Biciclete

Despre un om care ar trebui să fie-n pușcărie și ce-a făcut el, cronologic.

Despre un om care ar trebui să fie-n pușcărie și ce-a făcut el, cronologic.

Iată un domn care ar trebui să fie-n pușcărie…

Ieri, 21 septembrie 2013, am fost un simplu participant la cel mai mare marș-protest pentru pistele de biciclete din București. Se estimează că au fost peste 5 mii de oameni.

A fost totodată cel mai marș-protest din toate cele de anii trecuți. S-a scandat împotriva primarului. S-au făcut revendicări. N-a fost doar o plimbare, ca-n alte dăți, ci a fost, cu adevărat, un protest. Bicicliștii sunt, și ei, furioși.

Și asta s-a văzut ieri, când un șofer, protejat de caroseria BMW-ului său, chiar la finalul protestului, a hotărât să facă singur legea, deși marșul-ciclist era “protejat” foarte bine de poliția locală, poliția rutieră și chiar și jandarmerie.

Am fost foarte aproape de incidentul de ieri, însă destul de departe cât să nu fiu rănit. Deși am niște urme de sânge pe tricou. Nu-s ale mele.

Am încerat să reconstruiesc cât de mult am putut, mai jos, cronologic, ceea ce a făcut șoferul și cum au reacționat bicicliștii, autoritățile și presa.

Alexandru Dinu – “Am fost la 20 m de locul faptei. În clipa în care am început să urmăresc scena, şoferul era în mijlocul unui grup mai numeros de biciclişti care se manifestau ostil. Am bănuit că nu mai avea răbdare. Locaţia: str Lânăriei colţ cu Cantemir.

Despre un om care ar trebui să fie-n pușcărie

Tipul venea dinspre Timpuri Noi şi urma să facă dreapta pe Cantemir. La un moment dat, cicliştii s-au dat brusc la o parte, şoferul a făcut dreapta în forţă, a jonglat cu 40 la oră printre cei aflaţi mai în faţă, vizibil nervos după manevrele maşinii, a mers cam 100 m şi a făcut stânga brusc, în forţă, printre cicliştii de pe sensul contrar, peste linie continuă dacă nu mă înşel. Un anumit număr de ciclişti s-au luat după el, şi scena a dispărut din vederea mea.”

Despre un om care ar trebui să fie-n pușcărie și ce-a făcut el, cronologic.

Despre un om care ar trebui să fie-n pușcărie

Marius Gorgan (textul său netrunchiat aici): “Ma pun usor in miscare sa revin in pluton si spre sfarsitul bulevardului Dimitrie Cantemir, vis a vis de Sincai, un automobil (BMW), fara sa mai aiba rabdare, incepe sa isi croiasca drumul, foarte suparat, printre plutonul de biciclisti dispresati pe cele 6 benzi ale bulevardului. […] In calea sa acroseaza usor o femeie cu un copil pe bicicleta, moment in care spiritele se incing si mai tare si toti [biciclistii] il injura. Enervat, incepe sa accelereze periculos in multime. Cei care realizeaza se dau la o parte, curajosii vor o bucatica din el. Vor sa ii loveasca masina cu piciorul, fara success insa.

Individul dispare pe o straduta laturalnica, nu inainte de a trece razant pe langa 4-5 copii pe bicicleta si mamele lor care nu puteau tine pasul cu plutonul. In momentul asta am vazut ca biciclistii se duceau sa il urmareasca. I-am strigat sa le spun ca strada se infunda si nu are, practic, unde sa se duca. Nu era nimeni pornit pe el (cred) ca sa se ajunga unde s-a ajuns. Eu unul as fi vrut sa ii spun in fata ca e un dobitoc si sa il raportez politiei. Eram in jur de 10 biciclisti in momentul in care l-am gasit in masina si cu fata masinii indreptata spre noi. [șoferul deja întorsese mașina pe strada înfundată] Eu am pedalat usor pe langa gard si nu in mijlocul strazii pentru ca ma gandeam ca daca a avut intentia sa omoare atatia oameni eu nu mai contam absolut deloc. In spatele meu erau cam 5 biciclisti. Imediat a pornit motorul si a acelerat puternic spre ei. Fara nici un pic de remuscare a trecut prin ei ca niste popice si dorea sa isi continue drumul, insa cei din spate, in tot acest timp, au anuntat jandarmeria si politia locala care se vede in filmare ca a raspuns prima.”

Despre un om care ar trebui să fie-n pușcărie și ce-a făcut el, cronologic.

Fizic, BMW-ul se oprește atunci când în calea sa apare o mașină a poliției locale în care erau doi polițiști.

Am întrebat ACEI doi polițiști dacă au cameră de filmat pe mașină. Răspunsul a fost: “Avem, dar … nu funcționează.”

În următoarele minute, după ce BMW-ul a fost oprit, bicicliștii accidentați care l-au urmărit, și nu numai, furioși, au vrut să-l scoată din mașină, dar individul s-a baricadat.

Despre un om care ar trebui să fie-n pușcărie și ce-a făcut el, cronologic.

Despre un om care ar trebui să fie-n pușcărie și ce-a făcut el, cronologic.

Atunci s-a declanșat ceva cel putin interesant – s-a început distrugerea mașinii. Cei doi polițiști de la fața locului au făcut tot posibilul ca să-l protejeze pe cel ce cu câteva secunde înainte era, pur și simplu, un criminal, accelerând în 5 bicicliști, frontal.

Din acest moment totul este filmat și ajung chiar și eu la fața locului.

Primul care începe să filmeze este acest domn, care a și asistat la urmărire, dar a uitat să filmeze de la bun început, însă, la scurt timp după oprirea mașinii pornește camera. Pe filmare se văd cei doi polițiști care cer întăriri și apără șoferul-ucigaș:

Ulterior vin mai multi polițiști de la poliția locală.

Nici urmă de: SMURD, poliție rutieră sau altcineva.

După ce ajung mai multe echipaje de poliție locală, care îndepărtează bicicliștii furioși de lângă mașină, apele se liniștesc.

În tot acest timp – SMURD-ul nu apare.

În schimb, destul de repede, apar câțiva oameni ciudați, pe care-i observ.

Erau prieteni de-ai șoferului, au venit la bătaie.

În filmarea de mai jos, minutul 3:41, partea dreaptă a filmării, se văd doi dintre indivizii care sosesc la chemarea șoferului. Sunt agresivi. Sar la bătaie cu unul dintre bicicliștii care deja fusese rănit.

Poliția îi imobilizează repede pe cei doi. Apare și un al treilea individ. Un dulap de om. E mai calm.

