunat să vadă dacă chiar exist și să-mi salute inițiativa.
N-am primit nimic gratuit și nici la oferte așa bune cum povestesc unii în comentariile de la primul articol. Am dat bani pe iPhone și am rămas la un abonament care în multe dintre comentariile de la articolul precedent este catalogat ca “scump”.
Am cerut să fiu tratat “normal”, nu “special”. Și așa a fost.
Chiar dacă suntem “mici” în fața unor companii mari, totul este rezolvabil. De data asta eu m-am folosit de blogul meu. Poate am “trișat” de data asta. Data viitoare o să sun direct la oamenii pe care i-am cunoscut în ultimele ore – oameni de la toate aceste companii. :)
Din nou – mulțumesc.
PS: Am fost sunat și de două companii care produc telefoane mobile – nu de Apple, dar de două foarte mari și cunoscute. Ambele s-au oferit sa-mi dea un telefon “temporar”. N-a fost cazul. Dar apreciez și asta.
Îmi cer scuze că textul ăsta-i relativ lipsit de esență. Scuze că a durat aproape două zile să revin cu un update. Aș vrea să rețineți: în spatele acestor companii sunt alți oameni care, la rândul lor, pe plan personal sunt clienți ai altor companii cu care au probleme. Cu toții suntem oameni și totul este rezolvabil. Nu țipați, nu urlați, nu înjurați. Povestiți și cereți ajutorul.
67 comentarii
Florin+(We+Bike)
21/08/2014 at 01:00total de acord cu tine Ariel. Si la mine s-a rezolvat, am fost de cei de la Vodafone si au facut tot posibilul ca in 24 de ore abonamentul promis sa intre in viguare asa cum ar fi trebuit. Intr-adevar, daca cereti ajutorul il veti primii, poate nu din prima, nu din a doua incercare, dar se poate rezolva.
Mno, sa traiasca sa-n floreasca Social Media!
mihai
07/10/2014 at 18:53Yo..retard. E “vigoare” nu viguare. E “primi” nu primii. E “sa-nfloreasca” idiotule…nu sa-n floreasca. Cel mai agramat comentariu citit in ultima vreme.
Imi dau seama cum sunt restu ce au comentat, daca unu nu s-a gasit sa iti atraga atentia.
alex
11/02/2015 at 03:29“unul” nu “unu”…boule..
Lucian
19/01/2016 at 12:15Mihai: “…dacă UNU nu s-a găsit să îţi atragă atenţia”, da, aşa este corect, pentru că este numeral, nu pronume. În logica ta ar trebui să continui aşa: “unul nu s-a găsit”, “doiul nu s-a găsit”, “treiul nu s-a găsit”, etc
Deci, corect este “unu nu s-a găsit”,”doi nu s-au găsit”, etc.
Pronume: “există UNUL aici care o face pe deşteptul” este corect, fiind pronume, nu numeral.
Când scrii ” 1 Mai”, citeşti “unu mai”, nu “unul mai”. Adică “unu mai prost ca tine nu găseşti”.
Vezi explicaţii detaliate : https://diacritica.wordpress.com/tag/unu-sau-unul/
Liana Varga: punctele de suspensie folosite în excess reprezintă o bâlbâială complet eronată întâlnită la fel de des ca: “am decât doi lei” sau “datorită faptului că am un cuţit înfipt în spate nu pot scrie corect româneşte”. Adică: “NU am decât doi lei” şi ” DIN CAUZA faptului…”
Liana Varga
02/08/2015 at 11:50bine ca esti tu destept….omul isi spunea oful…..nu dadea examen de gramatica…….da rai santem….fratilor !!!!!
