Serios… este cineva care citeşte regulat aceste reviste? Şapte Seri, Zile şi Nopţi … şi parcă mai era una…
Este cineva care pândeşte aceste reviste? Care o dată la două săptămâni se duce în căutarea revistelor? E măcar cineva care are încredere în siteurile lor? E cineva care caută evenimente pe siteurile lor? Sau preferă Metropotam-ul sau altele locale şi mai bazate (IubescBraşovul de exemplu).
Serios, sunt foarte curios de chestia asta…
Dă mai departe dacă ți-a plăcut și abonează-te prin e-mail dacă vrei să fii la curent cu tot ce scriu pe viitor:
14 comentarii
Stefan Murgeanu
20/12/2010 at 15:42mai este 24fun, le rasfoiesc atunci cand mai ajung prin cate un mall, ma uit dupa filme, spectacole, concerte, evenimente etc
Ariel
20/12/2010 at 16:09Deci ai putea şi fără ele. Le răsfoieşti pentru că-s acolo.
Stefan Murgeanu
20/12/2010 at 16:13normal ca nu as pieri fara ele…
as putea trai probabil si fara filme, dar asta nu inseamna ca mi-as dori sa nu se mai faca filme sau sa se inchida cinematografele ;)
nu le rasfoiesc numai pt ca sunt acolo, cand intru in mall le caut special ca sa le rasfoiesc ;)
zmenta
20/12/2010 at 15:48Eu am un site cu evenimente si incercam sa oferim utilizatorilor un content de calitate. Vrem sa introducem locatiile din mai multe orase, dar vrem sa dam date corecte (fiecare patron trebuie sa completeze un formular, iar in daca localul se inchide trebuie sa ne anunte), nu cum am gasit intr-o revista un restaurant care nici nu mai exista.
Trebuie sa comunici macar o data pe luna cu cei ce se ocupa de localuri.
Ariel
20/12/2010 at 16:36Ne zici site-ul? :)
toma
20/12/2010 at 15:52De ce nu ai avea incredere in ce scrie pe siteuri? Te-as invita o sapt la redactie sa vezi cata lume lucreaza la un nr de revista zn si cat research se face.
Ariel
20/12/2010 at 16:36Mai mult ca sigur cuvântul “încredere” are mai multe sensuri aici şi nu am fost destul de clar: nu e vorba că informaţia oferită nu-i corectă (căci e corectă probabil), ci este de toate felurile – adică ni se recomandă de toate, pentru toţi, cantitativ, nu calitatativ. Cel puţin asta-i impresia mea, de aici, de departe, de cititor.
Mi se recomandă 5 ceainării (din care de fapt doar 2 merită cu adevărat precizate). Am impresia că uneori nu-i ok să promovezi ceva doar pentru bani. Am un număr de Braşov al revistei Şapte Seri şi au o reclamă (banner, mărişor) la un blogspot care (ATENŢIE!) vine body-uri de bebluşi super-ieftini!
Păi domnule, asta vreau eu să aflu? Şapte Seri scade în ochii mei dacă-mi serveşte aşa informaţie.
Ok, poate asta am văzut-o eu acum la Ş.S. şi a fost o întâmplare. Nu vreau să spun că toate revistele fac chestia cu bannerul – dar în mare, cred că ai înţeles unde bat.
Să ştii că dacă mă inviţi nu refuz, sunt foarte curios să văd cum se lucrează.
Stefan Murgeanu
21/12/2010 at 19:10CINE stabileste care ceainarii merita mentionate intr-o publicatie?!
pentru ca iarta-ma, dar faptul ca tie sau mie nu imi place, NU este un criteriu ;)
cred ca te indepartezi de esenta problemei :)
Ariel
23/12/2010 at 01:31Cum adică cine decide? Chiar publicaţia…
La fel este şi cu: Ce evenimente promovezi într-o publicaţie? Păi… o să promovezi concertele de manele? Nu, pentru că ţi se pare nepotrivite, nasoale şi de nerecomandat.