Iar în acest video, la 0:17, se vede cum unul dintre cei doi smardoi, deși cumva “reținuți” de poliție, reactionează iar violent.

I se pun cătușele și e dus la secție.

Aici încătușatul:

Ulterior este dus și dulapul în mașina poliției ca să nu cauzeze și el probleme.

Despre un om care ar trebui să fie-n pușcărie și ce-a făcut el, cronologic.

Trece aproape o oră în care șoferul este baricadat în mașină, bicicliștii stau în jurul mașinii, poliția apără șoferul și… nimic nu se întâmplă cu adevărat.

La un moment dat, după incidentul cu prietenii șoferului, apare jandarmeria, care dă mulțimea la o parte, pe cât poate.

La scurt timp după apare și un domn de la poliția rutieră. Dar pleacă, invocând că “nu este un accident rutier”.

Îi spunem că este.

“Unde este SMURD-ul dacă-i accident rutier?”.

Cineva amintește de etilotest. Dar, de ce să vorbim despre etilotest dacă șoferul este, încă, în mașină, păzit atât de autorități, cât și de “badigarzii” lui personali?

Trece peste o oră de când mașina e oprită. Apare PROTV-ul. Bicicliștii accidentați sunt la o discuție cu mai mulți polițiști. Restul sunt îndepărtați ușor-ușor de jandarmi, descurajați să rămână la fată locului.

Lângă mașină mai sunt doar polițiști și prieteni de-ai șoferului, bătăușii amintiți mai sus, într-un număr destul de mare.

Presa (PROTV-ul) relatează o aberație, total falsă. Face și un live.

După foarte mult timp ajunge un echipaj SMURD. Bicicliștii răniți (într-adevăr, mai mult juliți) și șoferul care spunea că are “dureri de cap” sunt … “tratați”, să zicem.

Despre un om care ar trebui să fie-n pușcărie și ce-a făcut el, cronologic.

Despre un om care ar trebui să fie-n pușcărie și ce-a făcut el, cronologic.

Despre un om care ar trebui să fie-n pușcărie și ce-a făcut el, cronologic.

După extrem de mult timp, șoferul e scos din mașină, plimbat vreo 50 de metri prin fața celor rămași la fața locului, și i se pune fiola-n gură.

Zero.

I se pune iar.

Zero. Apare fix atunci RTV (a doua televiziune) care ajunge la fața locului.

Reporterița întreabă: “De ce ați lovit bicicliștii?”

Șoferul nu răspunde. Nici eu n-aș fi răspuns la așa o întrebare cretină. Mai trag două cadre proaste și pleacă.

Despre un om care ar trebui să fie-n pușcărie și ce-a făcut el, cronologic.

Din punctul meu de vedere este mai mult decât clar faptul că omul ăsta se face vinovat de mai multe treburi:

1. n-a respectat coloana de bicicliștii – care, repet, era protejat de poliție.

2. a lovit mai mulți bicicliștii – pe unii intenționat, când fugea de la “locul incidentului”, i-a lovit frontal.

3. a încercat să fugă de la fața locului.

4. și-a chemat amici care, culmea, să bată. uite mentalitate…

Acum va trebui să urmărim cazul, să ținem legătura cu cei mai implicați, cei răniți, și să ne asigurăm că omul ajunge după gratii.

Comentariile de genul: “Nu o să pățească nimic.” mă enervează și le voi șterge cu mână mea. :)

Acesta este un om care ar trebui să fie în pușcărie. Punct.

Surse poze: Cristian Vasile, Mihai Trandafir, Mihail Nanciu, Mediafax, Ciprian Muntele

Mai multe filmări:

http://www.dailymotion.com/video/x14zkvm_mvi-0723_auto

http://www.dailymotion.com/video/x14zkw0_mvi-0724_auto

http://www.dailymotion.com/video/x14zkwb_mvi-0729_auto


Dă mai departe dacă ți-a plăcut și abonează-te prin e-mail dacă vrei să fii la curent cu tot ce scriu pe viitor:

S-ar putea să te intereseze

108 comentarii

  • Reply
    Cristina
    22/09/2013 at 14:05

    Tentativa de omor, nu vatamare corporala, as schimba incadrarea la propunerea de arestare preventiva pentru 29 de zile. Ca sa nu mai spunem de infractiunea de fuga de la locul accidentului, care si aceea se pedepseste. Deci, n-are cum sa scape, clar. Cei ramasi nepedepsiti, daca vor fi, dintre prietenii lui, se vor razbuna pe biciclistii pe care ii vor intalni. Urat ca asemenea specimene umbla printe noi.

    • Reply
      Mircea
      22/09/2013 at 22:58

      Umbla pentru ca sunt incurajati de lipsurile unui Cod Rutier si Penal. Cu alte cuvinte, sunt incurajati de scumpii nostri politicieni stresati ca nu ii vor mai alege cocalarii daca voteaza pentru amenzi si pedepse care de multe ori depasesc valoarea masinii…Noi vorbim (scriem) aici, dar celor care fac legile li se falfaie de noi…Poti cauta pe net cati politicieni au incalcat Codul Rutier si indiferent cat te-ai stradui nu vei gasi nici macar o mentiune despre faptul ca vreunul a patit ceva chiar si de genul: a plati amenda si si-a recunoscut vina…

    • Reply
      alex
      23/09/2013 at 11:26

      Tentativa de omor nu are cum sa fie. Nici un procuror nu o sa deruleze cazul pe asemenea incadrare.

      PS: pe pedepsele nou-propuse de Politie, individul ramanea fara carnet ani de zile :)

    • Reply
      Serge
      24/09/2013 at 15:37

      Din pacate legea de la noi spune ca trebuie dovedita intentia de a ucide pentru ca fapta sa se incadreze la tentetiva de omor. Insa, in afara de cazurile clare in care Gigel l-a injunghiat pe Costel in cap, nu prea se poate dovedi aceasta intentie. In cazuri in care fapta e comisa cu un vehicul, sansele sunt spre zero. Singura modalitate de a va asigura ca cioara cu BMW furat de prin tari straine va transpira nitel, este o plangere penala pentru distrugere si pentru vatamare corporala. Pentru asta va trebuie un avocat, si atentie, cat mai multi petenti, dar pe bune, fara victime inventate (altfel cauza nici nu trece de procuratura)

  • Reply
    Radu Boboc
    22/09/2013 at 14:22

    Dac pot sa imi pun si eu comentariul personal la sfarsitul acestui film:
    http://www.youtube.com/watch?v=4mEWpCHdHzk&feature=youtu.be

  • Reply
    Petru
    22/09/2013 at 15:50

    Cand a accelerat si a dorit intentionat sa accidenteze biciclistii se poate numi tentativa de omor si e penala treaba si sigur ajunge la parnaie. Cautati avocati buni si acestia il rezolva bine.

