Biciclete

A fost deszăpezită pista de biciclete de pe Buzești. Dar cu totul.

A fost deszăpezită pista de biciclete de pe Buzești. Dar cu totul.

poză via CRISTIAN-ALEXANDRU RĂDOI


UPDATE – 13 ianuarie 2014

Se pare că nu există nicio dovadă care să arate că așa a fost distrusă pista de biciclete de pe Buzești. Se pare că pista, distrusă, din pozele de mai jos, era așa înainte de înzăpezire și, repsectiv, deszăpezire.

Desigur, eu am judecat doar dupa poza de mai sus, o mărturie a fotografului și pozele de a doua zi.

Pe Bulevardul Buzești exista un fel de pistă de biciclete. Acum fix un an, pe 13 ianuarie 2014, semnalam faptul că la doar 24 de ore de la “deschiderea” pistei de biciclete, șoferii își băteau joc de ea. Totul este aici, cu poze, frumos.

Subiectul a ajuns rapid prin presă și n-a durat mult până când pe Buzești au început să apară polițiști care să amendeze, cică, șoferii necivilizați.

Un motociclist polițist chiar și-a parcat motorul pe pista de biciclete de acolo, tot anul trecut, cât s-a dus să-și cumpere o șaorma. Poza-i aici. Sunt diverse teorii care spun că, de fapt, polițistul din poză făcea o faptă bună, nelăsând bicicliștii să acceseze banda pe care erau parcate deja multe mașini (se vede în poză, mai în față). Dar asta-i altă poveste.

Azi, 12 ianuarie 2015, pista de pe Buzești este o bătaie de joc. Mai sunt doar rămășițe din ea. Este semi-practicabilă. Bucăți de plastic zac aruncate pe toate părțile bulevardului. Plastic ce reprezenta “separatoarele” dintre pista de biciclete și banda de mașini.

Dar, de fapt, azi, 12 ianuarie 2015, pista de biciclete de pe Buzești pare că a fost dezăpezită. Până aici sună bine…

Deci, reiau: ȘOC! N-o să-ți vină să crezi! A fost deszăpezită pista de biciclete de pe Buzești!

Dar… a fost deszăpezită cu totul, așa cum se vede în poza atașată. Cu tot cu “plasticul” acela care, sincer, chiar nu vreau să știu cât de mult a costat.

Trei întrebări am:

1. Cum tragem la răspundere pe cineva?

2. Pe cine să tragem la răspundere mai întâi? SUIE MORIN.

3. E normal să-mi vină să plâng? Că-mi vine, pe cuvânt…

Momentan am doar această poză și mărturia celui care a făcut poza. N-am fost, încă, la fața locului. Din poză pare că s-a deszăpezit cel puțin cu stâlpișori cu tot.

Taxe la stat. Nu-mi vine să mai dau… de fiecare dată când văd faze d-astea.

A fost deszăpezită pista de biciclete de pe Buzești. Dar cu totul.


Uite cum arată pista azi. Se pare că nu e neapărat de ieri așa de distrusă… ci era de dinainte așa:

poze de la Sasa din Baneasa

A fost deszăpezită pista de biciclete de pe Buzești. Dar cu totul.

A fost deszăpezită pista de biciclete de pe Buzești. Dar cu totul.

A fost deszăpezită pista de biciclete de pe Buzești. Dar cu totul.


Azi, 14 ianuarie, o mașină REBU era parcată pe pista de biciclete de pe Calea Victoriei. :)

A fost deszăpezită pista de biciclete de pe Buzești


Dă mai departe dacă ți-a plăcut și abonează-te prin e-mail dacă vrei să fii la curent cu tot ce scriu pe viitor:

S-ar putea să te intereseze

24 comentarii

  • Reply
    dvp
    12/01/2015 at 23:49

    buhahahahahaha, Dac serios că numa la voi se pot întâmpla din astea :))

  • Reply
    Dragos
    13/01/2015 at 00:50

    Am trecut ieri pe Buzesti si chiar am vazut masinile din imagine, insa acestea stationau, nu deszapezeau! Stalpisorii sunt distrusi de cei care parcheaza pe trotoar!

  • Reply
    Tim
    13/01/2015 at 06:06

    Noi municm, noi nu gandim… Ce sa si le faci unora ca astia? Hm!

