S-au făcut deja patru ani de când am făcut prima mea campanie de crowdfunding în România. Era pentru cartea mea. Am cerut două mii de lei cu frică și i-am primit în 24 de ore. Am impresia că a fost prima campanie de crowdfunding din România finanțată în 24 de ore. Dar în 2013 erau alte vremuri.
Acum campaniile de crowdfunding în România au devenit o semi-normalitate, și-mi place super-mult chestia asta.
E cel mai simplu mod de a-ți testa produsul sau serivciu. E cel mai simplu mod de a îți lansa apoi afacerea, după o campanie.
Până acum era greu să scoți bani de la români online, și-n avans! Acum devine ceva firesc și, parcă, totodată și mișto.
Luna trecută am pus umărul la două campanii de crowdfunding: una încă nu s-a lansat, dar e în colaborare cu Hyperliteratura, și a doua este campania Mariei – Colorful Mind, Life Planner pentru oameni creativi.
Când zic că am pus umărul mă refer la faptul că am făcut video-ul și am dat sfaturi fără să-mi fie cerute, haha.
Aici e campania Mariei, pe jumătate finanțată deja, și videoul aferent:
Comentează