  • Reply
    Lanțul ciclo-uman se strânge prin București | Casa Jurnalistului
    22/09/2013 at 16:43

    […] bine, de data asta s-a întâmplat inevitabilul. Un tip cu un bemveu a accidentat niște bicicliști și și-a chemat brigada să-i bată, dar s-a ales cu geamurile sparte și viitoare treburi la […]

  • Reply
    bibi
    22/09/2013 at 16:50

    Haideti sa intreb si eu… ca biclist.
    In primul rand vreau sa spun ca soferul trebuie sa raspunda in fata legii pentru ce a facut.
    In al doilea rand si huliganii care au vandalizat masina ar trebui sa raspunda in fata legii.
    Soferu.. a vatamare corporala… etc… dar tu ca om, nu iti da nimeni dreptul sa distrugi bunul altuia. Asta daca intelegeti ce vreau sa spun. Prefer sa ma dezic de la a fi biciclist. Credeam si speram ca biciclist sa dau si sa dam un exemplu in trafic. Dar pana acum nu am vazut in trafic biciclisti care sa respecte regulile de circulatie. Ca sofer ocolesc si inteleg dificultatile unui biciclist in trafic pentru ca si eu cand merg cu bicicleta ma confrunt cu aceleasi probleme… dar nu ma apuc sa fac jonglerii pe bicicleta cand urc pe un pod pe banda din mijloc.. nu ma apuc sa vandalizez masini in trafic.

    • Reply
      George
      23/09/2013 at 03:13

      Majoritatea daunelor i-au fost facute cand inca incerca sa fuga, facand manevre de inainte inapoi si nu oprea motorul. Tine cont ca el a intrat in plin intr-un grup de oameni. De 2 ori. Nu ai vrea sa-i platim si tabla indoita de corpurile noastre la impact ? Eventual sa-l rugam sa ne ierte ? Sa zica mersi ca n-a nimerit intre pensionari la pupat moaste, ca aia il linsau pe bune. Aia nu a fost o vatamare ci o tentativa de omor. Punct. Vezi cazul Placinta daca nu esti lamurit. Tu te arati scandalizat ca i-au indoit tabla ? Esti cumva d’ala cu intorsul celuilalt obraz ? Fa tu asa cand ti s-o intampla.. Crede-ma, a scapat ieftin pentru ce a facut. Pe moment ca vine randul Justitiei http://portal.just.ro/93/Lists/Jurisprudenta/DispForm.aspx?ID=2
      Retine : si-a folosit masina ca pe o arma, perfect constient de ce face. Poti sa-i duci chiftelute cand o fi ..

    • Reply
      Silviu
      23/09/2013 at 10:12

      Bibi, vrei sa mai vorbim despre partea cu vandalizarea dupa ce incearca unul intentionat sa treaca peste tine cu masina?

  • Reply
    Alex
    22/09/2013 at 17:14

    protv sunt niste penali. sunt din timisoara, am vazut videourile astea si lipsesc o gramada de chestii legate de incidentu asta… protv a facut sa para ca totul este ok. “ah.. au lovit 2 biciclisti, erau sticle pe jos, erau si niste harti si coloana era de cativa km”

  • Reply
    antonio andrusceac
    22/09/2013 at 17:25

    Cazul trebuie neaparat urmarit. sectia 14 este plina de politisti la fel de dubiosi ca si animalul asta care a lovit biciclistii. Daca suntem uniti vom obtine condamnarea lui si ar trebui sa cerem si detalii despre ce masuri a luat politia fata de cei care au venit ‘la interventie” , , asa zisii ‘prieteni’ ai soferului.

  • Reply
    Roland Huszar
    22/09/2013 at 17:33

    Trebuia dat foc la masina… Sa arda ca un sobolan ce ii… Politistii aia doi ii mancam de vii… Bucuresti… Ce sa zic… 5000 de bicilisti… Trebuia LINSAT…

  • Reply
    Aurel Manea
    22/09/2013 at 17:48

    Incerc sa imi dau seama aici cine s-a comportat mai salbatic. Soferul tipic cocalar sau biciclistii care au reactionat ca in evul mediu. Mi se pare foarte greu si o sa trag un egal intre ele.

    E un contrast frapant intre sloganul “vrem ca-n Amsetrdam” si atitudinea salbatica pe care au avut-o bicilistii. Uitandu-ma la scena respectiva mi se pare ca toata lumea primeste exact respectul si civilizatia pe care o merita.

    • Reply
      Mircea
      22/09/2013 at 23:17

      Intamplator am fost la Amsterdam deja de 2 ori…biciclistii de acolo sunt cei mai jegosi de pe lumea asta…nu poti sa umbli nici pe trotuar din cauza lor si oftica foarte tare daca trebuie pietonii nu le dau prioritate atunci cand circula pe unde au dreptul. Din cate am observat, majoritatea circula pe biciclete ot ca sunt sub influenta bauturilor alcoolice sau chiar a drogurilor. iar legislatia olandeza e mult mai aspra pentru conducatorii auto decat pentru biciclisti. Ii invit pe cei care striga “vrem ca-n Amsterdam”, sa faca o vizita acolo mai intai.

      • Reply
        Raul Caciora
        27/09/2013 at 07:57

        Mai bine taceai, sincer!

    • Reply
      silvique
      23/09/2013 at 13:43

      Pai in Amsterdam biciclistii eu prioritate atat in fata masinilor cat si in fata pietonilor. Daca nu te asiguri, ei trec efectiv peste tine. Aceasta a fost o atitudine “Amsterdam”!

  • Reply
    ion
    22/09/2013 at 17:55

    niste tampiti si ala si voi… niste salbatici…

  • Reply
    Martha Logu
    22/09/2013 at 17:58

    La final ai uitat sa spui despre biciclistii care au distrus masina :)
    Sper ca si soferul si bicilistii care i-au distrus masina sa faca puscarie, sau cel putin o amenda penala…asa ar fi corect

    • Reply
      Misu Constantin
      23/09/2013 at 19:17

      biciclistii erau la fel de cocalari ca el, doar ca astia pedalau nu sofau

  • Reply
    marian, cu „m“ mic
    22/09/2013 at 18:08

    Iertati-mi naivitatea…până să facă autoritatile dreptate, cred că trebuia să faceti voi ceva…nu ştiu…nu aţi găsit 3….4 maidanezi să îi băgaţi prin luneta spartă în Bemveu?! măcar mai râdeam un pic în mijlocul nesimtitei situatii… sper să se facă dreptate!