Florin
14/09/2015 at 10:20“suntem”, nu “santem” :p
Darkrider
18/11/2019 at 10:28Bravo,exact aceleasi lucruri vroiam sa le subliniez si eu,chiar daca am gasit discutia asta la sfârsitul lui 2019.Tot felul de analfabeti ,tineri lupi moralisti,pe toate siteurile care mai dau si sfaturi,iar acum,în 2019,e mult mai grav…Apropo Mihai,e restul sau restu’…
Catalin
21/08/2014 at 01:08Daca lucram la una din astea 4 companii te-as fi sunat si eu :) Deh, era in interesul meu.
pi
21/08/2014 at 01:08pai se vede abonamentul ales in poza :)
Un Roman
21/08/2014 at 01:11Felicitari pentru aceasta idee “scrisoare” a crescut ceva traficul :)
Cosmin
21/08/2014 at 01:27După tot balamucul ăsta, ne spui că nu contează pe cine ai ales? Nu vreau să fiu hater, doar că în primul articol ai dat o grămadă de lucruri pe față și le-ai spus lucrurilor pe nume. Acum, totul e irelevant.
Fiind mai curios de fel îmi explodează câte o venă când mi se bagă cliff’hangere d’astea pe gât. În fine, e treaba ta.
Ariel
21/08/2014 at 15:37Cosmin, orice nume de rețea dau, tot va exista un “grup de oameni” care să considere că am luat o decizie greșită.
Vodafone? Cum să rămân la Vodafone după ce m-au călcat în picioare?!
Orange? Cum să mă duc la Orange, doar pentru că-s blogger și mi-au făcut o ofertă bună?!
Cosmote?! Cum Cosmote?! Ăia au niște servicii vai de capul lor!
Digi?! Pfff.
Așa că prefer să nu dau niciun nume. E ușor de dedus pe ce rețea am numărul. Dar la fel de ușor e de dedus că la fel de simplu pot face schimbări acum, după acest precedent.
Crede-mă că am luat cea mai bună decizie pentru mine. Și numele unui operator anume contează mai puțin în cazul ăsta… Căci motivele mele nu s-au bazat pe “ofertă”. În fine, asta dacă nu cumva și tu ai impresia că totul a fost o “cerșeală”. :)
Babin
22/08/2014 at 17:50Pai acum, ca ti-ai rezolvat treaba, nu prea mai esti asa comunicativ. :)
Totul devine brusc “irelevant”.
Cristian
21/08/2014 at 01:31Bravo! Ma bucur ca ai rezolvat. Sa inteleg ca trebuie sa-ti dau un borcan de nutella?
:)
Ariel
21/08/2014 at 15:34Așa ar fi corect, nu?
Diana D
21/08/2014 at 02:30Da, si eu am luat o data actiune si m-am simtit mai bine. Poate nu as fi facut-o in trecut, dar doua lucruri s-au schimbat in ultimii ani: m-am mutat in State, si am inceput sa iti citesc blogul. Asa ca atunci cand un taximetrist s-a purtat in mod absolut obraznic cu mine, nu am lasat asta sa treaca. Am vrut sa ma asigur ca asta nu se va intampla si altora, am sunat compania, etc etc. Blogul tau m-a inspirat sa fac asta :) Asa ca la mai mare. Chiar daca nu toti avem bloguri de care ne putem folosi, toti avem un telefon sau email si o responsabilitate sa nu lasam lucrurile sa fie nasoale. Nu ne putem plange de tara noastra daca nu punem umarul, mai mult sau mai putin, sa o facem mai buna. Succes si la mai mare.
Ariel
21/08/2014 at 15:34Diana, wow, merci fain! :)
Apreciez enorm mesajul de la tine. Keep it up!
Irina Bărăgoi
21/08/2014 at 08:25Deci tot cu Vodafone-ul ai rămas. :)
andrei
21/08/2014 at 11:59Eu zic ca a semnat cu Orange din ce am inteles in articol.
Luci Florescu
21/08/2014 at 13:31Pai poza este dintr-un magazin Vodafone. Si banuiesc ca este de actualitate.
eBogdan
21/08/2014 at 09:30Steve Jobs ar fi sunat si el, dar cum pe lumea cealalta e mai greu cu semnalul.. nu a putut..
Alexandru Roibu
21/08/2014 at 10:39Nu voiai unul negru :s ?!?!
Ariel
21/08/2014 at 15:32E negru cel pe care-l am.
bogdan
21/08/2014 at 11:11Au fost penibili … de 3 ori si la inceput si acum:
1. au probleme
2. nu le-au rezolvat
3. au facut ceva doar pentru imaginea lor.
