Îmi place că apar tot felul de campanii de CSR tot mai deștepte și mai faine. CIF, spre exemplu, s-a apucat de curățat pereții Bucureștiului de înjurături și desene fără sens. Dar nu o face de capul lui, ci parcă strigă după ajutor, parcă țipă: “Hai, bă, bucureștenilor, hai să curățăm Bucureștiul ăsta!” – și asta-i mișto. Asta-i mișto pentru că responsabilizeaza oamenii într-un mod fain. E ca o joacă, dar una care te educă.
Procedura-i simplă și modernă. Au o aplicație de Android și una de iOS (se poate și direct de pe site-ul lor aici) prin care faci poze la locurile cu pereți mânjiți și ei se duc și curăță. Apoi folosind poza de la tine, fac un “before and after”.
Simplu, curat, frumos, scop social, reprezintă bine produsul lor… Ce să-ți dorești mai mult?
Foarte fain, bravo CIF! O să încerc să folosesc și eu aplicația lor pentru un desen, două, să văd cum funcționează. Proiectul pare a fi la început momentan. Dar e de bine.
1 comentariu
Daniela
23/02/2014 at 00:49<da…hai sa ii curatam ca sa fie iar murdariti a doua zi…super…