  • Reply
    R
    22/09/2013 at 18:12

    La indivizii astai merita sa fie legati cu catuse de calorifer si sa bea atata apa cata curge pe robinetul caloriferului. Sper sa dispara odata pentru totdeauna aceasta specie.

  • Reply
    Cirstea Alexandra
    22/09/2013 at 18:36

    Întâmplător am fost și eu acolo și nu pot spune că bicicliștii s-au comportat civilizat. I-au lovit mașina omului, ăsta s-a enervat și a ieșit ce a ieșit. O mașină e scumpă, nu e ușor nici de întreținut sau reparat. Și eu m-aș fi înfuriat!

    Am auzit și înjurăturile bicicliștilor la adresa celorlalți șoferi: ”-ieși bă grasule din mașină că de-aia ești cât porcu’!” sau ”taci fă, că e ziua noastră azi!”

    Au fost mulți bicicliști care strigau asa, foarte mulți!

    Să fim nepărtinitori și să cântărim lucrurile corect. Zic și eu…

    • Reply
      donjoe
      23/09/2013 at 00:46

      Astea mă tem că sunt probleme mai degrabă tipice pentru Bucureşti, unde-i ceva mai mare densitatea de nesimţiţi în toate categoriile sociale. Pun pariu pe ce vrei tu că la Pedalarea de Primăvară din Timişoara – cu 3000 de participanţi – nu s-a strigat aşa ceva şi nici în 2012 când am fost mai puţini n-am auzit nici din greşeală chestii de genul ăsta.

      • Reply
        max von sidow
        23/09/2013 at 10:30

        Ce sa spun…numai in Bucuresti sunt grobieni.
        In rest…toata tara debordeaza de bun simt si compasiune !
        Mai ales in Timisoara…niste suavi !

    • Reply
      George
      23/09/2013 at 03:16

      Esti cumva sora-sa ? Te-ai fi infuriat si ai fi calcat pe toti, nu?

  • Reply
    Marius
    22/09/2013 at 18:40

    Din start va spun ca nu sar in apararea nimanui dar hai sa va povestesc ceva. In iunie anul asta am vazut un grup de vreo 50-60 de biciclisti plus cativa pe role in zona grozavesti. Veneau pe splai dinspre primarie si voiau sa traverseze intersectia (pe sub pod). Tipau ca niste animale, stateau pe toate benzile, la un moment dat a venit unu si a strigat “Haideti ba la scandal” moment in care cei care erau deja la semafor au inceput sa tipe si mai tare si au facut cale intoarsa. S-au intors la semafor, era rosu. Au asteptat cateva secunde dupa care au inceput sa treaca desi veneau masini care circulau regulamentar si aveau verde. Chiar vreo 2 s-au pus in fata unei masini si au inceput sa tipe la sofer, care culmea “avea tupeul” sa treaca pe verde si sa ii claxoneze…. Era vreo 11 noaptea, am vazut toata scena pentru ca asteptam un taxi. Nu cred ca si atunci era un protest si aveau prioritate. Poate unii care vin pe site au facut parte din grupul ala (sau haita, nici nu stiu cum sa ii zic, la cum se manifestau). Va cereti drepturile si faceti scandal cand nu se intampla cum vreti voi…insa am vazut destui biciclisti care nu dau prioritate si care nu se comporta atat de exemplar pe cat sustineti.

    • Reply
      silvique
      23/09/2013 at 13:56

      Eu circul in Bucuresti atat ca sofer cat si ca biciclist.

      Ca biciclist fac tot posibilul sa respect regulile de circulatie elementare: incadrarea pe banda, semnalizare stanga-dreapta folosind bratele la schimbarea benzii sa a directie, etc. Soferii ma vad, incetinesc aproape pana la oprire si ma lasa sa imi continui manevra. Rar se intampla sa fiu talxonata (nu luam in calcul tlaxoanele ce au rolul de a exprima “ce face fetita!”).

      Ca sofer, ori de cate ori vad un biciclist ma apuca groaza. Schimba directia de mers fara sa semnalizeze, in mod brusc, face slalom printre masini in mod haotic, de multe ori are un compoprtament de “e dreptul meu! mi se cuvine!”

      Concluzie:
      – ar trebui sa se creeze piste pe carosabil pt biciclisti
      – ar trebui sa se creeze regului de circulatie pentru soferi vis-a-vis de biciclisti
      – ar trebui sa se creeze regului de circulatia pt biciclisti vis-a-vis de biciclisti (pus si simplu nu se respecta reciproc in trafic!)
      – ar trebui sa se creeze reguli de trafic pentur biciclisti vis-a-vis de masini
      – bis, bis, bis pt pietoni vis-a-vis de bici, pt bici vis-a-vis de pietoni
      – PLUS rubricile de sanctinui

      Desigur ca … nu o sa vina toate de o data! Sa o vedem pe cea cu pistele … si sa nu ne fie teama sa incercam sa ii educam pe cei din jurul nostru: A ridica bratul pentru a semnaliza schimbarea sensului de mers, nu este o rusine! Ne poate salva din multe situatii neplacute!

      • Reply
        Dan
        24/09/2013 at 02:42

        Si marmota invelea ciocolata … nu vezi ca e utopie ce vrei tu … si pentru pistele alea, chiar crezi ca e loc pe strazile astea si asa supraaglomerate ?

        • Reply
          Radu
          27/09/2013 at 13:28

          Deci să înțeleg că trebuie să meargă toți cu mașina, nu? Că nu mai e și loc de bicicliști pe stradă.

          Ai dreptate. Cred că traficul din București ar fi mult mai liber dacă ar fi încă, să zicem, 10.000 de mașini zilnic în trafic. Mai bine stai după niște mașini la stop, vreo 3 stopuri, decât câteva secunde după bicicliști.

          Uiți o treabă. Vrei-nu-vrei, în oraș trăiesc niște oameni. Oameni care trebuie să se deplaseze cumva. Dacă merg toți cu mașina, chiar și tu ai de suferit, pentru că se va bloca și mai rău orașul.

  • Reply
    photomagic
    22/09/2013 at 20:03

    probabil cei loviti vor (sper) depune o plangere pentru vatamare corporala.