Alex Mocanu
21/08/2014 at 11:12Ei, vezi tu Ariel, unii sunt mai norocosi decat altii.
In alta ordine de idei, vezi ce faci sa nu ajungi cu telefonul in service, pentru ca e posibil sa ti se anuleze garantia.
Eu astept returnarea telefonului asa cum l-am trimis. https://forum.vodafone.ro/t5/Apple/Garantie-iPhone-5-Regenersis/td-p/123559
adina
21/08/2014 at 12:06felicitari! tocmai ai creat un precedent :D
Claudiu Nicorici
21/08/2014 at 12:35“Se poate” doar atunci cand imaginea lor e in joc. Dupa articolul acesta am fost sunat de un reprezentant PR al ING in mai putin de 30 de minute.
Lospa
21/08/2014 at 13:11Şi cât ai dat pe telefon acum?
sebi
21/08/2014 at 13:22cred ca te-a sunat si papa sa te intrebe cum ai rezolvat patania si sa iti transmita calde salutari:-@
Ariel
21/08/2014 at 15:31Ioan Paul al 3-lea, mai exact.
Traian
21/08/2014 at 13:26Felicitari pentru dovada ca se poate, totusi nu inteleg de ce pari sa fii impartial, si pui poza cu Vodafone Red.
Din ce am vorbit si eu cu alti oameni care au avut probleme, tot timpul se rezolva daca faci “scandal”, daca le zici ca pleci la “ceilalti” hop vin cu cele mai bune oferte.. altfel nu prea dau 2 bani pentru ca majoritatea clientilor au atitudinea ta din articolul anterior, adica “eh, lasa ca merge si asa, rezolv poate mai incolo”…
radu
21/08/2014 at 19:38Nu-i chiar asa… Traficul de clienti goes both ways si calitatea serviciilor e similara. Pana la urma fiecare companie s-a marketat in functie de publicul tinta. Daca te uiti atent la oferte cosmote-u e pentru pustani, vodafone baga maxim pe business si orange pentru oameni care au nevoie mai degraba de net decat de telefon.
Nu cred ca e o optiune in niciun context sa abuzezi de “puterea” pe care o ai fiind client si companiile de orice fel ar fi recunosc cand e abuz si cand e cu adevarat schimbare generata de nevoi.
Astept sa povestesti cum te-ai incruntat si te-ai rastit la ei si ei au fost docili si-au batut pas de defilare.
Vodafone Romania
21/08/2014 at 13:51Salut!
Venim in intampinarea tuturor clientilor care si-au exprimat nemultumirile in legatura cu serviciile sau produsele Vodafone Romania, sa ne contacteze pe pagina oficiala de Facebook a Vodafone Romania: https://www.facebook.com/vodafonero
Multumim,
Echipa Vodafone
CristiC
21/08/2014 at 16:12PR pe paine tata ! :)
IQ
22/08/2014 at 00:05Ooff, Vodafone. Inteleg ca e social media, ca suntem mai casual asa, dar chiar fara subiect si predicat? Rugati-l pe Ariel sa va editeze comentariul repede, pana nu se prind mai multi…
sorin
21/08/2014 at 17:55Ce imi place forma asta de cersetorie de hipster cu opinii on line.Companiile te ajuta doar daca ai site nu esti primu mai sunt 20 asemenea tie.
csaba
21/08/2014 at 19:22S a inteles cu Vodafone. Am verificat azi numarul pe http://www.portabilitate.ro
Virtualkid
21/08/2014 at 19:24@Vodafone Romania: Puteți sa returnati si banii plătiți de doua ori, atunci cand m-am hotarat sa păstrez abonamentul tatălui meu (decedat) si m-ați trecut de doua ori pe la casierie in aceeași luna?
