E adevărat: Oamenii nu știu ce vor. De 2 ani și ceva, de când mă zbat să găsesc clienți pentru Tribul, mi-am dat și eu seama că oamenii, uneori, nu știu ce vor.
Și e simplu: nu știu pentru că nu au de unde să știe.
Când întrebi pe cineva ce fel de ketchup preferă poate să răspundă: “dulce” sau “iute”. Pentru că astea-s cele două alternative “mari”.
Dar mai există și varianta “mild”, “super-picant”, “cu pulpă” și mai știu eu câte.
La fel e și cu Tribul – dacă până acum nu se promova faptul că poți livra ceva în două ore pe bicicletă, n-ai de unde să știi să-mi zici: “Eu aș vrea un serviciu în care cineva să-mi livreze ceva în 2 ore din București în București.” …
Până acum foloseai taxiul pentru asta.
Uite un TED Talk superb. E cu Malcolm Gladwell. Dacă nu ați citit cărțile Outliers () sau Blink ( și ) vi le foarte recomand.
Comentează