  • Reply
    Costea
    22/09/2013 at 20:31

    Românii ar trebui să fie mai uniţi! Petecul ăla de pânză sfâşiată este România. Chiar dacă este o zdreanţă adusă aşa de laşitatea oamenilor tot ar trebui să trezească ceva sentimente. Dacă lăsăm capul jos o să fie şi mai infecţi bădăranii ăştia. Ce ar putea să facă trei băieţi cu ochii albaştri la furia a 1. 000 de oameni? Se pot judeca toţi oamenii dacă într-un acces de furie mulţimea ar fi scalpat ciorile? Doar uniţi putem avea un viitor.

  • Reply
    Ciclism, biciclete, magazine... - Page 232
    22/09/2013 at 20:37

    […] Despre un om care ar trebui să fie-n pușcărie și ce-a făcut el, cronologic. Pentru cei care nu stiu ce s-a intamplat la mars. Inca o data, Romania wins. De abia astept sa plec de aici. I never seem to understand, the time the place and who I am, define a way to stay alive, it's like I'm living a lie Reply With Quote […]

  • Reply
    Marinel
    22/09/2013 at 20:58

    Voi nu vedeti ca e o cioara imputita? Nu sunt rasist, dar mi se pare o aberatie faptul ca nu se specifica etnia tuturor celor care comit astfel de fapte pentru ca unii traiesc cu impresia ca astfel de oameni sunt chiar oameni normali, cu servici, familie, cand defapt sunt niste tigani care traiesc din furt si lucruri necurate, cu masini cu probleme in acte, fara nicio urma de bun simt in ei sau sa aiba vreun aport in buna functionare a unei comunitati. Tinde spre musamalizare ceea ce face presa. Si politia romana? Are cineva respect pentru politia romana? Omul ala era clar lipsit de scrupule, si dupa ce a esuat in a omori cativa oameni nici macar cheile masinii nu i s-au luat. Ganditi-va ca era putin mai smecher si prin telefon mai chema 50 de tigani, isi lua bataie si politia din vina cui?

  • Reply
    donjoe
    22/09/2013 at 21:29

    “niste tampiti si ala si voi… niste salbatici…”

    Tâmpit eşti tu, care nu trăieşti în lumea reală şi nu pricepi că cel mai eficient mod de a-ţi asigura protecţia vieţii şi integrităţii corporale e să te comporţi cu animalele ca animalele şi numai cu oamenii ca oamenii. Tratamentul civilizat se aplică fiinţelor care dau dovezi că sunt capabile să răspundă tot cu civilizaţie, or nu toate lighioanele au capacitatea asta. Căcalarul care şi-a chemat gaşca de smardoi să-l scoată din situaţia aia aplicând legea pumnului a cerut practic prin asta să i se aplice şi lui legea pumnului, deci şi-o merita din plin.

  • Reply
    Irene
    22/09/2013 at 21:49

    Dpdv juridic invinuitui i se va intocmi un dosar si se va ancheta cazul, nu pot spune daca se va incepe sau nu urmarirea penala impotriva lui. Daca va fi trimis dosarul la procuror nu cred ca v-a face vreo zi de inchisoare ptr ” atata lucru” / eu tin cu voi dar practica judecatoreasca si legea sunt altceva! Sa stiti ca nici macar soferii care accidenteaza mortal nu primesc pedeapsa cu executare ci cu suspendare . Asta este legea ! Un proces penal poate dura si cativa ani!
    Nu ma intelegeti gresit , sunt obiectiva, nu i seamna ca sunt de acord cu cea a facut soferul bmw-ului!

    • Reply
      George
      23/09/2013 at 03:19

      Vad ca ai studii juridice temeinice. Banuiesc ca le-ai dobandit in detrimentul studiului gramaticii ” v-a face vreo..”

      • Reply
        alex
        24/09/2013 at 14:39

        Daca nu stia gramatica folosea cratima si in celelalte patru cazuri (“i se va intocmi un dosar si se va ancheta cazul, nu pot spune daca se va incepe sau nu urmarirea penala impotriva lui. Daca va fi trimis dosarul la procuror”), a fost o mica greseala.

        In general oamenii care ataca pe baza unei mici greseli sunt persoane complexate si cu un grad scazut de inteligenta.

        • Reply
          Also Alex
          14/10/2013 at 15:07

          Cand oamenii slabi nu pot ataca argumentul unei persoane, ataca gramatica sau omul.
          Ai observat bine.

  • Reply
    claudiu
    22/09/2013 at 22:22

    E scandalos ce-a făcut șoferul, dar gândirea asta de ochi pt ochi dinte pt dinte ajută dentiști și oftalmologi, nicidecum biciclisti. Trist.

  • Reply
    Mirel
    22/09/2013 at 22:26

    Mi se pare ca va victimizati prea mult. Nu il cunosc pe individul asta care in mod clar este un cretin, dar ii inteleg frustarea de a sta dupa 5000 de idioti care protesteaza si blocheaza strada (si asta pentru ca mi s-a intamplat si mie si clar te aduce in stare sa dai peste toti ca niste popice, pentru ca in cazul in care chiar ai o urgenta, sincer asta ar merita).
    In general nu tin cu turma care, in mod clar in cazul de fata, posteaza doar ce-i convine si se victimizeaza doar ca sa mai adune niste voturi pentru piste. Altceva nu stiti sa faceti decat sa protestati, sa va dati cu parerea si sa va faceti singuri dreptate, ca de’ voi sunteti mai destepti decat altii. Si ce ma rog ati demonstrat ca i-ati dat cu pietre in masina? Va spun eu ce: ca sunteti fix ca el, niste bovine!

    • Reply
      George
      23/09/2013 at 03:26

      Mirele, am inteles. Sa stii ca iti lasa tie bmw-ul ca el nu are ce face cu el la puscarie. Si o sa poti sa dai din nou cu el in oameni, mai ales cand e urgent sa ajungi la maneloteca.

    • Reply
      max von sidow
      23/09/2013 at 10:35

      pai stimabile…reactia ulterioara accidentarii biciclistilor nu e laudabila !
      dar…ia pune-te in locul unuia ca mine care era cu copilul pe bicicleta in multime si aproape am innebunit vazand ca un “bivol” intra in cei din fata cu masina ! cum ai reactiona ?

      • Reply
        Also Alex
        14/10/2013 at 15:11

        Nu numai asta, dar daca nu ii spargeau geamurile, individul scapa fix fara vreo dauna.Cunosc politia foarte bine. Se identifica 100% cu astfel de persoane si le tin partea.