Georgwes
21/08/2014 at 20:27Chiar mi-a placut. Si articolul si sequel-ul. Si eu sint acum in situatia ta, numai ca am luat decizia . Acum astept furtuna celor de unde plec. Oricum, pentru reziliere mi-au cerut o suma enorma. Asta pentru ca plec cu multe sim-uri. Dar, sa vedem ce urmeaza. O sa fie palpitant.
petre
21/08/2014 at 22:26,sunt putini oameni in telefonie mobila care stiu sa vanda,cu problema asta m-am intalnit si eu de foarte multe ori,si cea mai mare lacuna o are COSMOTE-ul.ce e drep,si in VODAFONE si in ORANGE am intalnit ‘specimene” care nu au inteles ca vanzarea se incheie atunci cand ambele parti au ceva de castigat,ba mai mult,as putea spune ca sunt reprezentanti care nici macar nu au rabdarea necesara sa te asculte si sa” te indrume ín interesul lor” sa zicem,ca tu in final sa pleci satisfacut din shop-ul lor sau cel putin sa te faca sa revii…..am si eu o lunga poveste de genul celei de mai sus dar ”nu ai cu cine”,si sa zicem ca asta vine din partea unui om dedicat al vanzarilor ,cu ceva ani in spate…… respect pt evreu,se vede ca are inca in sange ”afacerea”!!!!!!
Florin
21/08/2014 at 23:02Felicitari pentru perseverenta Ariel..si eu tocmai am primit azi la prelungire un tel de la Orange pe care initial au spus ca nu mi-l pot oferi, dar dupa ce renuntasem la idee si ma hotarasem la unul mai slab, m-au anuntat ca datorita faptului ca ne cunoastem de 15 ani mi-l ofera in cele din urma…concluzia e…cere si ti se va da:)..asa ca multumesc Mihai:) iti voi fi recunoscator..cel putin pana cand ma voi plictisi de telefon:)
Marius
22/08/2014 at 00:31Daca ai cunostinte de marketing aplicat intelegi comportamentul corporatiilor fata de clienti. Daca insisti poti obtine niste conditii foarte bune. Eu am obtinut asta cu Orange si Romtelecom. Trebuie sa stii ce sa discuti si mai ales cu cine sa discuti. Corporatiile actioneaza pe baza de statistici si de psihologie a maselor se consumatori. Daca te pot tine drept consumator cu eforturi minime, asta fac. Daca sunt necesare eforturi mai mari, actioneaza si fac eforturi mai mari.
Irina
22/08/2014 at 01:10Eu inteleg ca esti fericit ca ti s.a rezolvst problema si ca pentru asta folosesti un ton dragut in articol. Dar parca nu e fair, cand ai avut o problema, ai scris un articol detaliat cu tot ce nu ti.a convenit, acum cs esti fericit scrii la modul foarte general si lipsit de informatii relevante. Pe bune, oamenii chiar sperau sa afle finalul povestii, dar finalul real si concret… Cine si ce a ofertat, ce ai ales. Poate ca atunci cand ai promis ca vii cu un update dupa rezolvarea problemei ne asteptam sa fie un update concret… Eu una n.as mai da atata atentie si timp (sa citesc cap coada) unui viitor articol de al tau in genul pentru ca as stii ca la final, oricum ne iei cu vrajeala… E ca si cum ne.ai povestit juma de actiune dintr.un film dar nu ne spui finalul. :)
MeetYourMaker
22/08/2014 at 01:29Dragul meu,
Acele gesturi frumoase care te-au incalzit pe interior mai tare decat cozonacul de Craciun fac parte dintr-un proces numit branding. Pe ei nu-i intereseaza faptul ca tu (an ordinary 3rd world citizen) ai petrecut ore in sir la sediul/sediile lor. Pe ei nu-i intereseaza ca isi pierd un client. La fel ca si prietenii (ca tot in categoria “oameni” se incadreaza), clientii vin si pleaca.
Daca tu renuntai la Vodafone, putin le-ar fi pasat ca tu (citez “doamna Frida” – intelegi ironia?) nu mai esti client de-al lor. La fel de lipsita de interes urma sa fie chiar si firma cu care ti-ai fi incheiat un contract proaspat.
Nu stiu daca realizezi, dar… practic ai facut reclama/publicitate acestor 3-4-w/e companii (buna sau proasta – depinde de felul in care fiecare cititor percepe lucrurile).