  • Reply
    Alex
    13/01/2015 at 13:10

    -Masinile sunt clar stationate, a doua probabil a trecut peste delimitarea pistei intr-o zona unde stalpisorii erau deja rupti ca sa nu incurce traficul. Lama masinii din fata nici macar nu e in dreptul pistei, iar lama masinii din spate acopera doar o parte din pista. In spatele masinilor, pe pista, se vede zapada, deci lama nu a trecut pe acolo.
    -Crezi ca o firma privata, care face deszapezire de ani buni si care e mult mai bine organizata decat cred multi, ar fi trimis 2 masini cu lama doar ca sa curete o pista ingusta? Restul carosabilului e curat, se vede foarte bine.
    – Pentru spatii inguste/delimitate se folosesc Bobcat-uri (niste utilaje micute) sau oameni cu lopeti
    – Probabil ca te citesc multi oameni, asa ca n-ar strica sa analizezi putin inainte sa postezi ceva, altfel e o instigare gratuita, deloc constructiva!
    -Subscriu, Suie Morin!

    • Reply
      Cristi
      14/01/2015 at 10:37

      Eu am circulat de acolo inainte de ninsoare si stalpisorii erau in procent de aprox. 90% la locul lor.
      Este foarte simplu de explicat ce s-a intamplat: cand s-a dezapezit strada principala zapada a fost impinsa in margine. Chiar daca nu s-a intrat cu lama peste stalpi acesti au fost rupti de zapada impinsa peste ei. Nici macar nu poti sa dai vina pe cineva pt ca trebuie eliberat carosabilul. Poate e vina celor care au proiectat aceste piste…

  • Reply
    Kio
    13/01/2015 at 19:04

    lucrez de 2 ani pe buzesti. Stalpii au fost rupti de cei care parcheaza, nu de masinile de deszapezire.

    Nu ma arunc sa zic de politie ca e degeaba, ca au dat cateva mii de amenzi numai pe buzesti, dar, in mod clar, trebuie date mai multe si mai arzatoare

  • Reply
    Eugen
    13/01/2015 at 22:00

    “Cei patru apostoli erau trei, Luca si Matei”
    Îmi pare rău, dar arunci cu afirmații care sunt demontate prin comentarii și tind să cred că realitatea este alta. Ce zice Alex mai sus are o logică și este de bun simț.
    Problema este că mulți nu ajung la comentarii și cred doar ce zici in articol. Și îi aud mâine-poimâine cum împrăștie vorba de idioțenia celor de la deszăpezire…când alții sunt vinovații.
    Și cine-i Sorin? Oprescu? Dacă da, ce vină are în cazul de față? :) sau e super ofertă la puie si o dăm la toți?

    • Reply
      Ariel
      13/01/2015 at 22:11

      Am făcut un update. My bad dacă m-am înșelat – cu toate astea în poza cu mașinile de deszăpezit sunt câteva probleme… chiar și staționarea pe pista aceea nu este deloc ok.

      Cât despre Suie – da, e angro și free din partea mea – nu de acum, de câțiva ani. Scuze dacă-s mai dur și lipsit de argumente în legătura cu el acum… dar am argumentat ani împotriva lui și mi-a ajuns.

  • Reply
    Marcel
    14/01/2015 at 02:19

    Ariel, asa aratau dinainte sa cada zapada..imi pare rau ca nu am facut poze trecand pe acolo de cate ori am zig-zaguit odata cu plasticele alea…zapada nu a facut decat sa inghete pe ele si dupa deszapezire sa arate si mai dezastruos dar erau desprinse dinainte in multe locuri. Foarte adevarat ca si deszapezirea a contribuit dar doar a fost cireasa de pe ..coliva acetor piste.

  • Reply
    Marcel
    14/01/2015 at 02:21

    Nu este nevoie ca lama sa fie peste stalpisori pentru ca lama da zapada in lateral..si acea zapada are efect de tsunami pentru stalisorii aia..dar repet…efect de tsunami peste ceva deja devastat inca de dinainte.

  • Reply
    Cristi
    14/01/2015 at 08:51

    Legea junglei și nesimțirea participanților la trafic din Capitală. Atât.

  • Reply
    meme
    14/01/2015 at 09:07

    Hai man ca nu-i panica, oricum mai e pana cand mersu pe țoacla devine iar spot national. Vine primarele si rezolva….pe banii noștri,normal.

    • Reply
      Ariel
      14/01/2015 at 12:51

      Fals. Am văzut bicicliști și la minus 5 grade în București. Nu suntem animale pe cale de dispariție – dacă îi încurajăm, bicicliștii vor pedala.