    • Reply
      alin
      23/09/2013 at 17:23

      Mirel, sa stii ca acei “5000 de idioti” s-au oprit in trafic ca sa cedeze trecerea RATB-ului desi era politia in intersectie si oprise acele RATB-uri, a fost oprita coloana cu cei “5000 idioti” ca sa treaca grupuri de pietoni aflati pe trecere desi ei au zis ca nu vor sa treaca si vor astepta trecerea celor “5000 idioti” ( erau organizatori la fiecare trecere de pietoni care aveau ca sarcina sa vorbeasca cu pietonii si sa ne inteleaga ca trebuie sa astepte s-au sa opreasca coloana cu cei “5000 idioti” daca sunt mai multi pietoni s-au sunt pers cu probleme(urgente)), iti doresc sa fii cu familia(cei dragi) in masina in trafic si sa dea peste tine unii cu tirurile si sa vedem daca te vei da jos la soferi si nu le vei face nimik. Asta dupa ce masina ta a fost dauna totala iar familia v-a ramane cu sechele toata viata. Pacat Mirel ca sunt multi ca tine, societatea nu are nevoie de asa ceva. PS: nu sunt deacord cu vandalizarea masinii dar ii inteleg mai ales stiind ca justitia nu face nimik.

  • Reply
    o mamica
    22/09/2013 at 22:40

    La violenta nu trebuie sa reactionezi cu violenta, asa e, dar, nesimtitul asta si-a cautat-o! Am fost si eu acolo si am vazut cum s-a petrecut prima parte din incident cd acest individ turbat a intrat cu masina in multime si pur si simplu nu i-a pasat ca sunt si copii , mame cu copii, tatici cu copii ( cum am fost noi) nu i-a pasat de multimea de oameni, si-a ascultat doar instinctul criminal! Voi astia care comentati pe aici de acei biciclesti care au vandalizat masina, stiati ca minunatul acesta a dat cu masina peste ei inainte de toate? si nu o data, ci a doua oara? vi se pare normal? Voi cum ati fi reactionat, oare?Voi barbatii, eu sunt o mamica, stiu ca voi va aprindeti mai repede…? cu siguranta e tentaiva de omor ce a facut acest individ si ar trebui sa plateasca, Doamne ajuta sa se faca dreptate!

    • Reply
      studentperole
      24/09/2013 at 20:03

      Consider asa numita “vandalizare” a BMW-ului care multi o ataca, e mai mult instinctul de supravietuire. Exact cum ati spus si dvs, din momentul in care soferul si-a aratat intentia de criminal, nu mai e loc de politete si alte lucruri fine.

      Seamana cu cazul ala cand a intrat un hot in proprietatea privata, si omul l-a impuscat (ca doar a dat hotul peste el nu?) dupa care justitia l-a intrebat pe ala ca de ce l-a impuscat pe hot, ca hotul avea doar “un simplu cutit” la el.

      Asa e si cu cocalarul asta cu BMW, dupa ce a incercat sa omoare biciclistii, vin unii destepti tare sa spuna ca de ce i-au vandalizat masina. Ar trebui pus pe scaunu electric ala, nu doar vandalizat!!!

  • Reply
    VIctor
    22/09/2013 at 22:45

    Mi se pare cel putin aberant sa pui egal intre tentativa de omor si distrugere de bunuri.
    Asta se intampla numai in Romania, unde, cand i-au furat lui Becali masina, toti i-au luat partea de zici ca i-au rapit copilul.

    Dar mie ca mi-au furat vreo 3 biciclete in Bucuresti? Sau ca mi-a distrus unu beat masina si nu avea nici asigurare?
    Trebuia sa casapesc pe cineva?
    Mai relaxati-va nitel ca prea o luati in serios. Oricum unde mergem cu totii nu luam nici masini, nici biciclete …

  • Reply
    Emil
    22/09/2013 at 23:23

    Realizezi ca nu e legal sa ii postezi public poza, nu?

    • Reply
      Ariel
      23/09/2013 at 00:35

      Cum nu? :) Era în casa lui, sau ce?

      Domeniu public, frățică!

  • Reply
    Emil
    22/09/2013 at 23:24

    Nota personala. Faptul ca i-ati lovit masina se numeste distrugere.

    Distrugerea, degradarea ori aducerea în stare de neîntrebuinţare a unui bun aparţinând altuia sau împiedicarea luării măsurilor de conservare ori de salvare a unui astfel de bun, precum şi înlăturarea măsurilor luate, se pedepsesc cu închisoare de la o lună la 3 ani sau cu amendă.

    • Reply
      George
      23/09/2013 at 03:23

      Din pacate prostia nu se pedepseste ca iti luai pe viata.

  • Reply
    Bogdan
    22/09/2013 at 23:29

    Cata lume sa cheme sa va bata? Cti oameni poate sa bata un malc, pana oboseste tare, sau isi ia vre-o fatala? 2-3…. Pacat ca a venit polita! merita linsat!

  • Reply
    Andreea
    23/09/2013 at 01:07

    Si voi,biciclistii,ati procedat corect,oare, distrugandu-i masina? Intreb si eu… Nu pot sa iau partea nimanui aici. Si soferul,si cei care i-au distrus masina ar trebui sanctionati.

  • Reply
    raluca
    23/09/2013 at 03:36

    Biciclistii sunt de vina, sunt agresivi, frustrati si barbari.

    • Reply
      alex
      24/09/2013 at 14:53

      Oricat de frustrat, agresiv si barbar e un biciclist nu e normal sa dai cu masina peste el pentru ca il poti omori foarte usor chiar si la viteza mica. Sunt alte metode nonletale prin care poti fi agresiv cu un biciclist :)

  • Reply
    Sasha
    23/09/2013 at 04:46

    Imi permit si eu un comentariu adresat celor care sunt suparati pe biciclistii de i-au vandalizat cocalarului masina. Daca incidentul se petrecea in Amsterdam, echipajul de politie s-ar fi repezit catre criminal cu armele in mana somandul sa coboare, sa ingenuncheze, i s-ar fi pus catusele si ar fi fost tratat exact ca un criminal. Atunci biciclistii ar fi fost multumiti de rezultat, ar fi simtit ca se pot baza pe fortele de ordine si nu ar mai fi vandalizat masina. Asta daca s-ar fi ajuns in cazul asta in care un dobitoc tampit sa-si croiasca drum printr-o coloana de biciclisti intr-un protest.

    Ar fi bine sa va interesati si ce istoric are nemernicul, cu cine este afiliat, ce lagaturi are, pe cine are in spate ca sa va puteti construi cazul cat mai bine si sa nu aveti surprize. Si trebuie pusa presiune constanta pe politie. Ar merge inclusiv niste plangeri ptr felul in care si-au “onorat” meseria … 30 de plangeri nu sunt chiar de ignorat.