Pe de o parte ai facut dreptate in cazul tau (ceea ce e foarte ok), pe de alta parte Orange are o bila alba (datorita faptului ca tu le-ai facut reclama pe acest blog). Ideea e ca lor [sau firmei de la care ti-ai procurat iPhone-ul (sa-l stapanesti sanatos!)] TOT nu le pasa ca ai fost/esti/vei fi un client de-al lor. Ei sunt in culmea extazului ca i-ai aratat cu degetul si atat.
Acel articol este exact genul de barfa de la coltul strazii, in care o persoana le povesteste prietenilor ce experienta proasta a avut el/ea cu nu stiu ce producator/produs si s-a mutat la unul mult mai bun /”nu mai cumpar mere de la tanti Geta ca sunt stricate si ma fraiereste la cantar, o sa iau de la Nea Petrica, de acum inainte”/.
Ar mai fi cateva randuri de scris dar sunt sanse mari sa ma trezesc pe auto-pilot, maine dimineata : (
Numai bine!
X
MeetYourMaker
22/08/2014 at 09:17Micutule,
Tu lasi DOAR comentariile care iti convin?
E foarte ok! Asa (poate) reusesti sa-ti pastrezi o imagine de baiat serios.
Trebuia sa te gandesti ca in momentul in care ai publicat articolul anterior iti asumi toata raspunderea pentru sfaturi/critici/laudele ce vor urma.
Numai bine!
Ariel
25/08/2014 at 00:08Ba pardon, chiar am aprobat tot. :)
Vlad
22/08/2014 at 12:13Mi se par o bataie de joc aceste reactii exagerate ale corporatiilor in momentul in care incep sa primeasca reclamatii prin social media. In general nu prea le pasa de clienti (ceea ce e oarecum normal, avand in vedere ca tu sau eu reprezentam 0,0000001% din business-ul lor) si ii trateaza cu o indiferenta deja procedurala. Ceea ce iarasi, e normal, avand in vedere volumul de clienti. Daca ar incepe sa trateze foarte personal si cu atentie fiecare client persoana fizica, ar insemna sa aiba cam tot atatia angajati cat au si clienti. Apoi un rand pe facebook sau twitter, vazut probabil de un office manager, sau mai grav, ceva mai sus regional sau doamne fereste global si se dezlantuie un sir de scuze si rezolvari instantanee pentru probleme avute de sute de mii de alti clienti care asteapta rabdatori sa li se rezolve probleme pe chaturi cu reprezentati, la cozi la magazine sau 45 de minute on hold pe telefon. Nu sunt un avocat pentru aceste corporatii si nu sunt nici neaparat de acord cu politicile lor, insa oamenii ar trebui sa inteleaga cum functioneaza companii de asemenea dimensiuni si sa inceteze sa aiba asteptari nerealiste unde ei sunt clientul si buricul pamantului si o companie ce valoreaza miliarde sa ii pupe picioarele.
george2210
22/08/2014 at 16:04Ai relatii, ce sa mai!
No name
23/08/2014 at 12:19Daca el la 23 ani posteaza in sarman, ca ia bani de la mama cu imprumut, ca ia din cadoul prietenei pentru telefon, what the fuck….Iphone 5S??????? Man, be a man not a dick and go to work!!!!!!!
arkan
23/08/2014 at 17:38TU chiar ne crezi prosti?
Se vede clar din poza ca te-ai intors la vodafone….
Zi mai bine ca ti-au facut o reducere mai substantiala ca sa iti inchida gura
Daca simti nevoia sa dovedesti contrariul, fa o poza cu factura pt achitarea Iphone-ului
zetu
25/08/2014 at 01:56Dupa ce cititorii te-au ajutat si ti-au transformat articolul in unul viral, tu te dai fix de partea companiilor. Desi in primul articol ai detaliat cu lux de amanunte experientele cu Vodafone, acum brusc nu mai conteaza ce oferta ti-au facut, cat ai dat pe telefon etc. Chit ca, asta i-ar putea ajuta pe alti abonati ai respectivelor retele pentru a negocia oferte bune.