Publicaţia trimite oameni şi astfel recomandă sau nu un loc sau altul. As simple as that. Calitate, nu cantitate.
Bine, diferenţa este că eu vorbesc de o publicaţie, o redacţie, dar am vaga “revelaţie” în acest moment că revistele gen 7seri sunt de fapt un dicţionar al tuturor localurilor şi le promovează chiar dacă-s urâte, frumoase, scumpe, ieftine, cu servire mişto sau nu… şi dacă au sau nu concerte cu manele, nu?
Stefan Murgeanu
23/12/2010 at 13:21he he, la intrebarea din ultimul paragraf cred ca Toma (Nicolau) este cel mai in masura sa raspunda ;)
kid
20/12/2010 at 21:37in conditiile in care e o revista gratuita, mi se pare normal sa isi scoata banii din reclame si sa faca reclame la mai orice. se gaseste oricand peste tot, deci o pot rasfoi in autobuz inclusiv persoane care cauta “body-uri de bebluşi super-ieftini!” .
apoi daca din 5 ceainarii doar 2 ti se par tie in regula, asta e o treaba absolut subiectiva, poate ai avut ghinion cand ai mers in celelalte 3.
nu cred ca le cauta nimeni in mod special, dar se gasesc destul de usor si nu au cum sa nu iti sara in ochi. eu personal iau revistutele astea pentru articolele scrise de diversi care recomanda/prezinta/povestesc diverse, pentru programul cinema/cluburi/concerte etc. , pentru reclamele [mai mari sau mai mici] care anunta reduceri in locul x, noaptea de cumparaturi in locul y si targul de cadouri in locul z si pentru lectura de metrou/autobuz/asteptat aiurea pe care o asigura.
Ariel
23/12/2010 at 01:33Mulţam de răspuns – chiar vreau să aflu de ce citeşte lumea această revistă şi răspunsul tău mi-a fost de ajutor.
În legătură cu reclama: tu îţi creezi o imagine când promovezi un produs. Promovând într-o revistă despre un oraş nişte body-uri de bebeluşi vânduţi la contrabandă alături de concerte cu Michael Jackson şi alte vedete + restaurante de tip din oraş… nu faci decât să distrugi încrederea oamenilor din jur. Părerea mea.
kid
23/12/2010 at 17:35ariel, eu cred ca revistele astea nu sunt facute ca sa iti placa tie, ci ca sa informeze publicul larg. mie mi se pare foarte ok sa promoveze toate genurile de localuri, atat timp cat explica frumos acolo cam ce gasesti cand intri pe usa.
nu sunt pro manele, dar sa fim seriosi, cu ce te-ar deranja pe tine personal sa vezi acolo reclama la discoteca x [unde concerteaza copiii minunati, de aur, argint, platina sau ce alte pseudonime interesante isi mai gasesc] ? poate un ascultator al genului ar fi absolut extaziat de concertul respectiv, el ar avea o zi mai frumoasa. sigur, asta e numai un exemplu, dar incerc sa iti arat ca ce tie nu-ti place, poate sa placa altora.
uite, sa zicem ca tie iti plac motoarele. conform criteriilor tale, terasa asta nu ar trebui promovata sub nicio forma in vreuna din aceste reviste, ptr ca e un loc urat [estetic vorbind], scump pentru ce ofera, cu niste servicii de toata jena si cu niste reguli pe le blestema toata pustimea sub 18 ani care vine aici de la o plimbare cu rolele sa bea un suc.
p.s.: ai o problema cu acordul atributului sau e doar un dublu typo?
“body-uri de bebluşi super-ieftini” – bebelusi ieftini?
“body-uri de bebeluşi vânduţi” – bebelusi vanduti?
Mihai
27/12/2010 at 15:22Eu sincer n-am mai vazut aceste reviste de multicel…Nici prin benzinarii nu se mai dau ca aia cereau bani pe ele cand ele de fapt erau gratuite.