    Pace (cand e cazul) si numai bine

    • Reply
      tedi
      23/09/2013 at 13:49

      Si pentru ca la noi politia nu sare cu pistolul la ala hai sa ne facem singuri dreptate. Rupe-i oglinda, sparge-i geamurile la masina

      • Reply
        alex
        24/09/2013 at 15:00

        Trebuie sa ne imaginam ce am fi simtit si cum am fi reactionat daca masina aia ar fi intrat in sotia, mama, sora sau copilul nostru si le-ar fi pus viata in pericol.

        Si nu putem sa comparam distrugerea unei masini cu ceea ce a fost in ultima instanta o tentativa de omor.

      • Reply
        Anamaria
        26/09/2013 at 21:53

        Da.

    • Reply
      George
      23/09/2013 at 15:59

      STEFAN ADRIAN MARIUS CNP 1840620420036.

      executat silit de vreo 4 banci. banuiesc bagat in fata de o retea ( deci executant, gainar ) cu adeverinte de salariu false si luat credite de nevoi personale. are dosar penal pt circulatie cu auto. neimatriculat. psoibil si numerle astea de Austria sa fie la misto.

  • Reply
    dinu
    23/09/2013 at 09:28

    nu este accident rutier, este tentativa la omor deosebit de grav ( 176 alin. 1 lit. b din C.P. ) ! cu martori buluc! si ultraj contra bunelor moravuri ( 321 ind. 1 C.P. ) in concurs! accident rutier este cand exista culpa ca forma de vinovatie, in cazul asta clar a vrut sa dea peste biciclisti, deci avem intentie !!!

  • Reply
    Morewood
    23/09/2013 at 09:30

    Cand un cretin d-asta iti va lovi copilul atunci n-o sa mai ai rabdarea sa astepti politia si iti vine sa-l scoti din masina si sa-l calci pe cap, orice parinte ar recurge la asa ceva cand iti vezi copilul lovit de un tampit. Descreieratul asta de la volan a ignorat politia, a intrat pe banda 3 printre biciclisti, a lovit 4 oameni cand a plecat, a fugit de la locul accidentului, a fugit de politie, cand a intrat pe strada aia si a vazut ca e blocat in fata a dat cu spatele peste alti biciclisti, a vrut sa fuga ca un criminal. Voi nu vedeti ca asta nu a fost scos din masina ca sa i se puna catuse, ASTA A VRUT SA OMOARE OAMENI FARA MILA! Ce cauta dobitocul la volan? Si-a chemat prieteni pentru bataie? Politie nu exista sau cum? Si daca acest individ nu va fi arestat pentru ca a incalcat vreo 5 reguli atunci o sa-i caut eu masina special si o sa-i sparg iarasi geamurile. Omul cand a fugit in tromba s-a pisat pe toti, asta a fost scopul lui de la bun inceput, sa fuga de la locul accidentului si sa lase masina pe undeva, avand numere straine nu-l mai gasea nici dracu. Trebuia din prima secunda sa fie luat cu catuse si pus echilotest, nu dupa 2h ore. Am ajuns sa plangem criminalii? Da, nu este corect ce au facut ce au facut biciclistii si nu exista scuza dar daca va scapa de inchisoare eu consider ca a meritat sa-i fie masina vandalizata. Daca legea va tine cu el atunci sa nu va mai aud ca nu merita sa aiba geamuri sparte. Era sa loveasca fix dupa ce a iesit de pe strada lanariei o mamica cu un copil dar a ferit-o cineva, asta accelerase ca sa fuga si nu a oprit cand i-a zis politistul. Am fost de fata si am vazut ce a facut. Pana la urma si Huidu a platit pentru fapta lui, cineva drag a platit, sa omori oameni si sa scapi doar pentru ca ai bani nu cred ca te mai poti stapani, nimeni nu se poate stapani. Acuma asteptam detalii despre tip, daca-l vad in libertate o sa-i dau cu o caramida in cap de pe bicicleta.

    • Reply
      Anamaria
      26/09/2013 at 22:09

      Ma alatur tie . Promit ca aduc o caramida (minim) !

  • Reply
    Morewood
    23/09/2013 at 09:44

    Si despre cei care considera ca au stat dupa noi in masini sa nu mai aveti pretentia vreodata sa cereti parcuri pentru copii sau un aer mai curat. Vorbiti cand o sa circulati cu bicicleta sute de km si dupa aia o sa vedeti ce inseamna lucrul asta. In orice categorie de condus/pedalat exista oameni care nu respecta legea, nu poti sa ai o padure fara uscaturi. Eu vad zilnic cum salvarea sta blocata din cauza soferilor, daca filmam toata vara cum statea salvarea la semafor din cauza ca unii erau prea lejeri la volan nu mai era amuzant. Masinile blocheaza salvarile, nu noi. Incercati sa mergeti pe bicicleta dintr-un capat in altul intr-o zi aglomerata si dupa aia o sa vedeti ce inseamna jungla. Bucurestiul = un oras de orgoliosi cu oameni care s-au nascut in masini si nu vor sa coboare din ele ca se simt stanjeniti. Mai mergeti si cu metroul ca nu muriti daca mergeti zilnic 10 minute pe jos, nu crapa nimic in voi. Cand faceti 1h juma din militari pana-n pipera nu va mai plangeti, va convine drumul zilnic, dar cand stati 30 de minute dupa biciclisti urlati ca vreti sa ajungeti la restaurant. Bucurestiul este acel oras frumos unde oamenii se fac de rusine daca urca in metrou sau cumpara o cartela. Sa nu mai avem pretentia de aer curat si parcuri.

  • Reply
    bogdan
    23/09/2013 at 09:46

    (cu riscul de a fi sters)
    Nu o sa pateasca nimic (3 luni luat carnetul probabil si cam atat- desi ma indoiesc , nu a “fost” accident rutier nu ? :~).
    Nu patesc nimic sau aproape nimic soferi care omoara efectiv alti oameni in trafic…
    Deci jet si inapoi la pedalat, cam asta e concluzia trista

  • Reply
    maddy
    23/09/2013 at 10:04

    reactia soferului nu a fost normala dar nici reactia biciclistilor de a`i distruge masina.

    legat de “Cei doi polițiști de la fața locului au făcut tot posibilul ca să-l protejeze pe cel ce cu câteva secunde înainte era, pur și simplu, un criminal, accelerând în 5 bicicliști, frontal.” mi se pare normal sa`l protejeze, soferul va raspunde in fata legii pentru ce a facut, nu in fata multimii violente ca nu mai suntem in Evul Mediu.