Din pacate, toti cei 4 operatori te-au abordat tocmai datorita cititorilor numerosi pe care i-ai avut, tocmai pentru ca articolul a devenit viral. Ca altfel, daca primeai un singur share pe twitter, si vreo 10 like-uri pe fb, ma indoiesc ca vreunul din operatori te baga in seama, nici macar cel al carui abonat esti in prezent. Experienta abonatului de rand cu cei 4 operatori e cea din primul tau articol. Experienta din articolul de mai sus e doar pentru acei clienti care le pot afecta imaginea intr-un mod destul de semnificativ.
Ariel
25/08/2014 at 09:30Oferta pe care am primit-o e una banală, slabă în comparație cu ce spune lumea prin comentarii. Poți să mă crezi sau nu. Nu contează. Pentru mine este important că s-au rezolvat toate.
Tot dau peste 100 de lei lunar pe abonament.
zetu
25/08/2014 at 14:59Orice oferta ai fi primit, de bun simt era, fata de cititori s-o prezinti. Sa prezinti si ce ti-au oferit ceilalti operatori in parte, cei cu care ai negociat, fireste. Orange fiind in mod sigur unul din ei. Dar in loc sa servesti curiozitatile si interesul celor care ti-au viralizat articolul, aducandu-te in postura de-a fi asaltat cu oferte, preferi sa tragi batista pe tambal, acum ca ti-ai rezolvat problema. E josnic si insultator pentru toti cititorii tai.
Dragos
26/08/2014 at 00:00Ai ales Vodafone cel mai probabil, sunt 99% sigur. Cineva cu numarul de 10 ani nu si-l schimba peste noapte, iar numarul este inca in reteaua Vodafone, nefiind portat.
mihai
07/10/2014 at 18:49Omule, in locul tau mi-as baga capul intr-un canal si as sta acolo un an de zile. Tu iti dai seama ce impresie ai facut la toata lumea? Cei care nu iti zic ca esti un milog…se abtin doar pentru ca le e jena de jena ta. Probabil te cunosc si nu vor sa isi faca de lucru spunandu-ti adevarul.
Crezi ca toti astia care te-au sunat au facut-o gandindu-se “bai ce tare e asta”? Toti au zis “hai sa ii inchidem cumva gura milogului”. Esti penibil, omule…si imi pare rau ca nu realizezi asta.
Toate “intamplarile” prin care ai trecut sunt perfect normale pentru unu care sta cu abonament pe numele lu bunica-sa/matusa-sa. Nu a gresit nimeni cu nimic, decat tu…ca esti un milog ce traieste cu impresia falsa ca ar fi vreo mare personalitate online.
Ariel
07/10/2014 at 19:55trăiesc în canal, mihai.
Dan
10/03/2016 at 00:11Bine zis
Bogdan
23/11/2014 at 14:10Ariel,
Bravo tie!! Asa trebuie facut!!!
Toti cei care te-au facut milogi sunt niste frustrati care nu si-au rezolvat problemele si acum mor de ciuda ca tu ai facut-o atat de rapid.
Am un exemplu asemanator, daca vrei si esti interesat, o sa iti spun privately.
Felicitari.