  • Reply
    Cristi
    14/01/2015 at 10:30

    In principiu sunt total de acord sa se circule mai mult cu bicicleta DAR : 1) Avem o clima care implica ca exista luni bune pe an in care nu se poate circula cu bicicleta din motive de ninsoare , frig , vant etc. 2) Bucurestiul este foarte intins si destul de populat – spre deosebire de multe orase din vest care sunt date de multe ori ca si exemplu – si din acet motiv nu este practic sa folosesti bicicleta cand vrei sa ajungi in mai multe puncte 3) Economia este una relatic dinamica si de acea este nevoie de masini in oras , mai mult ea trebuie sa ramana dinamica pt a acoperii decalajul fata de vest. E absurd ce vor unii de a interzice circulatia in centru sau a pune taxe foarte mari intrucat acest lucru implica costuri suplimentare care se resfrang in cele din urma asupra populatiei.
    Pe Buzesti s-a facut o mare tampenie , s-au desfintat toate locurile de parcare desi acolo este cu precadere o zona de birouri pt a se face piste de biciclete care duc de nicaieri catre nicaieri si pe care circula – cand permite vremea- un numar destul de redus de persoane.

    • Reply
      Ariel
      14/01/2015 at 12:55

      Fals Fals Fals Fals Fals Fals

      1) Clima noastră este excelentă pentru pedalat. Gândeste-te la Londra cât de des și mult plouă. Gândește-te ce populație este acolo: 7 milioane! Gândeste-te ce înghesuială și ce străduțe mici. Știi ce mișcare biciclistă e acolo? Uite-te în alte țări nordice, în care iarna e mult mai grea … se pedalează angro! Pistele se deszăpezesc și se pedalează lejer, chiar dacă este frig. Există echipament, haine… wtf?!

      2) Bucureștiul este întins?!?!! Când am ajuns în Londra și am vrut să pedalez m-am speriat când am văzut că tre să pedalez triplu din centru până la cazarea mea care era aproape de periferie. În București stau la periferie și în 20 de minute am ajuns în centru pe bicicletă! Deci fals fals fals fals.

      3) Din nou – complet fals.

      Adevărat, pista de pe Buzești nu-i genială. Nu e perfectă. E proastă din ziua unu. Dar asta nu înseamnă că trebuie să o distrugem. :) Multe lucruri sunt proaste și nu văd oameni care le distrug …

      • Reply
        Liviu Roman
        14/01/2015 at 13:36

        Să nu uităm că la noi este ilegal să pedalezi pe zăpadă, gheață sau polei. HG 1391 articolul 161 alineatul m.

        • Reply
          Ariel
          14/01/2015 at 13:45

          Ceea ce este foarte interesant din moment ce autortitatile “dau zapada”… Nu?

      • Reply
        Alex
        14/01/2015 at 13:50

        In tarile nordice, in anumite orase, pistele de bicicleta au prioritate la deszapezire. Just sayin.

        • Reply
          Ariel
          14/01/2015 at 13:51

          … :) o să ajungem și acolo.

  • Reply
    Mircea
    14/01/2015 at 21:34

    Mai bine o distrugeau pe aia de pe Calea Victoriei ca nu face decat sa incurce circulatia si n-are nici 3 biciclisti pe ea…

    • Reply
      Ariel
      15/01/2015 at 09:31

      te-ai întrebat de ce are doar 3 bicicliști pe ea? :)

  • Reply
    dan
    14/01/2015 at 23:00

    toata investitia asat este o mare bataie de joc pe banii nostri!!!
    niciodata un asemenea sistem de piste nu va putea rezista mai mult de un an!
    nu se pote face deszapezire cu “stalpisori”
    iar pe calea vistoriei au montat borduri, sa fie si mai “trainic”
    se vede ca proiectul a fost facut de cineva care nu are nicio legatura cu ciclismul sau cu deszapezirea!!
    are legatura cu sifonarea banilor publici prin lucrari cat mai scumpe care nu folosesc nimanui si care trebuie refacute in maxim 24 luni. alti bani, alta spaga!!

    chiar suntem cu totii tampini si ne facem ca nu vedem care este de fapt rezultatul acestor investitii???!!!

  • Reply
    Mihai P
    15/01/2015 at 19:29

    Pacat de proiect, de investitie si de pista de biciclete. Nu ne este sortit sa avem piste pentru biciclete. Abia astept sa ma intorc in Amsterdam.

  • Vezi alte comentarii:

    Comentează