  • Reply
    robert
    23/09/2013 at 10:05

    luavas bicicletele in pula daca eram eu in locu soferului va impuscam futu-va morti in gat

    • Reply
      Ariel
      23/09/2013 at 12:25

      pentru cine vrea să-l vadă pe acest Robert, adresa lui de e-mail (puteți s-o căutați pe facebook) este: mad_sniper_inc@yahoo.com

    • Reply
      alex
      24/09/2013 at 15:08

      Robert “chill out man” nimeni nu-ti vrea raul, aici vorbim ca intre prieteni :))

    • Reply
      Anamaria
      26/09/2013 at 22:02

      Sper ca esti impotent .

  • Reply
    Ciocniri între cocalari în centrul Capitalei
    23/09/2013 at 10:09

    […] că, da, mi-e a dracului de greu să empatizez cu ăia că s-a suit cocalarul peste ei. Citiţi aici, cu atenţie, să vedeţi cum săracele victime n-au o minimă cultură de legislaţie rutieră. […]

  • Reply
    Andra
    23/09/2013 at 11:21

    pe langa toate nenorocirile merita si o amenda de vreo 4 puncte pentru ca a trecut peste linia continua cand a facut stanga de pe Cantemir :))

  • Reply
    A venit toamna, au început protestele » Fără Supărare
    23/09/2013 at 11:51

    […] Sâmbătă a fost și protestul bicicliștilor. Peste 5000 de oameni la un protest organizat, soldat din păcate și cu un incident pornit de la bătaia criminală de joc a unui cocalar ce a intrat cu mașina în mulțime și după aia și-a mai chemat și “băieții” pentru o bătaie (mai multe detalii aici) […]

  • Reply
    shadow
    23/09/2013 at 11:55

    E nostima afirmatia “apare un munte de om”. M-am uitat de 2 ori la fiecare video si apoi am inteles din ultima poza ca defapt te-ai referit la piticul ala =)). Cica munte de om apoi el avea 1.65

  • Reply
    Un BMW şi 8.000 de biciclişti. Unde ne e dreptatea? | Portocala Mecanică
    23/09/2013 at 12:02

    […] cine nu este la curent cu incidentul de sâmbătă, citiţi aici o relatare cronologică a ceea ce s-a întâmplat la marşul […]

  • Reply
    cristi
    23/09/2013 at 12:06

    Nu ii inteleg pe cei care isi dau cu parerea apropo de “reactia nepotrivita” a biciclistilor.
    Azi un jeep a facut dreapta prin mine. Sa chem politia sau sa ii raschchetej o oglinda… n-am facut nici una nici alta desi alteori am ales versiunea 2 pentru ca politia te ia in ras. Zi de zi sunt pus in situatii limita de soferi. Cand cineva iti pune viata in pericol cu o mitraliera sau masina dupa caz nu mai raspunzi de ce faci. Mai ales ca ala avea cheile in contact. daca iesea din masina scapa cu cateva flegme si masina intreaga.

  • Reply
    mihai
    23/09/2013 at 12:29

    Da un nume si o adresa a soferului nu avem??

    • Reply
      George
      24/09/2013 at 01:11

      am pus mai sus

  • Reply
    Alex_Maria
    23/09/2013 at 15:17

    Pentru cine e interesat, pe animalul ala care se semneaza “robert” il cheama Robert Adrian Lazar si lucreaza la Deutek SA. Muncitor necalificat.

  • Reply
    oana
    23/09/2013 at 15:29

    bine ca i-au distrus masina boului. pacat ca nu i-au distrus si mutra…

  • Reply
    A
    23/09/2013 at 17:06

    Prietene voi chiar nu vedeti ca vreti piste de biciclete si pe dracu in patru .. vorbiti de orase ca Amsterdam cand voi va aflati in Bucuresti … unde credeti voi ca ar incapea si pistele astea de biciclisti cand pe strazi sunt masini care se deplaseaza , si pe trotuare sunt masini parcate ??? Si daca zici ca vrei sa mergi pe strada : Ce procent din biciclisti au habar de regulile alea de circulatie si ce procent le si respecta ???
    Parerea mea este ca vrei sa mergi pe bicicleta pe sosea , faci un curs de baza al legislatiei rutiere , si esti responsabil de cum mergi cum schimbi benzi cum stai la semafoare …. nu mai treci tu de pe trotuar pe strada si invers cand ai chef .. nu mai treci pe trecere mergand pe bicicleta ( mersul pe bicicleta pe trecere e chiar stupid .. nu va ganditi ca va miscati mai repede decat un pieton dar timpul nostru de reactie e acelasi ca si pentru un pieton)
    Cat despre noi astia nascuti in masini nu cred ca ai tu dreptul sa spui cu ce sa mearga unul sau altul , fiecare cu treaba lui ..
    Comentariul nu are legatura cu articolul de mai sus sau cu ce a fact dobitocul ala .. ala merita sa plateasca pt ce a facut punct .

  • Reply
    Eduard
    23/09/2013 at 18:22

    Daca puneau 7 oameni mai zdraveni mainile sub bmw il dadeau cu rotile in sus… si nu mai putea cioara sa stea pe scaun :))

  • Reply
    Misu Constantin
    23/09/2013 at 18:47

    Proprietarul din filmare probabil ca asa s-ar fi comportat si in logan sau renault , nu mai faceti asocieri gresite.

    Am vazut cocalari in orice marca si in logan inclusiv.
    Ce treaba are faptul ca e cocalar cu marca BMW . Se conduce singura sau ce ? Nu masina e devina.
    Cica cei cu bmw sunt cocalari , faceti niste afirmatii de cacat.

    Uitativa la bmw-uri scumpe , sunt bmw-uri pe strada de peste 30.000 euro fara ca proprietarii sa fie cocalari.

    Si eu as putea face si eu afirmatii precum ca 80 % din biciclisti pedaleaza de de foame au ramas la frustrarile din copilarie in care nu aveau bicicleta si ca nu-si permit sa dea 30.000 pe masina si alti 1500 ron lunar pe benzina. Cunosc biciclisti inraiti poate 10-15 si doar 2 au bani si se plimba de placere, ceilalti sunt lihniti care traiesc cu maxim 1000-2000 ron lunar.

    • Reply
      gigi berlogea
      24/09/2013 at 14:44

      Esti super tare frrrateee! Baiat ca tini uns cu toate alifiili. Mananci saorme si te imbraci in treining te duci la sala si esti tuns perdut. Binenteles sint sigur ca esti smenar si ca orice smenar nu-ti lipsesc tatuajele ieftine care nici macar nu stii ce reprezinta. Nu stiu de ce dar sint sigur ca si tu ai un bemveu si pielea manelo-maslinie.

    Vezi alte comentarii: 1 2

    Comentează