Anka
17/12/2014 at 00:49Haios, frustrant, reconciliant – și ciudat, în același timp. Pe banii mei, furnizorii români își permit să-mi fure din viață. Pentru că orele pierdute cu problemele cauzate de superficialitatea și lipsa lor de profesionalism, nervii mei, costurile mele pe deplasări, pe scurt: resursele mele mă costă din viață. Și tu îmi ceri să nu mă enervez când un furnizor își bate joc de fragmente din viața mea. Nașpa. De-aia își permit, pentru că românii sunt ”toleranți” și înghit orice. Am plecat din România. Traumatizată și de astfel de povești, am pe blog destule. Am luat la puricat companii mari, precum Mobexpert, Allianz-Tiriac, Peugeot, RCS-RDS etc. Scriam materialul și îl trimiteam apoi la companie, just FYI. NIMENI, de la nici una dintre companii, nu a părut că reacționează la imbecilitatea dovedită de anumiți angajați, pentru că de multe ori cam despre asta este vorba. Cel puțin cu Allianz-ul ”mă lupt” de ani de zile, sunt de nerecuperat ca și atitudine. Nu e vorba că ai cerșit …. este doar umilitor și total de-a-ndoaselea să cerșești atenția unui furnizor care practic există pentru că tu îi acorzi lui atenție. Este un lanț al slăbiciunilor. Înainte de a le deveni client, au timp. După care, brusc nu mai au. Asta mă omora cu zile în România, bătaia de joc pe față. Casiera de la RCS-RDS mi-a râs în față: ”Oricum nu aveți alt furnizor în zonă ….” – De ce merg lucrurile așa în România, de ce marile concerne lasă din calitate? Uite d-aia, pentru că, clientul român se lasă cu plăcere furat, prostit și umblă cu ”săru-mâna”. Pentru că nu există opinie publică reală.
roxy
25/07/2015 at 02:30Personal as fi ales sa plec de la compania care mi-a creat atatea neplaceri pentru a incuraja concurenta. Atata timp cat companiile au clientii lor loiali, si nu e un du-te vino, isi permit sa faca gafe. Intotdeauna am ales sa schimb operatorii chiar si la serviciile fixe. Este ca si la vot, daca timp de 25 ani alegi numai 2 partide, nu-i de mirare ca-si fac de cap.
TZUTZU
13/01/2016 at 22:11NOAPE BUNA COPII
TZUTZU
13/01/2016 at 22:14pardon.se spune NOAPTE.
Alex
04/02/2016 at 11:46Sunt aici și eu din cauza vodafone. Dețin un abonament foarte marea ei. Ma duc cu tatăl meu la ei. Abonat de când a apărut conex cu același număr.. Zeci de ani. Ma duc la ei sa ii fac alt abonament nou. Cel vechi a expirat. Vrem un telefon nou, îl alegem, aleg un abonament de 25e. Când sa semnam contractul, 500 lei avans. Pentru un client de o vechime incredibila fără nici o factura întârziată din prima zi. Mutumesc vodafone.
Dan
10/03/2016 at 00:02Salut
Esti naiv daca crezi ca ai fost tratat normal. Ai fost tratat special, pentru ca au vazut ca multi ti-au citit articolele.
Dupa ce nu au dat doi bani pe tine, acuma sar toti sa te ajute! Si tu fraier acum ii apreciezi pe toti. Si-au atins scopul si tu ai cazut de fraier.
Daniel Ganea
20/07/2016 at 22:15Intr-adevar, este un caz exceptional. Sunt mii de pagubiti, numai daca cauti “teapa” si o companie de telefonie si veti vedea. Uite unul din cazurile nefericite: http://obratila.ro/2011/08/vodafone-povestea-nu-merge-mai-departe/comment-page-1/ Am avut si eu, si cu unii si cu altii, acum sunt pe digi, desi au si ei partea lor de “tepe”.
Gabriel
08/08/2016 at 01:59Nu se grabesc sa-ti rezolve problemele. Digi mobi mi-a promis antena anul trecut in Septembrie. Au zis ca dureaza 6 luni. Semnalul a scazut fosrte tare, dar ei tot isi cer scuze. M-am saturat de scuzele lor. Mi s-a zis intr-un magazin digi sa insist la telefon. De multe luni de zile sun in fiecare zi si nu s-a rezolvat nimic. Mi se zice ca sesizarea mea este pe lista de urgente. Asa rezolvati sesizarile urgente? Nici nu ma gandesc cum le rezolvati pe cele simple. Trebuie sa sunt din 5 in 5 minute ca sa se rezolve? :/
Diesel
09/02/2017 at 22:59Si eu am plecat de la Vomafone’ dupa o lupta seculara cu ei, cu miciuni despre eventuale oferte,cu bani garantie pe care nu i-am mai vazut, cu cereri suplimentare de a majora garantia din contul lor(aveam 100$), ca sa pot activa roamingul. Bine ca am scapat de ei.